سقوط از خویش

رمانی خواندنی از مهرنوش صفایی

ادامه مطلبShow less
57,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
70066
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات
هرکس قصه زندگی خودش را دارد اما رمان سقوط از خویش داستان زندگی آدم‌های بسیاری را در دلش پنهان کرده است. مثلا داستان آدم‌هایی که روزگار یا سرنوشت یا هرچه اسمش را بگذاریم بدجوری سر به سر شان گذاشته است....یا داستان زندگی آدم‌هایی که بین دیروز و امروزشان تلو تلو می‌خورند.
رمان سقوط از خویش، عاشقانه‌ای لطیف، ناب و تامل‌برانگیز است. عاشقانه‌ای عجیب با تلنگرهایی محکم به بلور عواطف و احساسات انسانی. قلم نویسنده جسورانه و بی باکانه تمامی احساسات انسانی را به چالش می‌کشد و رابطه عمیق میان احساسات عاطفی و تمایلات جنسی را زیر ذره‌بین دانش و تجربه می‌گذارد. به نظر نمی‌رسد در تالیف کتاب سقوط از خویش، نویسنده خودش را درگیر چارچوب‌ها و اما و اگرها و شاید و بایدها کرده باشد به همین دلیل این کتاب دارای فراز و فرودهای عاطفی جذابی است که نگارش کتاب را چه از نظر محتوا و چه از نظر شیوه نگارش به اثری بدیع و درخور توجه تبدیل کرده است‌.
رمان سقوط از خویش بی‌شک یکی از بهترین رمان‌هایی است که با شیوه دانای کل نامحدود تالیف شده است و از این نظر که چند داستان همزمان با قصه اصلی و در دل هسته اصلی روایت میشود،در نوع خود در بین رمان‌های ایرانی کم نظیر یا بی‌نظیر است‌.
بسیاری از صاحب نظرات مهرنوش صفایی را استاد مسلم تالیف رمان‌های روانشناسی میدانند.اما به نظر می‌رسد این نویسنده با تالیف رمان سقوط از خویش قصد دارد توانمندی خود را در تالیف "عاشقانه‌های ناب" به عرصه ظهور بگذارد.
ادامه مطلبShow less
شناسنامه
70066

مشخصات

شابک
‏‫‭978-964-236-829-7
نام کتاب
سقوط از خویش
نویسنده (ها)
مهرنوش صفایی
موضوع کتاب
داستان و رمان
قطع
رقعی
صفحات
688
تاریخ چاپ
سال 1396
نوبت چاپ
چاپ اول
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
مهربانو مهربانو
دوست داشتن
459,900 تومان
اما حالا هر وقت كه به گذشته برمي‌گردم، به گذشته و به آن صحنه و آن لحظه، به خودم مي‌گويم كاش آن روز يك نفر زير گوش من مي‌گفت: «به خودت غره نباش مهربانو…
دوست داشتن
449,900 تومان
در این کتاب ما شما را با یک جوان دانشجو خل و چل دیوانه آشنا می کنیم و به شما نشان میدهیم که با کدام پا میشود به بخت خود لگد زد.در این کتاب ما به شما آموزش میدهیم که شما بایک دختری پول دار آشنا شوید و یک عمر در ناز و...
دوست داشتن
پیچیده به هیچ پیچیده به هیچ
دوست داشتن
399,900 تومان
ایمان كه رفت دنیا پیش چشمم سیاه شد. باید كسی را به‌اندازه‌ی وسعت همه‌ی قلبت دوست داشته باشی و یك‌مرتبه از جلوی چشمت دور شود تا بفهمی چه درد بزرگی‌است دردی كه من می‌گویم! 
دوست داشتن
کتاب تک و تنها در پاریس کتاب تک و تنها در پاریس
ناموجود
دوست داشتن
22,900 تومان
نل سعی کرد عصبانیت خود را بروز ندهد؛ گفت: «این کار رو می‌کنم.» و دفترش را برداشت و وانمود به خواندن آن کرد. وقتی زن امریکایی از اتاق بیرون می‌رفت، نل به پشت سرش نظری اجمالی انداخت. درست در همین لحظه تلفن او بیپ...
دوست داشتن
جایی بالاتر از رنجیدن جایی بالاتر از رنجیدن
دوست داشتن
499,900 تومان
احمد درحالی‌که با پاهایش ضرب گرفته بود، زیر لب می­خواند: من یه پرنده‌م…          آرزو دارم…                    تو باغم باشی من یه خونه‌ی…         تنگ و تاریکم…              كاشكي تو بیایي چراغم باشی...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
299,900 تومان
من همان گل شقایق هستم در برکه‌ای کوچک، زمان سیلی می‌زند بر گونه‌ام و گذر عمر را گوشزد می‌کند، اما من نمی‌خواهم محدود باشم، نمی‌خواهم فقط یک گل باقی بمانم تا دیگران لذت ببرند، نمی‌خواهم فقط در برکه ریشه داشته باشم، من...
دوست داشتن
شام شوکران شام شوکران
دوست داشتن
399,900 تومان
چه شبهایی که خوابیدیم و خواب فرداهایی را دیدیم، که نیامدند. از چه روزهایی گذشتیم به بهای روزهایی که هرگز از راه نرسیدند... چقدر غصه خوردیم برای اندوه‌هایی که هرگز از راه نرسیدند و چقدر شادی کردیم برای لحظه‌هایی که...
دوست داشتن
پیچیده به هیچ پیچیده به هیچ
دوست داشتن
399,900 تومان
ایمان كه رفت دنیا پیش چشمم سیاه شد. باید كسی را به‌اندازه‌ی وسعت همه‌ی قلبت دوست داشته باشی و یك‌مرتبه از جلوی چشمت دور شود تا بفهمی چه درد بزرگی‌است دردی كه من می‌گویم! 
دوست داشتن
یدک یدک
دوست داشتن
299,900 تومان
ویلی دو سال از من بزرگ‌تر و وارث بود، درحالی‌که من یدک بودم. این صرفاً نحوه اشاره مطبوعات به ما نبود ــ اگرچه قطعاً چنین بود. مختصرگویی وارث و یدک، اغلب توسط پدر، مادر، پدربزرگ و حتی مادربزرگ استفاده می‌شد.
دوست داشتن
زندگانی زندگانی
دوست داشتن
59,900 تومان
نقطه عطفی در زندگی‌ام شکل گرفته بود. گویا در برابر دیدگانم از رازی عظیم پرده ‌برداشتند. تمام حواسم معطوف به افکار، گفتار و اعمالم شده بود. زرتشت چه زیبا گفت: «پندار نیک، گفتار نیک، کردار نیک».
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم