حرف نزنید عمل کنید

 7 قدم بیشتر با اهداف خود فاصله ندارید... این کتاب را بخوانید تا قدم های خود را با آگاهی بردارید ...

ادامه مطلبShow less
99,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
10496
دوست داشتن5
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

به احتمال زیاد توانایی و استعدادی که دارید بیشتر از آن است که در یک قرن از آن استفاده کنید. شما همه هوش لازم را همین حالا دارید، همین‌طور توانایی دارید تمام موضوعات لازم برای دستیابی به اهداف مورد نظرتان را یاد بگیرید. برای آنچه می‌خواهید باشید یا داشته باشید هیچ محدودیتی وجود ندارد مگر آنکه خودتان ذهنتان را محدود کنید.

یک سؤال مهم

سال‌ها پیش این سؤال را پرسیدم: «چرا عده‌ای موفق‌تر از بقیه هستند؟» مثل بیشتر مردم از مهم‌ترین پاسخ تعجب کردم. ساده است. موفقیت شما براساس عملکرد، نتایج و میزان سرعت و قدرتی که به آن نتایج دست می‌یابید مشخص می‌شود نه براساس آنچه می‌گویید، آرزو دارید، به آن امیدوارید یا قصد دارید زمانی در آینده انجامش دهید. موفقیت شما براساس کاری است که اکنون و در این لحظه انجام می‌دهید. به قول هِنری فورد: «با کاری که قصد دارید در آینده انجام دهید و هنوز برای آن اقدام نکرده‌اید، به شهرت نمی‌رسید.»

ما در سریع‌ترین،‌ آشفته‌ترین، مخرب‌ترین و پیش‌بینی‌نشدنی‌ترین دوران تاریخ بشر به سر می‌بریم. این تغییر سریع سبب می‌شود مردم از مسیر اصلی منحرف شوند، احساس تزلزل، ناامنی و بی‌انگیزگی کنند، ازاین‌رو سرعت خود را کم می‌کنند، کاری انجام نمی‌دهند و زیاد موفق نمی‌شوند.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10496

مشخصات

کد کتاب
10496
شابک
978-964-236-908-9
نام کتاب
حرف نزنید عمل کنید
نویسنده (ها)
برایان تریسی
مترجم (ها)
گیتی شهیدی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
96
تاریخ چاپ
سال 1397
نوبت چاپ
چاپ چهارم
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
کتاب نترسید انجام دهید کتاب نترسید انجام دهید
ناموجود
دوست داشتن
119,900 تومان
اگر در شروع به انتها فکر کنید، اگر به همه مایل‌هایی که می‌خواهید طی کنید بیندیشید و اگر به همه خطراتی که ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید نظر کنید، ممکن است هرگز قدم اول را بر ندارید. در زندگی اگر برای رسیدن به هر آنچه...
دوست داشتن
229,900 تومان
زندگی كردن هماهنگ با قانون جاذبه، شما از چه چیزی ساخته شده‌اید ، فراوانی در زندگی، خواسته‌های خودتان را تعیین كنید. زندگی آگاهانه‌ای را شروع كنید. از همین امروز شروع كنید.
دوست داشتن
تجارت جهانی هنر موفقیت در ارائه محصول تجارت جهانی هنر موفقیت در ارائه محصول
دوست داشتن
459,900 تومان
تجارت جهانی کالا و خدمات از دو جنبه‌ی مهم اهمیت دارد، اول اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یکدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تأمین می‌کنند. از این منظر با توجه به مزیت‌های نسبی مختلفی که در کشورها وجود دارد، تقسیم کار...
دوست داشتن
رهبری - داستان های جذاب از رهبران واقعی رهبری - داستان های جذاب از رهبران واقعی
ناموجود
دوست داشتن
39,900 تومان
اگر در زندگی رهبری کنید، موفقیت به دنبال آن خواهد آمد. مولف این‌ كتاب‌ به‌‌جای‌ این‌كه رهبری‌ را یك‌ مفهوم‌ مرموز، تخیلی و انتزاعی بداند یا مفهومی بداند كه درك آن‌ تا حدودی‌ غیرممكن‌ به‌نظر می‌رسد، آن‌‌را به‌ چند بخش...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه های عمر 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه های عمر
ناموجود
دوست داشتن
32,900 تومان
موضوعی که امید دارم اتفاق بیافتد این است که فروشندگان از اشتباهات من درس بگیرند. زیرا ما انقدر وقت نداریم که همه چیز خودمان را تجربه کنیم، فرد عاقل کسی است که از تجربیات دیگران استفاده کند. 
دوست داشتن
اوج کامیابی اوج کامیابی
ناموجود
دوست داشتن
389,900 تومان
این کتاب شامل بهترین نکات در مورد موفقیت است که یکجا گردآوری شده‌اند. برای بیان آن‌ها از اصطلاحات تخصصی یا پیچیده استفاده نشده است؛ نکاتی را که مطرح شده‌اند عملی کنید. مطالب این کتاب تقریباً رمز قفل‌های همه ابعاد...
دوست داشتن
ماهیت موفقیت ماهیت موفقیت
دوست داشتن
169,900 تومان
یک ایده ساده می تواند زندگی شما را تغییر دهد.یک تصویر گویاتر از هزار کلمه است.ماهیت موفقیت تلفیقی از عکس های مهیج و توصیه های واقع بینانه مک اندرسون - کارآفرینی موفق با بیش از سی سال سابقه - است.
دوست داشتن
تجارت جهانی ۳: تنها راهنمای مذاکره که به آن نیازمندید تجارت جهانی ۳: تنها راهنمای مذاکره که به آن نیازمندید
دوست داشتن
299,900 تومان
تجارت جهانی کالا و خدمات از دو جنبه‌ی مهم اهمیت دارد، اول اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یکدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تأمین می‌کنند. از این منظر با توجه به مزیت‌های نسبی مختلفی که در کشورها وجود دارد، تقسیم کار...
دوست داشتن
بلند شو رفیق بلند شو رفیق
دوست داشتن
329,900 تومان
بلند شو رفیق! کتابی جامع و کامل است که با خواندن آن در مسیری تازه قرار می‌گیرید. این اثر با دستورالعمل‌های ساده و کاربردی خود همراه همیشگی شما در این مسیر تازه خواهد بود. به دنیای باشکوه وینیک خوش آمدید!
دوست داشتن
هنر جنگ هنر جنگ
دوست داشتن
199,900 تومان
کتاب پیشِ رو یکی از کهن‌‌ترین و محبوب‌‌ترین کتاب‌‌ها در حوزة جنگ و آموزش استراتژی‌های جنگی است که با استناد به متون کهن چینی و پژوهش‌‌های بسیاری از مورخان، قدمت آن تا چهارصد سال پیش از میلاد مسیح تخمین زده شده است.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم