قوانین ثروت - 100 قانون ثروتمند شدن

چگونه از زندگی و کارتان لذت ببرید و پولدار شوید. همچنین چگونه پولدار شویم و پولدار بمانیم. ثروتمندان از چه طریق به پول می‌رسند و چگونه آن پول را پس انداز و ذخیره می‌کنند؟ در این کتاب حتی می‌آموزید که ثروتمندان چگونه از پولشان لذت می‌برند!

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
11,920 تومان 14,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
10321
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

بیایید با هم صادق باشیم. همه‌ی ما دوست داریم وضعیت مالی خوبی داشته باشیم و ثروتمند و پولدار باشیم. کسانی که قبلاً به ثروت رسیده‌اند ما را هیجان‌‌زده می‌کنند. آ‌ن‌ها چگونه به ثروت دست یافته‌اند؟ چگونه می‌توانیم ما هم  پولدار شویم؟

حقیقت ساده این است که آنچه افراد ثروتمند می‌دانند ما نمی‌دانیم و کارهایی انجام می‌دهند که ما انجام نمی‌دهیم و ذهنیت خاص و اعمال و قوانین رفتاری خاصی را دنبال می‌کنند. این قوانین آن افراد را از سایرین جدا می‌کند که در این کتاب، به‌صورت یک سیستم تبیین‌شده در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید ثروتمند یا ثروتمندتر شوید. پایه و اساس قوانین این کتاب (همانند سایر مجموعه‌‌ کتاب‌های قوانین) را در افراد ثروتمند مشاهده کرده‌ام. در صورت تمایل می‌‌توانید این را یک «جادوی هم‌حسی» بنامید: «اگر همانند افراد ثروتمند عمل کنیم، همانند آ‌ن‌ها خواهیم شد.» این روش به‌راستی نتیجه می‌دهد.

به زبانی ساده، این کتاب موارد زیر را برای شما آشکار می‌کند:

  •      ثروتمندان از چه طریق به پول می‌‌رسند.
  •      وقتی ثروتمندان پولی به‌دست می‌‌آورند، چگونه آن را حفظ می‌کنند.
  •      افراد ثروتمند چگونه پولشان را هزینه می‌کنند.
  •      افراد ثروتمند چگونه پولشان را سرمایه‌گذاری می‌کنند.
  •      افراد ثروتمند چگونه از پولشان لذت می‌برند.
  •      افراد ثروتمند چگونه از پولشان در کارهای خیرخواهانه استفاده می‌کنند.

به‌نظر من وقتی افراد بسیاری می‌خواهند بدون زحمت پول درآورند، این نشان‌ می‌دهد كه:

  •      آن‌ها پول نقد زیادی دارند كه می‌خواهند به نحوی از شر آن خلاص شوند.
  •      آن‌ها به‌شدت به «خوش‌شانس» بودنشان اعتقاد دارند.
  •      آن‌ها دوست دارند ببازند تا دلیلی برای احساس درماندگی و بیچارگی‌شان داشته باشند.
  •      آن‌ها به‌شدت به‌دنبال کسب پول راحت هستند.

این کتاب برای هیچ‌یک از افراد بالا و کسانی‌که به‌دنبال پول راحت هستند، نوشته نشده است (متأسفم). با وجود این، خواندن این کتاب در کل وضعیت اقتصادی شما را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

این کتاب اصول و راهكارهایی را به شما ارائه می‌دهد که باید بدانید، بفهمید و انجام دهید. این موارد شما را به‌سرعت ‌پولدار نخواهد کرد؛ اما احتمال پولدار شدن یا پولدارتر شدنتان را افزایش می‌دهد، درحالی‌که همچنان انسان خوبی باقی می‌مانید. در‌واقع، ما می‌توانیم همیشه برنده باشیم. بنابراین، چه کاری را باید انجام دهیم؟

کارهای زیادی هست که می‌توانیم انجام دهیم. هرگز قانون واحدی وجود ندارد که ضامن موفقیت باشد؛ اما قوانین این کتاب احتمال پولدار شدن ما را افزایش می‌‌دهد. البته این روش‌‌ها هرگز به‌اندازه‌ی بی‌دردسر پول درآوردن مثمرثمر نیست؛ اما در دراز‌‌مدت بسیار مطمئن‌تر از آن است. روش‌‌های این کتاب باعث نمی‌شود شما معتاد شوید. هیچ بازنده‌ای هم در کار نخواهد بود.

نمی‌خواهم با من همدردی کنید؛ اما زمانی من نیز یک کودک فقیر بودم. هیچ چیز نداشتم. می‌دانستم برخی افراد پول زیادی دارند. همچنین می‌دانستم (و به‌راستی یقین داشتم) که روزی راه خودم را به بیرون از این وضعیت پیدا می‌کنم و کودکیِ فقیرانه‌ام را پشت‌سر خواهم گذاشت؛ اما قبل از این‌که راه درست را بفهمم، اشتباه‌های زیادی داشتم. گاهی حتی تا نزدیکی موفقیت رفتم، تا این‌که بالاخره راه درست را پیدا کردم. من تنها زمانی مسأله را فهمیدم که قدری وقت گذاشتم و به خودم زحمت دادم تا به‌راستی ثروتمندان را مشاهده کنم. اکنون با کمال میل، دانشی را که بر اساس این مشاهدات به‌دست آورده‌‌ام در این کتاب با شما در میان می‌گذارم.

تصور من این است که شما:

  •      می‌خواهید ثروتمند یا ثروتمندتر شوید.
  •      می‌‌خواهید این کار را به‌صورت قانونی انجام دهید.
  •      می‌خواهید وقتی به پول رسیدید کار مفیدی با آن انجام دهید.
  •      می‌خواهید قدری از این پول را به دیگران بدهید.
  •      می‌خواهید قدری از این پول را برای خودتان نگه دارید.

و حاضرید برای رسیدن به این پول قدری تلاش کنید.

برای این‌که به شما کمک کنم به چیزی که می‌خواهید برسید، این کتاب را به 5 بخش مختلف تقسیم کرده‌‌ام:

  •      فکر کردن مانند پولدارها؛
  •      پولدار شدن؛
  •      پولدارتر شدن؛
  •      پولدار ماندن؛
  •      تقسیم (کردن) ثروت‌تان با دیگران.

ما با طرز فکر ثروتمندی شروع می‌کنیم، چرا‌که این مورد پایه و اساسی است که بر پایه‌ی آن همه مسایل دیگر مربوط به ثروت بنا می‌شود. ما همگی باورهایی درباره‌ی پول داریم. بیشتر ما اعتقاد داریم با این‌که پول ما را شاد نمی‌کند (البته همه‌ی ما به‌طور پنهانی اعتقاد داریم که پول این کار را می‌کند)، دست‌كم باعث می‌شود (که) تا حدودی راحت‌تر زندگی کنیم. همه ما تاحدودی معتقدیم که با داشتن پول قادریم چیزهای بهتری بخریم و در‌نتیجه شادتر باشیم. به‌هیچ‌وجه قصد ندارم شما را ناامید کنم و بگویم این باورها غلط است. من فقط دوست دارم کاری کنم که خودتان کشف کنید که آیا این باورها درست است یا غلط!

وقت شروع کار است. آیا دوست دارید با هم این سفر را آغاز کنیم؟ هر اتفاقی که قرار است، بگذار بیفتد. آرزوی من سعادت، سلامت و ثروتمندی شماست.

ریچارد تمپلر 

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10321

مشخصات

کد کتاب
10321
شابک
978-964-236-516-6
نام کتاب
قوانین ثروت
نویسنده (ها)
ریچارد تمپلر
مترجم (ها)
سید مرتضی نظری
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
320
تاریخ چاپ
سال 1395
نوبت چاپ
چاپ اول
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
بهتر از خوب بهتر از خوب
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
175,920 تومان 219,900 تومان
‎−20%
انسان‌های مشتاقی كه بیشترین كمك را به جامعه می‌كنند نه‌تنها از انگیزه بسیار زیاد بهره دارند، بلكه از انگیزه‌های مناسب هم برخوردارند. آن‌ها در تحلیل انگیزه‌های درست و مناسب همیشه به انجام دادن هدف‌هایی علاقه‌مندند كه...
دوست داشتن
تجارت جهانی فروشنده ی نخبه تجارت جهانی فروشنده ی نخبه
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
تجارت جهانی کالا و خدمات از دو جنبه‌ی مهم اهمیت دارد، اول اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یکدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تأمین می‌کنند. از این منظر با توجه به مزیت‌های نسبی مختلفی که در کشورها وجود دارد، تقسیم کار...
دوست داشتن
آکادمی سلطه بر موفقیت آکادمی سلطه بر موفقیت
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
319,920 تومان 399,900 تومان
‎−20%
ما باید بدانیم که سلامتی، درآمد، روابط عاطفی ‌و تمامی ابعاد مختلف زندگی ما انعکاسی است از آنچه در درون ما ‌می‌گذرد. این قانون نشان‌دهنده تناظر یک‌به‌یک میان این دو است. چون می‌توانید در خودتان تغییر ایجاد کنید، ابعاد...
دوست داشتن
رازهای یک میلیونر رازهای یک میلیونر
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
7,920 تومان 9,900 تومان
‎−20%
به موفق نشدنش فكر كرد. در شروع كار همه چیز ساده به ‌نظر می‌آمد. چند ماه قبل پس از ملاقات با میلیونر سالخورده احساس كرده بود كه همه دنیا از آنِ اوست؛ می‌تواند سریعاً به موفقیت برسد. جان فكر كرده بود استعداد خوبی دارد و...
دوست داشتن
چگونه نقاط ضعفم را به نقاط قوت تبدیل کنم چگونه نقاط ضعفم را به نقاط قوت تبدیل کنم
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
9,520 تومان 11,900 تومان
‎−20%
همه‌ی ما حداقل یک پاشنه‌ی آشیل، یک نقطه ضعف یا موردی برای احساس ناامنی یا آسیب‌پذیری داریم که پیوسته ما را به اشتباه می‌اندازد. این کتاب به این موارد می‌پردازد...
دوست داشتن
بیندیشید و ثروتمند شوید بیندیشید و ثروتمند شوید
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
287,920 تومان 359,900 تومان
‎−20%
بیندیشید و ثروتمند شوید اثری سازنده از ناپلئون هیل، راز انباشتن ثروت کلان ‌را براساس این نظریه فاش کرد که اگر ما بتوانیم یاد بگیریم مانند ثروتمندان بیندیشیم، می‌توانیم موفقیت و ثروت را کشف کنیم. اما چگونه بیندیشیم؟
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
هنر رهبری هنر رهبری
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
63,920 تومان 79,900 تومان
‎−20%
عنصری که باعث تمایز این کتاب با دیگر کتب مشابهش می‌شود، تاکید آن بر پرورش همه جانبه شخصیت رهبر و استراتژی‌هایی برای تکامل مواردی مانند هوش احساسی، روابط عمومی فوق‌العاده، ابتکار با قوه تخیل بالا، تیم سازی موثر، وقت...
دوست داشتن
دیکتاتور دیکتاتور
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
375,920 تومان 469,900 تومان
‎−20%
کتاب دیکتاتور داستان پانزده سال آخر زندگی سیسرو،‌ سیاست‌مدار برجسته رومی است که گمان می‌رود منشی‌اش تیرو آن را به شکل زندگی‌نامه نوشته است.
دوست داشتن
مهارت در حفظ روابط انسانی - 50 دقیقه ای مهارت در حفظ روابط انسانی - 50 دقیقه ای
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
103,920 تومان 129,900 تومان
‎−20%
کتاب حاضر، از سری کتاب‌های «پنجاه دقیقه‌ای کاربردی» است، که مخاطبان در آن با دوازده استعداد و توانایی حیاتی که اصل و عصاره مدیریت به شمار می‌آیند، آشنا می‌شوند. برنامه‌ریزی خلاقانه، هدف‌مدار بودن، مشورت‌دهی و مربیگری،...
دوست داشتن
مهارت های فروش مهارت های فروش
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
159,920 تومان 199,900 تومان
‎−20%
هرگز دچار این اشتباه نشوید که تجارت فقط در محصول و کالا خلاصه می‌شود. هرگز این‌طور نیست. تجارت درباره اشخاص است. اگر اشخاص شما را دوست داشته باشند، مایلند با شما کار کنند و اگر شما را دوست نداشته باشند، مانعی بر سر...
دوست داشتن
بیداری ریشه بیداری ریشه
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
15,920 تومان 19,900 تومان
‎−20%
این نوشته در دو جلد تنظیم شده است: بی تابی ریشه (1) و بیداری ریشه (2). ریشه کوچولو در مسیر تحول خود از عشق، هستی، خودشناسی، ریشه های دیگر، دشواری ها، هوس، طوفان و بیراهه عبور می کند و سرانجام به شادی و آرامش می رسد....
دوست داشتن
محیط کاری عالی برای همه محیط کاری عالی برای همه
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
215,920 تومان 269,900 تومان
‎−20%
بهتر برای کسب‌وکار بهتر برای مردم بهتر برای جهان آنچه در ده یا بیست سال گذشته به اندازه کافی خوب بده است، در حال حاضر خوب نیست. سازمان‌ها برای ماندگاری و موفقیت‌های آینده باید محیط کاری مناسبی ایجاد کنند.
دوست داشتن
فروش با دستان خالی فروش با دستان خالی
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
9,520 تومان 11,900 تومان
‎−20%
این کتاب حاوی مجموعه نکات ساده ولی کاربردی است که حاصل تجربیات و آموخته‌هایی در این حوزه است و راهکارهایی را برای جلب اعتماد مشتریان و موفقیت در فروشندگی بیمه به نمایندگان این صنعت عرضه می‌کند.
دوست داشتن
اهداف کوچک،‌ نتایج بزرگ اهداف کوچک،‌ نتایج بزرگ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
25,520 تومان 31,900 تومان
‎−20%
در این کتاب در مییابید که چگونه هدف گذاری کنید، ارزش راستین خود را مشخص نمایید، چگونه بهترین عملکرد خود را آشکار کنید و چگونه به وضعیت موجود سر و سامان داده تا اعتماد به نفس‌تان را تقویت کرده و موفقیت را در آغوش بگیرید.
دوست داشتن
برو! تا هر چه بیشتر اعتماد به نفس به دست آوری برو! تا هر چه بیشتر اعتماد به نفس به دست آوری
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
135,920 تومان 169,900 تومان
‎−20%
اوا ولدارک در کتاب برو! تا هر چه بیشتر اعتماد به نفس به دست آوری، نشان می‌دهد که چگونه در تفکر، رفتار، زبان و ظاهر شدن در مجامع، اجتماع، خانواده و امور شخصی، اصلاحات و تغییرات زیر بنایی ایجاد کنیم تا بتوانیم در برابر...
دوست داشتن
جهشی به سوی تفکر جهشی به سوی تفکر
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
9,520 تومان 11,900 تومان
‎−20%
اگر طبق دستورالعملی که در این کتاب آورده‌ام، تنها به مدت سه ماه تمرین‌های روزانه را انجام دهی، خودت را در مسیر موفقیت خواهی یافت. متفاوت اندیشیدن می‌تواند تفاوت شگرفی در زندگی تو ایجاد کند!
دوست داشتن
افکار همه چیز است افکار همه چیز است
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
12,720 تومان 15,900 تومان
‎−20%
آیا تاکنون ایده مناسبی داشته‌اید؟ البته که داشته‌اید! اما آیا تاکنون از یکی از ایده‌های خوب خود پول به ‌دست آورده‌ايد؟ اين كتاب در زمانی مناسب براي شما نوشته شده است؛ داستان‌هایی را از برخی افراد بی‌نظیر به اشتراک...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم