ساده و درست آرزو کن

آنچه ما سفارش می‌دهیم، آرزو می‌كنیم، درخواست می‌كنیم و یا حتی در موردش شك و تردید داریم، منحصراً از طریق قانون جذب صورت می‌گیرد و از آن‌جایی‌كه این انرژی به‌طور كلی دارای اراده، خواست شخصی یا تفكر منطقی و اخلاقی نیست، همواره در جایی نمایان می‌شود كه ما همسانش را ارسال كرده‌ایم.

ادامه مطلبShow less
99,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10257
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

هر اندیشه ناب‌ترین انرژی‌ست، و این انرژی بر آن است که وجود خویش را آشکار کند، بدین معنی که اندیشه به عمل تبدیل شود. انرژی ارسالی بر سر راهش درپی یافتن یک انرژی هماهنگ است، یعنی انرژی‌ای که درست با اندیشه‌ی ما همصداست. با نیروی اندیشه‌هایمان همه‌ی آنچه که درباره‌ی خود و دیگران می‌اندیشیم را به درون زندگی‌مان می‌کشیم.
ما با اندیشه‌هایمان فرمان‌هایی را صادر می‌کنیم، و تفاوت نمی‌کند که آگاهانه یا ناخودآگاه به آنها اندیشیده باشیم.
چه چیزی را بخواهیم، چه آرزو کنیم و چه در تردید به سر ببریم: همه‌چیز تنها از طریق قانون جذب عمل می‌شود.

هر تفكری خالص‌ترین انرژی است و این انرژی در تب و تاب می‌ماند تا بالاخره خود را در قالب یك پدیده نمایان سازد. نمی‌توان گفت این تفكر است كه خود را در رفتار نشان می‌دهد، بنابراین انرژی تراوش‌یافته از تفكر در تلاش است تا مدام بر سر راه خود فقط با انرژی همسان خود برخورد و آن‌را جذب كند، درست همانی كه با افكارمان در رزونانس (بازتاب افكار) است. در مجموع قدرت افكار می‌تواند ما را به‌سمت هر آنچه در مورد خود و در زندگی روزمره می‌اندیشیم، جذب كند.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10257

مشخصات

کد کتاب
10257
شابک
‭978-964-236-714-6
نام کتاب
ساده و درست آرزو کن
نویسنده (ها)
پیر فرانک
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
127
تاریخ چاپ
سال 1395
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
179,900 تومان
وقتی یاد می‌گیرید كه مؤثر سخن بگویید، خود انگاره‌تان هم بهبود می‌یابد. خودانگاره‌ی شما «آینه‌ی درونتان» است. خود انگاره یعنی اینكه قبل از هر رویدادی و در طول آن، خود را چطور می‌بینید و درباره‌ی خودتان چه فكری می‌كنید. 
دوست داشتن
139,900 تومان
قله‌ها و دره‌ها، داستان مرد جوانی است که از زندگی در دره راضی و خوشحال نیست. او به ملاقات پیرمردی می‌رود که بر روی قله‌ای زندگی می‌کند و این ملاقات، زندگی و کار او را برای همیشه تغییر می‌دهد.
دوست داشتن
ماهیت موفقیت ماهیت موفقیت
دوست داشتن
169,900 تومان
یک ایده ساده می تواند زندگی شما را تغییر دهد.یک تصویر گویاتر از هزار کلمه است.ماهیت موفقیت تلفیقی از عکس های مهیج و توصیه های واقع بینانه مک اندرسون - کارآفرینی موفق با بیش از سی سال سابقه - است.
دوست داشتن
229,900 تومان
بنده‌ای از خدا پرسید: اگر سرنوشت مرا تو نوشته‌ای پس چرا آرزو کنم؟ خدا گفت: شاید نوشته‌باشم هرچه آرزو کند! این کتاب به شما کمک می‌کند آینده خود را خودتان بسازید و از نظر معنوی شخصیت خود را برای این تغییر، آماده کنید.
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
اهداف کوچک،‌ نتایج بزرگ اهداف کوچک،‌ نتایج بزرگ
ناموجود
دوست داشتن
31,900 تومان
در این کتاب در مییابید که چگونه هدف گذاری کنید، ارزش راستین خود را مشخص نمایید، چگونه بهترین عملکرد خود را آشکار کنید و چگونه به وضعیت موجود سر و سامان داده تا اعتماد به نفس‌تان را تقویت کرده و موفقیت را در آغوش بگیرید.
دوست داشتن
اسرار نوآوری های استیو جابز اسرار نوآوری های استیو جابز
ناموجود
دوست داشتن
29,900 تومان
استیو جابز برترین مدیر تاریخ صنعت است. با پیروی از علاقه خود، هدفگذاری جسورانه و فنون ذاتی مدیریتی‌اش، دنیا را برای خود و دیگران به مکان بهتری تبدیل کرد. او می‌تواند بهترین الگوی مدیریتی در کسب و کار باشد.
دوست داشتن
اوج کامیابی اوج کامیابی
ناموجود
دوست داشتن
389,900 تومان
این کتاب شامل بهترین نکات در مورد موفقیت است که یکجا گردآوری شده‌اند. برای بیان آن‌ها از اصطلاحات تخصصی یا پیچیده استفاده نشده است؛ نکاتی را که مطرح شده‌اند عملی کنید. مطالب این کتاب تقریباً رمز قفل‌های همه ابعاد...
دوست داشتن
رهبری - داستان های جذاب از رهبران واقعی رهبری - داستان های جذاب از رهبران واقعی
ناموجود
دوست داشتن
39,900 تومان
اگر در زندگی رهبری کنید، موفقیت به دنبال آن خواهد آمد. مولف این‌ كتاب‌ به‌‌جای‌ این‌كه رهبری‌ را یك‌ مفهوم‌ مرموز، تخیلی و انتزاعی بداند یا مفهومی بداند كه درك آن‌ تا حدودی‌ غیرممكن‌ به‌نظر می‌رسد، آن‌‌را به‌ چند بخش...
دوست داشتن
اصول مذاکره اصول مذاکره
دوست داشتن
599,900 تومان
در واقع، اقتصادها با روي آوردن به تجارت، سياست بازتري را دنبال مي‌كنند كه اجازه‌ي تبادل اطلاعات و انتقال و جذب دانش علمي و فني موجود در پيشروترين مرزهاي جهان را به آن‌ها مي‌دهد.
دوست داشتن
تجارت جهانی همه چیز درباره فروش تجارت جهانی همه چیز درباره فروش
دوست داشتن
309,900 تومان
اگر این كتاب را انتخاب كرده‌اید پس تاكنون متوجه شده‌اید كه فروش، امری حیاتی و شاید حتی مهم‌ترین جنبه‌ی كار هر شرکت باشد. هیچ شركتی بدون تلا‌ش‌های حرفه‌ای بخش فروش نمی‌تواند به كار ادامه دهد. 
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم