قله ها و دره ها

قله‌ها و دره‌ها، داستان مرد جوانی است که از زندگی در دره راضی و خوشحال نیست. او به ملاقات پیرمردی می‌رود که بر روی قله‌ای زندگی می‌کند و این ملاقات، زندگی و کار او را برای همیشه تغییر می‌دهد.

ادامه مطلبShow less
139,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10315
دوست داشتن18
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

درباره کتاب :
قله ها و دره ها داستان مرد جوانی است که از رندگی در دره راضی و خوشحال نیست . او به ملاقات پیرمردی می رود که بر روی قله ای زندگی می کند و این ملاقات زندگی و کار او را برای همیشه تغییر می دهد.
در ابتدا مرد جوان متوجه نیست که با یکی از خوشبخت ترین و موفق ترین مردمان دنیا صحبت می کند . اما با گفتگو با پیرمرد و به واسطه ی تجاربی که در پستی ها و بلندی ها ی زندگی اش در دره به دست می آورد به کشف هایی نایل می شود که برایش مفیدند.عاقبت مرد جوان در می یابد که چگونه می تواند از قوانین استثنایی و ابزارهای کاربردی پیرمرد در اوقات خوب و بد زندگی اش استفاده کند وهمین او را به آرامش و موفقیت می رساند.
اکنون شما با در دست داشتن این کتاب همین سفر را در پیش رو دارید.در پایان سفرتان در خواهید یافت چگونه می توانید در زندگی و کارتان همه چیز را به نفع خودتان تغییر دهید.


 فهرست مطالب :
قبل از شروع داستان
داستان
قله ها و دره ها
فصل اول :  احساس افسردگی در دره
فصل دوم :  به دنبال پاسخ
فصل سوم :  فراموشی
فصل چهارم  :  استراحت
فصل پنجم :  آموختن
فصل ششم  :  کشف
فصل هفتم :  شرح ماجرا
فصل هشتم  :  استفاده از قله ها و دره ها
فصل نهم :  لذت بردن از قله
پس از پایان داستان
درباره ی نویسنده

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10315

مشخصات

کد کتاب
10315
شابک
978-964-236-062-8
نام کتاب
قله‌ها و دره‌ها
نام اصلی
Parks and valleys making good and bad times work for you at work and in life
نویسنده (ها)
اسپنسر جانسون
مترجم (ها)
فریبا جعفری نمینی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
144
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ بیست و دوم
سال چاپ اول
1388
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
چگونه هوش اخلاقی فرزندم را افزایش دهم چگونه هوش اخلاقی فرزندم را افزایش دهم
ناموجود
دوست داشتن
27,900 تومان
رشد و پروش ظرفیت اخلاقی بچه‌ها بهترین راهی است كه از زندگی آن‌ها در حال حاضر و برای همیشه مراقبت كنیم و كتاب پرورش هوش اخلاقی به شما نشان می‌دهد چطور به فرزندان خود آموزش دهید كه اخلاقی فكر و رفتار كنند.
دوست داشتن
86,900 تومان
قرار نیست افراد را قضاوت کنیم؛ می‌خواهیم شناخت بهتری از انسان‌ها داشته باشیم. رفتارها را شاید تشخیص دهیم، اما دلیل شکل‌گیری آن‌ها، شرایط حاکم بر‌صاحب رفتار است. پس سعی کنیم شرایط را درک کنیم.
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
بالاترین هدف: رازی که شما را در هر لحظه از زندگی حفظ می کند بالاترین هدف: رازی که شما را در هر لحظه از زندگی حفظ می کند
ناموجود
دوست داشتن
49,900 تومان
سیاری از سنت‌های فلسفی می‌گویند، ما انسان‌ها، نیروی بالقوه شگفت‌انگیزی که نیروی بالقوه جهان را هم شامل می‌شود، در درون خود داریم. زمانی که این نیرو با حقیقت پیوند می‌خورد، بالاترین هدف را ایجاد می‌کند. بالاترین هدف از...
دوست داشتن
مهارت در حفظ روابط انسانی - 50 دقیقه ای مهارت در حفظ روابط انسانی - 50 دقیقه ای
دوست داشتن
129,900 تومان
کتاب حاضر، از سری کتاب‌های «پنجاه دقیقه‌ای کاربردی» است، که مخاطبان در آن با دوازده استعداد و توانایی حیاتی که اصل و عصاره مدیریت به شمار می‌آیند، آشنا می‌شوند. برنامه‌ریزی خلاقانه، هدف‌مدار بودن، مشورت‌دهی و مربیگری،...
دوست داشتن
رهبری - داستان های جذاب از رهبران واقعی رهبری - داستان های جذاب از رهبران واقعی
ناموجود
دوست داشتن
39,900 تومان
اگر در زندگی رهبری کنید، موفقیت به دنبال آن خواهد آمد. مولف این‌ كتاب‌ به‌‌جای‌ این‌كه رهبری‌ را یك‌ مفهوم‌ مرموز، تخیلی و انتزاعی بداند یا مفهومی بداند كه درك آن‌ تا حدودی‌ غیرممكن‌ به‌نظر می‌رسد، آن‌‌را به‌ چند بخش...
دوست داشتن
86,900 تومان
قرار نیست افراد را قضاوت کنیم؛ می‌خواهیم شناخت بهتری از انسان‌ها داشته باشیم. رفتارها را شاید تشخیص دهیم، اما دلیل شکل‌گیری آن‌ها، شرایط حاکم بر‌صاحب رفتار است. پس سعی کنیم شرایط را درک کنیم.
دوست داشتن
8 عادت زنان موثر 8 عادت زنان موثر
ناموجود
دوست داشتن
29,900 تومان
تفكر خوش‌بينانه و بدبينانه نتايج مخصوص خود را به بار می‌آورد. بعضی مطالعات نشان داده كه بدبين‌ها در كار، مصر نبوده و فاقد پشتكار لازمند. آن‌ها اغلب افسرده هستند و افسردگی در زنان بدبين به نسبت مردان بدبين بيشتر است....
دوست داشتن
ملاقات من با خودم ملاقات من با خودم
ناموجود
دوست داشتن
199,900 تومان
کتابی که در دستان شماست، همان است که مدت‌هاست در جستجویش بوده‌اید. این کتاب پیله‌ی زندگی شما را از هم می‌شکافد و دگرگون می‌‌کند و از شما، انسانی موفق، ثروتمند، سالم و نیرومند می‌سازد تا به فضای آرامش، آسایش، نشاط و...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم