معجزه عسل (- نکات علمی برای سلامت، تغذیه و زیبایی)

عسل غذایی معطر است که زنبور عسل آن را می‌سازد. در دوران باستان، آن را غذایی ویژه برای خدایان، نمادی از ثروت، سلامت و خوشبختی و حتی اکسیری برای فناناپذیری و جاودانگی می‌دانستند

ادامه مطلبShow less
199,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
60088
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

عسل غذایی معطر است که زنبور عسل آن را می‌سازد. در دوران باستان، آن را غذایی ویژه برای خدایان، نمادی از ثروت، سلامت و خوشبختی و حتی اکسیری برای فناناپذیری و جاودانگی می‌دانستند. پزشکان مصر باستان، پنج هزار سال پیش از این، از عسل در درمان بیماری‌ها استفاده می‌کرده‌اند. حضرت محمد (ص) آن را درمانی برای تمام بیماری‌ها معرفی کرده است. و هندوها هنوز ازآن به‌عنوان یکی از پنج غذایی استفاده می‌کنند که در مراسم مذهبی یا خوشامدگویی عرضه می‌شود.

در این کتاب، مؤلف کوشیده است تا خواننده را با ویژگی‌ها، کاربردها و خواص دارویی این معجزه‌ی بی‌همتای دنیای خوراکی‌ها آشنا کند. در فصل اول، مؤلف به معرفی زنبور عسل، ساختار کلنی‌های زنبور عسل، و تشریح فرایند تولید عسل پرداخته است. فصل دوم، به تفصیل به بیان مواد تشکیل‌دهنده‌ی عسل پرداخته است. فصل سوم به معرفی انواع عسل‌ها و خصوصیات آن‌ها اختصاص داده شده است. در فصل چهارم، مؤلف به‌طور جداگانه، به بیان خواص درمانی عسل و کاربردهای آن در درمان بیماری‌ها پرداخته است. فصل پنجم، درباره‌ی کاربردهای عسل برای کمک به زیبایی پوست و مو و ناخن است، و بالاخره در فصل ششم دستور تهیه‌ی چند غذای مفید ارائه شده است که از عسل تهیه می‌شوند.                 

از آن‌جا كه تجربه نشان داده است بازگشت انسان به دامان طبیعت او را از بسیاری بیماری‌های ناشی از زندگی در دنیای مدرن مصون می‌سازد، امید است مطالعه‌ی این کتاب، به پیشبرد سلامت خوانندگان گرانقدر کمک کند.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
60088

مشخصات

کد کتاب
60088
شابک
9789642365906
نام کتاب
معجزه عسل
نام اصلی
The miracle of honey: practical tips for health, home & beauty
نویسنده (ها)
دکتر پنی استن وی
مترجم (ها)
میرمجید خلخالی
موضوع کتاب
سلامت
قطع
رقعی
صفحات
232
تاریخ چاپ
سال 1393
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1393
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
209,900 تومان
شما می‌توانید نگرشتان را تغییر دهید و وقتی نگرشتان، باورهای سمی موجود در این کتاب است. شما را به تغییر دادن آن‌ها تشویق می‌کنیم. هر فکر سمی را به دقت در نظر بگیرید و سپس با راهکارهای ارائه شده آن را تغییر دهید.
دوست داشتن
تعالیم حکیمانه تعالیم حکیمانه
دوست داشتن
159,900 تومان
استفان کاوی به شما اصول اولیه موفقیت و زندگی را مانند، اصل جوابگویی، تعادل، همکاری، شجاعت، اثربخشی، همدلی، رهبری، عشق، توانمندی، انضباط شخصی، اعتماد، حقیقت و برنده برنده بودن را با مثال‌ها و تعالیمی حکیمانه، یاد می‌دهد.
دوست داشتن
319,900 تومان
این کتاب را بخوانید و اطلاعات غیر کلامی‌تان را افزایش بدهید. نویسنده‌ی اثر حاضر، نحوه‌ی درک حالات افراد را توضیح می‌دهد. احساسات و رفتارها را رمزگشایی و از مشکلات پنهان اجتناب کنید و به‌دنبال رفتارهای فریبکارانه بگردید.
دوست داشتن
چهل قانون عشق چهل قانون عشق
ناموجود
دوست داشتن
369,900 تومان
رمانی شگفت‌انگیز و سرشار از پیام که می‌تواند پدیده‌ی جدید نشر جهانی باشد. داستانی روشنگر و احساسی؛ پیروزی‌نامه‌ای اندوهناک در گستره‌ی ایمان و عشق. رمانی با ماجراهای رنگارنگ به هم تنیده، هوشمندانه و مسحورکننده.
دوست داشتن
349,900 تومان
در این کتاب نه تنها به شما دانش لازم برای تغییر دادن هر  جنبه‌ای از زندگی‌تان آموزش داده می‌شود، بلکه گام به گام ابزارهایی در اختیارتان قرار داده می‌شود تا آنچه را می‌آموزید به کار بگیرید و تغییراتی محسوس و قابل...
دوست داشتن
چه اتفاقی برایت افتاد؟ اپرا وینفری انتشارات نسل نواندیشچه اتفاقی برایت افتاد؟ نسل نواندیش مریم نفیسی راد اپرا وینفری چه اتفاقی برایت افتاد؟ اپرا وینفری انتشارات نسل نواندیشچه اتفاقی برایت افتاد؟ نسل نواندیش مریم نفیسی راد اپرا وینفری
ناموجود
دوست داشتن
259,900 تومان
در این کتاب اپرا وینفری طی گفت‌و‌گوهایی کاملا صمیمانه دربارهٔ ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی علت رفتارهای افراد از تمام گروه‌های سنی می‌پردازد. و پس از شناختنِ این علت‌ها، به معضل آسیب‌روحی به طور علمی اما با زبان روان و قابل...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
رهایی از حملات پنیک و اختلالات اضطرابی وابسته به آن رهایی از حملات پنیک و اختلالات اضطرابی وابسته به آن
دوست داشتن
219,900 تومان
دوم این كتاب دیدگاهی عملی را برای شناخت و غلبه بر اختلالات اضطرابی در اختیار شما قرار می دهد . دراین كتاب روشی ساده و بدیع و بدون استفاده از دارو ، در پنج گام و بر پایه مدیتیشن و تكنیكهای شناختيی كسب آگاهی وجود . 
دوست داشتن
یوگای خنده - تندرستی و شادمانی یوگای خنده - تندرستی و شادمانی
ناموجود
دوست داشتن
169,900 تومان
پیش از پیدایش یوگای خنده، خیلی از مردم می‌دانستند که خنده بهترین طبیب برای تن و روان انسان است، اما به راهی برای برانگیختن آن دسترسی نداشتند. تنها بهرۀ ایشان از خندیدن، در برخی از سرگرمی‌ها و تفریح‌ها بود. یوگای خنده،...
دوست داشتن
399,900 تومان
این کتاب به بهره‌گیری از منابع و مآخذ جدید علمی و مکاتبان با مراکز تغذیه و گیاهخواری بعضی کشورها و بر پایه‌ی درمان بر مبنای اختلاط چهارگانه‌ی طب قدیم، نگاشته شده است.
دوست داشتن
399,900 تومان
نویسنده در این کتاب  خواننده را راهنمایی می کند تا درمان های مختلف و روش های پزشکی را حذف کند و مهم تر این است که درمان بالقوه به شما کمک می‌کند تا بدنتان، وضعیت طبیعی، سلامت و شادابی خود را مجددا به دست آورد. 
دوست داشتن
آخرین راه کاهش وزن و لاغری آخرین راه کاهش وزن و لاغری
دوست داشتن
399,900 تومان
    می‌دانم به دنبال دستورالعملی‌ هستید كه مثل نور خورشید كه یخی را ذوب می‌كند، چربی‌های شما را آب كند. می‌دانم كه با پی‌گیری آن رژیم‌ها چیزی جز درماندگی‌، درد و اندوه عایدتان نمی‌شود‌. فقط خودتان را ارزان می‌فروشید؛...
دوست داشتن
راهنمایی در مورد اختلال های اضطرابی راهنمایی در مورد اختلال های اضطرابی
دوست داشتن
99,900 تومان
این کتاب راهنما برای افراد مبتلا به اختلال‌های اضطرابی، خانواده‌ها، همسران، دوستان ایشان و هر فردی که ممکن است به آن علاقه‌مند باشد، مناسب است. در این کتاب دربارة جنبه‌های بسیاری از اختلال‌های اضطرابی صحبت شده و به...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم