قدرت فیض

آینده‌ای که خدا می‌تواند برای شما رقم ‌بزند، چیزی است که شما نمی‌توانید به تنهایی به دست آورید، موقعیت‌هایی وجود دارد که او پیشاپیش می تواند برای شما آماده کند، موقعیت‌هایی که خودتان نمی‌توانید به آن‌ها برسید.

ادامه مطلبShow less
199,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
10579
دوست داشتن9
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

آینده‌ای که خدا می‌تواند برای شما رقم‌بزند، چیزی است که شما نمی‌توانید به تنهایی به دست آورید.

موقعیت‌هایی وجود دارد که او پیشاپیش می تواند برای شما آماده کند، موقعیت‌هایی که خودتان نمی‌توانید به آن‌ها برسید.

موانعی وجود خواهد داشت که بسیار‌ بزرگ‌تر به نظر می رسند، رویاهایی که غیر ممکن دیده می‌شوند، چیزهایی که رسیدن به آن‌ها، بدون کمک محال خواهد بود و خبر خوب این است که خدا در درون شما موهبتی قرار داده است که می‌تواند همه در‌ها را به روی شما باز کند؛ درهایی که شما بدون توجه به این فیض خداوند در درونتان، قادر به باز کردن آن‌ها نخواهید بود، موهبتی که شما را از دیگران متمایز می‌کند و باعث می‌شود در جمع بدرخشید.

این موهبت ،فیض نام دارد.

فیض خدا در درون شما موجب می‌شود تا موفقیت ‌های خوبی برایتان پیش آید.

فیض، شما را از فرش به عرش می‌رساند.

فیض به شما امتیازی خواهد بخشید که دیگران فاقد آن هستند؛ امتیازی که سزاوار آن نیستید . با کشف فیض در درونتان، با اینکه د رخط افراد سرآمد نبوده‌اید،به شما ترفیع داده می‌شود.

با کشف فیض در درونتان، ممکن است روی کاغذ امکان اینکه بتوانید وام دریافت کنید وجود نداشته باشد، اماشما آن وام را دریافت خواهید کرد.

با کشف فیض در درونتان، شخصی که به‌شدت مخالف شماست، به دلایلی نامعلوم نظرش را تغییر می‌دهد، موافقتان خواهد شد و حتی از شما پشتیبانی خواهد کرد .

این ها تصادفی نیستند.

همه این‌ها بر اثر فیض خداست . 

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10579

مشخصات

کد کتاب
10579
شابک
9786222201487
نام کتاب
قدرت فیض
نام اصلی
The Power of Favor
نویسنده (ها)
جوئل اوستین
مترجم (ها)
فریبا جعفری نمینی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
271
تاریخ چاپ
سال 1401
نوبت چاپ
چاپ سوم
سال چاپ اول
1399
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
179,900 تومان
من در این کتاب سی‌و‌یک اعلام برای شما نوشته‌ام تا بتوانید در هر ماه، به هر سی‌و‌یک روز زندگی خود برکت دهید. امید من این است که شما در هر روز از ماه‌های سال فقط چند لحظه‌ای را به این کار اختصاص دهید و آیندة خود را با...
دوست داشتن
479,900 تومان
رابینز بار دیگر کتابی را به‌شیوه‌ای حیرت‌انگیز نوشته است که هم برای بازیکنان تازه‌کار عرصه‌ی پول‌آفرینی و هم برای ماهرترین سوارکاران این رشته‌ تأثیرگذار و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسد. (استیو فوربس )
دوست داشتن
چگونه به مرد زندگی ام بگویم دوستت دارم چگونه به مرد زندگی ام بگویم دوستت دارم
ناموجود
دوست داشتن
6,900 تومان
در این کتاب می‌خوانید: 220 راه که عشق خود را در عمل به شوهرتان نشان بدهید، به شوهرت اعتمادبه نفس بده و با نشان دادن این‌که به وجودش نیاز داری، به او انگیزه‌ی عمل بده و...
دوست داشتن
559,900 تومان
قانون موفقیت اولین و کامل ترین کتاب ناپلئون هیل استاد برجسته و نویسنده بزرگ کتاب های انگیزشی است. نسخه نفیس قانون موفقیت کتابی است برای همه ادوار، کتاب مرجع و راهنمایی که برای هر خانه ای ضروری است. 
دوست داشتن
5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت
دوست داشتن
139,900 تومان
ثروت چیزی بیش از شانس و بخت و اقبال است. فقط دو درصد میلیونرهای امروزی تمام یا بخشی از خانه و ثروت خود را به ارث برده‌اند. کمتر از بیست درصد مردم بخش کوچکی از ثروت خود را به ارث برده‌اند. 
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
299,900 تومان
زندگی كردن هماهنگ با قانون جاذبه، شما از چه چیزی ساخته شده‌اید ، فراوانی در زندگی، خواسته‌های خودتان را تعیین كنید. زندگی آگاهانه‌ای را شروع كنید. از همین امروز شروع كنید.
دوست داشتن
برنده ها چگونه می اندیشند؟ برنده ها چگونه می اندیشند؟
ناموجود
دوست داشتن
15,900 تومان
برای دستیابی به خوشبختی و شادی دیگر لازم نیست دست به دامان هر جیزی و هر کسی شوید. جواب در درون شماست و با شماست که انتخاب کنید ورش تغییر نگرش به خود واقعی و شگفت‌انگیز شما را نشان بدهد.
دوست داشتن
139,900 تومان
جیم ران و كریس وایدنر كه هر دو از مشاهیر برجسته‌ آموزش موفقیت و رشد فردی به‌شمار می‌روند، در كتاب دوازده ستون، ستون‌های موفقیت را در قالب داستانی جذاب و خواندنی به ما می‌آموزند. به‌طور حتم با مطالعه‌ این كتاب ارزشمند،...
دوست داشتن
بازاریابی شبکه ای برای افراد مبتدی تا حرفه ای بازاریابی شبکه ای برای افراد مبتدی تا حرفه ای
دوست داشتن
399,900 تومان
این کتاب مجموعه آموزشی کاملی در مورد بازاریابی شبکه‌ای برای کسانی است که قصد آشنایی با این حرفه را دارند یا درصدد هستند دانش و آگاهی خود را در این مورد افزایش دهند. نکته جالب در مورد کتاب بازاریابی شبکه ای، مرور برخی...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم