با احساست دنیایت را تغییر بده

 برای دستیابی به موفقیت در هر حوزه‌ای، باید از اصول پیروی کرد. آیا امکان دارد بدون در نظر گرفتن قانون تکامل، از پلۀ اول به پله‌های بالاتری دست یافت؟ عمده‌ترین اصل در بهبود و پیشرفت، رعایت این قانون است؛ لذا در این کتاب، برای شفای درون، موارد مهمی را گام‌به‌گام توضیح داده‌ام.

ادامه مطلبShow less
99,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
30102
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

 سالیان درازی است که مردم به‌دنبال احساس خوب و موفقیت هستند تا از زندگی خود لذت ببرند؛ لذا در سخنرانی‌ها، سمینارها و گروه‌های مختلف خودسازی و مانند آن شرکت می‌کنند. شرکت در این جلسات کمک می‌کند تا اطلاعاتی در زمینۀ مهارت‌های زندگی به‌دست آورند، اما درصد اندکی از مردم، این مسیر را ادامه می‌دهند و اغلب در نیمه‌های راه آن را رها می‌کنند. مسیر آدمیت انتهایی ندارد. تا زمانی که زندگی در جریان است، باید آموخت. تمام کسانی که استادند و در حال آموزش دادن به دیگران هستند، در جایی دیگر شاگردند.

 زندگی نزیسته را باید از نو، با روشی نو آغاز کرد. نمی‌توانید راه تکراری و بی‌نتیجه را دوباره بروید، زیرا به همان نتیجۀ قبل می‌رسید. بهتر است راه جدید و نتیجة جدیدی را تجربه کنید.

شما زمانی کارهایتان را به نتیجه می‌رسانید که حستان خوب است و پرانرژی هستید، در غیر این‌صورت یا کاری انجام نمی‌دهید یا اینکه به نحو احسن به انجام نمی‌رسانید. قدرتی که انسان را به حرکت وامی‌آورد، انرژیاست.

در این کتاب شما از طریق احساس، به مهم‌ترین بخش وجودی‌تان که ارتعاش افکار و میزان فرکانس آن است، آشنا می‌شوید و با تغییر باورهایتان به موفقیت‌های چشمگیری نائل می‌شوید. روابط، آرامش، سلامتی و ثروت در گرو حس خوب به‌دست می‌آید؛ برای همین باید با احساسات خود آشنا باشید.

 برای دستیابی به موفقیت در هر حوزه‌ای، باید از اصول پیروی کرد. آیا امکان دارد بدون در نظر گرفتن قانون تکامل، از پلۀ اول به پله‌های بالاتری دست یافت؟ عمده‌ترین اصل در بهبود و پیشرفت، رعایت این قانون است؛ لذا در این کتاب، برای شفای درون، موارد مهمی را گام‌به‌گام توضیح داده‌ام.

آرزوی تو به انجام می‌رسد، زیرا این عهدی بود که تو از روز ازل نوشته بودی. شما با مطالعۀ مباحث این کتاب به راز آن پی می‌برید و مشتاقانه به سمت خواسته‌های خود حرکت می‌کنید.

 در این مسیر می‌توانم با یاری خدا به شما عزیزی که این کتاب را انتخاب کرده‌اید، کمک کنم تا به شادمانی برسید. همۀ ما به یکدیگر نیازمندیم و برای رسالتی که داریم گرد هم جمع شده‌ایم.

محتوای این کتاب تمرین و تکنیک است. ما در هر لحظه از زندگی، در حال تمرین و آموزش هستیم. بیشترین بهره‌وری من در زندگی، به‌وسیلة تمرین‌های این کتاب بوده است. سال‌های زیادی در دوره‌های کتابخوانی و در سخنرانی‌ها، عمر خود را سر کرده بودم؛ اما نتیجة چشمگیری عایدم نشد تا اینکه فهمیدم باید باورهایم را تغییر دهم، شاد باشم و از قوانین معنوی پیروی کنم؛ به‌این‌ترتیب به ایده‌آل‌هایم دست یافتم. به لطف الهی به راز آن پی بردم و بهترین نتایج را از چشمۀ زلال و گنج وجودم دریافت کردم. شعار خود را با قلم عشق، این‌گونه می‌نویسم: «تمرین، تمرین، تمرین»؛ لذا توصیۀ من به شما دوست عزیز این است که برای رسیدن به موفقیت، مهم‌ترین و اصولی‌ترین راه انجام تمرین است؛ زیرا زندگی یک تمرین و تکرار است.

قدم اولی که برداشتم، تصمیمی بود که گرفتم و آن را اجرا کردم؛ با آئین کتابم زندگی کردم و جمله‌های کتابم را با قلم احساس به تحریر درآوردم.

در مسیر بهبود به لطف الهی توانستم عشق واقعی را به یاد آورم و آن را با عزیزانم تقسیم کنم. فرزندم با تغییر باورهایش به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت. رهجویانی بودند که توانستم به لطف خدا به آن‌ها یاری رسانم. تمرین‌های این کتاب به‌ قدری ملموس و عملی هستند که در زندگی افرادی که سرگذشت واقعی آن‌ها  را در این کتاب مطالعه می‌کنید تأثیر به‌سزایی داشته‌اند.

پاسخ تمام سؤال‌هایمان در وجود خودمان است. کیمیا و گنج، خود ما هستیم. هدف از خلقت بشر، شادی و آزادی است؛ با این دو سلاح جهان را در دستان خود می‌گیریم.

زندگی یادآوری رؤیاهایمان است که با تمرین و تکرار آن را اجرا می‌کنیم. چنانچه پیروز این عرصه نباشیم، بازهم آن را تمرین می‌کنیم تا به بهترین شکل اجرایش کنیم. آیا تا‌به‌حال غیر از این بوده است؟ کافی است کمی به عقب برگردیم. زندگی امروزمان، حاصل افکار دیروز است که همواره در حال انجام تمرین و تکرار هستیم.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
30102

مشخصات

کد کتاب
30102
شابک
978-622-220-704-5
نام کتاب
با احساست دنیایت را تغییر بده
نویسنده (ها)
هاجر لایموت بخشایش (الهه بخشایش)
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
112
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ سوم
سال چاپ اول
1399
نظرات
بدون نظر
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
239,900 تومان
آسمان پرستاره ی وجود آخرین کتاب دبی فورد است.  این کتاب همچون دعوت‌نامه‌ای به‌نظر می‌رسد برای این‌که شما بکوشید هستی خودتان را قدر بدانید؛ به جنبه‌ی پاک و الهی وجودتان پی ببرید و پیوندی ناگسستنی را با خالقتان برقرار...
دوست داشتن
پنج قطعه اصلی از پازل زندگی پنج قطعه اصلی از پازل زندگی
ناموجود
دوست داشتن
29,900 تومان
کتاب حاضر حاوی جذاب ترین و حیرت انگیزترین آموزه های جیم ران است که به نوعی ماحصل اندیشه های او را در بر دارد و شامل نکاتی است که می تواند روی زندگی شخصی و شغلی هر کدام از ما تاثیر شگفت آور بگذارد. نکات کاربردی کتاب را...
دوست داشتن
499,900 تومان
وین دایر می‌گوید: شاید هنگامی که انرژی‌های ضعیف‌تر را دگرگون می‌سازید و بدان حد از آگاهی می‌رسید که راه‌حل معنوی همه مشکلات فقط به شیوه تفکر شما بستگی دارد. وین دایر معتقد است که:برای هر مشکلی راه‌حلی معنوی وجود دارد
دوست داشتن
199,900 تومان
ویراست دوم منتشر شد. کتابی از هاکان منگوچ نویسنده کتاب من نی هستم و دلت که پاک باشد. تقدیرانسان را رها نمیكند، لحظه به لحظه از نو نوشته میشود. لحظاتی میرسد كه كاری را كه گفته بودی انجام نمیدهم، انجام میدهی، چیزی را كه...
دوست داشتن
249,900 تومان
همان خدایی که ما را به‌سوی مراتع سرسبز و چشمه‌های زلال هدایت کرده بود، کمک می‌کند تا از سراشیبی عبور کنیم. جوئل اوستین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز نشان می‌دهد که چگونه همه‌چیز به نفع ما پیش می‌رود. 
دوست داشتن
تا خوشبختی راهی نیست تا خوشبختی راهی نیست
ناموجود
دوست داشتن
129,900 تومان
آیا تا به حال به دانۀ سیب فکر کردید؟ همان دانۀ ‏سیبی که وقتی میوه‏اش را می‏خورید، آن را در سطل آشغال می‏اندازید. آیا تا به حال به این فکر کرده‏اید اگر دانۀ سیب را زیر خاک بکارید رشد می‏کند و تبدیل به یک درخت تنومند...
دوست داشتن
دوستدار آنچه هست:‌ طرح چهار سوال موثر دوستدار آنچه هست:‌ طرح چهار سوال موثر
دوست داشتن
399,900 تومان
این کتاب روندی ساده به نام کار یا فرایند پرسش را به شما معرفی می‌کند. کار یک تمرین ساده و در عین حال قدرتمند است. می‌توانیم در مورد افکاری که باعث خشم، غم و ناامیدی می‌شوند کار یا فرایند پرسش را انجام دهیم. افکار...
دوست داشتن
نیروی بیکران سپاسگزاری نیروی بیکران سپاسگزاری
ناموجود
دوست داشتن
29,900 تومان
خداوند بزرگ و منان بر بندگان خود منت نهاده و نیرویی به نام شکرگزاری را در اختیار ما قرار داده که قدرت عجیب و ارزنده‌ای در آن است؛ اگر بتوانیم حقیقتا از این نیروی شگفت‌انگیز استفاده کنیم، بدون شک به بهترین زندگی دست...
دوست داشتن
الفبای تغییر می خواهم تغییر کنم الفبای تغییر می خواهم تغییر کنم
ناموجود
دوست داشتن
49,900 تومان
تحول و تغییر یک مفهومی اختیاری است که شما بایستی قبول کنید درصد زیادی از سرنوشت خود را می‌توانید دستکاری کنید و این به عقلانیت فردی شما بستگی دارد که بخواهید این سفر خودشناسی را آغاز کنید. طبیعت، مادربزرگ همة ماست....
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم