ساختار نطق

 

هر سخنرانی باید یک ساختار مشخص و معین داشته باشد. سخن بدون ساختار مانند یک توده نخ است.  اگر سخنران نتواند افکار خود را منظم کند، نمی‌توان انتظار داشت که مخاطب بتواند حرف‌های او را تعقیب کند. با تعیین هدف، مهم‌ترین کار بعدی، انتخاب بهترین ساختار و قالب برای سخنرانی است.

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
19,120 تومان 23,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
10606
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
توضیحات

از آغاز دوره‌های تمدن بشری بحث سخن و سخنوری در کانون توجه اندیشمندان بوده است. البته امروز هم شاهد این مو ضوع بسیار مهم هستیم. هر انسانی یا مدیری در جایگاهی که قرار دارد، می‌داد باید هنر سخنوری را بداند، ولی سوال اینجاست چند درصد از افرادی که سخنوری یا سخنرانی می‌کنند، با اصول و چارچوب این کار را انجام می‌دهند؛ یعنی می‌دانند که ارائه نطق به تدوین و تنظیم بسیار دقیق نیاز دارد؛ به معنای واقعی کلمه هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد را می‌دانند، یا به صورت بداهه هرچه به ذهن می‌آید را بر زبان جاری می‌کنند.

ما در این کتاب سعی کردیم سخنرانی و ارائه را بر مبنای ساختار و اصول درس دهیم و راهنمای دقیقی باشیم تا خوانندگان گرامی بعد از مطالعه بتوانند زیباتر و شایسته‌تر، البته با اصول و ساختار، بر مبنای طرحی دقیق و واقعی سخنرانی کنند تا در ابتدا خود لذت ببرند و در نهایت مخاطبانشان را اقناع کنند.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10606

مشخصات

کد کتاب
10606
شابک
9786222206826
نام کتاب
ساختار نطق
نویسنده (ها)
حامد سهراب زاده
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
104
تاریخ چاپ
سال 1399
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1399
نظرات
بدون نظر
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
چهارمین راز مدیریت یک دقیقه ای چهارمین راز مدیریت یک دقیقه ای
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
119,920 تومان 149,900 تومان
‎−20%
روزگاری، مرد جوانی به نام مت به سفری رفت که زندگی‌اش را تغییر داد. شرکت محل کارش دچار بحرانی جدی شده بود و او وحشت‌زده دنبال راه حل می‌گشت. نمی‌دانست خیلی زود رازی را کشف خواهد کرد که کمتر کسی آن را می‌داند ولی طولی...
دوست داشتن
گریفین مورچه ای که دیگر تنها نیست گریفین مورچه ای که دیگر تنها نیست
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
31,920 تومان 39,900 تومان
‎−20%
باید روز تولد هر مورچه‌ای توی گوشش زمزمه کنن که از حالا تا آخرین روز زندگی، تو مسئول حالِت هستی و خودت باید حال خودت رو خوب کنی.
دوست داشتن
استراتژی بازاریابی صادرات استراتژی بازاریابی صادرات
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
351,920 تومان 439,900 تومان
‎−20%
در این کتاب شما با مراحل لازم برای موفقیت در بازاریابی صادرات آشنا می شوید. این کتاب یک راهنمای گام به گام برای هنر بازاریابی فرامرزی و علم بازاریابی صادراتی، از گام های اولیه، تحقیق در بازارهای جدید، جنبه های مالی در...
دوست داشتن
راهنمای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه راهنمای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
23,920 تومان 29,900 تومان
‎−20%
فنون این کتاب شما را قادر می سازد تا در تمام زمینه های زندگی خود مهارت های کافی را به دست آورید تا بر ترس های خود غلبه و عادات بد را ترک کنید و در کار و روابط خود موفق و خشنود باشید.
دوست داشتن
استادی استادی
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
287,920 تومان 359,900 تومان
‎−20%
والاترین شکل قدرت استادی است ! او مسیر مرموزی که قدرتمندترین افراد تاریخ آن را طی کرده‌اند به ما نشان می‌دهد. هر یک از ما درون خویش پتانسیل تبدیل شدن به یک استاد را داریم ، به شرط آنکه انتخاب کنیم آن ها را در طول یک...
دوست داشتن
موفقیت نامحدود در 20 روز موفقیت نامحدود در 20 روز
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
359,920 تومان 449,900 تومان
‎−20%
آیا دستیابی به موفقیت واقعاً ساده است؟آیا می‌توان شش سال جوان‌تر و سرزنده‌تر شد؟ آیا ممکن است به معنای واقعی موفق بود؟آیا می‌توانیم همه چیز را در زندگی تغییر دهیم؟
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم