ذهنیت برکت آفرین

چشم‌اندازتان را تغییر دهید تا امکاناتتان تغییر کند.

 

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
79,920 تومان 99,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
30118
دوست داشتن5
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
توضیحات

فصل اول

ذهنیتی برکت‌آفرین داشته باشید

رؤیای خداوند برای زندگی شما این است كه چنان از یك زندگی با بركت بهره‌مند شوید كه خودتان بتوانید برای دیگران منبع خیر و رحمت باشید. داوود گفت: «پیمانۀ من لبریز است.» خدای ما خدایی است كه ما را از موهبت‌هایش لبریز می‌كند. اما راه‌حل این است: شما نمی‌توانید به كمبود، عدم كفایت و تقلا كردن فكر كنید و انتظار داشته باشید بركت و فراوانی به زندگیتان وارد شود. اگر مدت‌هاست تحت فشار زندگی هستید و نمی‌توانید دخل و خرجتان را با هم یكی كنید، به‌آسانی در دام یك ذهنیت منفی و محدودكننده گرفتار می‌شوید و می‌گویید: من هرگز نمی‌توانم از این محله بیرون بروم یا هرگز نمی‌توانم از عهدۀ تحصیل فرزندانم در دانشگاه برآیم. شاید اكنون در این وضعیت باشید، اما قرار نیست كه در همین وضع باقی بمانید.

خدای ما خدای قادر متعال است، خدایی است كه بیشتر از قدر كفایت می‌بخشد، نه خدایی كه كمتر از كفایت و نه حتی خدایی كه فقط به قدری می‌بخشد كه زندگیمان را سپری كنیم و زنده بمانیم. او خدایی است كه پیمانه‌ها را لبریز می‌كند. او خدای بركت و فراوانی است.

در كتاب مقدس آمده است: «بگذار آن‌ها پیوسته بگویند خدای من از كامیابی بندگانش خشنود می‌شود.» آن‌ها باید پشت سر هم تكرار می‌كردند: «خدای من از شكوفایی من لذت می‌برد.» این دعا آن‌ها را به ذهنیت برکت‌آفرین سوق می‌داد. زندگی شما به‌سویی پیش می‌رود كه دائماً فكر آن را در سر می‌پرورانید. اگر همواره كمبود، كافی نبودن و تقلا كردن حوزۀ تفكرتان را تشكیل دهد، قطعاً به سمت‌وسوی چیزهای اشتباه قدم برمی‌دارید. سعی كنید در تمام طول روز بر افكاری چون لبریز شدن و فراوانی تمركز كنید و با خود زمزمه كنید خداوند از شكوفایی من غرق لذت می‌شود.

كمتر از كفایت، به حد كفایت، بیشتر از قدر كفایت

در كتاب مقدس آمده است كه قوم بنی‌اسرائیل سال‌های طولانی از عمرشان را در بردگی به سر بردند. آن‌ها در سرزمینی زندگی می‌كردند كه از همه‌چیز كمتر از حد كفایت برخوردار بودند، به‌سختی گذران زندگی می‌كردند و فقط سعی می‌كردند تحمل كنند و زنده بمانند. تا اینكه یك روز خداوند آن‌ها را از بردگی رهانید و به صحرا فرستاد. آنجا سرزمینی بود كه فقط به‌اندازه‌ای داشتند كه زنده بمانند، به حدی كه فقط نیازهایشان برآورده می‌شد، اما بیش از آن چیزی نداشتند. گفته می‌شود كه آن‌ها لباس‌هایشان را به مدت چهل سال پوشیدند و پوسیده نشد. مطمئنم كه خودشان هم شكرگزار بودند. شما را نمی‌دانم، اما من نمی‌توانم یك دست لباس را چهل سال بپوشم. اگر مجبور باشم، شكایتی نمی‌كنم، اما این با ذهنیتی كه من درمورد زندگی بابركت دارم، تفاوت دارد. همان‌طور كه خدا نیز برای بندگانش یك زندگی بابركت می‌خواهد و به‌همین‌خاطر آن‌ها را به سرزمین موعود رساند. آنجا مكانی بود كه همه‌چیز بیشتر از حد كفایت در آنجا یافت می‌شد. غذا و آذوقه فراوان بود. خوشه‌های انگور به‌قدری بزرگ بودند كه دو مرد درشت‌اندام باید آن‌ها را حمل می‌كردند. آنجا به سرزمینی معروف بود كه نهرهای شیر و عسل در آن جریان داشتند. رودهایی كه هرگز متوقف و تمام نمی‌شدند. فراوانی و بركت همچنان ادامه داشت. اینجا همان‌جایی است كه خدا قصد دارد شما را به آنجا ببرد.

شاید اكنون در موقعیتی باشید كه به‌سختی از پسِ مخارج زندگی برآیید و ندانید كه هفتۀ بعد را چگونه می‌خواهید پشت سر بگذارید، اما نگران نباشید. خدا شما را فراموش نكرده است. او كه مزرعه را با سوسن‌های سفید آراسته می‌كند و به پرندگان در آسمان غذا می‌دهد، از شما نیز مراقبت خواهد كرد.

شاید در موقعیتی باشید كه نیازهایتان به حد كفایت برآورده می‌شود. شما سپاسگزارید، اما آن‌قدر ندارید تا بتوانید رؤیایتان را به واقعیت برسانید. خدا می‌گوید: «من از روح خود در شما ندمیدم تا فقط یك زندگی بخورونمیر داشته باشید. من شما را خلق نكردم تا به حد كفایت رضایت دهید.» این واقعیت‌ها فصل‌هایی از زندگی شما هستند و آزمایش الهی محسوب می‌شوند، اما همیشگی نیستند. در آنجا مستقر نشوید. شما از آنجا عبور می‌كنید. آنجا موقتی است. خداوند سرزمین موعود را برای شما در نظر گرفته است. آنجا سرزمین بركت و فراوانی است و شما بیشتر از حد كفایت در اختیار خواهید داشت. جایی كه از توشۀ زندگی لبریز می‌شوید نه فقط یك بار، بلكه به‌طور دائم و همیشگی تا جایی كه از همه‌چیز به مقدار فراوان بهره خواهید برد.

اگر هم‌اكنون در موقعیت كمتر از حد كفایت به سر می‌برید، در آنجا مستقر نشوید. درست است كه در این جایگاه هستید، اما همان شخصی نیستید كه برای آن خلق شده‌اید. این فقط جایگاه فعلی شما را نشان می‌دهد نه هویت واقعی‌تان را. شما بندۀ خداوند قادر متعالید. مهم نیست شرایط چگونه به‌نظر می‌رسد، شما باید ذهنیت برکت‌آفرین خود را حفظ كنید. پیوسته با خود تكرار كنید: «خدا از زندگی با بركت من شادمان می‌شود. من سرافراز هستم نه سرشكسته.»

كتاب مقدس می‌گوید خداوند بنا بر توانگری خودش نیازهای ما را مرتفع می‌سازد. گاهی اوقات ما به شرایطمان نگاهی می‌اندازیم و می‌گوییم: من هرگز پیشرفتی نخواهم كرد. كسب‌وكارم رونقی ندارد یا هرگز نمی‌توانم از مخمصه‌ای كه در آن گرفتار شدم بیرون آیم. اشتباه نكنید، قرار نیست شما با اتكا بر دارایی یا توانایی خودتان آن را به سرانجام برسانید، بلكه خداوند از مخزن دارایی‌های خودش شما را تأمین می‌كند. خبر خوب اینكه خدا مالك مطلق همه‌چیز است. اشارۀ كوچكی از لطف خدا كافی است تا شما را از سرزمینی كه فقط می‌توانید زنده بمانید بلند كند و به سرزمینی وارد كند كه بركت و فراوانی موج می‌زند. خدا روش‌هایی دارد كه فراتر از درآمد طبیعی‌تان و فراتر از آنچه قابل پیش‌بینی است شما را توانگر می‌كند. از گفتن این جملات دست بردارید: «همۀ دارایی من همین است. پدربزرگم یك ورشكسته بود. مادر و پدرم از مال دنیا بی‌نصیب بودند. سگم تحت خدمات اجتماعی است. گربه‌ام بی‌خانمان است.» این افكار را کنار بگذارید و ذهنیتی برکت‌آفرین پرورش دهید. «من در این سطح نمی‌مانم. من كامیاب می‌شوم. من موفق می‌شوم. من به‌سوی لبریز شدن پیش می‌روم. من به یك زندگی سرشار از فراوانی و بركت وارد می‌شوم.»

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
30118

مشخصات

کد کتاب
30118
شابک
9786222208363
نام کتاب
ذهنیت برکت آفرین
نویسنده (ها)
جوئل اوستین
مترجم (ها)
نفیسه تنکابنی
نفیسه تنکابنی
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
96
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ دوم
سال چاپ اول
1401
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
باشگاه پنج صبحی ها باشگاه پنج صبحی ها
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
263,920 تومان 329,900 تومان
‎−20%
چگونه نوابغ، غول‌های دنیای تجارت صبحشان را می‌گذرانند تا به موفقیت‌های بزرگ برسند. فرمول ساده‌ای که می‌توانید به راحتی از آن برای زود از خواب بیدار شدن و بهره ‌گیری از الهام برای رسیدن به یک روز بزرگ استفاده کیند ....
دوست داشتن
همین حالا بهترین نسخه زندگی ات را بساز همین حالا بهترین نسخه زندگی ات را بساز
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
319,920 تومان 399,900 تومان
‎−20%
«آینده ازآنِ توست اگر خودت بخواهی» یک جمله رایج است که معمولاً در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان، کارمندان جدید و زوج‌های جوان و بی‌تجربه در روز عروسی‌شان سر زبان‌ها می‌افتد. اما همۀ ما می‌دانیم بااینکه برخی از افراد با...
دوست داشتن
شکستن عادت های بد خود شکستن عادت های بد خود
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
279,920 تومان 349,900 تومان
‎−20%
در این کتاب نه تنها به شما دانش لازم برای تغییر دادن هر  جنبه‌ای از زندگی‌تان آموزش داده می‌شود، بلکه گام به گام ابزارهایی در اختیارتان قرار داده می‌شود تا آنچه را می‌آموزید به کار بگیرید و تغییراتی محسوس و قابل...
دوست داشتن
100 راز خانواده موفق 100 راز خانواده موفق
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
175,920 تومان 219,900 تومان
‎−20%
این کتاب در واقع به خانواده‌های واقعی، خوشی‌های آنها، مجادلات آنها، تلاش‌ها و تقلائی که برای داشتن خانواده‌ای منظم‌تر انجام می‌دهند می‌پردازد.
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
رهسپاری رهسپاری
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
13,520 تومان 16,900 تومان
‎−20%
رهسپاری در حقیقت، فراخوانی برای پی بردن به فرآیند حرکت کردن از یک زندگی بی‌معنا و بی‌هدف و رهسپار شدن به سوی یک زندگی سرشار از معنا و هدف است. همه ما انسان‌ها در طی این سفر باشکوه باید تغییرها یا دگرگونی‌هایی را پشت...
دوست داشتن
مسئله مرگ و زندگی مسئله مرگ و زندگی
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
مساله مرگ و زندگی، داستانی عاشقانه و روایتی باورنگری از زندگی زوجی است که تقریبا تمام عمر مانند روحی در یک بدن زندگی کرده‌اند. وقتی مریلین یالوم به سرطان مبتلا می‌شود، زوج عاشق تصمیم می‌گیرند مشاهده‌ها و یافته‌های خود...
دوست داشتن
دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
175,920 تومان 219,900 تومان
‎−20%
گنجی که به دنبالش هستی،درست همان جاست که اکنون ایستاده‌ای .شاعری می‌گفت: «دل، ای دل! این سفر به کجاست؟»تابه‌حال فکر کرده‌ای این قدم‌هایی که در سفر زندگی برمی‌داری تو را به کجا می‌برد؟از کدام گذرگاه، به‌سوی کدام هدف...
دوست داشتن
کتاب ذهن زیبا جسم زیبا کتاب ذهن زیبا جسم زیبا
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
279,920 تومان 349,900 تومان
‎−20%
این کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده است كه ابزار آموزشی جامع و مشروح و نیز مرجعی کارآمد برای تمامی اشخاصی که به ورزش و تندرستی علاقه‌مند هستند، باشد.
دوست داشتن
راهنمای عملی شور و شوق راهنمای عملی شور و شوق
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
39,920 تومان 49,900 تومان
‎−20%
شور و شوق خصوصیتی است که باید روی آن تاکید شود. این خصوصیت به عنوان یک عامل انگیزه‌بخش در زندگی، نقش بسیار مهمی دارد و باعث نابودی ترس و نگرانی و نیز ایجاد نوآوری و تغییر موقعیت‌های شغلی می‌شود. در کتابچه حاضر نگارنده...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم