از هیچ تا همه چیز

 داستان هاروارد شولتز به وضوح یادآور موفقیت است، موفقیتی که نه فقط با عزم و اراده فردی، بلکه با مشارکت و همکاری حاصل شد. دیدن دستاوردهای بعدی او باید بسیار هیجان انگیز باشد.  «بیل گیتس»

ادامه مطلبShow less
459,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10586
دوست داشتن9
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

اثری برجسته تاثیرگذار از مدیر و مدیرمسئول دیرینه استارباکس درباره مسئولیت‌های جدید رهبران، کسب‌و‌کار‌ها و شهروندان در دنیای امروز از نگاه شخصی او به کار و زندگی.

هاروارد شولتز در کتاب از هیچ تا همه چیز به دنبال پاسخ برای سوالاتی می‌گردد که امروز برای هر جامعه‌ای ضروری هستند؛ 

ما چه  چیزی را مدیون یکدیگر هستیم؟ چه وظیفه‌ای در قبال هم داریم؟ چگونه می‌توانیم انگیزه‌ها، نبوغ و حتی دردهای خود را به چیزی معنادارتر از موفقیت فردی پیوند بزنیم؟ وظیفه ما در جایی که کار و زندگی میکنیم، چیست؟

از هیچ تا همه چیز با روایتی در هم پیچیده از خاطرات بی‌پرده، داستان پرفرازونشیب تلاش و مسئولیت پذیری، و اثباتی بر اینکه آدم‌های عادی نیز می‌توانند کارهای غیرعادی انجام دهند؛ نمای پشت صحنه‌ای از تلاش‌های بی‌چون‌و‌چرای هاروارد شولتز برای به چالش کشیدن نظریات کهنه درباره نقش تجارت جهانی امروز است.

شولتز و همکارانش در طول دوران حرفه‌ای فعالیت خود از بیمه خدمات‌درمانی و کمک هزینه تحصیلی دانشگاه برای باریستاهای نیمه‌وقت گرفته تا مسائل بحث برانگیزی مانند نژاد و پناهندگی را نیز با همان حساسیت و خلاقیتی که در خصوص قهوه نشان می‌دادند، خطاب قرار دادند. این کتاب در قلب خود روایت الهام بخش و امیدوارکننده حقیقتی است که وقتی برای هدفی بزرگ‌تر از اهداف شخصی خودمان برمی‌خیزیم، سخن می‌گوییم و دست به دست هم می‌دهیم، اتفاق می‌افتد.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:

آن‌ها به تماس‌هایم پاسخ نمی‌دادند. تلفن را روی من قطع می‌کردند. با بدبینی یا تردید با من مواجه می‌شدند و می‌گفتند بعداً به من پاسخ خواهند داد، اما چنین نمی‌کردند. بعضی از آن‌ها که خود را آگاه‌تر از من می‌دانستند، نصیحت می‌کردند که ایدة ساخت اسپرسوبار و فروش نوشیدنی‌های عجیب در فنجان‌های کاغذی احمقانه است و درواقع من را احمق خطاب می‌کردند. برخی از تجار موفق سیاتل ایدة من را مسخره کردند و فروتنانه به دلایل شکست آن اشاره کردند. افراد بسیاری دست رد به سینه‌ام زدند. گاهی اوقات پیش از ملاقات با سرمایه‌گذاران احتمالی چند دقیقه قدم می‌زدم تا قدری آرام شوم.

باور کردن انتقادها بسیار آسان بود. اما من کوتاه نمی‌آمدم. اعتقاد نداشتن دیگران به رؤیاهای شما به معنای ناممکن بودن آن‌ها نیست.

در طول یکی از جلسات گفتم: «بسیار مهم است که به ریشه‌های قدیمی کسب‌وکارمان بازگردیم. بیایید دوباره دست‌به‌کار شویم و دست‌هایمان را گِلی کنیم!» این را درحالی‌که دستانم را مقابل آن‌ها گرفته بودم، عنوان کردم. گِلی کردن دست‌ها به شعاری تبدیل شد که همیشه تکرار می‌کردم. درواقع، یک روز درحالی‌که از بخش معماری و طراحی فروشگاه‌های استارباکس عبور می‌کردم، پوستری توجه مرا به خود جلب کرد. تصویری از یک جفت دست گِلی با این نوشته، «جهان به کسانی تعلق دارد که از گِلی شدن دست‌های خود هراس ندارند». درخواست کردم تا پوستر را قرض بگیرم و آن را با خود تا طبقة هشتم بردم و بر دیوار اتاق هیئت‌مدیرة تیم اجرایی آویختم تا هر بار که جلسه‌ای داشتیم، تیم اجرایی استارباکس بتواند آن را ببیند.

گِلی کردن دست‌ها همچنین به این اشاره داشت که بدانیم قدرت و موفقیت کسب‌وکارمان از کجا نشئت گرفته است. منشأ آن اتاق هیئت‌مدیره نبود، بلکه این موفقیت از پایین‌ترین مرتبه، یعنی فروشگاه‌ها و مدیران و باریستاهای آن، حاصل می‌شد.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10586

مشخصات

کد کتاب
10586
شابک
9786222201722
نام کتاب
از هیچ تا همه چیز
نام اصلی
From the Ground Up
نویسنده (ها)
هاروارد شولتز
مترجم (ها)
الهام شریف
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
447
تاریخ چاپ
سال 1399
نوبت چاپ
چاپ دوم
سال چاپ اول
1399
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
299,900 تومان
مجموعه کتابهای گفتگو با میلیونرها فقط کتاب نیستند بلکه راهنمایی برای کسانی است که به‌دنبال دستیابی به غنا و ثروت در زندگی‌شان هستند. این مجموعه‌ها شامل گفتگو با 20 میلیونر است و می‌آموزد میلیونرها برای پولدارشدن چه...
دوست داشتن
با آرامش خاطر ثروتمند شوید با آرامش خاطر ثروتمند شوید
دوست داشتن
349,900 تومان
با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم:  1 ذهن خود را بشناسید و زندگی خود را بگذرانید 2 درها را روی گذشته ببندید 3 نگرش ذهنی مثبت که ثروت و آرامش خاطر به‌ بار می‌آورد 4 وقتی عاری از ترس هستید، آزاد زندگی می‌کنید. 5 شما بر...
دوست داشتن
229,900 تومان
نگارش این کتاب با هدف شناساندن یکی از بزرگ‌ترین هدایای زندگی یعنی «سایه» آغاز شد. در صفحاتی که پیش رو دارید هر یک از ما سه آموزگار با سه رویکرد منحصر به خود، به معرفی این موضوع می‌پردازیم.
دوست داشتن
229,900 تومان
داستان‌های موجود در این کتاب با زبانی ساده و در عین حال جذاب، مسیری پایدار به سوی توانگری و ثروت باز می‌ کنند. این کتاب با موضوع برنامه‌ ریزی مالی و ثروت شخصی شما را به سوی ثروتمندتر شدن و توانگر ماندن سوق می‌دهد....
دوست داشتن
239,900 تومان
شما اگر بتوانید در نوازیدن، مهارت کافی و لازم را پیدا کنید، هر کجا که بروید، مهرة مار خواهید داشت و معجزة نفوذتان، خود را آن‌جا نشانمی‌دهد. مهارت در نوازیدن، جزئی از هوش عاطفی به‌شمار می‌رود
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
چگونه بر امپراتوری خود فرمانروایی کنید چگونه بر امپراتوری خود فرمانروایی کنید
ناموجود
دوست داشتن
6,900 تومان
«دنیای كسب‌و‌كار از آغاز پیدایش تاكنون حتی لحظه‌ای از جنگ دور نبوده است.»  رقابت، ماهیت اصلی هر كسب‌ و ‌كار است و چیزی نیست مگر نبردی سهمگین برای به‌چنگ آوردن سهم بیشتری از بازار كه لحظه به لحظه میان رقبا در جریان...
دوست داشتن
بازاریابی شبکه ای برای افراد مبتدی تا حرفه ای بازاریابی شبکه ای برای افراد مبتدی تا حرفه ای
دوست داشتن
399,900 تومان
این کتاب مجموعه آموزشی کاملی در مورد بازاریابی شبکه‌ای برای کسانی است که قصد آشنایی با این حرفه را دارند یا درصدد هستند دانش و آگاهی خود را در این مورد افزایش دهند. نکته جالب در مورد کتاب بازاریابی شبکه ای، مرور برخی...
دوست داشتن
جهشی به سوی پیشرفت جهشی به سوی پیشرفت
ناموجود
دوست داشتن
11,900 تومان
در این کتاب تلاش می‌کنم به تو کمک کنم تا خودت را رشد دهی، طوری که به بهترین شخصی که می‌توانی باشی، تبدیل شوی. تعالی با اراده قبلی، کلیدی است که همه درها را باز می‌کند تا تو به بالقوه‌های درونی خویش دسترسی بیابی. 
دوست داشتن
229,900 تومان
بنده‌ای از خدا پرسید: اگر سرنوشت مرا تو نوشته‌ای پس چرا آرزو کنم؟ خدا گفت: شاید نوشته‌باشم هرچه آرزو کند! این کتاب به شما کمک می‌کند آینده خود را خودتان بسازید و از نظر معنوی شخصیت خود را برای این تغییر، آماده کنید.
دوست داشتن
موفقیت تحت استرس موفقیت تحت استرس
دوست داشتن
299,900 تومان
در دنیای پر‌استرس  امروز هیچ کتابی بهتر از موفقیت تحت استرس برای مردان و زنان کارآفرین و پرمشغه وجود ندارد. این کتاب را بخرید، روی میز کارتان بگذارید و مثل من هر روز از آن استفاده کنید.
دوست داشتن
100 کلید موفقیت در کار 100 کلید موفقیت در کار
ناموجود
دوست داشتن
89,900 تومان
نویسنده در این کتاب به بررسی روش‌هايی كه مردم در برابر جدی‌ترين موارد كاری مانند اخراج يا شكست خوردن از رقبای بزرگ‌تر، اختلاس‌های داخلي يا خشونت، يا اجبار به نقل مكان به شهری جديد، اتخاذ می‌كنند پرداخته است. 
دوست داشتن
حل مسئله حل مسئله
ناموجود
دوست داشتن
499,900 تومان
عدم دستیابی به هدف مشخص به دلیل محدودیت‌های فردی و موانع بیرونی را مسئله می‌گویند. ارائه راه‌حل‌های سازنده جهت غلبه بر محدودیت‌‌‌ها و موانع، بخش ضروری زندگی روزمره است. همان‌گونه که مانع بزرگی همچون یک تکه سنگ برزگ...
دوست داشتن
استراتژی بازاریابی صادرات استراتژی بازاریابی صادرات
دوست داشتن
439,900 تومان
در این کتاب شما با مراحل لازم برای موفقیت در بازاریابی صادرات آشنا می شوید. این کتاب یک راهنمای گام به گام برای هنر بازاریابی فرامرزی و علم بازاریابی صادراتی، از گام های اولیه، تحقیق در بازارهای جدید، جنبه های مالی در...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم