چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم

قرار نیست افراد را قضاوت کنیم؛ می‌خواهیم شناخت بهتری از انسان‌ها داشته باشیم. رفتارها را شاید تشخیص دهیم، اما دلیل شکل‌گیری آن‌ها، شرایط حاکم بر‌صاحب رفتار است. پس سعی کنیم شرایط را درک کنیم.

ادامه مطلبShow less
86,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
10633
دوست داشتن7
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(3)
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

مقدمه

انسان موجودی اجتماعی است و یکی از مهم‌ترین مسائلی که در زندگی روزمرۀ او اتفاق می‌افتد ارتباط و معاشرت با دیگر انسان‌هاست. دوستی، رفاقت، کار، دادوستد، عشق، محبت و هزاران رابطۀ تعریف‌شدۀ دیگر، قراردادهایی هستند که انسان‌ها را به هم وابسته و حتی نیازمند می‌کنند.

همسو با هر قراردادی، ارزیابی و اطلاع از سلامت، صحت‌وسقم و اطمینان یافتن از نتیجه، آرزوی طرفین قرارداد است. دو طرف می‌توانند مرد، زن، سالمند، جوان و حتی کودک باشند و دربارۀ موضوعات اقتصادی، اجتماعی یا خانوادگی تبادل کنند. اگر بتوان شرایطی فراهم کرد تا از طرف مقابل شناخت بیشتری داشته باشیم، گفته‌های او می‌توانند وضعیت بهتری را برای برقراری ارتباط مستحکم متقابل ایجاد کنند.

هدف از نگارش این کتاب به دست آوردن یک راهنما برای اطلاع از تفکرات، رفتار و شخصیت افراد با بهره‌گیری از علایم ظاهری، چهره، اندام و زبان بدن آن‌هاست. البته امروزه دانشمندان به چنین علمی «شبه‌علم» می‌گویند؛ این بدان معنی است که نتایج ما 100% نمی‌توانند درست باشند، اما چشم‌انداز وسیعی را در اختیار ما قرار می‌دهند. پس از خواندن کتاب باید بتوانید برای هر فرد یک پروندۀ شخصیت تشکیل دهید.

«پروند‌‌ۀ شخصیت» به پروند‌ه‌ای اطلاق می‌شود‌‌ که مشتمل بر اطلاعاتی از وضعیت عمومی و خاص مانند‌‌ شرایط خانواد‌گی، روانی، تحصیلی، حرفه‌ای، اقتصادی، فیزیولوژیکی و تمایلات عقیدتی و مشخصات شناسنامه‌ای و اقامتی است و د‌‌ر آن، جنبه‌های مختلف فرد با مطالعۀ گذشته‌اش می‌تواند بررسی شود.

در این کتاب به چهره‌شناسی اجزاء و کل، تشخیص احساسات، زبان غیرکلامی و شخصیت‌شناسی پرداخته خواهد شد. روش آموزش در این کتاب به‌صورت مرحله‌به‌مرحله خواهد بود. در هر مرحله از شما درخواست می‌کنم متون را مطالعه بفرمایید، عکس‌ها را به‌دقت بررسی کنید و با اطرافیان خود همذات‌پنداری نمایید. بهتر است ترتیب را در مطالعه رعایت کرده و به ثبت کامل جزئیات و توجه به آن‌ها اقدام کنید.

لطفاً قبل از شروع هر فصل مطالب خاص مرتبط با آن را در قالب «پیش‌فصل» مطالعه کنید. امیدوارم این کتاب بتواند شما را در راه شناخت درست و برداشت صحیح از رفتار و عملکرد اطرافیانتان یاری کند.

فهرست

مقدمه

پیشگفتار

فصل اول:اجزای صورت

فصل دوم:کل صورت

فصل سوم:انواع احساسات

فصل چهارم:رفتار غیرکلامی

فصل پنجم:شخصیت‌شناسی

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10633

مشخصات

کد کتاب
10633
شابک
978-622-220-762-5
نام کتاب
چگونه یک انسان را مثل یک کتاب بخوانیم
نویسنده (ها)
کامیار فیلسوفی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
392
تاریخ چاپ
سال 1401
نوبت چاپ
چاپ سوم
سال چاپ اول
1400
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
249,900 تومان
همان خدایی که ما را به‌سوی مراتع سرسبز و چشمه‌های زلال هدایت کرده بود، کمک می‌کند تا از سراشیبی عبور کنیم. جوئل اوستین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز نشان می‌دهد که چگونه همه‌چیز به نفع ما پیش می‌رود. 
دوست داشتن
229,900 تومان
داستان‌های موجود در این کتاب با زبانی ساده و در عین حال جذاب، مسیری پایدار به سوی توانگری و ثروت باز می‌ کنند. این کتاب با موضوع برنامه‌ ریزی مالی و ثروت شخصی شما را به سوی ثروتمندتر شدن و توانگر ماندن سوق می‌دهد....
دوست داشتن
179,900 تومان
این کتاب نظام باورهای شما را تغییر می‌دهد، فرضیات شما را به چالش می‌کشاند. شیوه تفکر شما را تغییر می‌دهد و تازه این آغاز ماجراست! رندی گیج استاد و راهنمای رساندن شما به نبوغ کارآفرینی است.
دوست داشتن
169,900 تومان
حتماً از خودتان می‌پرسید که این راز چیست؟ راز، قانون کشش است. راز هر آنچه را که بخواهید به شما می‌دهد: خوشحالی، سلامتی و ثروت و... راز می‌آموزد که ما می‌توانیم هر آنچه را می‌خواهیم داشته باشیم.
دوست داشتن
کتاب نترسید انجام دهید کتاب نترسید انجام دهید
ناموجود
دوست داشتن
119,900 تومان
اگر در شروع به انتها فکر کنید، اگر به همه مایل‌هایی که می‌خواهید طی کنید بیندیشید و اگر به همه خطراتی که ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید نظر کنید، ممکن است هرگز قدم اول را بر ندارید. در زندگی اگر برای رسیدن به هر آنچه...
دوست داشتن
319,900 تومان
این کتاب را بخوانید و اطلاعات غیر کلامی‌تان را افزایش بدهید. نویسنده‌ی اثر حاضر، نحوه‌ی درک حالات افراد را توضیح می‌دهد. احساسات و رفتارها را رمزگشایی و از مشکلات پنهان اجتناب کنید و به‌دنبال رفتارهای فریبکارانه بگردید.
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
جاده موفقیت جاده موفقیت
ناموجود
دوست داشتن
14,900 تومان
هدف قطعی در زندگی! قبل از غروب خورشید باید تصمیم بگیرید که هدف مهم شما در زندگی کدام است. پس از این‌که تصمیم گرفتید، باید این هدف را به شکل واضح و روشن روی ورق کاغذی بنویسید. نوشته شما باید به قدری واضح باشد که هر کس...
دوست داشتن
ایستاده در اوج ایستاده در اوج
ناموجود
دوست داشتن
35,900 تومان
حرکت از موفقیت به معنا، زیگ زیگلار بیش از سی کتاب پرفروش درباره رشد شخصی، رهبری، فروش، ایمان، خانواده و موفقیت نوشته است. او یک مرد خانواده، متعهد، وطن‌پرستی فداکار و یکی از اعضای فعال کلیسا بود. سبک ارائه منحصر به...
دوست داشتن
ماهیت موفقیت ماهیت موفقیت
دوست داشتن
169,900 تومان
یک ایده ساده می تواند زندگی شما را تغییر دهد.یک تصویر گویاتر از هزار کلمه است.ماهیت موفقیت تلفیقی از عکس های مهیج و توصیه های واقع بینانه مک اندرسون - کارآفرینی موفق با بیش از سی سال سابقه - است.
دوست داشتن
کلوچه خوشبختی کلوچه خوشبختی
دوست داشتن
139,900 تومان
پیش از اینکه بتوانید داستان برندتان را مطرح کنید، باید آن را توسعه دهید. قبل از اینکه مخاطبینتان بتوانند آن را به اشتراک بگذارند، باید آن داستان را خودب درک و در موردش دقت کنند . شما به یک چهارچوب و مکان برای شروع...
دوست داشتن
بزرگ ترین راز ثروت در طول تاریخ بزرگ ترین راز ثروت در طول تاریخ
ناموجود
دوست داشتن
5,900 تومان
اگر پول مي‌خواهيد فقط مجبوريد يک کار انجام دهيد و آن کاري است که بعضي از ثروتمندترين انسان‌هاي روي زمين انجام داده‌اند و دارند انجام مي‌دهند. کاري است که در فرهنگ‌هاي متعدد باستان از آن سخن گفته شده و امروز هنوز مورد...
دوست داشتن
299,900 تومان
«افراد کمی می‌توانند مثل مورگان هاوزل با این دقت نظر و وضوح از امور مالی بگویند. خواندن کتاب روان‌شناسی پول برای هر فردی که به گرفتن تصمیم‌های مالی عاقلانه‌تر و زندگی پررونق‌تر تمایل دارد ضروری است.» - دانیل اچ. پینک،...
دوست داشتن
بازاریابی شبکه ای برای افراد مبتدی تا حرفه ای بازاریابی شبکه ای برای افراد مبتدی تا حرفه ای
دوست داشتن
399,900 تومان
این کتاب مجموعه آموزشی کاملی در مورد بازاریابی شبکه‌ای برای کسانی است که قصد آشنایی با این حرفه را دارند یا درصدد هستند دانش و آگاهی خود را در این مورد افزایش دهند. نکته جالب در مورد کتاب بازاریابی شبکه ای، مرور برخی...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم