همین لحظه جذب کن

0تجلی در لحظه حال

راهنمای گام به گام به همراه ابزار‌ها، تکنیک‌ها و فنون اثبات‌ شده برای ارتقای سطح ارتعاش و خلق «واقعیتی» که می‌‌خواهید

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10605
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

آنچه در این کتاب به دست خواهید آورد

این کتاب همة موارد لازم دربارة تجلی سطح ذهنی، جسمی و معنوی را برایتان توضیح می‌دهد و به شما می‌آموزد که چگونه ارتعاشتان را بالا ببرید و خودتان را با تمام خواسته‌های قلبی‌تان هم‌تراز کنید. هدف در اینجا کمک به شماست، برای اینکه به یاد آورید به‌طور طبیعی متجلی‌کننده متولد شده‌اید. همواره به هرچه فکر کنید و احساسش کنید، همان جذب واقعیت است.

از ابتدا تا انتهای این کتاب، به راهکارهایی دسترسی پیدا خواهید کرد که به شما کمک می‌کنند تمام الگوهای قدیمی‌ای که دیگر به کارتان نمی‌آیند، دور بریزید و این‌گونه می‌توانید برای ورود انرژی‌های تازه جا باز کنید. وقتی حقیقت ذاتی و قدرت‌های مادرزادی‌ای را که به شما داده شده است به یاد آورید، «آه‌های» زیادی از نهادتان برخواهد خاست. این کتاب همچنین شما را یاری می‌کند تا عمیق‌تر حرکت کنید، بنابراین می‌توانید هر محدودیت ذهنی، موانع و کلام‌های منفی‌ای که بر سر راه رؤیاها و تصوراتتان قرار دارند، بردارید. وقتی متوجه شوید چه چیز شما را عقب نگه داشته است، از طریق تکنیک‌ها و راه‌ها و روش‌های پیشنهادشده، در جریان تغییر قرار خواهید گرفت.

شما را راهنمایی خواهم کرد تا ذهن سالم‌تری ایجاد کنید، جریان عشق الهی خود را بشناسید، انرژی بدنتان را بهینه کنید و به قدرت‌های معنوی‌تان تلنگر بزنید. همین‌طور رها کردن، پذیرش و به‌موقع عمل کردن را می‌آموزید. هرچه در اینجا دریافت می‌کنید، طرز فکر، احساس و نگاهتان را به زندگی تغییر می‌دهد. متوجه می‌شوید که قدرتمندید، یک موجود مغناطیسی با امکان جذب بالا، خوشحال و سرشار از عشق هستید؛ همچنین راه‌حل‌هایی برای آشتی با خودتان ارائه شده است، فارغ از هرچه در اطرافتان می‌گذرد. وقت آن رسیده است که ذهنتان را برای ثروتمند شدن، عالی بودن و جذب منابع نامحدود برنامه‌ریزی مجدد کنید. به قدر کفایت برای همه وجود دارد تا موفق شوند و آنچه را دوست دارند، به دست آورند. خودتان را برای دست‌نیافتنی‌ترین رؤیاهایتان آماده کنید.

کتاب همین لحظه جذب کن، با هدایت شما در جنبه‌های ذهنی، جسمی و معنوی در تجلی و ایجاد آنچه می‌خواهید، آغاز می‌شود. شما یاد می‌گیرید که چگونه شروع به از بین بردن موانع روحی و عاطفی خود کنید، بنابراین می‌توانید روشنایی فطری‌تان را دوباره کشف کنید. پس از خواندن این کتاب اعتمادبه‌نفس بیشتر، اتصال مجدد و قدرتمندی بیشتری را حس خواهید کرد. همة تغییرات زندگی‌تان از روزی شروع خواهد شد که پی ببرید یک خالق آگاه هستید.

این کتاب همچنین دارای چهار بخش است که به شما در تجسم رؤیاهایتان کمک می‌کند. بخش اول، «رها کنید» شامل 10 تکنیک است که می‌توانید به صورت روزانه به کار ببرید تا از شر موانع ذهنی، فیزیکی و احساسی که مانع از ظهور قدرتتان شده‌اند، خلاص شوید. بخش دوم «فکر کنید»، شامل 35 فکر قدرتمند است که شما را برای متجلی شدن پرانرژی، متمرکز و درعین‌حال پرشور و حال نگه می‌دارد. کلماتی را ارائه کرده‌ام که روزانه آن‌ها را به کار برید تا ارتعاشتان را بالا نگه دارید و هرچه سریع‌تر آنچه را هستید، آشکار کنید. بخش سوم «تصدیق کنید»، شامل 100 مورد تأکید است که به شما کمک می‌کند صحبت کردن و احساس کردن را شروع کنید و  فرماندهی عظمت، فراوانی، خوشبختی و آزادی مالی‌تان را از همین حالا به دست گیرید. در بخش پایان «ذهنیت مغناطیسی پول»، بر پیدا کردن اهداف، انجام دادن آنچه دوست دارید و جذب آزادی مالی تمرکز می‌کنیم. این بخش شامل تمام هک کردن‌های ذهنی، رازها، راهکارها، بینش‌ها و دانش‌هایی است که برایتان تجلی پولی و مالی به همراه دارد. همچنین شامل تکنیک‌های روزانة ظهور مالی است که به شما کمک می‌کند باورهای محدودکنندة مالی را دور بریزید، بنابراین می‌توانید وفور نعمت را احساس کنید و بزرگ‌ترین تصورات خود را آشکار کنید و آن‌گونه که می‌خواهید و سزاوار آن هستید، زندگی کنید.

هدف این کتاب این است که به‌طور کامل در نحوة زندگی خود تغییر ایجاد کنید. وقت آن رسیده است که عادات، رفتارها، الگوهای فکری و نگرش خود را تغییر دهید تا بتوانید فوراً جذب چیزها را شروع کنید. هرچه سطح ارتعاش و احساس خوب داشتن نسبت به خودتان را بالا ببرید، هرچه بیشتر اقدام کنید، جذب چیزهایی که مطابق با فرکانس شماست، بیشتر خواهد شد. همچنین به شما آموزش خواهم داد که چگونه به روند کار اعتماد کنید و نیازهایتان را کنار بگذارید، آن زمان است که متوجه می‌شوید اتفاقات «چگونه» برایتان رخ خواهند داد. هیچ‌چیز مانع رسیدن شما به اهدافتان نخواهد شد، به جز چیزهایی که به خودتان می‌گویید. وقت آن رسیده است که انرژی خود را تقویت کنید، طرز فکرتان را تغییر دهید و واقعیت خود را آشکار کنید.

از تجلی خود لذت ببرید!

با عشق،

آیدل احمِد

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10605

مشخصات

کد کتاب
10605
شابک
همین لحظه جذب کن
نام کتاب
همین لحظه جذب کن
نام اصلی
Manifest now
نویسنده (ها)
آیدل احمد
مترجم (ها)
آزاده اعرابی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
264
تاریخ چاپ
سال 1399
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1399
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
زیاد به خودت سخت نگیر زیاد به خودت سخت نگیر
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
31,920 تومان 39,900 تومان
‎−20%
بیشتر انسان‌‌ها وقتی به بی‌خیالی فکر می‌کنند حالتی بی‌تفاوت و بسیار روحانی را تصور می‌کنند که هیچ چیز برای‌شان اهمیت ندارد و سهمگین‌ترین توفان‌ها را با لبخندی می‌نشانند. آن‌ها فردی را تصور می‌کنند یا بهتر بگویم، آرزوی...
دوست داشتن
هیچ ملاقاتی تصادفی نیست هیچ ملاقاتی تصادفی نیست
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
159,920 تومان 199,900 تومان
‎−20%
ویراست دوم منتشر شد. کتابی از هاکان منگوچ نویسنده کتاب من نی هستم و دلت که پاک باشد. تقدیرانسان را رها نمیكند، لحظه به لحظه از نو نوشته میشود. لحظاتی میرسد كه كاری را كه گفته بودی انجام نمیدهم، انجام میدهی، چیزی را كه...
دوست داشتن
آخرین دروغ آخرین دروغ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
271,920 تومان 339,900 تومان
‎−20%
رمان هیجان‌انگیز دیگری از نویسنده کتاب پرفروش دخترخوب ماری کوبیکا استاد خلق داستان‌های پیچیده و مرموز، با شرح داستان خود از زبان کلارا و نیک، دیدگاه هردوی آن‌ها را بیان می‌کند و بدین شکل، مهیج‌ترین داستان خود تا به...
دوست داشتن
افکار همه چیز است افکار همه چیز است
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
12,720 تومان 15,900 تومان
‎−20%
آیا تاکنون ایده مناسبی داشته‌اید؟ البته که داشته‌اید! اما آیا تاکنون از یکی از ایده‌های خوب خود پول به ‌دست آورده‌ايد؟ اين كتاب در زمانی مناسب براي شما نوشته شده است؛ داستان‌هایی را از برخی افراد بی‌نظیر به اشتراک...
دوست داشتن
گریفین مورچه ای که دیگر تنها نیست گریفین مورچه ای که دیگر تنها نیست
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
31,920 تومان 39,900 تومان
‎−20%
باید روز تولد هر مورچه‌ای توی گوشش زمزمه کنن که از حالا تا آخرین روز زندگی، تو مسئول حالِت هستی و خودت باید حال خودت رو خوب کنی.
دوست داشتن
سرسختی در زمینه پول آفرینی سرسختی در زمینه پول آفرینی
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
303,920 تومان 379,900 تومان
‎−20%
رابینز بار دیگر کتابی را به‌شیوه‌ای حیرت‌انگیز نوشته است که هم برای بازیکنان تازه‌کار عرصه‌ی پول‌آفرینی و هم برای ماهرترین سوارکاران این رشته‌ تأثیرگذار و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسد. (استیو فوربس )
دوست داشتن
۱۰۱ نوشته که شیوه تفکرتان را متحول می کند ۱۰۱ نوشته که شیوه تفکرتان را متحول می کند
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
59,120 تومان 73,900 تومان
‎−20%
«بی‌شعورها قابلیت شگفت‌انگیزی در دیدن تنها یک وجه از هر مسئله‌ای را دارند و آن‌هم دقیقاً همان وجهی است که منافع آن‌ها را تأمین می‌کند!»
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
12 گام تا اعتماد به نفس 12 گام تا اعتماد به نفس
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
3,920 تومان 4,900 تومان
‎−20%
در این کتاب با طی دوازده گام تا اعتماد‌به‌نفس کامل، پيشاپيش فرد‌گرایی، واقع‌گرایی، استقلال رأی، انعطاف‌پذيری و نوع‌دوستي را كه به دست می‌آورید و جزئی از سرشت خود مي‌کنيد.
دوست داشتن
عامل شانس عامل شانس
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
175,920 تومان 219,900 تومان
‎−20%
سلام. من برایان تریسی هستم و در این کتاب به بررسی عوامل مؤثر در خوش‌شانسی خواهم پرداخت. هر فردی دوست دارد در تمام جنبه‌های زندگی‌اش، سلامت‌تر‌، ثروتمندتر، خوشحال‌تر‌ و راضی‌تر‌ باشد؛ اما تنها تعداد محدودی قادرند یک...
دوست داشتن
پول الکترونیکی پول الکترونیکی
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
بلاک‌چین (Blockchain) از دو کلمه Block (بلوک) و Chain (زنجیره) ایجاد شده است. این فناوری در حقیقت زنجیره‌ای از بلوک‌هاست. به‌طورکلی بلاک‌چین یک نوع سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است. تفاوت آن با سیستم‌های دیگر این است که...
دوست داشتن
محیط کاری عالی برای همه محیط کاری عالی برای همه
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
159,920 تومان 199,900 تومان
‎−20%
بهتر برای کسب‌وکار بهتر برای مردم بهتر برای جهان آنچه در ده یا بیست سال گذشته به اندازه کافی خوب بده است، در حال حاضر خوب نیست. سازمان‌ها برای ماندگاری و موفقیت‌های آینده باید محیط کاری مناسبی ایجاد کنند.
دوست داشتن
آخرین سخنرانی آخرین سخنرانی
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
15,920 تومان 19,900 تومان
‎−20%
"دیوارهای بلند را نساخته اند تا مانع رسیدن ما به رویاهایمان شوند. دیوارها را ساخته اند تا با تلاش از آنها عبور کنیم و ارزشمندی رویاهایمان را به اثبات برسانیم."
دوست داشتن
کوچینگ فردی کوچینگ فردی
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
12,720 تومان 15,900 تومان
‎−20%
با فرایند کوچینگ یعنی مربی گری، ۶۷ درصد افراد در کار تیمی، ۷۷ درصد در ارتباطات با دیگران و ۶۱ درصد در حرفه و شغل خود به موفقیت و رضایت رسیده‌اند.
دوست داشتن
تجارت جهانی فروشنده ی پیشرو تجارت جهانی فروشنده ی پیشرو
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
135,920 تومان 169,900 تومان
‎−20%
تجارت جهانی کالا و خدمات از دو جنبه‌ی مهم اهمیت دارد، اول اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یکدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تأمین می‌کنند. از این منظر با توجه به مزیت‌های نسبی مختلفی که در کشورها وجود دارد، تقسیم کار...
دوست داشتن
نوع دیگر زرنگی نوع دیگر زرنگی
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
آیا دنبال کسب رضایت بیشتر در محیط کار و زندگی شخصی‌تان هستید؟ برای این منظور می‌توانید از راهبردهای شفاف و مؤثر این کتاب برای افزایش هوش عاطفی‌تان (EI) استفاده کنید. هوش عاطفی را «حس مشترک پیشرفته» نیز می‌گویند و به...
دوست داشتن
دیکتاتور دیکتاتور
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
295,920 تومان 369,900 تومان
‎−20%
کتاب دیکتاتور داستان پانزده سال آخر زندگی سیسرو،‌ سیاست‌مدار برجسته رومی است که گمان می‌رود منشی‌اش تیرو آن را به شکل زندگی‌نامه نوشته است.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم