راز قدیمی چشمه جوانی

در اين كتاب به شما ايده ها ، تكنيك ها و روش‌هاي خردمندانه‌اي ارائه مي‌شود كه مي‌تواند شما را قدرتمندتر كند، بر سلامتي‌تان بيافزايد و لذت‌تان از زندگي را افزايش دهد و باعث طولاني تر شدن عمرتان شود. با اين وجود، متوجه طولاني تر شدن زندگي تان نخواهيد شد، غرق زندگي خواهيد شد و از آن لذت مي‌بريد.

ادامه مطلبShow less
119,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
60061
دوست داشتن4
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

اگر از يوگا وحشت داريد، اين كتاب مناسب شماست. اين كتاب راز قديمي يوگا را روشن كرده و آن را براي همگان در دسترس قرار مي‌دهد.

“بي جا بنت“ (مدرس يوگا)   

 

مقدمه

علم و خرد از ازل بوده است و خواهد بود و در واقع، راز نيست. وقتي چيز جديدي  كشف  مي‌شود حتماً قرن ها وجود داشته است، ولي ما درباره‌ي آن چيزي نمي دانستيم، چون مثلاً تلاشي براي يافتن آن نكرده بوديم. به طور كلي، چرا بايد اين طور باشيد؟ اگر علم مدرن و تكنولوژي جديد مي‌تواند تمام نيازها و خواسته هايمان را تأمين كند، پس چرا به دنبال و تعليمات استادان قديمي باشيم. من فكر مي‌كنم، كه بيشتر انسان‌ها تا زماني كه بيماري سختي نداشته باشند، به‌دنبال پيدا كردن يك راه‌حل مؤثر نيستند.

وقتي انسان‌ها متوجه مي‌شوند كه علم و تكنولوژي مدرن راه‌حلي را براي بحراني كه با آن روبه‌رو هستند، ارائه نمي دهد، ارزش ها و الويت هايشان دستخوش تغيير مي‌شود. آن‌ها متوجه راز زندگي مي‌شوند و به دنبال تعليماتي مي‌گردند كه به طور هدفمند، زندگي  كنند و لذت زندگي را دريابند.

بعد از سال ها فعاليت در عرصه‌ي پزشكي، متوجه شدم در كساني كه با بيماري هاي خطرناك دست و پنجه نرم مي‌كنند،‌ سه ويژگي خاص شخصيتي وجود دارد ، آنها مي‌توانند بيشتر از  حد انتظار، زنده بمانند و زندگي كنند.

آن‌ها روحيه اي جنگجو، اشتياقي براي يادگيري و قدرت تغيير و ابتكار معنوي دارند. به‌تازگي جملاتي از مهاتما گاندي خوانده ام كه گفته است: يك فرد سالم سه ويژگي عمده دارد: «عملكرد، عقل و خرد و عشق و ايمان» به عبارت ديگر ، او همان چيزهايي را كه سالها طول كشيد تا من به آنها رسيده‌ام. اگر سال‌ها قبل گفته‌هاي گاندي را خوانده بودم، مي‌توانستم از اين تعليمات استفاده و به انسان‌هاي بيشتري كمك كنم و خودم، زمان و انرژي زيادي را صرفه جويي كنم.

به همين طريق، خواندن اين كتاب به شما كمك مي‌كند تا در زمان و انرژي، صرفه‌جويي كنيد. اين كتاب اطلاعات عملي و كاربردي بسياري دارد كه با استفاده‌ي مداوم از آن‌ها مي‌توانيد با روند جواني (جوان شدن) را شروع كنيد. هم‌چنين خواندن اين كتاب به شما كمك مي‌كند تا زندگي سالم تر و پرثمرتري داشته باشيد. وقتي شروع به خواندن مي‌كنيد، تعليمات آن را به كار بگيريد. لطفاً اين سفارش‌ها را به خاطر داشته باشيد:

وقتي تمرين‌هاي، اين كتاب را انجام مي‌دهيد، با خودتان مهربان باشيد. سعي كنيد به شيوه‌ي خودتان قدم برداريد. از موفقيت تان خوشحال شويد، حتي اگر پيشرفتتان آهسته باشد. به خاطر داشته باشيد ، جوان شدن يك روند است و فقط زماني مؤثر واقع مي‌شوند كه از انجام آن‌ها لذت ببريد.

بعد به خودتان به عنوان فردي نگاه كنيد، كه مي‌خواهيد و دوست داريد، كه باشيد. تحقيقات نشان داده است، كه فرايند شيميايي بدن مانند نقش يك هنرپيشه است كه تغيير مي‌كند. اين حقيقت دارد كه همه‌ي ما در صحنه‌ي زندگي مثل هنرپيشه ها هستيم و زندگي مان به واسطه‌ي بخش هايي كه براي نمايش دادن انتخاب مي‌كنيم، شكل مي‌گيرد. در قالب نقش ديگري برويد، روش نگرش به خودتان را تغيير دهيد، سپس  مي‌بينيد كه دنيا هم روي مثبت خود را به شما نشان خواهد داد.

بگذاريد اين كتاب مربي شما باشد . از اين كتاب استفاده كنيد نه براي پيش‌گيري از مرگ، بلكه براي بهبود كيفيت زندگي‌تان. از آن براي لذت بيشتر در زندگي استفاده كنيد. عمر طولاني، هدف نيست، بلكه شيوه‌ي زندگي و پيدا كردن راه‌هايي براي لذت بردن از آن مهم است.

در پايان، هرگز فراموش نكنيد كه منبع اين چشمه‌ي جواني، خود شما هستيد. شما مسئول هستيد و مي‌توانيد مكانيسم زندگي و مرگ تان را در بدن، فعال سازيد. اين را براي تقويت روحيه‌ي شما مي‌گويم، نه اين كه خودتان را سرزنش كنيد؛ قبل از اين كه متوجه زندگي شويد، منتظر رسيدن مرگ نباشيد. هم اكنون زندگي را از سر گرفته و روند جواني را به حركت درآوريد.Peace                                                                   

برنيه اِس. سيگل

                      

. Bernie S.Siegel, M.D.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
60061

مشخصات

کد کتاب
60061
شابک
9789644126062
نام کتاب
راز قدیمی چشمه‌ی جوانی
نام اصلی
Ancient secret of the fountain of youth, c1999
نویسنده (ها)
پتر کلدر
مترجم (ها)
لادن شریعت ‌زاده جنیدی
موضوع کتاب
سلامت
قطع
رقعی
صفحات
120
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ پنجم
سال چاپ اول
1386
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
299,900 تومان
آسمان پرستاره ی وجود آخرین کتاب دبی فورد است.  این کتاب همچون دعوت‌نامه‌ای به‌نظر می‌رسد برای این‌که شما بکوشید هستی خودتان را قدر بدانید؛ به جنبه‌ی پاک و الهی وجودتان پی ببرید و پیوندی ناگسستنی را با خالقتان برقرار...
دوست داشتن
289,900 تومان
شما استحقاق آن را دارید که از هر درد و رنجی که متحمل شده‌اید، رهایی یابید. همه زخم‌هایتان باید التیام یابند. صرف‌نظر از هرچه کرده‌اید و هر اشتباهی مرتکب شده‌اید، صرف‌نظر از هرچه دارید و هرجا که هستید در همین لحظه...
دوست داشتن
279,900 تومان
گنجی که به دنبالش هستی،درست همان جاست که اکنون ایستاده‌ای .شاعری می‌گفت: «دل، ای دل! این سفر به کجاست؟»تابه‌حال فکر کرده‌ای این قدم‌هایی که در سفر زندگی برمی‌داری تو را به کجا می‌برد؟از کدام گذرگاه، به‌سوی کدام هدف...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
اکسیر جوانی اکسیر جوانی
ناموجود
دوست داشتن
6,900 تومان
این کتاب، حاوی نظرات و تجربیات بسیار دقیق دو جراح قلب معروف امریکایی به نام‎های دکتر مایکل رویزن و دکتر مهمت آز است که با هدف ارتقاء همگانی سلامت و سطح کیفی زندگی؛ همچنین پیشگیری از بیماری‎ها، گردآوری و چاپ شده است. 
دوست داشتن
مشاوره روان شناسی سلامت در بیمارستان مشاوره روان شناسی سلامت در بیمارستان
دوست داشتن
399,900 تومان
اضطراب، افسردگی و اختلال در سازگاری با مشکلات پزشکی، فقط بخشی از مجموعه‌عواملی هستند که می‌توانند بهبود بیماران بستری را با دشواری مواجه کنند. در این کتاب، سوزان ام. لابوت توضیح داده است که چگونه روان‌شناسان سلامت...
دوست داشتن
یوگای خنده - تندرستی و شادمانی یوگای خنده - تندرستی و شادمانی
ناموجود
دوست داشتن
169,900 تومان
پیش از پیدایش یوگای خنده، خیلی از مردم می‌دانستند که خنده بهترین طبیب برای تن و روان انسان است، اما به راهی برای برانگیختن آن دسترسی نداشتند. تنها بهرۀ ایشان از خندیدن، در برخی از سرگرمی‌ها و تفریح‌ها بود. یوگای خنده،...
دوست داشتن
غذای خام به جای پخته غذای خام به جای پخته
ناموجود
دوست داشتن
169,900 تومان
این کتاب خلاصه‌ای از کتاب اول واندمیکر با عنوان چاق و بیمار یا لاغر و سالم؟ و نسخه جدیدی است که تجربه ۴۵ساله واندمیکر را خلاصه می‌کند که باید بارها مطالب آن را بخوانید و تکرار کنید و هر بار بینش جدیدی را دریافت نمایید.
دوست داشتن
روان درمانی کوتاه مدت همدلانه روان درمانی کوتاه مدت همدلانه
دوست داشتن
219,900 تومان
از این کتاب می‌توان به عنوان پکیج و راهنمای درمانی کوتاه مدت درمان فردی و زوج درمانی استفاده کرد. تاکنون پنج پژوهش در ایران با راهنمایی اینجانب با استفاده از این کتاب و مدل درمانی ارائه شده در آن انجام شده است.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم