مدرسه تجارت

هشت ارزش اصلی در زمینه تجارت و پول در آوردن و سه ارزش مخفی دیگر

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
151,920 تومان 189,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10624
دوست داشتن5
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

چرا به‌عنوان یک تجارت، بازاریابی شبکه‌ای را توصیه می‌کنم؟

آنچه در زیر آمده است نمونه‌ای از نامه‌هایی است که اغلب دریافت می‌کنم.

 

آقای کیوساکی عزیز

سلام، امیدوارم حالتان خوب باشد.

اسم من سوزان است و دربارة همسرم آلن می‌نویسم. او تمام کتاب‌های شما را خوانده است و نیروی بالقوه‌ای برای کارآفرین و تاجر بزرگ شدن دارد. به او گفتم که برای شما می‌نویسم و دربارة موضوعی از شما توصیه‌ای می‌خواهم. درحال‌حاضر، شخصاً هیچ‌یک از کتاب‌هایتان را نخوانده‌ام. به همین دلیل موضعتان دربارة چنین عناوینی را نمی‌دانم، اما همسرم زمان زیادی را در شرکتی صرف می‌کند. آن‌ها یک شرکت هرمی هستند که ویتامین‌ها و دیگر فرآورده‌های مربوط به سلامتی را می‌فروشند. شخصی که در رأس قرار دارد از شما می‌خواهد برایش چیزی را بفروشید و این زنجیره همین‌طور تا پایین ادامه می‌یابد. این مسئله ناراحتم نمی‌کند، درصورتی‌که احساس نکنم چنین کاری باعث اتلاف وقت اوست.

 

علیرغم تلاشی که او به اسم فرد دیگر و شرکت دیگری انجام می‌دهد، در پایان کار شخص دیگری از کار سخت او بهره‌مند می‌شود. آن‌ها او را با این ایده فریب می‌دهند که او در حال شروع تجارت و کسب‌و‌کار خودش است، اما من نام او را در شرکت نمی‌بینم. چطور چنین چیزی ممکن است درصورتی‌که نامش روی ویتامین‌ها نیست؟ از همه مهم‌تر، او بیش از یک سال است که به صورت پاره‌وقت کار کرده و هنوز نتوانسته است پولی به دست آورد.

 

حدس می‌زنم آخر کار این باشد که وقت ارزشمندش را از دست می‌دهد و من تمایل دارم که او خودش به اسم خودش سرمایه‌گذاری کند تا به نام دیگری. به جای ایجاد یک کار بازاریابی شبکه‌ای، فکر می‌کنم باید شرکت خودش را شروع کند. همچنین باور دارم افرادی که او برایشان کالاها را می‌فروشد، فقط در حال سوءاستفاده از او هستند. با دانستن این موضوع که او کتاب‌های شما را خوانده و برای عقاید شما دربارة تجارت، ارزش زیادی قائل است، شاید به نظرات شما دربارة این موضوع گوش بدهد، چون به حرف‌های من گوش نمی‌دهد. چه کسی می‌داند، شاید اشتباه می‌کنم. کار خوبی است، چون فهم این موضوع را برایم راحت می‌کند.

 

اگر به این نامه پاسخ بدهید، پیشاپیش برای وقتی‌که می‌گذارید، از شما تشکر می‌کنم.

ارادتمند شما

سوزان، ام

پاسخ من

همان‌طور که بعضی از شماها می‌دانید، دفتر من پر است از نامه‌های شما. متأسفانه وقت ندارم که به تمام نامه‌هایی که دریافت می‌کنم، پاسخ دهم.

من کتاب را با این کلام شروع می‌کنم، چون نگرانی‌ها و سؤالات این فرد نگرانی‌ها و سؤالاتی هستند که اغلب از دیگران می‌شنوم. آن‌ها سؤالات و مسائل درستی‌اند. علاوه‌براین، تحت تأثیر صراحت و روراستی و اشتیاق این فرد برای حفظ ذهنی باز قرار گرفتم. در دنیای امروز که به‌سرعت تغییر می‌کند، داشتن ذهنی باز بسیار مهم است.

یکی از دلایل اصلی‌ای که تصمیم گرفتم این کتاب را بنویسم، این بود که اغلب از من چنین سؤالاتی پرسیده می‌شد و من چنین نگرانی‌هایی را می‌شنیدم. افراد زیادی می‌خواهند بدانند چرا من یک تجارت بازاریابی شبکه‌ای را توصیه می‌کنم، به‌خصوص چون به هیچ شرکتی وابسته نیستم و خودم از طریق یک تجارت بازاریابی شبکه‌ای پول در نمی‌آورم. درنتیجه، این کتاب را نوشتم تا پاسخم را یک بار و برای همه بیان کنم. همان‌طور که از تعداد صفحات این کتاب متوجه می‌شوید، جواب من به نامة بالا یک جواب سادة درست یا نادرست نیست.

قبل از خاتمه دادن به حرف‌هایم، به تجارت بازاریابی شبکه‌ای برای همه اعتقاد ندارم. با خواندن این کتاب، فکر می‌کنم بهتر متوجه شوید که آیا یک تجارت بازاریابی شبکه‌ای برای شما مناسب است یا خیر. اگر قبلاً چنین تجارتی را داشته‌اید، فکر می‌کنم این کتاب آنچه را از قبل می‌دانید، دوباره تأیید می‌کند... اگر به شروع یک تجارت بازاریابی شبکه‌ای فکر می‌کنید، باور دارم دربارة بعضی از ارزش‌ها و فرصت‌های پنهانی که یک تجارت بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند به شما ارائه دهد، به چیزهایی پی خواهید برد؛ ارزش‌هایی که اغلب اوقات بسیاری از افراد برای دیدن آن با شکست مواجه می‌شوند. به‌عبارت‌دیگر، در یک تجارت بازاریابی شبکه‌ای چیزهایی بیشتر از درآمد بیشتر وجود دارد.

پیشاپیش از خواندن این کتاب و حفظ آگاهی‌تان از شما تشکر می‌کنم.

ارادتمند شما

رابرت تی. کیوساکی

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10624

مشخصات

کد کتاب
10624
شابک
978-622-220-174-6
نام کتاب
مدرسه تجارت
نام اصلی
The Business School
نویسنده (ها)
رابرت تی کیوساکی
مترجم (ها)
لادن شریعت زاده
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
216
تاریخ چاپ
سال 1400
نوبت چاپ
چاپ دوم
سال چاپ اول
1400
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
مهارت در حفظ روابط انسانی - 50 دقیقه ای مهارت در حفظ روابط انسانی - 50 دقیقه ای
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
79,920 تومان 99,900 تومان
‎−20%
کتاب حاضر، از سری کتاب‌های «پنجاه دقیقه‌ای کاربردی» است، که مخاطبان در آن با دوازده استعداد و توانایی حیاتی که اصل و عصاره مدیریت به شمار می‌آیند، آشنا می‌شوند. برنامه‌ریزی خلاقانه، هدف‌مدار بودن، مشورت‌دهی و مربیگری،...
دوست داشتن
راندن برای شاد کردن راندن برای شاد کردن
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
215,920 تومان 269,900 تومان
‎−20%
این کتاب دو هدف اصلی را دنبال می‌کند. نخست اینکه از چشم‌انداز راهبردی، برنامه‌ریزی ماهرانه و موانع در طول سفر چندساله مرسدس بنز به شما دید درونی انحصاری بدهد. افزون بر این، این کتاب نقشه راهی را ارائه می‌کند که شما...
دوست داشتن
بیندیشید و ثروتمند شوید بیندیشید و ثروتمند شوید
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
223,920 تومان 279,900 تومان
‎−20%
بیندیشید و ثروتمند شوید اثری سازنده از ناپلئون هیل، راز انباشتن ثروت کلان ‌را براساس این نظریه فاش کرد که اگر ما بتوانیم یاد بگیریم مانند ثروتمندان بیندیشیم، می‌توانیم موفقیت و ثروت را کشف کنیم. اما چگونه بیندیشیم؟
دوست داشتن
اثر مرکب اثر مرکب
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
175,920 تومان 219,900 تومان
‎−20%
این کتاب نشان می‌دهد؛ چگونه می‌توانید به سرعتی که هرگز در مورد آن فکر نمی‌کردید، به بیست درصد افرادی بپیوندید که هشتاد درصد درآمدها را کسب می‌کنند. آنتونی رابینز این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کند. 
دوست داشتن
اسرار ذهن ثروتمند اسرار ذهن ثروتمند
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
کتاب اسرار ذهن ثروتمند کتاب مقدس ایجاد ثروت به شیوه‌ای عملی است. تی‌هارواکر رمز و رازهای ثروتمند شدن را برای هر فردی قابل دسترس می‌کند. این کتاب را ببلعید!
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
ارتش صلح ارتش صلح
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
12,720 تومان 15,900 تومان
‎−20%
ارتش صلح دلنوشته مردی است که در به چالش کشیدن افکار و عقایدش به درجه استادی رسیده است، ولی مهمتر از شخصیتش ، قلم تندی است که خودنمایی می‌کند و حاصل سال ها تمرین و مهارت  و خودباوری است.
دوست داشتن
چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
127,920 تومان 159,900 تومان
‎−20%
در دنیایی که بیش از شش میلیارد جمعیت دارد، فقط پانصد و هشتاد و هفت بیلیونر وجود دارد. این یک باشگاه بسیار اختصاصی است. آیا دوست دارید به ما بپیوندید؟
دوست داشتن
مهارت های سخنرانی مهارت های سخنرانی
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
143,920 تومان 179,900 تومان
‎−20%
وقتی یاد می‌گیرید كه مؤثر سخن بگویید، خود انگاره‌تان هم بهبود می‌یابد. خودانگاره‌ی شما «آینه‌ی درونتان» است. خود انگاره یعنی اینكه قبل از هر رویدادی و در طول آن، خود را چطور می‌بینید و درباره‌ی خودتان چه فكری می‌كنید. 
دوست داشتن
راهبردهای رشد اقتصادی راهبردهای رشد اقتصادی
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
223,920 تومان 279,900 تومان
‎−20%
داستان‌های افرادی را خواهیم خواند که با تلاش و کوشش و خودساختگی توانسته‌اند خود را از فرش به عرش برسانند و در زمره‌ بهترین رهبران تجاری جهان قرار بگیرند
دوست داشتن
ثروتمندترین مرد بابل ثروتمندترین مرد بابل
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
151,920 تومان 189,900 تومان
‎−20%
داستان‌های موجود در این کتاب با زبانی ساده و در عین حال جذاب، مسیری پایدار به سوی توانگری و ثروت باز می‌ کنند. این کتاب با موضوع برنامه‌ ریزی مالی و ثروت شخصی شما را به سوی ثروتمندتر شدن و توانگر ماندن سوق می‌دهد....
دوست داشتن
چگونه از جایگاه فعلی به جایگاه دلخواهتان برسید چگونه از جایگاه فعلی به جایگاه دلخواهتان برسید
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
231,920 تومان 289,900 تومان
‎−20%
این کتاب، کتاب آرزوهای خوب نیست؛ کتاب اصول جاودانه‌ای است که مورد استفاده‌ی مردان و زنان موفق در سراسر تاریخ قرار گرفته است. 
دوست داشتن
کتاب معجزات تغییرات مثبت کتاب معجزات تغییرات مثبت
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
14,320 تومان 17,900 تومان
‎−20%
بگذارید این تاییدات مثبت، زندگی‌تان را متحول کنند و دست به کار شوید که تغییری ایجاد کنید. این کار از شما ساخته است. برای رسیدن به رشد بیشتر و تحقق رویاهایتان از مطالب این کتاب بی‌نظیر استفاده کنید.
دوست داشتن
قورباغه ات را ببوس قورباغه ات را ببوس
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
127,920 تومان 159,900 تومان
‎−20%
همه‌ی ما چه می‌خواهیم؟ یکی از اهداف مهم زندگی بشری این است که از شادی و آرامش ذهنی بهره‌مند باشیم. هر انسانی به‌طور طبیعی می‌خواهد از احساساتی مثبت همچون عشق، شادی، رضایت‌خاطر و موفقیت بهره‌مند باشد و لذت ببرد. 
دوست داشتن
قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
10,320 تومان 12,900 تومان
‎−20%
در مورد شما قهرمان معلوم است، این قهرمان «خود واقعی» شماست که در درونتان زندانی است و شما باید سند آزادی او را امضاء کنید! هدف بزرگ این قهرمان نیز روشن است: «چشم انداز و هدف شما» آنچه می‌ماند شناسایی موانعی است که...
دوست داشتن
اعتماد هوشمندانه اعتماد هوشمندانه
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
95,920 تومان 119,900 تومان
‎−20%
درنهایت، این کتاب پیگیرانه است. امروزه رهبران باید با دل و نیز عقلشان رهبری کنند؛ یعنی بهره‌گیری توأمان از سمت چپ و راست مغز. کتاب اعتماد هوشمندانه زمینه‌ی این کار را به‌خوبی فراهم می‌کند.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم