مسئله پول نیست

کتاب مساله پول نیست نوشته باب پلاکتور در زمینه کسب و کار

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
151,920 تومان 189,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
10636
دوست داشتن5
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

پیشگفتار

ایده‌های موجود در این کتاب را درونی کنید و آن‌ها را با درایت به کار بگیرید. اگر این کار را انجام دهید، می‌توانید در زندگی خود به هرچیزی که می‌خواهید برسید. این ایده‌ها بسیار قدرتمند هستند. شما فضیلت دارید! شما در این صفحات یک معدن طلای مجازی دارید. نکتة کلیدی، کاربرد عاقلانه است.

وقتی شروع به نوشتن این مطالب کردم، ناگهان متوجه شدم که در حال انجام چه کاری هستم. من قصد داشتم برخی از دگرگون‌کننده‌ترین اطلاعاتی که در هر جا پیدا خواهید کرد را به شما معرفی کنم. سپس به ضمیر خودآگاهم خطور کرد که شما این اطلاعات را، پیش‌ازاین، جذب کرده‌اید. قرار بود شما این کتاب را در اختیار داشته باشید تا اطلاعاتی را که در بین صفحات آن قرار دارد جذب کنید. همه‌چیز طبق قانون وارد زندگی شما می‌شود؛ بنابراین فقط این‌طور نباشد که کتاب را باز کنید، سریع از صفحه‌ای به صفحة دیگر بروید و سپس کتاب را زمین بگذارید، بلکه هم‌اکنون تصمیم بگیرید که قصد مطالعة درست هر صفحه از این کتاب را دارید. ممکن است یک ساعت برای یک صفحه وقت بگذارید و این کار را بارها انجام دهید. خودم هم این کار را انجام می‌دهم. اطلاعاتی که در حال مطالعة آن هستید را یاد بگیرید و به زندگی کنونی و کاری که انجام می‌دهید ربط دهید، به‌این‌ترتیب خواهید دید که تغییرات رفتاری شما در کل زندگی‌تان، چگونه زندگی‌تان را بهبود می‌بخشد.

جواهرات دانش که در این صفحات و این خطوط نهفته است را درونی کنید، به آن‌ها عمل کنید و از مزایایی که نویسنده قول می‌دهد هنگام حرکت از یک ایدة باشکوه به ایدة دیگر از آن‌ها برخوردار خواهید شد، لذت ببرید. هنگامی‌که پس از مطالعة کامل این کتاب، آن را به زمین می‌گذارید، فردی آزادتر و پویاتر شده و قدرتی که در مرکز وجودتان بوده و هست را پیدا خواهید کرد. می‌بینید که سیستم اعتقادی شما تغییر خواهد کرد و شما به درک عمیق‌تر و معنادارتری از اینکه چه کسی هستید، ضمیر خودآگاهتان چگونه کار می‌کند و چگونه می‌توانید به سطح بالاتری از آگاهی هوشیارانه برسید، دست پیدا خواهید کرد.

پیش از اینکه اطلاعات بیشتری دربارة این کتاب به شما بدهم، می‌خواهم کمی به عقب برگردم و به شما اجازه دهم فکر کنید که این اطلاعات از کجا آمده‌اند. زندگی نویسنده در 26سالگی تغییر چشمگیری کرد. نتایج تغییر وی بسیار قابل‌توجه بود، به‌طوری‌که نمی‌توانست از پاداش‌های فوق‌العاده‌ای که دریافت می‌کرد راضی باشد. او می‌خواست دلیلش را بداند. چرا او؟ چه اتفاقی افتاد؟ چگونه رخ داد؟ و این پرسش او را به مسیری هدایت کرد که هنوز هم در آن قرار دارد. به‌مدت 48 سال پژوهش‌های بسیاری در این زمینه انجام شده است که چرا ما کارهایی که انجام می‌دهیم را انجام می‌دهیم و چرا بسیاری از کارهایی که واقعاً می‌خواهیم انجام دهیم را انجام نمی‌دهیم. مربیان باب پراکتور عاقل‌ترین افرادی بوده‌اند که در 500 سال گذشته زندگی کرده‌اند. او مانند یک دانشمند، زندگی آن‌ها را مطالعه و ایده‌های عالی آن‌ها را بادقت تجزیه‌وتحلیل کرده و دقیقاً به همان چیزی که آن‌ها پیشنهاد کرده‌اند عمل می‌کند.

من تصور می‌کنم اگر راهی وجود داشته باشد که بتوانیم تعیین کنیم چند سال مطالعة جدی درزمینة توسعة اطلاعاتی که در دست دارید، صورت گرفته تا این کتابی که در دست شماست تهیه شود، باید همة تجربیات اساتید باب پراکتور و نویسندگانی که خودش تربیت کرده را مد نظر قرار داد. همچنین باید 48 سال مطالعه و پژوهش باب پراکتور را هم به آن اضافه کنیم. شاید متوجه نباشید که همة این اطلاعاتی که می‌خواهید کشف کنید، قبلاً بارها آزمایش شده است. این امر به نویسنده کمک کرده تا میلیون‌ها دلار به دست بیاورد و او نیز به‌نوبة خود به دیگران کمک کرده که میلیون‌ها دلار به دست بیاورند. شما در این صفحات یک معدن طلای مجازی دارید، اما باید آن را استخراج کنید و برای استفادة واقعی از این ثروت، باید آن را با همة کسانی که به‌اندازة کافی برای دریافت‌اش مشتاق هستند، به اشتراک بگذارید.

می‌بینید، می‌دانم آنچه به شما می‌گویم، واقعیت دارد زیرا پس از دهه‌ها پیشرفت فکری، درحالی‌که مدرک حقوق خود را دریافت کرده‌ام، وکالت شرکت را به عهده گرفته‌ام و خریدها و سایر معامله‌ها را برای مشتریانم انجام داده‌ام، این ایده‌ها و سپس قطعات مختلف پازل را کشف کرده‌ام. به‌طور ناگهانی قطعات زندگی من در کنار هم قرار گرفتند. کشف من در آگوست سال 2006، زمانی که این شانس را داشتم که در یکی از سمینارهای باب پراکتور در ونکوور واشنگتن شرکت کنم اتفاق افتاد. آن رویداد مسیر زندگی‌ام را به‌کلی تغییر داد. پس از آن روز، باقی روزهایم را صرف یافتن راه‌هایی برای به اشتراک گذاشتن ایده‌های قدرتمندی که باب آموزش می‌دهد، کرده‌ام.

زمانی که این ایده‌ها را کشف کردم، فهمیدم که چرا به موفقیت‌های زیادی در زندگی‌ام دست یافته‌ام. مطالعة این مطلب به من کمک کرد تا بفهمم هرچیزی که در بیرون اتفاق می‌افتد، ابتدا از درون من سرچشمه می‌گیرد. من از کودکی به‌دنبال چیزی بودم که باب پراکتور آموزش داده بود. من مطابق قوانین جهان و براساس اهداف شخصی‌ام زندگی می‌کردم، اما اگر کسی از من می‌پرسید که چرا خوب زندگی نمی‌کنم، نمی‌توانستم به آن‌ها پاسخ دهم. اکنون می‌توانم به دیگران نشان بدهم که چگونه به‌اندازه‌ای که من اکنون از زندگی لذت می‌برم و سال‌هاست از آن برخوردارم، از زندگی‌شان لذت ببرند. من این ایده را دوست دارم. آنچه برای شما آرزو می‌کنم، این است که ایده‌هایی که باب پراکتور در این کتاب به اشتراک می‌گذارد، کاری برایتان انجام دهد که برای من انجام داده‌اند.

می‌خواهم این مطلب را با توصیه‌هایی که امرسون به ما داد و به نظر من بسیار درست است، به پایان برسانم. امیدوارم وقتی این کتاب را درونی می‌کنید، شما هم آن را انجام دهید. او گفته است:

«آنچه پیش روی شماست و آنچه پشت‌سرتان قرار دارد، در مقایسه با آنچه در درونتان وجود دارد، چیزهای کوچکی هستند.»

                                                                     سندی گالاگر

دکترای حقوق و مدیرعامل مجموعه
شرکت‌های موفقیت در زندگی بلویو، واشینگتن

 

مقدمه

مسئله، پول نیست می‌تواند به هرکسی که تمایل به یادگیری دارد نشان دهد که چگونه همة جنبه‌های زندگی خود را تغییر دهد.

پرفروش‌ترین کتاب باب پراکتور با عنوان شما ثروتمند متولد شده‌ای، به افراد زیادی در سراسر جهان الهام بخشیده است تا زندگی موردعلاقة خود را به دست بیاورند. درحال‌حاضر، با این کتاب، یک رویکرد جدید در طول یک تغییر اقتصادی مهم در اختیار خوانندگانی است که سعی می‌کنند نظم و توازن جدیدی را در زندگی خود ایجاد کنند.

من معتقدم که یکی از دلایل محبوبیت روش باب این است که او از ظرفیت واقعی موجود در همة ما صحبت می‌کند. او خواننده را به شیوه‌ای عمیق و شخصی و جهانی تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. من در این مقدمه می‌خواهم از تجربیات شخصی خودم استفاده کنم تا نشان دهم که چگونه هرکس می‌تواند با پیروی از آموزه‌های او، دیدگاه جدیدی از معنا و رفاه را به زندگی خود اضافه کند.

شما در حال انجام تجربه‌ای هستید که طرز فکرتان را نسبت‌به پول برای همیشه تغییر خواهد داد. راز ایجاد ثروت در کتاب مسئله، پول نیست برای شما فاش می‌شود.

مرد پشت کتاب

آنچه در حال خواندنش هستید، حاصل تجربیات چهل سالة باب پراکتور به‌عنوان معلم، مربی و سخنران درزمینة پول و ضمیر خودآگاه است. او زیر نظر تعدادی از بزرگ‌ترین پیشگامان خودسازی درس خوانده است و اکنون ما این امتیاز را داریم که از دانش او که طی سال‌ها جمع‌آوری کرده است استفاده کنیم و آن‌ها را به کار بگیریم.

توجه به سوابق آقای پراکتور بسیار مهم است. او در فقر بزرگ شده و تحصیلات دانشگاهی نداشته است و به‌دلیل نداشتن سابقة کاری، نمی‌توانست شغل مناسبی پیدا کند. تمام شرایط رسیدن به موفقیت، علیه او بودند، بااین‌حال وقتی نگاهی به کارهای او در چهل سال گذشته بیندازید، به‌طورقطع تعجب خواهید کرد. بیشتر مردم می‌گویند که بسیار شگفت‌انگیز است. البته با توجه به تجربة شخصی‌ام می‌توانم گواهی بدهم که باب پراکتور دستاوردهایش را شگفت‌انگیز نمی‌داند. او واقعاً بر این عقیده است که کاری که انجام داده است را هرکسی می‌تواند انجام دهد. باب پراکتور به‌دلیل سابقه و زندگی خود توانسته است اسطوره‌های پول که بیشتر جمعیت جهان را در اسارت نگه داشته است را از بین ببرد.

من نیز به‌نوبة خود مسیر بسیار معمولی‌ای را سپری کرده‌ام. از دبیرستان فارغ‌التحصیل شدم، مدرک لیسانسم را در کالج گرفتم، سپس مهندس برق شدم و در یک شرکت بزرگ مشغول به کار شدم. بااینکه چندین سال به‌صورت حرفه‌ای کارم را انجام می‌دادم، اما ناراضی بودم. بیشتر اوقات بی‌حوصله بودم و به‌سختی می‌توانستم از پس مخارج زندگی‌ام بربیایم. در آن زمان این ایده را داشتم که اگر بیشتر کار کنم، ساعات بیشتری وقت بگذارم و شغل دیگری پیدا کنم، پول زیادی به دست خواهم آورد. درعوض، درمانده و مفلوک می‌شدم و وقتی برایم نمی‌ماند تا از زندگی پس از کارم لذت ببرم.

در همین دوران بود که با باب پراکتور آشنا شدم. با شروع مطالعة مطالب و راهکارهای او، متوجه شدم که برخی باورهای اشتباه دربارة پول، به‌ویژه دربارة کسب درآمد دارم. زندگی من زمانی به‌طور جدی تغییر کرد که متوجه شدم بدون توجه به سابقه یا تجربة یک فرد، کسب مقدار زیادی پول، با ایجاد یک تصویر در ضمیر خودآگاه شروع می‌شود. مانند صندلی‌ای که روی آن نشسته‌اید یا اتاقی که در آن ایستاده‌اید، هر دو به‌عنوان یک ایده یا فکر در ضمیر خودآگاه کسی ایجاد شده‌اند.

من امروز دیدگاه کاملاً متفاوتی نسبت‌به پول دارم. من از کار در یک اتاق کوچک شروع کرده‌ام و درحال‌حاضر یک شرکت بین‌المللی را با باب پراکتور اداره می‌کنم؛ شرکتی که به مردم سراسر جهان نشان داده است که چگونه می‌توانند با ایجاد منابع درآمدی گوناگون، ثروت زیادی جمع‌آوری کنند.

آموزش‌های باب پراکتور به معنای واقعی کلمه باعث شده است که کل زندگی من به طرز چشمگیری تغییر کند. به شما قول می‌دهم، زندگی شما نیز با خواندن کتاب مسئله، پول نیست، تغییر خواهد کرد.

پول چیست؟

با خواندن این کتاب، آگاهی شما تغییر خواهد کرد و به این باور خواهید رسید که پول یک ایده است. پول یک خدمتگزار خوب و درعین‌حال یک استاد وحشتناک است. پول شما را به دو هدف می‌رساند: نخست اینکه شما را به آسایش و رفاه می‌رساند و دیگر اینکه شما را قادر می‌سازد تا خدمات بسیاری را بدون حضور فیزیکی‌تان ارائه دهید.

با افزایش آگاهی‌تان، توانایی شما در جمع‌آوری پول بیشتر خواهد شد. باب پراکتور اغلب از مردم می‌پرسد که بیشترین میزان پولی که آن‌ها در یک سال به دست آورده‌اند چقدر است. او این کار را نمی‌کند که بفهمد آن‌ها چقدر پول به دست آورده‌اند، بلکه می‌خواهد ببیند سطح آگاهی آن‌ها دربارة کسب درآمد چقدر است. اگر بدانید چگونه می‌توانید پولی که سالیانه به دست می‌آورید را با اندکی تلاش یا حتی بدون تلاشی بیشتر، یک‌ماهه به دست بیاورید، آن را انجام می‌دهید؟ بله، حتماً!

 

اثر این کتاب

 بهترین راه استفاده از این کتاب، مطالعة آن است. به یاد دارم که باب پراکتور در یکی از سمینارهایش درحالی‌که روی صحنه بود، کتابی را از کیفش بیرون آورد. جلد کتاب بسیار رنگ‌ورورفته و صفحاتش کم‌رنگ و کهنه بودند، بخش‌هایی از کتاب انتخاب شده بود و یادداشت‌های دست‌نویسی در همه جای آن قابل‌مشاهده بود. پس از آن، باب اظهار داشت که بیش از چهل سال است که به‌طور پیوسته کتابی که در دست دارد را می‌خوانده است. من معتقدم  که مسئله، پول نیست کتابی است که باید هر سال بارها آن را بخوانیم. اجازه دهید با ایده‌هایی که می‌خوانید، ازنظر احساسی درگیر شوید. به راه‌هایی فکر کنید که می‌توانید تمام آموخته‌های خود را عملی کنید. درنهایت بنشینید، استراحت کنید و آماده باشید تا از هر پیش‌داوری‌ای دربارة پول صرف‌نظر کنید. اجازه دهید با دانش و اصولی که در این کتاب بیان شده است، هدایت شوید، زیرا این کتاب شما را به هرآنچه واقعاً می‌خواهید هدایت می‌کند.

فهرست

  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • فصل 1:پول، هدف نیست
  • فصل 2:تناقض
  • فصل 3:در فیلم شخصی خود، فردی اضافی نباشید
  • فصل 4:قصد، چشم‌انداز، اهداف
  • فصل 5:توهم بزرگ مدیریت زمان
  • فصل 6:الگوها، عملکرد و سود
  • فصل 7:در هم شکستن الگوها
  • فصل 8:سرعت خود را افزایش دهید و آرام باشید
  • فصل 9:از عشق خود استفاده و به‌معنای واقعی زندگی کنید

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10636

مشخصات

کد کتاب
10636
شابک
978-622-220-772-4
نام کتاب
مسئله پول نیست
نام اصلی
It's not about the money
نویسنده (ها)
باب پراکتور
مترجم (ها)
عباس غریبی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
208
تاریخ چاپ
سال 1400
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1400
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
دانشگاه زندگی (اردیبهشت) دانشگاه زندگی (اردیبهشت)
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
231,920 تومان 289,900 تومان
‎−20%
می‌دونی که بیشتر مشکلات ما در رابطه با خودمون و دیگران به علت عدم شناخت و آگاهیه، اگر هر روز یک کتاب اونم به مدت 20 دقیقه از این مجموعه 12 جلدی دانشگاه زندگی رو بخونید، بعد از یک سال به تمام رموزی که برای رسیدن به یک...
دوست داشتن
قدرت من هستم قدرت من هستم
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
255,920 تومان 319,900 تومان
‎−20%
نمی‌دانم اگر سراسر روز به‌جای اینکه خودمان را تحقیر کنیم و با افکار منفی سروکله بزنیم، چه اتفاقی می‌افتاد اگر تمام مدت فکر می‌کردیم من یک شاهکارم. من به‌طرزی شگفت‌آور خلق شدم. من با استعدادم. من اصیل هستم. تمام...
دوست داشتن
با آرامش خاطر ثروتمند شوید با آرامش خاطر ثروتمند شوید
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
239,920 تومان 299,900 تومان
‎−20%
با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم:  1 ذهن خود را بشناسید و زندگی خود را بگذرانید 2 درها را روی گذشته ببندید 3 نگرش ذهنی مثبت که ثروت و آرامش خاطر به‌ بار می‌آورد 4 وقتی عاری از ترس هستید، آزاد زندگی می‌کنید. 5 شما بر...
دوست داشتن
افسون انرژی افسون انرژی
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
76,000 تومان 95,000 تومان
‎−20%
وقتی در بیست و سه سالگی تصمیم گرفتم شرکت خودم را در یک اتاق اجاره ای تاسیس کنم، به ذهن هیچ‌کس خطور نمی‌کرد که چندسال بعد اولین پالایشگاه بخش خصوصی را راه‌اندازی کنم.
دوست داشتن
هیچ ملاقاتی تصادفی نیست هیچ ملاقاتی تصادفی نیست
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
159,920 تومان 199,900 تومان
‎−20%
ویراست دوم منتشر شد. کتابی از هاکان منگوچ نویسنده کتاب من نی هستم و دلت که پاک باشد. تقدیرانسان را رها نمیكند، لحظه به لحظه از نو نوشته میشود. لحظاتی میرسد كه كاری را كه گفته بودی انجام نمیدهم، انجام میدهی، چیزی را كه...
دوست داشتن
سرنوشت را باید از سر نوشت سرنوشت را باید از سر نوشت
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
بنده‌ای از خدا پرسید: اگر سرنوشت مرا تو نوشته‌ای پس چرا آرزو کنم؟ خدا گفت: شاید نوشته‌باشم هرچه آرزو کند! این کتاب به شما کمک می‌کند آینده خود را خودتان بسازید و از نظر معنوی شخصیت خود را برای این تغییر، آماده کنید.
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
با چرا شروع کنیم با چرا شروع کنیم
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
239,920 تومان 299,900 تومان
‎−20%
بعد از خواندن این کتاب می‌توانید به سؤالاتی مانند اینکه چرا گوشی‌های اپل با وجود امکاناتی مشابه با سایر برندها، با قیمتی بسیار بیشتر به فروش می‌رسند یا اینکه چرا جواهرات سواروسکی این‌قدر در نظر مشتریانش خاص هستند پاسخ...
دوست داشتن
اثر مرکب اثر مرکب
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
175,920 تومان 219,900 تومان
‎−20%
این کتاب نشان می‌دهد؛ چگونه می‌توانید به سرعتی که هرگز در مورد آن فکر نمی‌کردید، به بیست درصد افرادی بپیوندید که هشتاد درصد درآمدها را کسب می‌کنند. آنتونی رابینز این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کند. 
دوست داشتن
اعتماد آفرینی اعتماد آفرینی
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
1,520 تومان 1,900 تومان
‎−20%
كتاب اعتمادآفرینی پر از تمرین و ارزیابی‌های شخصی برای كمك به ایجاد اعتماد یا اعتمادسازی مجدد در سازمان یا شركت شماست. این كتاب، شما را در آموختن چگونگی تأثیر اعمال و گفتارتان روی دیگران، كار گروهی مؤثرتر با استفاده از...
دوست داشتن
پیش به سوی ثروت 2 پیش به سوی ثروت 2
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
239,920 تومان 299,900 تومان
‎−20%
دستیابی به موفقیت امر تصادفی نیست. موفقیت بر مبانی اصول کاربردی به‌دست می‌آید که در طی صدها سال، کشف شده‌اند. در این کتاب نکته‌هایی طلایی برای کسب و کاری پرسود آمده است.
دوست داشتن
توصیه های جادویی برای موفقیت توصیه های جادویی برای موفقیت
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
35,920 تومان 44,900 تومان
‎−20%
آنچه شما را از این جایی كه امروز هستید به جایی كه در آینده میخواهید باشید تغییر میدهد، كتابهایی است كه میخوانید، افرادی است كه ملاقات میكنید و رؤیاهایی كه به آن‌ها فكر میكنید. توصیههای جادویی برای موفقیت شما را برای...
دوست داشتن
موفقیت تحت استرس موفقیت تحت استرس
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
239,920 تومان 299,900 تومان
‎−20%
در دنیای پر‌استرس  امروز هیچ کتابی بهتر از موفقیت تحت استرس برای مردان و زنان کارآفرین و پرمشغه وجود ندارد. این کتاب را بخرید، روی میز کارتان بگذارید و مثل من هر روز از آن استفاده کنید.
دوست داشتن
رویای بهتر شدن رویای بهتر شدن
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
143,920 تومان 179,900 تومان
‎−20%
همه انسان‌ها قدرت انجام دادن کار‌های بزرگ را دارند، چون برای انجام دادن همین کار‌ها به این جهان پا گذاشته‌اند. هر انسانی در هر شرایطی که قرار دارد، فقط دو راه بیشتر پیش رو ندارد: یا شرایط موجود را بپذیرد، یا آن را...
دوست داشتن
12 گام تا مدیریت زمان 12 گام تا مدیریت زمان
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
3,920 تومان 4,900 تومان
‎−20%
با مطالعه 12 گام تا مدیریت زمان، این امكان برای شما به وجود خواهد آمد كه توانایی‌های خود را بهتر بشناسید و با توجه به زمان و شرایطی كه در اختیار دارید بهترین راه را در پیش گرفته و به نتایجی بهتر و قابل ‌قبول‌تر دست...
دوست داشتن
همه چیز داشتن: دستیابی به اهداف و آرزوهای زندگی‌تان همه چیز داشتن: دستیابی به اهداف و آرزوهای زندگی‌تان
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
159,920 تومان 199,900 تومان
‎−20%
مجموعه کتاب‌های تعالیم آموزگاران راز می‌باشد و به شما کمک می‌کند تا راز سعادت، سلامت و ثروت را پیدا کنید.
دوست داشتن
چرا بهترین ها استخدام نمی شوند؟ چرا بهترین ها استخدام نمی شوند؟
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
23,920 تومان 29,900 تومان
‎−20%
اگر استخدام را به معنای سادۀ «به کارگیری فردی توسط دیگری» در نظر بگیریم، می‌توان تاریخچه‌ای بسیار طولانی برای آن انتظار داشت. فرایند استخدام، همواره با نگرانی‌‌هایی برای دو دسته از افراد همراه بوده است. ادامه در...
دوست داشتن
رازهای معنوی موفقیت رازهای معنوی موفقیت
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
159,920 تومان 199,900 تومان
‎−20%
تردیدی نیست که انسان بی‌هدف به موفقیتی نخواهد رسید. هر کس خواهان موفقیت است باید هدفی را در نظر گرفته و بر طبق آن حرکت کند؛ ولی مشکل این‌جاست که افرادی که محدود می‌اندیشند، محدود هم باقی خواهند ماند. این کتاب رازهایی...
دوست داشتن
برادر ثروتمند خواهر ثروتمند برادر ثروتمند خواهر ثروتمند
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
15,920 تومان 19,900 تومان
‎−20%
این کتاب ماجرای زندگی واقعی و الهام‌بخش رابرت کیوساکی و خواهرش امی کیوساکی است که مهر تأیید دوباره‌ای است بر باور شما به داشتن هدف و تلاش برای رسیدن به موفقیت.
دوست داشتن
چگونه ایمیل های موثر تهیه کنیم - 50 دقیقه ای چگونه ایمیل های موثر تهیه کنیم - 50 دقیقه ای
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
79,920 تومان 99,900 تومان
‎−20%
در عصر حاضر نامه‌نگاری به وسیله ایمیل، روش اصلی برقراری ارتباط بسیاری از افراد جامعه شده است. امروزه اطلاعات را می‌شود با یک کلیک ساده منتقل کرد، ولی برقراری ارتباط از طریق ایمیل، چیزی بیش از صرف تهیه و ارسال پیام‌های...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم