همین حالا بهترین نسخه زندگی ات را بساز

«آینده ازآنِ توست اگر خودت بخواهی» یک جمله رایج است که معمولاً در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان، کارمندان جدید و زوج‌های جوان و بی‌تجربه در روز عروسی‌شان سر زبان‌ها می‌افتد. اما همۀ ما می‌دانیم بااینکه برخی از افراد با شوروشوق زندگی را به تصرف خود درمی‌آورند و کنترل آینده‌شان را به دست می‌گیرند، چنین وعده باشکوهی همیشه درمورد همه مردم به کار نمی‌رود. 

ادامه مطلبShow less
399,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
30118
دوست داشتن15
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

احتمالاً بارها از من شنیده‌اید که می‌گویم خدا می‌خواهد ما را به جایگاهی که هرگز در رؤیاهایمان هم به آن فکر نکرده‌ایم برساند. وقتی در وهله نخست به خدا توکل می‌کنید، بهترین روزهایتان را سپری می‌کنید و وقتی به‌سوی ایمان گام برمی‌دارید، مهربانی خدا را به‌گونه‌ای جدید دریافت می‌کنید.

گاهی اوقات خدا از ما می‌خواهد تا گام کوچکی برداریم و گاهی می‌خواهد گام برداشتن ما به یک پرش تبدیل شود؛ پرشی به‌سوی ایمان. این همان چیزی است که وقتی به خدا اعتماد کردم و تصمیم گرفتم بهترین نسخة زندگی شما در این لحظه را بنویسم برای من اتفاق افتاد.

فقط هفت سال پیش من در تولید برنامه‌های تلویزیونی کلیسا مشغول به کار بودم. اصلاً به ذهنم هم خطور نکرده بود که یک کشیش یا یک نویسنده باشم. درحقیقت، وقتی برای اولین‌بار به من پیشنهاد شد تا کتابی بنویسم فوراً آن را رد کردم؛ چون خودم را یک نویسنده نمی‌‌دیدم. اما می‌دانستم که خدا تعهد و توانایی‌های بالقوه‌ای را درون هریک از ما قرار داده است که خود از آن‌ها بی‌خبریم. بنابراین، یک سال بعد از رد اولین پیشنهاد برای نوشتن کتاب، دوباره فرصت آن پیش آمد. این بار به خدا توکل کردم و یک پرش بلند به‌سوی ایمان برداشتم و منتظر شدم تا چیزهای خوب اتفاق بیفتند.

به عقب که می‌نگرم می‌بینم که اکنون نسبت به گذشته بیشتر باور دارم که وقتی به خدا توکل می‌کنیم او ما را به جایگاهی می‌رساند که باید باشیم. البته اقرار می‌کنم که این کار برایم کمی دلهره‌آور بود. همین‌طور که مشغول نوشتن کتابم بودم، با خودم فکر می‌کردم که آیا کسی به نوشته‌های من علاقه نشان خواهد داد؟ چقدر دلسردکننده خواهد بود اگر ناشر یک قرارداد بزرگ امضا کند و هیچ خریداری نباشد. اما بااین‌حال با خودم زمزمه می‌کردم که کنترل همه‌چیز در دست خداوند است و این وظیفۀ من است که شک و تردیدها را از خودم دور سازم و ایمانم را حفظ کنم.

وقتی برای اولین‌بار کتاب همین حالا بهترین نسخۀ زندگی‌ات را بساز منتشر شد بسیار شگفت‌زده شدم؛ چراکه میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفت و به مدت صد هفته عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز را به خود اختصاص داد. پیام مهربانی خدا به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان منتشر شده و آن‌ها را یاری کرده است. یک‌بار دیگر به من ثابت شد رؤیایی که خداوند برای زندگی ما در سر می‌پروراند بسیار بزرگ‌تر از رؤیایی است که خود برای زندگی‌مان داریم. وقتی خدا را باور داشته باشید بالاتر می‌پرید، بیشتر موفق می‌شوید و بهترین روزهای زندگی‌تان را می‌سازید.

جوئل اوستین

آگوست 2014


ادامه مطلبShow less
شناسنامه
30118

مشخصات

کد کتاب
30118
شابک
987-622-220-796-0
نام کتاب
همین حالا بهترین نسخه زندگی ات را بساز
نویسنده (ها)
جوئل اوستین
مترجم (ها)
نفیسه تنکابنی
موضوع کتاب
تحول
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1401
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
379,900 تومان
چگونه نوابغ، غول‌های دنیای تجارت صبحشان را می‌گذرانند تا به موفقیت‌های بزرگ برسند. فرمول ساده‌ای که می‌توانید به راحتی از آن برای زود از خواب بیدار شدن و بهره ‌گیری از الهام برای رسیدن به یک روز بزرگ استفاده کیند ....
دوست داشتن
مراقبه روشی برای برقراری ارتباط مراقبه روشی برای برقراری ارتباط
ناموجود
دوست داشتن
99,900 تومان
چرا مراقبه می‌کنیم؟ هر کس این کتاب را مطالعه می‌کند، یک بار یا بیشتر این سوال را از خود می‌پرسد و پاسخ‌های متفاوتی نیز برای آن پیدا می‌کند. کاهش اضطراب و نگرانی، ایجاد آرامش، رفع خستگی، کند کردن مراحل پیری، تقویت...
دوست داشتن
129,900 تومان
این کتاب به‌طور انحصاری عملگرا و نوعی رهنمود کاربردی است، نه مجموعه‌ای از نظریات مختلف فلسفی، به ویژه به درد مردان و زنانی می‌خورد که مبرم‌ترین نیازشان پول است و می‌خواهند ابتدا ثروتمند شوند. 
دوست داشتن
349,900 تومان
در این کتاب نه تنها به شما دانش لازم برای تغییر دادن هر  جنبه‌ای از زندگی‌تان آموزش داده می‌شود، بلکه گام به گام ابزارهایی در اختیارتان قرار داده می‌شود تا آنچه را می‌آموزید به کار بگیرید و تغییراتی محسوس و قابل...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
199,900 تومان
آینده‌ای که خدا می‌تواند برای شما رقم ‌بزند، چیزی است که شما نمی‌توانید به تنهایی به دست آورید، موقعیت‌هایی وجود دارد که او پیشاپیش می تواند برای شما آماده کند، موقعیت‌هایی که خودتان نمی‌توانید به آن‌ها برسید.
دوست داشتن
159,900 تومان
وقتی بهتر فکر کنید، بهتر زندگی خواهید کرد نحوه تفکر ما تأثیری شگفت‌انگیز بر سرنوشت ما دارد. در این کتاب راهکاری ارائه می‌شود که با برنامه‌‌ریزی مجدد ذهن توان دستیابی به موفقیت‌ها و اهداف جدید را در سطوح بالاتر به شما...
دوست داشتن
199,900 تومان
همان خدایی که ما را به سوی مراتع سرسبز و چشمه‌های زلال هدایت کرده بود، کمک می‌کند تا از سراشیبی عبور کنیم. جوئل اوستین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز نشان می‌دهد که چگونه همه چیز به نفع ما پیش می‌رود.
دوست داشتن
319,900 تومان
نمی‌دانم اگر سراسر روز به‌جای اینکه خودمان را تحقیر کنیم و با افکار منفی سروکله بزنیم، چه اتفاقی می‌افتاد اگر تمام مدت فکر می‌کردیم من یک شاهکارم. من به‌طرزی شگفت‌آور خلق شدم. من با استعدادم. من اصیل هستم. تمام...
دوست داشتن
احساسات منفی را خالی کنید احساسات منفی را خالی کنید
دوست داشتن
139,900 تومان
 زندگی خود را مانند ظرفی تصور کنید. شما آفریده شده‌اید تا زندگی‌تان پر از شادی، آرامش، اعتمادبه‌نفس و خلاقیت باشد؛ اما اگر اجازه دهید نگرانی زندگی‌تان را پر کند، جایی برای صلح باقی نخواهد ماند. در ذهن و زندگی شما جای...
دوست داشتن
249,900 تومان
همان خدایی که ما را به‌سوی مراتع سرسبز و چشمه‌های زلال هدایت کرده بود، کمک می‌کند تا از سراشیبی عبور کنیم. جوئل اوستین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز نشان می‌دهد که چگونه همه‌چیز به نفع ما پیش می‌رود. 
دوست داشتن
179,900 تومان
من در این کتاب سی‌و‌یک اعلام برای شما نوشته‌ام تا بتوانید در هر ماه، به هر سی‌و‌یک روز زندگی خود برکت دهید. امید من این است که شما در هر روز از ماه‌های سال فقط چند لحظه‌ای را به این کار اختصاص دهید و آیندة خود را با...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم