راز چگونه زندگی مرا معجزه باران کرد؟

کتاب جدید راز چگونه زندگی مرا معجزه باران کرد نوشته راندا برن

ادامه مطلبShow less
169,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
10465
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

 راز بی‌تردید، در طی دهه‌گذشته، به شیوه‌ای انکار ناپذیر در زندگی میلیون‌ها تن از انسان ها در سرار جهان تاثیر گذاشته است. راندا برن برای نخستین بار در این کتاب کوشیده است. مجموعه‌ای بی‌نظیر را از انگیزه‌بخش‌‌ترین و تقویت‌کننده‌ترین داستان‌های واقعی درباره تاثیر‌گذاری راز مطرح کند. این داستان ها از میان نامه‌های فراوان انسان‌هایی همچون شما انتخاب شده‌اند که در طی دهه گذشته کوشیده‌اند راهکارهای راز را به کار ببرند. این کتاب دراین باره است که بسیاری از انسان‌ها با به کارگیری راهکارهای راز چگونه توانسته‌اند امورمالی، وضعیت سلامتی، چگونگی روابط، امور خانوادگی و شغلی‌شان را بهبود ببخشند. این کتاب همچنین به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید کل زندگی‌تان را با به کارگیری تاثیرگذارترین قانون هستی به شیوه‌ای مثبت و سازنده تغییر دهید. قانون جذب به راستی نیروی انگیزه و باور شما را تقویت می‌کند و به این وسیله در عملکردتان نیز تاثیر می‌گذارد. فقط شما می‌توانید تصمیم بگیرید چنین قانونی را به نقع خودتان به کار ببرید. 

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10465

مشخصات

شابک
978-964-236-836-5
نام کتاب
راز چگونه زندگی مرا معجزه باران کرد؟
نویسنده (ها)
راندا برن
مترجم (ها)
سیما فرجی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
288
تاریخ چاپ
سال 1398
نوبت چاپ
چاپ دوم
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
349,900 تومان
با مطالعه ی کتاب حاضر به یک شادی ناب و ماندگار و آرامش خالص و پایدار دست می‌یابید و در مواجهه با مشکلات از احساس درد و رنج رهایی پیدا می‌کنید. این اثر که برگرفته از جملات افراد سرشناس است، تلاشی است برای این که حقیقت...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
زندگی خود را با موفقیت مدیریت کنید زندگی خود را با موفقیت مدیریت کنید
دوست داشتن
129,900 تومان
این کتاب بیانگر راهکاری روان شناسانه به اثربخشی شخصی می باشد. با خواندن کتاب زندگی خود را با موفقیت مدیریت کنید می توانید کنترل زندگی خود را به دست گیرید. 
دوست داشتن
مدیریت بر خویشتن مدیریت بر خویشتن
دوست داشتن
19,900 تومان
در این کتاب تلاش خواهیم کرد بعضی مفاهیم دنیای درون را تشریح کنیم تا مواردی را که باعث‌ سلب آرامش می‌شوند، شناسایی و مدیریت کنیم. هدف نهایی دستیابی به آرامش فطری است که پیش‌نیاز همه موفقیت‌هاست.
دوست داشتن
100 کلید موفقیت در کار 100 کلید موفقیت در کار
ناموجود
دوست داشتن
89,900 تومان
نویسنده در این کتاب به بررسی روش‌هايی كه مردم در برابر جدی‌ترين موارد كاری مانند اخراج يا شكست خوردن از رقبای بزرگ‌تر، اختلاس‌های داخلي يا خشونت، يا اجبار به نقل مكان به شهری جديد، اتخاذ می‌كنند پرداخته است. 
دوست داشتن
اعترافات یک نتورکر اعترافات یک نتورکر
دوست داشتن
319,900 تومان
پیش‌گفتار کتابی که در دست شماست، حاصل سال‌ها تجربه و صرف وقت، هزینه و عمر من است. اكنون با گذشتن از مسیرهای ناهموار و راه‌های صعب‌العبور، به نقطه‌ای رسیده‌ام که تمام راه‌ها را به روی خود بسته می‌بینم. حال که به گذشته...
دوست داشتن
40 فرمان به ضمیر ناخودآگاه 40 فرمان به ضمیر ناخودآگاه
ناموجود
دوست داشتن
34,900 تومان
اگر قدرت ضمیر ناخودآگاه خود را درک می‌کنیم و به‌راستی قصد داریم در زندگی به موفقیت و کامیابی دست یابیم، باید بدانیم که ضمیر ناخودآگاهمان چگونه کار می‌کند و از خود واکنش نشان می‌دهد. کتاب ۴۰ فرمان به ضمیر ناخودآگاه  به...
دوست داشتن
سوپ جوجه برای روح وقت شکوفایی سوپ جوجه برای روح وقت شکوفایی
ناموجود
دوست داشتن
33,900 تومان
کتابی که در دست دارید، شامل داستان‌هایی واقعی از سرگذشت افرادی معمولی است که توانسته‌اند در بدترین شرایط، ندای درون خود را بشنوند، خود را رشد دهند و قهرمان زندگی خود شوند. 
دوست داشتن
بالاترین هدف: رازی که شما را در هر لحظه از زندگی حفظ می کند بالاترین هدف: رازی که شما را در هر لحظه از زندگی حفظ می کند
ناموجود
دوست داشتن
49,900 تومان
سیاری از سنت‌های فلسفی می‌گویند، ما انسان‌ها، نیروی بالقوه شگفت‌انگیزی که نیروی بالقوه جهان را هم شامل می‌شود، در درون خود داریم. زمانی که این نیرو با حقیقت پیوند می‌خورد، بالاترین هدف را ایجاد می‌کند. بالاترین هدف از...
دوست داشتن
باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد) باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد)
دوست داشتن
389,900 تومان
جیمی کرن لیما، یک کارآفرین امریکایی است که به عنوان یکی از ثروتمندترن زنان خودساخته در فهرست مجله فوربز قرار گرفته است.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم