زندگی در زندگی

انسان‌ها بر مبناي ارزش‌ها و اولویت‌های شخصی‌شان زندگي می‌کنند. اين ارزش‌ها را می‌توانیم به صورت يك نردبان تصور كنيم؛ نردبانی که بر بالاترين پلة آن بالاترين ارزش ما قرار دارد و همان‌طوركه از نردبان ارزش‌ها پايين می‌آییم، بر پایین‌ترین پله، پایین‌ترین ارزش.

ادامه مطلبShow less
109,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10592
دوست داشتن5
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

آدمی در این عالم برای کاری آمده است و مقصود آن است.

در عالم یک چیز است که آن فراموش‌کردنی نیست. اگر جمله چیزها را فراموش کنی و آن را فراموش نکنی؛ باکی نیست و اگر جمله را به یاد آری و فراموش نکنی و آن را فراموش کنی، هیچ نکرده باشی.همچنان که پادشاهی تو را به ده فرستاد، برای کاری معین. تو رفتی و صد کار دیگر گزاردی، چون آن کار را که برای آن رفته بودی نگزاردی، چنان است که هیچ نگزاردی. پس آدمی در این عالم برای کاری آمده است و مقصود آن است؛ چون آن نمی‌گزارد، پس هیچ نکرده باشد.

مولانا

 انسان‌ها بر مبناي ارزش‌ها و اولویت‌های شخصی‌شان زندگي می‌کنند. اين ارزش‌ها را می‌توانیم به صورت يك نردبان تصور كنيم؛ نردبانی که بر بالاترين پلة آن بالاترين ارزش ما قرار دارد و همان‌طوركه از نردبان ارزش‌ها پايين می‌آییم، بر پایین‌ترین پله، پایین‌ترین ارزش. اگر بتوانيد ترتيب ارزش‌های خودتان را پيدا كنيد و سپس بر اساس بالاترين ارزش‌های شخصی‌تان زندگي كنيد، به تعالي می‌رسید. زمانی که بر اساس بالاترين ارزش‌هایتان اقدام می‌کنید، پرانرژی‌تر و بانشاط‌تر هستید و احساس رضايت درونی بالاتري از خود داريد.برای رسیدن به تعالی در تمام حوزه‌های زندگی، داشتن هدف نهايي، سرانجام‌شناسي و درک معنای زندگی بسیار اهمیت دارد که پیش‌درآمد آن پيدا کردن سلسله‌‌مراتب ارزش‌هاست.اين نردبان ارزشي در مسير سرنوشت انسان‌ها مانند چراغ راهنمایی است که مسیر را روشن می‌کند، اما شناخت بالاترین ارزش‌های شخصی است که تعیین‌کنندة این مسیر است.

موفقيت، ‌شاد زيستی، خشنودی و رضايتمندی از زندگي از جمله مفاهيم و واژگانی است كه تقريباً هر انسانی به دنبال آن است. اما سوء تفاهم های بزرگي در خصوص چگونگی دستيابی به آن وجود دارد. يكی از اين سوء برداشت های رايج اين است كه شاد زيستی و خشنودی را براساس رسيدن به اهداف برون زاد تعريف كنيم و فكر كنيم كه بدون داشتن چشم انداز و دورنمای زندگی ميتوان موفق شد و خشنودی بدست آورد.

 جناب آقای دكتر خراشادی زاده عزيزم كه خودش مسيری متفاوت را يافته است و آن مسير را پيموده و از نتيجه آن در زندگی شخصی، حرفه ای، خانوادگی و اجتماعی بهره برده و می برد ما را با نوع ديگری از هدف چينی برای دستيابی به شاد زيستی آشنا می كند. روشی كه ارزش های انسانی راهنما و قطب نمای مسيرند.

 من از مطالعه كتاب آقای دكتر خراشادی زاده لذت بردم و مطمئن هستم برای كسانی كه می خواهند برای خود كاری موثر بكنند، سودمند خواهد بود.

خواندن اين كتاب را حداقل برای يكبار به همه افرادی كه در مسير رشد و شكوفايی قصد حركت دارند توصيه می كنم

دکتر علی صاحبی (روانشناس بالینی، مربی ارشد موسسه بین المللی ویلیام گلسر)

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10592

مشخصات

کد کتاب
10592
شابک
9786222206628
نام کتاب
زندگی در زندگی
نویسنده (ها)
دکتر حسین خراشادی زاده
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
280
تاریخ چاپ
سال 1400
نوبت چاپ
چاپ دوم
سال چاپ اول
1399
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
499,900 تومان
همه چیزهایی که می‌خواهید و هماره رویایش را در سر داشته‌اید، پشت در بسته عزت‌نفس شما مانده است. انسان‌ها از ابتدا تلاش کرده‌اند قدرت شخصی خود را درک، تایید و تملک کنند. با وجود پیشرفت‌های فناوری، اجتماعی و سیاسی همچنان...
دوست داشتن
289,900 تومان
هدف ما در این کتاب این است که به شما نشان دهیم چطور می‌توانید فعال، سرزنده و با شور و نشاط و حتی متوقع زندگی کنید و قربانی تلاش‌های خود نباشید و اشخاص و موضوعاتی را از فشار دادن دکمه‌های اعصابتان باز دارید.
دوست داشتن
سازماندهی زندگی سازماندهی زندگی
دوست داشتن
559,900 تومان
توصیه های جادویی برای سازماندهی زندگی‌ ، به شما نشان خواهد داد که چگونه مسیرتان را از نخاله ها پاک کنید و هنگام پایان کارتان، همه چیز را مرتب نگه دارید.
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن
ناموجود
دوست داشتن
12,900 تومان
در مورد شما قهرمان معلوم است، این قهرمان «خود واقعی» شماست که در درونتان زندانی است و شما باید سند آزادی او را امضاء کنید! هدف بزرگ این قهرمان نیز روشن است: «چشم انداز و هدف شما» آنچه می‌ماند شناسایی موانعی است که...
دوست داشتن
مدیر عامل مدیر عامل
ناموجود
دوست داشتن
139,900 تومان
محققان رشته مدیریت در تحقیقی، فهرستی از موفق‌ترین مدیرعامل های دنیا تهیه کردند. سپس از میان دویست نفر اول از این فهرست با ۶۷ نفر مصاحبه‌های عمیق انجام دادند. محققان متوجه شدند که هیچ دستورالعمل ساده‌ای برای موفقیت...
دوست داشتن
در ساحل نمی توان موج سواری کرد در ساحل نمی توان موج سواری کرد
دوست داشتن
139,900 تومان
کتاب در ساحل نمی‌توان موج سواری کرد به قلم اسکات مایکر، با موضوع تفکر مثبت و خودسازی، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان نخستین گام را جهت دستیابی به تکامل و خوشبختی برداشت.
دوست داشتن
نگران نباشید پول درآورید نگران نباشید پول درآورید
ناموجود
دوست داشتن
18,900 تومان
در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به...
دوست داشتن
پول الکترونیکی پول الکترونیکی
دوست داشتن
329,900 تومان
بلاک‌چین (Blockchain) از دو کلمه Block (بلوک) و Chain (زنجیره) ایجاد شده است. این فناوری در حقیقت زنجیره‌ای از بلوک‌هاست. به‌طورکلی بلاک‌چین یک نوع سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است. تفاوت آن با سیستم‌های دیگر این است که...
دوست داشتن
جهشی به سوی پیشرفت جهشی به سوی پیشرفت
ناموجود
دوست داشتن
11,900 تومان
در این کتاب تلاش می‌کنم به تو کمک کنم تا خودت را رشد دهی، طوری که به بهترین شخصی که می‌توانی باشی، تبدیل شوی. تعالی با اراده قبلی، کلیدی است که همه درها را باز می‌کند تا تو به بالقوه‌های درونی خویش دسترسی بیابی. 
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم