قانون 5 ثانیه

کتاب قانون 5 ثانیه منتشر شد.

قرار است مطلب درخورتوجهی یاد بگیرید: فقط در 5 ثانیه زندگی‌تان را عوض کنید. به حیله‌گری می‌ماند، این‌طور نیست؟ به شما ثابت می‌کنم که این علم است. زندگی‌تان با تصمیمات 5ثانیه‌ای‌تان تغییر می‌کند. درحقیقت، این تنها راه تغییر است.

این کتاب، داستان واقعی قانون 5 ثانیه است: چی هست، چرا مؤثر است و چرا زندگی افراد در سراسر دنیا را متحول کرده است؟ یادگیری قانون آسان است و نتیجه‌ای عمیق به همراه دارد. این قانون همان رمزوراز تغییر همه‌چیز است. به‌محض یادگیری این قانون، می‌توانید بلافاصله آن را به کار بگیرید. 

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
239,920 تومان 299,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
30137
دوست داشتن4
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

قانون 5 ثانیه همه‌چیز را عوض کرد... تنها یک چیز به من آموخت: اینکه چطور تغییر کنم.

به برکت این قانون، گرایشم به بیش‌ازحد فکر کردن دربارة مسائل کوچک و پیش‌پاافتاده را با گرایش به اقدام کردن، عوض کردم. از این قانون استفاده کردم تا در خودنظارتی استاد شوم و در لحظه باشم و کاراتر عمل کنم. این قانون به من آموخت که چطور دست از تردیدها بردارم، به خودباوری برسم و ایده‌ها و توانمندی‌هایم را آغاز کنم و به یُمن این قانون قدرت درونی یافتم که بتوانم نه برای دیگران، بلکه برای خودم فرد بهتر و شادتری باشم.

این قانون برای شما نیز می‌تواند چنین باشد. به‌همین‌دلیل بسیار هیجان دارم تا این قانون را با شما به اشتراک بگذارم.

در چند فصل بعد، داستان پشت این قانون را می‌فهمید، متوجه می‌شوید این قانون چیست و چرا جواب می‌دهد، و پی می‌برید به علمی که قانع‌کننده است و پشتیبان این قانون. درمی‌یابید که تصمیمات 5 ثانیه‌ای و اقدامات شجاعانة هرروزه چگونه زندگی‌تان را تغییر می‌دهد. درنهایت، یاد می‌گیرید که چگونه از #قانون5ثانیه در ترکیب با آخرین تحقیقات و استراتژی‌ها استفاده کنید تا زندگی سالم‌تر و شادتری داشته باشید و در زمینة کاری‌تان کارآمدتر و مؤثرتر عمل کنید. همچنین خواهید آموخت که چطور برای پایان دادن به نگرانی‌ها، مدیریت اضطراب و یافتن معنا در زندگی و همین‌طور غلبه بر ترس، از این قانون استفاده کنید.

این تمام ماجرا نیست. شما شواهد اثبات‌کنندة آن را هم خواهید دید. این کتاب مملو از پست‌های رسانه‌های اجتماعی به همراه حساب کاربری عزیزانی است که در سراسر جهان از این قانون برای انجام کارهای فوق‌العاده استفاده کرده‌اند و تجربه‌شان را در رسانه‌های اجتماعی نوشته‌اند. بله، این کتاب کمکتان می‌کند که به‌موقع از خواب بیدار شوید، اما کاری که می‌کند به‌مراتب شگفت‌انگیزتر است. نابغة درون شما، رهبر، ستارة موسیقی، ورزشکار، هنرمند و عامل تحول درونتان، هرچه که هست، را بیدار می‌کند.

به‌محض یادگیری این قانون، بی‌شک از آن در راه پیشبرد اهدافتان استفاده خواهید کرد. ممکن است از این قانون برای وادارکردن خودتان برای رفتن به باشگاه استفاده کنید، مثل کاری که مارگارت می‌کند، وقتی اصلاً «حسش را ندارد.»

یا شاید از این قانون برای نتیجه‌بخش‌تر بودن کارها استفاده کنید.

همان کاری که مِل برای اولین‌بار انجام داد تا شهامت کافی برای رویارویی با رئیسش‌ را پیدا کند و اهداف شغلی‌اش را با او در میان بگذارد (موضوعی که خیلی از ما از آن واهمه داریم). به لطف این قانون، نه‌تنها اتفاق افتاد، بلکه خیلی هم عالی به ثمر نشست.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
30137

مشخصات

کد کتاب
30137
شابک
978-622-220-868-4
نام کتاب
قانون 5 ثانیه
نام اصلی
the 5 second rule
نویسنده (ها)
مل رابینز
مترجم (ها)
آزاده اعرابی
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
262
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ اول
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
اسرار ذهن ثروتمند اسرار ذهن ثروتمند
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
239,920 تومان 299,900 تومان
‎−20%
کتاب اسرار ذهن ثروتمند کتاب مقدس ایجاد ثروت به شیوه‌ای عملی است. تی‌هارواکر رمز و رازهای ثروتمند شدن را برای هر فردی قابل دسترس می‌کند. این کتاب را ببلعید!
دوست داشتن
نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
255,920 تومان 319,900 تومان
‎−20%
هدف ما در این کتاب این است که به شما نشان دهیم چطور می‌توانید فعال، سرزنده و با شور و نشاط و حتی متوقع زندگی کنید و قربانی تلاش‌های خود نباشید و اشخاص و موضوعاتی را از فشار دادن دکمه‌های اعصابتان باز دارید.
دوست داشتن
ثروتمندترین مرد بابل ثروتمندترین مرد بابل
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
داستان‌های موجود در این کتاب با زبانی ساده و در عین حال جذاب، مسیری پایدار به سوی توانگری و ثروت باز می‌ کنند. این کتاب با موضوع برنامه‌ ریزی مالی و ثروت شخصی شما را به سوی ثروتمندتر شدن و توانگر ماندن سوق می‌دهد....
دوست داشتن
قانون 50ام - قانون پنجاه ام قانون 50ام - قانون پنجاه ام
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
در کتاب قانون پنجاهم، رابرت گرین با دید تیزبین خود از دل درد و رنج و تاریکی‌های زندگی کورتیس جکسون که در محله فقیرنشین ساوت‌ساید کوئینز زندگی می‌کرد، قوانین بی بدیل استخراج می‌کند. 
دوست داشتن
خواستن توانستن است خواستن توانستن است
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
159,920 تومان 199,900 تومان
‎−20%
همان خدایی که ما را به سوی مراتع سرسبز و چشمه‌های زلال هدایت کرده بود، کمک می‌کند تا از سراشیبی عبور کنیم. جوئل اوستین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز نشان می‌دهد که چگونه همه چیز به نفع ما پیش می‌رود.
دوست داشتن
جرئت رویاپردازی حاکم دبی مریم نفیسی راد رائد برقاوی کمال رئوف نسل نواندیش رهبری کتاب مدیریتی جرئت رویاپردازی حاکم دبی مریم نفیسی راد رائد برقاوی کمال رئوف نسل نواندیش رهبری کتاب مدیریتی
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
در کتاب جرئت رویاپردازی نویسنده تجربهٔ خود را از همراهی و مطالعهٔ شیوهٔ زمام‌داری محمد بن راشد، حاکم دبی، به رشتهٔ تحریر در آورده است. 
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
درد همیشه راه را نشان می دهد درد همیشه راه را نشان می دهد
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
143,920 تومان 179,900 تومان
‎−20%
هنر این نیست که خوب صحبت کنی، هنر واقعی شنونده ی خوب بودن است. چون کسانیکه خوب و تاثیر گذار صحبت می کنند همیشه همان هایی هستند که میتوانند شنونده ی خوبی باشند.  انسان امروزه از هر جهت در شتابزدگی و عجله به سر می برد،...
دوست داشتن
نه به محدودیت نه به محدودیت
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
41,520 تومان 51,900 تومان
‎−20%
 در این کتاب جان سی مکسول راه‌های «نه گفتن» به محدودیت‌ها را نشان خواهد داد تا بر آن‌ها غلبه کنیم و بتوانیم به آنچه برای آن به دنیا آمده‌ایم دست پیدا کنیم؛ همچنین برای خودمان رؤیاهایی بیافرینیم و به آن‌ها دست پیدا...
دوست داشتن
راز شکوفایی شما: کار خود را عوض کنید و خالق سرنوشت خویش باشید راز شکوفایی شما: کار خود را عوض کنید و خالق سرنوشت خویش باشید
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
231,920 تومان 289,900 تومان
‎−20%
خواه نارضایتی خود را از دست داده باشید یا در حال ترقه زدن باشید، این کتاب به شما کمک می کند وضعیت فعلی شغلی خود را ارزیابی کرده و شما را راهنمایی کند تا تغییر شغلی لازم را ایجاد کنید. مملو از نمونه‌هایی از افراد واقعی...
دوست داشتن
معجزه ی سپاس گزاری معجزه ی سپاس گزاری
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
199,920 تومان 249,900 تومان
‎−20%
معجزه زندگی به راستی واقعیت دارد. این معجزه بسیار شگفت‌انگیز، روحیه‌بخش و حیرت‌آور است. شما می‌توانید زندگی مناسب و دلخواه خود را بیافرینید.
دوست داشتن
کتاب ذهن زیبا جسم زیبا کتاب ذهن زیبا جسم زیبا
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
343,920 تومان 429,900 تومان
‎−20%
این کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده است كه ابزار آموزشی جامع و مشروح و نیز مرجعی کارآمد برای تمامی اشخاصی که به ورزش و تندرستی علاقه‌مند هستند، باشد.
دوست داشتن
۲۱ قاعده مولانا (راه به قدم های تو روشن می شود) ۲۱ قاعده مولانا (راه به قدم های تو روشن می شود)
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
159,920 تومان 199,900 تومان
‎−20%
همه چیز منتظرموعد مقرر است.  نه گل پیش از موعدش باز می‌شود و نه خورشید پیش از موعد خود طلوع می‌کند. کمی صبر کن. آنچه متعلق به توست به سویت می‌آید.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم