صبح جادویی

شش عادتی که قبل از ساعت هشت صبح زندگی شما را دگرگون می‌کند.

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
231,920 تومان 289,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
10646
دوست داشتن7
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
توضیحات

هال الرود نابغه است و کتاب او، صبح جادویی، در زندگی من 

جادو کرده است.

من از سال 1973، زمانی‌که اولین آموزش ای‌اس‌تی خود را انجام دادم و با دنیایی از احتمالات جدید رو‌به‌رو شدم، عضوی از جنبش پیشرفت فردی توانایی‌های بالقوه انسان‌ها بودم. از آن زمان، ادیان، ادعیه، مراقبه، یوگا، تلقین، تجسم فکری و ان‌ال‌پی (برنامه‌ریزی عصبی زبانی) را مطالعه کرده‌ام. من روی آتش راه رفته‌ام و سایر نظریات غیرمعمول را بررسی کرده‌ام که بعضی از آن‌ها به‌قدری ناشناخته‌اند که نیازی به بردن نامشان نیست.

کاری که هال با کلمه «خواستن»  انجام داده، این است که او بهترین شیوه‌هایی را که طی قرونِ خودآگاهی انسان توسعه یافته است در نظر گرفته و بهترینِ آن‌ها را در قالب یک مراسم صبحگاهی روزانه خلاصه کرده است؛ مراسمی که درحال‌حاضر به بخشی از برنامه روزانه من تبدیل شده است.

بسیاری از مردم روزانه یک بخش از «خواستن» را انجام می‌دهند؛ برای مثال، خیلی از مردم قسمت «و» را که مخفف ورزش است، هر روز صبح انجام می‌دهند. بعضی دیگر «س» سکوت یا همان مدیتیشن را انجام می‌دهند، یا «ن» نوشتن که همان ثبت وقایع هر روز صبح است. اما تا زمانی‌که هال «خواستن» را به یک مجموعه تبدیل نکرد، هیچ‌کس همه این شش «بهترین شیوۀ» باستانی را صبح‌ها انجام نمی‌داد.

صبح جادویی برای کسانی که خیلی پرمشغله و موفق‌اند، عالی است. هر صبح، قبل از اینکه روزم را شروع کنم، انجام دادن «خواستن» برای من شبیه رساندن سوخت موشک به بدن، ذهن و روحم است.

به قول پدر پولدارم، «همیشه می‌توانم یک دلار دیگر درآورم، اما نمی‌توانم یک روز رفته را دوباره زندگی کنم». اگر می‌خواهید از هر روز زندگی‌تان بیشترین استفاده را ببرید، صبح جادویی را بخوانید.

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی‌پول

هر چند وقت یک‌بار، کتابی می‌خوانید که نگاهتان را به زندگی عوض می‌کند. اما به‌ندرت کتابی را پیدا خواهید کرد که نحوه زندگی کردن شما را عوض کند. صبح جادویی سریع‌تر از چیزی که حتی فکرش را بکنید، هر دوی این کارها را انجام می‌دهد.

تیم سندرز، مدیر سابق ارشد فروش کمپانی یاهو،

نویسنده پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز: عامل دوست‌داشتنی بودن

خواندن صبح جادویی مانند این است که به خودتان هدیه هر روز بیدار شدن برای استفاده از همه ظرفیت خود را بدهید. زمان آن رسیده است که به تعویق انداختن ساخت آن زندگی‌ای‌ را که می‌خواهید و لیاقتش را دارید، متوقف کنید. این کتاب را بخوانید تا متوجه شوید چگونه می‌توانید.

دکتر ایوان میسنر، مؤسس و رئیس بی‌ان‌آی،

هال الرود چیزی بیشتر از انگیزه‌دهنده است. او داستان فوق‌العاده خودش را به درس‌هایی تبدیل کرده است که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها معجزه خودتان را خلق کنید.

جفری گیتومر، نویسنده پرفروش‌ترین

 کتاب نیویورک تایمز: رساله فروش

صبح جادویی همان چیزی است که می‌تواند تغییراتی سریع و اساسی در همه بخش‌های زندگی شما ایجاد کند. اگر می‌خواهید همین الان زندگی‌تان را بهبود ببخشید، پیشنهاد می‌کنم به‌سرعت این کتاب را بخوانید.

رودی روتیگر، بازیکن تیم فوتبال نوتردام 

و الهام‌بخش فیلم پرفروش «رودی»

من همیشه آدم شب‌زنده‌داری بودم: بنابراین حتی فکر ایجاد برنامه صبحگاهی را نداشتم و برایم جذابیتی نداشت. اوضاع با همان برنامه هم خوب پیش می‌رفت، پس چرا باید سری را که درد نمی‌کرد، دستمال ببندم؟ اما مدام می‌شنیدم که چقدر برنامه صبحگاهی دیگران در موفقیتشان، احوالاتشان و زندگی‌شان مؤثر بوده است؛ بنابراین به خودم قول دادم که یک فرصت به صبح جادویی بدهم. اکنون سه هفته است که برنامه صبح جادویی را انجام می‌دهم و همین حالا هم تغییراتی عظیم در تمرکزم، حالم و میزان کاری‌ می‌بینم که در روز می‌توانم انجام دهم.

پت فلین، نویسنده بیا برویم و مجری پادکست رتبه اول درآمد منفعل هوشمندانه،

هیچ‌وقت گمان نمی‌کردم این حرف را درباره «کتاب صبحگاهی» بزنم، اما صبح جادویی زندگی من را متحول کرد. بله، درست متوجه شدید. سال‌ها به خودم می‌گفتم: « من آدم سحرخیزی نیستم» و این حرف تا حد زیادی حقیقت داشت. درحقیقت، یکی از دلایل اینکه می‌خواستم کارآفرین شوم، تمایلم به خوابیدن بدون کوک کردن ساعت بود. نه به بیدار شدن در تاریکی! می‌خواستم هر زمانی‌که دوست داشتم بیدار شوم. زمانی‌که شروع به خواندن این کتاب کردم، کنجکاو بودم ببینم آیا می‌تواند داستان و دلیل محکم من را زیر پا بگذارد یا نه و خب، توانست! بعد از خواندن این کتاب، من حقیقتاً شروع به بیدار شدن ساعت چهار صبح و رفتن به باشگاه کردم. بله، درست متوجه شدید، ساعت چهار صبح! درنتیجه، روزهایم بسیار پربارتر شده‌اند و آشکارا می‌بینم که پیوسته در حال تغییر هستم. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم بتوانم یکی از آن انسان‌های عجیب باشم که ساعت چهار صبح بیدار می‌شوند. اکنون یکی از همان آدم‌های عجیب هستم. پنج‌بار در هفته و بیشتر اوقات بدون زنگ ساعت، این کار را انجام می‌دهم.

ام‌جی دمارکو، رئیس سابق Limos.com و نویسنده 

کتاب پرفروش لاین سرعت میلیونر شدن،

به‌عنوان سخنران، نویسنده و مشاور بازاریابی تجاری، می‌بینم یکی از بزرگ‌ترین عواملی که مردم را از دست یافتن به موفقیت باز می‌دارد، این نیست که نمی‌دانند چه باید بکنند، بلکه پیدا کردن زمان و انگیزه برای انجام دادن آن کاری است که می‌دانند باید انجامش دهند. هال الرود این مشکل را به‌معنای حقیقی کلمه حل کرده است. هرچقدر هم که پرمشغله باشید، صبح جادویی فرصت و انگیزه‌ای را که برای محقق کردن موفقیت به آن نیاز دارید، به شما می‌دهد. خواندن این کتاب را به‌شدت توصیه می‌کنم.

جیمز مالینچاک، شرکت‌کننده برنامه تلویزیونی معروف «میلیونر محرمانه» و از نویسندگان کتاب سوپ جوجه برای روح دانشجویان و بنیان‌گذار www.MillionaireSpeakerSecrets.com

در ابتدا فکر می‌کردم هال عقلش را از دست داده است. چرا باید کسی به‌طور مرتب این‌قدر زود از خواب بیدار شود؟!؟! باورش برایم سخت بود ... تا خودم امتحانش کردم. وقتی ترفند‌های هال را اجرا کردم، متوجه تحولی فوری در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود شدم. صبح جادویی به شما نشان خواهد داد چگونه، بدون در نظر گرفتن گذشته‌تان، کنترل زندگی خود را در دست بگیرید. به‌شدت خواندنش را توصیه می‌کنم.

جاش شیپ، مجری تلویزیون، نویسنده و متخصص رفتارشناسی نوجوانان،

خواندن اولین کتاب هال، رودررو شدن با زندگی، زندگی هر روز من را به کلی تغییر داد و من با حوصله فراوان، منتظر کتاب بعدی‌اش بودم. فقط می‌توانم این را بگویم که صبح جادویی قطعاً ارزش صبر کردن را داشت. هال برنامه کلی خلق موفقیت، شادی و شکوفایی را که شاید از دستمان رفته باشد، به ما می‌دهد و آن‌قدر ساده‌اش کرده است که فارغ از شرایط، هرکسی می‌تواند زندگی‌اش را با استفاده از این برنامه زیرورو کند.

 دبرا پونمان، از نویسندگان کتاب سوپ جوجه برای روح قهرمان امریکایی و بنیان‌گذار شرکت Yes to Success،

صبح جادویی حقیقتاً زندگی من را عوض کرد. به من اجازه داد به تمام قوای خود دست پیدا کنم و درنهایت، مرا به مسیری از یک آگاهی فراگیر راهنمایی کرد؛ مسیری که همچنان فرصت‌ها و توانایی‌های تازه‌ای را برایم نمایان می‌کند.

نیک کندرا، کارگردان فیلم «زیرک، زیباترین فیلم دنیا»

بعد از کتاب «چهار ساعت کار در هفته»، صبح جادویی متحول‌کننده‌ترین کتاب تاریخ است. خود هال عادت‌هایی را که می‌آموزد، زندگی می‌کند و نفس می‌کشد. این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه سطح زندگی و شغلتان را بالا ببرید.

برد ویمرت، مدیر شرکت Easy Pay Direct

اگر آماده این هستید که متوسط بودن را کنار بگذارید و از نیروی بالقوه‌تان نهایت استفاده را ببرید، این کتاب ساده و صریح را بخوانید. صبح جادویی به شما کلیدی می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آن، قفل قدرت فردی خودتان را بگشایید و از توانایی‌هایی بهره ببرید که یک انسان معمولی را به انسانی فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

گیل لین گودوین، مؤسس سایت InspireMeToday.com،

صبح جادویی حقیقتاً همان کتابی است که زندگی انسان را دگرگون می‌کند. خواندن این کتاب را به همه اعضای انجمن مربیان خودم پیشنهاد می‌کنم. تضمین دهم این کتاب، برای شما سرنوشت‌ساز خواهد بود.

پیتر ووگد، نویسنده کتاب پرفروش شش ماه برای رسیدن به شش رقم،

فهرست

  • نتایج و داستان‌های موفقیت صبح جادویی
  • یادداشتی برای خواننده
  • یک دعوت مخصوص
  • پیشگفتار
  • 1. وقت آن است که با تمام قوا از خواب بیدار شوید
  • 2. سرآغاز صبح جادویی: تولدی از دل ناامیدی
  • 3. بررسی حقیقت جامعه نودوپنج درصدی
  • 4. چرا امروز صبح از خواب برخاستید؟
  • 5. برنامه‌ریزی پنج مرحله‌ای برای جلوگیری از به تعویق انداختن بیداری... 
  • 6. خ.و.ا.س.ت.ن توانستن است: شش تمرین که شما را از زندگی پر از توانایی‌های... 
  • «س» برای کلمه «سکوت» است
  • «الف» برای کلمه «انتقال فکر» است
  • «ت» برای کلمه «تجسم» است
  • «و» برای کلمه «ورزش» است
  • «خ» برای کلمه «خواندن» است
  • «ن» برای کلمه «نوشتن» است
  • شخصی‌سازی برنامه خ.و.ا.س.ت.ن
  • 7. صبح جادویی شش‌دقیقه‌ای
  • 8. شخصی‌سازی صبح جادویی برای هماهنگی با سبک زندگی و رسیدن... 
  • 9. از تحمل‌ناپذیر به توقف‌ناپذیر: راز حقیقی ایجاد عادت‌هایی که زندگی... 
  • 10. چالش سی‌روزه دگرگونی زندگی صبح جادویی
  • نتیجه‌گیری
  • بگذارید امروز همان روزی باشد که به‌خاطر شخصی که می‌توانید باشید،...
  • یک دعوت مخصوص
  • یک جایزه اساسی
  • سخنان تفکربرانگیز
  • قدردانی
  • درباره نویسنده

 

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10646

مشخصات

کد کتاب
10646
شابک
978-622-220-752-6
نام کتاب
صبح جادویی
نام اصلی
The Miracle Morning
نویسنده (ها)
هال الرود
مترجم (ها)
فاطمه کریمی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
260
تاریخ چاپ
سال 1401
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1401
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
چگونه از همه بله بگیرید -  نه به نه ۲ چگونه از همه بله بگیرید -  نه به نه ۲
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
فاصلة میان «نه» تا «بله» بسیار کوتاه است؛ ولی نتایج آن یک دنیا تفاوت دارد. اگر شما به خواستگاری همسر رؤیایی‌تان بروید و به شما بگویند «نه» چه سرنوشتی خواهید داشت؟ ولی اگر همین جمله را با یک سؤال و یک جمله یا یک دیالوگ...
دوست داشتن
اسرار ذهن ثروتمند اسرار ذهن ثروتمند
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
239,920 تومان 299,900 تومان
‎−20%
کتاب اسرار ذهن ثروتمند کتاب مقدس ایجاد ثروت به شیوه‌ای عملی است. تی‌هارواکر رمز و رازهای ثروتمند شدن را برای هر فردی قابل دسترس می‌کند. این کتاب را ببلعید!
دوست داشتن
اعلام می کنم اعلام می کنم
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
143,920 تومان 179,900 تومان
‎−20%
من در این کتاب سی‌و‌یک اعلام برای شما نوشته‌ام تا بتوانید در هر ماه، به هر سی‌و‌یک روز زندگی خود برکت دهید. امید من این است که شما در هر روز از ماه‌های سال فقط چند لحظه‌ای را به این کار اختصاص دهید و آیندة خود را با...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
تعیین هدف تعیین هدف
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
10,320 تومان 12,900 تومان
‎−20%
آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که چرا به‌ نظر می‌رسد برخی افراد توانایی زیادی برای موفق‌شدن دارند؟ آن‌ها می‌دانند به کجا می‌روند و اعتماد‌به‌نفس رشک‌برانگیز دارند. تعیین هدف مؤثر یکی از کلیدهای موفقیت آن‌هاست. شاید در...
دوست داشتن
جادوی مدیریت جادوی مدیریت
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
63,920 تومان 79,900 تومان
‎−20%
زندگی دائماً در حال تغییر است؛ یا انسان‌ها زندگی را به چالش می‌کشند یا زندگی انسان‌ها را. انتخابش با خود ماست. ما چاره‌ای نداریم جز اینکه بین این دو روش انتخاب کنیم. یا اهدافمان را خودمان تعریف کرده و رؤیاهایمان را...
دوست داشتن
چگونه مغناطیس پول شویم چگونه مغناطیس پول شویم
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
79,920 تومان 99,900 تومان
‎−20%
این کتاب درباره‌ی شیوه‌ی راه‌اندازی کسب‌وکار نیست و به شما حسابداری نمی‌آموزد، بلکه به شما نشان می‌دهد که چرا مقدار مشخصی پول جذب می‌کنید و چگونه می‌توانید پول بیشتری به زندگی‌تان جذب کنید.
دوست داشتن
هنرمندان زندگی راحت تر زندگی می کنند هنرمندان زندگی راحت تر زندگی می کنند
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
نویسنده در این کتاب با نگاهی به علم روان‌شناسی و با تمرکز بر مبحث پرورش ذهن، راهکارهایی را به منظور رسیدن به موفقیت ارائه و دربارة هر یک توضیح می‌دهد. در این مسیر مباحثی چون: ایجاد نوعی آگاهی واقعیت‌پرداز در زندگی،...
دوست داشتن
نگران نباشید پول درآورید نگران نباشید پول درآورید
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
15,120 تومان 18,900 تومان
‎−20%
در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به...
دوست داشتن
محیط کاری عالی برای همه محیط کاری عالی برای همه
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
215,920 تومان 269,900 تومان
‎−20%
بهتر برای کسب‌وکار بهتر برای مردم بهتر برای جهان آنچه در ده یا بیست سال گذشته به اندازه کافی خوب بده است، در حال حاضر خوب نیست. سازمان‌ها برای ماندگاری و موفقیت‌های آینده باید محیط کاری مناسبی ایجاد کنند.
دوست داشتن
موفقیت در بازاریابی شبکه ای موفقیت در بازاریابی شبکه ای
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
9,520 تومان 11,900 تومان
‎−20%
آيا شما نيز گاه احساس ناآرامی و ناخرسندی میكنيد؟ هرگاه موضوع کار و امرار معاش پیش می‌آید حس می‌کنید باید اوضاع بهتر از این باشد؟
دوست داشتن
کتاب نترسید انجام دهید کتاب نترسید انجام دهید
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
151,920 تومان 189,900 تومان
‎−20%
اگر در شروع به انتها فکر کنید، اگر به همه مایل‌هایی که می‌خواهید طی کنید بیندیشید و اگر به همه خطراتی که ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید نظر کنید، ممکن است هرگز قدم اول را بر ندارید. در زندگی اگر برای رسیدن به هر آنچه...
دوست داشتن
جاده موفقیت جاده موفقیت
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
11,920 تومان 14,900 تومان
‎−20%
هدف قطعی در زندگی! قبل از غروب خورشید باید تصمیم بگیرید که هدف مهم شما در زندگی کدام است. پس از این‌که تصمیم گرفتید، باید این هدف را به شکل واضح و روشن روی ورق کاغذی بنویسید. نوشته شما باید به قدری واضح باشد که هر کس...
دوست داشتن
100 کلید موفقیت در کار 100 کلید موفقیت در کار
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
71,920 تومان 89,900 تومان
‎−20%
نویسنده در این کتاب به بررسی روش‌هايی كه مردم در برابر جدی‌ترين موارد كاری مانند اخراج يا شكست خوردن از رقبای بزرگ‌تر، اختلاس‌های داخلي يا خشونت، يا اجبار به نقل مكان به شهری جديد، اتخاذ می‌كنند پرداخته است. 
دوست داشتن
معامله گری با ذهن آگاهی معامله گری با ذهن آگاهی
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
279,920 تومان 349,900 تومان
‎−20%
این کتاب از همه روش‎هایی که تابه‎حال به کار گرفته‎اید، متفاوت است. این کتاب به شما ذهن‎آگاهی را پیشنهاد می‎کند. منظور از ذهن‎آگاهی روشی هنرمندانه است که پشتوانه‎ای علمی دارد و می‎توان گفت یک روند روان‌شناسی خاص...
دوست داشتن
همه چیز داشتن: دستیابی به اهداف و آرزوهای زندگی‌تان همه چیز داشتن: دستیابی به اهداف و آرزوهای زندگی‌تان
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
مجموعه کتاب‌های تعالیم آموزگاران راز می‌باشد و به شما کمک می‌کند تا راز سعادت، سلامت و ثروت را پیدا کنید.
دوست داشتن
۱۰ فرمان فروش ۱۰ فرمان فروش
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
15,920 تومان 19,900 تومان
‎−20%
فروشندگی یکی از سخت‌ترین شغل‌های جهان است و در این ‌بین فروش بیمه به‌خصوص بیمه‌های زندگی از سخت‌ترین آن‌هاست. اما در این میان فروشندگانی وجود دارند که به‌راحتی به هرکسی و در هر جایی بیمه می‌فروشند. به‌راستی راز ماجرا...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم