پرورش رویاها

زندگینامه موسس پاناسونیک

ادامه مطلبShow less
15,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
10489
برچسب‌ها:
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
توضیحات

یک کتاب می‌تواند سرنوشت یک فرد، یک خانواده، یک فامیل و حتی سرنوشت مردم یک شهر یا کشور را تغییر دهد و تأثیر آن می‌تواند بر کل جهان هستی نقش داشته باشد. البته این تأثیر می‌تواند مثبت یا منفی باشد و نقش مثبت یا منفی آن به اندیشه و تفکرات نویسنده آن کتاب بستگی دارد. کتاب پرورش رؤیاها اثری است از مرد بزرگ‌صفت ژاپن و بنیان‌گذار شرکت پاناسونیک، مردی که نخستین اسطوره زندگی من در دوران نوجوانی‌ام بود. وقتی 36‌ساله بودم و در اوج ناکامی و افسردگی، با کتابی آشنا شدم که با قدرت شگرفش توانست تغییرات اساسی در زندگی من و سال‌ها بعد در زندگی انسان‌های زیادی ایجاد کند. کتاب در جست‌وجوی نیک فرجامی من را با این مرد بزرگ یا بهتر است بگویم بنیان‌گذار رهبری در صنعت ژاپن آشنا کرد، کسی که فلسفه رهبری را بخش تفکیک‌ناپذیر صنعت می‌دانست و رشد و شکوفایی صنعت ژاپن را بدون اغراق باید مدیون تفکر کرنوسوکی ماتسوشیتا دانست. با خواندن این کتاب رابطه عاطفی بین من و این بزرگ‌مرد ایجاد شد و هربار که این کتاب را می‌خواندم همزادپنداری و طی کردن مراحل رشد در کار و زندگی‌ام را از نوشته‌هایش الهام می‌گرفتم و باعث آرامش و احساس لذتم می‌شد. یاد گرفتم شکست‌ها ابزاری برای پیروزی و موفقیت است و با همین الهام بود که بر سختی‌ها غلبه می‌کردم. بخش اصلی رشد و پیشرفتم را مدیون این مرد بزرگ هستم که با نوشته‌هایش نقش مربی و رهبر را برایم ایفا می‌کرد. به پیش می‌رفتم و هرقدر جلوتر می‌رفتم بیشتر عاشق و علاقه‌مند به نوشته‌ها و تفکرهایش می‌شدم تا جایی که سفر به زمین آفتاب تابان برایم تبدیل به یک آرزو شد و این رؤیا در اردیبهشت ماه سال 96 تحقق یافت و به همراه دوستان عزیز و جمعی از مدیران کارآفرین ایرانی در قالب یک گروه با همکاری شرکت محترم همایش فرازان به مدیریت دکتر سپهر تاروردیان عزیز به ژاپن سفر کردیم و تلاش‌های این بزرگ‌مرد ریزنقش را در شرکت پاناسونیک و انستیتو PHD با چشمان خود دیدم، اینکه ترکیب چشم‌انداز و عشق به میهن و تلاش بی‌وقفه چگونه می‌تواند یک کشور را به الگویی برای جهان و جهانیان تبدیل کند. با برنامه‌ریزی قبلی همه آثار آقای ماتسوشیتا را خریدم و به ایران آوردم تا پسر عزیزم، حسام، ترجمه کند و در اختیار عاشقان تلاش در صنعت کشور به قصد آبادانی و آزادی کشور عزیزم قرار دهد تا ما نیز کشوری با جوانان پرشور و اشتیاق و توانمند داشته باشیم و ایران را به ژاپنی دیگر تبدیل کنیم و از این الگوی جهانی به بهترین شکل بهره‌برداری کنیم و تجربیات این مرد بزرگ را به ‌کار ببندیم.

حمید امامی

حميد امامی سخنران انگيزشی و مربی تيم‌های فروش

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10489

مشخصات

کد کتاب
10489
شابک
978-964-236-906-5
نام کتاب
پرورش رویاها
نویسنده (ها)
کونوسوکه ماتشوسیتا
مترجم (ها)
حسام امامی
قطع
رقعی
صفحات
152
تاریخ چاپ
سال 1396
نوبت چاپ
چاپ اول
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
499,900 تومان
همه چیزهایی که می‌خواهید و هماره رویایش را در سر داشته‌اید، پشت در بسته عزت‌نفس شما مانده است. انسان‌ها از ابتدا تلاش کرده‌اند قدرت شخصی خود را درک، تایید و تملک کنند. با وجود پیشرفت‌های فناوری، اجتماعی و سیاسی همچنان...
دوست داشتن
379,900 تومان
رابینز بار دیگر کتابی را به‌شیوه‌ای حیرت‌انگیز نوشته است که هم برای بازیکنان تازه‌کار عرصه‌ی پول‌آفرینی و هم برای ماهرترین سوارکاران این رشته‌ تأثیرگذار و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسد. (استیو فوربس )
دوست داشتن
کتاب بیشعورها توطئه می کنند کتاب بیشعورها توطئه می کنند
دوست داشتن
229,900 تومان
«بی‌شعورها توطئه می‌کنند» نوشته خاویار کرمنت، سومین جلد از مجموعه کتاب‌های این نویسنده، معروف به «بی‌شعوری» است. جهنم روی زمین جایی است که بی شعور حضور داشته باشد، چون او دشمن مردم است؛ و دشمن بی شعور، بر ملا شدن حقیقت.
دوست داشتن
آدم های بد قلق آدم های بد قلق
ناموجود
دوست داشتن
3,700 تومان
«تست‌های خودشناسی» كه در این كتاب ارائه شده است به شما كمك می‌كنند میزان دانش خود را در مورد افراد بدقلق ارزیابی كنید و بفهمید كه چطور با روشی حساب‌شده با این نوع افراد رفتار كنید. 
دوست داشتن
افکار همه چیز است افکار همه چیز است
ناموجود
دوست داشتن
15,900 تومان
آیا تاکنون ایده مناسبی داشته‌اید؟ البته که داشته‌اید! اما آیا تاکنون از یکی از ایده‌های خوب خود پول به ‌دست آورده‌ايد؟ اين كتاب در زمانی مناسب براي شما نوشته شده است؛ داستان‌هایی را از برخی افراد بی‌نظیر به اشتراک...
دوست داشتن
می توان شاد بود حتی در سختی ها می توان شاد بود حتی در سختی ها
دوست داشتن
149,900 تومان
دکتر کارلسون در این کتاب توضیح می‌دهد که زندگی دشمن شما نیست؛ اما افکار شما می‌توانند دشمنان سرسخت شما باشند. می‌توانیم بياموزيم با عشق و صبوری زندگی کنیم یا اين‌كه با آن به جدال و کشمکش برخيزيم. صرف‌نظر از چالش‌هایی...
دوست داشتن
159,900 تومان
جانب احتياط را رعايت كردن بزرگ‌ترين ريسك است همه جانب احتياط را رعايت مي‌كنند، چراكه می‌پندارند اين كار، عاقلانه‌ است؛ اما در اقتصاد جديد امروزه احتياط خطرناک‌ترین كاري است كه مي‌توانيد انجام دهيد. 
دوست داشتن
نوع دیگر زرنگی نوع دیگر زرنگی
دوست داشتن
229,900 تومان
آیا دنبال کسب رضایت بیشتر در محیط کار و زندگی شخصی‌تان هستید؟ برای این منظور می‌توانید از راهبردهای شفاف و مؤثر این کتاب برای افزایش هوش عاطفی‌تان (EI) استفاده کنید. هوش عاطفی را «حس مشترک پیشرفته» نیز می‌گویند و به...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
کتاب من می توانم شما را ثروتمند کنم کتاب من می توانم شما را ثروتمند کنم
ناموجود
دوست داشتن
219,900 تومان
ما شما را با روش‌هایی آشنا می‌سازیم که هر فردی با هر میزان تحصیلاتی و در هر سطحی از زندگی بتواند ثروتمند شود. این کتاب همراه با (cd) برنامه‌ریزی ذهن برای ثروتمند شدن می‌باشد و...
دوست داشتن
بلند شو رفیق بلند شو رفیق
دوست داشتن
329,900 تومان
بلند شو رفیق! کتابی جامع و کامل است که با خواندن آن در مسیری تازه قرار می‌گیرید. این اثر با دستورالعمل‌های ساده و کاربردی خود همراه همیشگی شما در این مسیر تازه خواهد بود. به دنیای باشکوه وینیک خوش آمدید!
دوست داشتن
دانش کسب عظمت دانش کسب عظمت
ناموجود
دوست داشتن
39,900 تومان
نبوغ چیزی فراتر از استعداد است. شاید استعداد فقط یک توانایی ذهنی باشد که نسبت به توانایی‌های ذهنی دیگر، بیشتر پرورش یافته است؛ اما نبوغ، اتحاد انسان و قدرت خدا در عملکردهای روحی هر فرد است. انسان‌های باعظمت همیشه...
دوست داشتن
در پس کمان های رستوران مک دونالد در پس کمان های رستوران مک دونالد
دوست داشتن
569,900 تومان
کتاب حاضر، دفتر راهنمای یک شرکت و یا ازآن‌دست سوابق تاریخی‌ای نیست که شرکت‌ها معمولاً جهت یادبود نقاط عطفشان سفارش می‌دهند تا نوشته شود. من روزنامه‌نگاری مستقل هستم و شرکت مک‌دونالد هیچ نظارتی در تهیۀ این اثر نداشته است.
دوست داشتن
229,900 تومان
بنده‌ای از خدا پرسید: اگر سرنوشت مرا تو نوشته‌ای پس چرا آرزو کنم؟ خدا گفت: شاید نوشته‌باشم هرچه آرزو کند! این کتاب به شما کمک می‌کند آینده خود را خودتان بسازید و از نظر معنوی شخصیت خود را برای این تغییر، آماده کنید.
دوست داشتن
کتاب قانون ارتباط کتاب قانون ارتباط
ناموجود
دوست داشتن
10,900 تومان
کتاب «قانون ارتباط» نوشته‌ی مایکل لوسیر (نویسنده کتاب قانون جذب) برای آن دسته از افرادی نوشته شده است که می‌خواستند بدانند چگونه می‌توانند با افرادی که ارتباط شخصی یا حرفه‌ای دارند، رابطه‌ای کارآمدتر داشته باشند.
دوست داشتن
229,900 تومان
در کتاب جرئت رویاپردازی نویسنده تجربهٔ خود را از همراهی و مطالعهٔ شیوهٔ زمام‌داری محمد بن راشد، حاکم دبی، به رشتهٔ تحریر در آورده است. 
دوست داشتن
تجارت جهانی بازی مذاکره تجارت جهانی بازی مذاکره
ناموجود
دوست داشتن
359,900 تومان
تجارت جهانی كالا و خدمات از دو جنبه‌ی مهم اهمیت دارد. اول، اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یكدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تامین می‌كنند. از این منظر با توجه به «مزیت‌های نسبی» مختلفی كه در كشورها وجود دارد، تقسیم...
دوست داشتن
باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد) باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد)
دوست داشتن
389,900 تومان
جیمی کرن لیما، یک کارآفرین امریکایی است که به عنوان یکی از ثروتمندترن زنان خودساخته در فهرست مجله فوربز قرار گرفته است.
دوست داشتن
اسرار نوآوری های استیو جابز اسرار نوآوری های استیو جابز
ناموجود
دوست داشتن
29,900 تومان
استیو جابز برترین مدیر تاریخ صنعت است. با پیروی از علاقه خود، هدفگذاری جسورانه و فنون ذاتی مدیریتی‌اش، دنیا را برای خود و دیگران به مکان بهتری تبدیل کرد. او می‌تواند بهترین الگوی مدیریتی در کسب و کار باشد.
دوست داشتن
چگونه مغناطیس پول شویم چگونه مغناطیس پول شویم
ناموجود
دوست داشتن
99,900 تومان
این کتاب درباره‌ی شیوه‌ی راه‌اندازی کسب‌وکار نیست و به شما حسابداری نمی‌آموزد، بلکه به شما نشان می‌دهد که چرا مقدار مشخصی پول جذب می‌کنید و چگونه می‌توانید پول بیشتری به زندگی‌تان جذب کنید.
دوست داشتن
قصه های ماهی قصه های ماهی
دوست داشتن
179,900 تومان
قصه های ماهی برای تحول زندگی از ماهی بیاموزیم: دگرگون کردن زندگی، شنا در دریای قدردانی، به دست آوردن روحیه عالی، موفقیت در کسب و کار و یک رکورد جهانی از خود به جا بگذارید.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم