قطار سرعت به سوی ثروت

اگر می‌خواهید کارمندان مجانی استخدام کنید.اگر کالاهایتان در انبار انباشته شده و خاک می‌خورد. حتما این کتاب را بخرید؛ اما آن را نخوانید، بلکه بجوید و ببلعید. 

ادامه مطلبShow less
289,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10314
دوست داشتن7
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
توضیحات

لحظه سوار شدن به قطار پرسرعت کارآفرینی همین حالاست. همین حالا که درباره این قطار میخوانید، و صدای سوتش را می‌شنوید. این کتاب یک انتخاب است.  انتخابی که فقط شما انجامش می‌دهید.

روبه‌روی باجه بلیت‌فروشی ایستاده‌اید. می‌توانید فرصت را غنیمت بشمارید و بلیت بخرید یا برگردید و آن‌جا را ترک کنید.

باید کمی دورتر را ببینید. در چه جایگاهی می‌توانید خودتان را تصور کنید. زمانی که نوه‌تان بر روی پاهایتان نشسته و درباره گذشته از شما می‌پرسد چه پاسخی برایش دارید؟
«همه استعداد دارند؛ اما برای داشتن توانایی باید سخت کار کنید.»

همان‌طور‌ که مایکل جوردن در جمله‌ی بالا می‌گوید: «همه استعداد دارند؛ اما برای کسب توانایی باید سخت کار کنید.»

آیا می‌خواهید ده هزار ساعت تمرین کنید؟ آیا ایمان دارید که در هر دقیقه از آن ساعت، به‌دنبال موضوع انتخابی خود هستید؟ آیا می‌خواهید سخت‌تر کار کنید، متمرکزتر باشید و تمرکز عمیق‌تری داشته باشید و طولانی‌تر، منظم‌تر و قدرتمندتر از دیگران آن را انجام دهید؟

این‌ موارد لازمه واقعی موفقیت یک کارآفرین در قطار تندرو کارآفرینی و ثروت‌سازی است. اگر می‌توانید آن‌ها را رعایت کرده‌اید، این کتاب می‌تواند راهگشای فوق العاده‌ای برای شما باشد!

در واقع شما می‌توانید در خط اول قرار بگیرید، دروازه‌ها باز هستند و ماشین شما در انتظار.

کتاب حاضر درباره‌ یادگیری استفاده‌ موفقیت‌آمیز از قطار هوایی پرسرعت کارآفرینی است. اگر دارن هاردی  کارش را درست انجام داده باشد تا پایان این کتاب سه اتفاق برای خواننده رخ خواهد داد:

بسیار سرسخت‌تر خواهد شد: ابتدا باید به‌عنوان کارآفرین بداند از مسیر پیش روی خود چه انتظاری دارد. تعارف نداریم. می‌خواهیم در برابر نه شنیدن، منفی‌بافی و تردید ایمن شود. در طول راه وقتی با این موارد روبه‌رو می‌شود، می‌خواهیم اطمینان بدهیم که بدون شک آن‌ها را مغلوب خواهد کرد.

مجهزتر به این سفر خواهد رفت: شاید کارآفرینی سفری هیجان‌انگیز باشد؛ اما در دنیای واقعی هم رخ می‌دهد. بنابراین هر شخص به مهارت‌های واقعی نیاز دارد. باید دوره‌های فروش، رهبری و بهره‌وری را درباره چگونگی انجام دادن کارها سپری کند.

کسی که می‌خواهد در این مسیر قدم بگذارد، بیشتر از هر زمان دیگری اعتماد به‌نفس خواهد داشت: همه با ترس آغاز می‌کنیم. همه ما به خود تردید داریم و در مسیر راه با سختی مواجه می‌شویم؛ اما همه کمک دریافت نمی‌کنیم. خواننده این کتاب دریافت می‌کند. انسان‌ها فراتر از حد تصور خود قابلیت دارند.تنها باید به این باور برسند.

دارن هاردی یک پیشنهاد خیلی مستقیم برای کسانی که این کتاب را خواهند گرفت، دارد:

«بلیت را بخرید. از ورودی بگذرید، سوار ماشین شوید و کنار من بنشینید. می‌خواهیم سفر زندگی‌تان را آغاز کنید.»

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10314

مشخصات

کد کتاب
10314
شابک
9789642367313
نام کتاب
قطار سرعت به سوی ثروت
نام اصلی
The Entrepreneur Roller Coaster
نویسنده (ها)
دارن هاردی
مترجم (ها)
سعید گل محمدی - عزت الملوک شهیدی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
304
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ سیزدهم
سال چاپ اول
1394
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
169,900 تومان
حتماً از خودتان می‌پرسید که این راز چیست؟ راز، قانون کشش است. راز هر آنچه را که بخواهید به شما می‌دهد: خوشحالی، سلامتی و ثروت و... راز می‌آموزد که ما می‌توانیم هر آنچه را می‌خواهیم داشته باشیم.
دوست داشتن
379,900 تومان
 این کتاب برای افرادی است که می‌خواهند شور و هیجان را به زندگیشان بازگردانند.کتاب حاضر، روشی کامل برای خودشناسی و رفتارشناسی است. صد رفتار ذکرشده؛ یکی از ارزشمندترین موهبت‌های شما را آشکار می‌کند که همان خود واقعیتان...
دوست داشتن
359,900 تومان
آیا در گذشته شکست خورده‌اید؟ هنگام ایجاد یک تغییر و با وجود شور و هیجان اولیه، شما می‌خواستید کاری را شروع کنید، آیا شکست خورده و مأیوس شده‌اید؟ جای نگرانی نیست. هم‌اکنون می‌تواند لحظه متفاوتی برای شما باشد. به شما...
دوست داشتن
برنده ها چگونه می اندیشند؟ برنده ها چگونه می اندیشند؟
ناموجود
دوست داشتن
15,900 تومان
برای دستیابی به خوشبختی و شادی دیگر لازم نیست دست به دامان هر جیزی و هر کسی شوید. جواب در درون شماست و با شماست که انتخاب کنید ورش تغییر نگرش به خود واقعی و شگفت‌انگیز شما را نشان بدهد.
دوست داشتن
تجارت جهانی برهم زدن معامله ی فروش تجارت جهانی برهم زدن معامله ی فروش
دوست داشتن
269,900 تومان
صنعت فروش می‌تواند زمینه‌ی رشد‌ خطاکاران را فراهم كند. فروشندگان خطاکار محصولاتی نامرغوب را به مشتریان خطاکار می‌فروشند. اگر همه‌ی ما فروشندگان، کارمان را به بهترین شكل انجام می‌دادیم و همه‌ی مشتریان راضی بودند، نیازی...
دوست داشتن
229,900 تومان
داستان‌های موجود در این کتاب با زبانی ساده و در عین حال جذاب، مسیری پایدار به سوی توانگری و ثروت باز می‌ کنند. این کتاب با موضوع برنامه‌ ریزی مالی و ثروت شخصی شما را به سوی ثروتمندتر شدن و توانگر ماندن سوق می‌دهد....
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
حل مسئله حل مسئله
ناموجود
دوست داشتن
499,900 تومان
عدم دستیابی به هدف مشخص به دلیل محدودیت‌های فردی و موانع بیرونی را مسئله می‌گویند. ارائه راه‌حل‌های سازنده جهت غلبه بر محدودیت‌‌‌ها و موانع، بخش ضروری زندگی روزمره است. همان‌گونه که مانع بزرگی همچون یک تکه سنگ برزگ...
دوست داشتن
تجارت جهانی مدیریت ارتباط با مشتری تجارت جهانی مدیریت ارتباط با مشتری
دوست داشتن
599,900 تومان
چندین تفسیر باید درباره‌ی محتوا و حوزه‌ی این كتاب در نظر گرفته شود. اول، تمركز آن بر درك مدیریت ارتباط با مشتری از چشم‌اندازی راهبردی است، این كتاب یک راهنمای مشروح در مورد تحقیق نیست.
دوست داشتن
ماهیت موفقیت ماهیت موفقیت
دوست داشتن
169,900 تومان
یک ایده ساده می تواند زندگی شما را تغییر دهد.یک تصویر گویاتر از هزار کلمه است.ماهیت موفقیت تلفیقی از عکس های مهیج و توصیه های واقع بینانه مک اندرسون - کارآفرینی موفق با بیش از سی سال سابقه - است.
دوست داشتن
راهنمای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه راهنمای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه
ناموجود
دوست داشتن
29,900 تومان
فنون این کتاب شما را قادر می سازد تا در تمام زمینه های زندگی خود مهارت های کافی را به دست آورید تا بر ترس های خود غلبه و عادات بد را ترک کنید و در کار و روابط خود موفق و خشنود باشید.
دوست داشتن
12 گام تا اعتماد به نفس 12 گام تا اعتماد به نفس
ناموجود
دوست داشتن
4,900 تومان
در این کتاب با طی دوازده گام تا اعتماد‌به‌نفس کامل، پيشاپيش فرد‌گرایی، واقع‌گرایی، استقلال رأی، انعطاف‌پذيری و نوع‌دوستي را كه به دست می‌آورید و جزئی از سرشت خود مي‌کنيد.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم