طاهره

طاهره با همه‌ی عشق و پایبندی که به همسر و خانواده‌اش دارد بنا به خواسته‌ی همسرش به جدایی تن می‌دهد و بعد از این‌که سعید خانه را ترک می‌کند او مدت زمانی را با خاطره و یادبودهای او در همان خانه سر می‌کند.

ادامه مطلبShow less
459,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
70036
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

طاهره با همه ی عشق و پایبندی که به همسر و خانواده اش دارد بنا به خواسته ی همسرش به جدایی تن می دهد و بعد از این که سعید خانه را ترک می کند او مدت زمانی را با خاطره و یادبودهای او در همان خانه سر می کند.

او در رویاهایش تصور می کند گرچه سعید هرگز علاقه ای به او نداشته، شاید به خاطر تنها فرزندانشان برگردد. لیکن جریان تند زندگی او را به جهتی می کشاند که پوچ بودن این عشق یک طرفه در ذهنش فاش می شود و بعد...

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
70036

مشخصات

کد کتاب
70036
شابک
978-964-236-399-5‬‬
نام کتاب
طاهره
نویسنده (ها)
سیمین جلالی (یزدی)
موضوع کتاب
داستان و رمان
قطع
رقعی
تاریخ چاپ
سال 1394
نوبت چاپ
چاپ اول
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
شام شوکران شام شوکران
دوست داشتن
399,900 تومان
چه شبهایی که خوابیدیم و خواب فرداهایی را دیدیم، که نیامدند. از چه روزهایی گذشتیم به بهای روزهایی که هرگز از راه نرسیدند... چقدر غصه خوردیم برای اندوه‌هایی که هرگز از راه نرسیدند و چقدر شادی کردیم برای لحظه‌هایی که...
دوست داشتن
چون دوست دشمن است چون دوست دشمن است
دوست داشتن
459,900 تومان
دستش را فشردم و گفتم: «مي‌فهمم چي ميگي. منم همين حسّو دارم. چند روز كه بگذره، خستگي از تنم بيرون بره ترتيبشو ميدم.» عاطفه از جا برخاست و من دوباره دراز كشيدم و پرسيدم: «امير كجاست؟» 
دوست داشتن
پیچیده به هیچ پیچیده به هیچ
دوست داشتن
399,900 تومان
ایمان كه رفت دنیا پیش چشمم سیاه شد. باید كسی را به‌اندازه‌ی وسعت همه‌ی قلبت دوست داشته باشی و یك‌مرتبه از جلوی چشمت دور شود تا بفهمی چه درد بزرگی‌است دردی كه من می‌گویم! 
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
339,900 تومان
هر آدمی در زندگی‌اش زخم‌های پنهانی دارد که اگر بر زبان بیاورد؛ مثلِ شعله‌ی آتش برافروخته می‌شوند. امّا این زخم‌ها ماهی‌های زهرخورده‌ای هستند که گیج و سردرگُم می‌لغزند، و تبدیل می‌شوند به استخوانی در گلو‍!
دوست داشتن
زندگانی زندگانی
دوست داشتن
59,900 تومان
نقطه عطفی در زندگی‌ام شکل گرفته بود. گویا در برابر دیدگانم از رازی عظیم پرده ‌برداشتند. تمام حواسم معطوف به افکار، گفتار و اعمالم شده بود. زرتشت چه زیبا گفت: «پندار نیک، گفتار نیک، کردار نیک».
دوست داشتن
رمان هادس رمان هادس
دوست داشتن
299,900 تومان
رمان ایرانی  هادس در ژانر ادبیات گمانه‌زن، یک تریلر معمایی و روان‌شناختی است که در بستر رئال، اجتماعی، عاشقانه با راوی اول شخص غیرقابل اعتماد روایت می‌شود.
دوست داشتن
این روز ها این روز ها
دوست داشتن
69,900 تومان
کسی برای ديدار من و خيال تو سراغ اين کاغذ‌ها آمده  ماه بانو ميهمان داری دستی به سر و رويت بکش موهايت آشفته شده لباس دلبری‌هايت را بر تن کن چارقد گل سرخ را روی شانه بيانداز از حوصله شانه برای آینه قصه‌ها بگو داستان...
دوست داشتن
از عشق تا دیوانگی راهی نیست از عشق تا دیوانگی راهی نیست
دوست داشتن
349,900 تومان
هنوز دخترك در را كاملاً باز نكرده بود كه زن ميانسالي شيون‌كنان در را هول داد و رو به دخترك فرياد زد: «بي‌غيرت، بي‌شرف، حرام‌لقمه… زندگي و آبرويش را تباه كردي بس نبود كه جانش را هم گرفتي؟! كم زير بال و پرت را گرفت و به...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم