چهارمین راز مدیریت یک دقیقه ای

روزگاری، مرد جوانی به نام مت به سفری رفت که زندگی‌اش را تغییر داد. شرکت محل کارش دچار بحرانی جدی شده بود و او وحشت‌زده دنبال راه حل می‌گشت. نمی‌دانست خیلی زود رازی را کشف خواهد کرد که کمتر کسی آن را می‌داند ولی طولی نخواهد کشید همه برایش ارزش قایل خواهند شد.

ادامه مطلبShow less
149,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10186
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
شناسنامه
10186

مشخصات

کد کتاب
10186
شابک
978-964-236-055-0
نام کتاب
چهارمین راز مدیریت یک دقیقه‌ای
نویسنده (ها)
کنت بلانچارد - مارگارت مک براید
مترجم (ها)
فرشاد نجفی‌پور
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
128
نظرات
بدون نظر
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
مهارت در حفظ روابط انسانی - 50 دقیقه ای مهارت در حفظ روابط انسانی - 50 دقیقه ای
دوست داشتن
129,900 تومان
کتاب حاضر، از سری کتاب‌های «پنجاه دقیقه‌ای کاربردی» است، که مخاطبان در آن با دوازده استعداد و توانایی حیاتی که اصل و عصاره مدیریت به شمار می‌آیند، آشنا می‌شوند. برنامه‌ریزی خلاقانه، هدف‌مدار بودن، مشورت‌دهی و مربیگری،...
دوست داشتن
شروعی دوباره شروعی دوباره
ناموجود
دوست داشتن
18,900 تومان
شاید آینده مبهم و نامعلوم به‌نظر برسد؛ اما، درحالی‌که این کتاب را مطالعه می‌کنید، می‌توانم به شما اطمینان ببخشم که باقی‌مانده‌ی زندگی‌تان قرار است به بهترین بخش زندگی‌تان تبدیل شود. 
دوست داشتن
86,900 تومان
قرار نیست افراد را قضاوت کنیم؛ می‌خواهیم شناخت بهتری از انسان‌ها داشته باشیم. رفتارها را شاید تشخیص دهیم، اما دلیل شکل‌گیری آن‌ها، شرایط حاکم بر‌صاحب رفتار است. پس سعی کنیم شرایط را درک کنیم.
دوست داشتن
بلند شو رفیق بلند شو رفیق
دوست داشتن
329,900 تومان
بلند شو رفیق! کتابی جامع و کامل است که با خواندن آن در مسیری تازه قرار می‌گیرید. این اثر با دستورالعمل‌های ساده و کاربردی خود همراه همیشگی شما در این مسیر تازه خواهد بود. به دنیای باشکوه وینیک خوش آمدید!
دوست داشتن
409,900 تومان
با خواندن این کتاب: * چگونه در دیگران تأثیر مثبت بگذاریم... * چگونه بفهمیم طرف مقابل دروغ می‌گوید... * چگونه همکاری و مساعدت دیگران را جلب کنیم... * چگونه در مصاحبه و مذاکره موفق باشیم... * چگونه کسی را که با ما...
دوست داشتن
کلیدهای ده گانه ی موفقیت کلیدهای ده گانه ی موفقیت
ناموجود
دوست داشتن
149,900 تومان
موفقیت، سرچشمۀ تمام تلاش‌های بشری است که پس از ایمان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین آرزو و هدف انسان به شمار می‌آید و آن را می‌توان احساس خوشبختی دانست؛ احساسی که در انسان نیرو ایجاد می‌کند. 
دوست داشتن
129,900 تومان
این کتاب به‌طور انحصاری عملگرا و نوعی رهنمود کاربردی است، نه مجموعه‌ای از نظریات مختلف فلسفی، به ویژه به درد مردان و زنانی می‌خورد که مبرم‌ترین نیازشان پول است و می‌خواهند ابتدا ثروتمند شوند. 
دوست داشتن
تجارت جهانی هنر موفقیت در ارائه محصول تجارت جهانی هنر موفقیت در ارائه محصول
دوست داشتن
459,900 تومان
تجارت جهانی کالا و خدمات از دو جنبه‌ی مهم اهمیت دارد، اول اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یکدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تأمین می‌کنند. از این منظر با توجه به مزیت‌های نسبی مختلفی که در کشورها وجود دارد، تقسیم کار...
دوست داشتن
229,900 تومان
بنده‌ای از خدا پرسید: اگر سرنوشت مرا تو نوشته‌ای پس چرا آرزو کنم؟ خدا گفت: شاید نوشته‌باشم هرچه آرزو کند! این کتاب به شما کمک می‌کند آینده خود را خودتان بسازید و از نظر معنوی شخصیت خود را برای این تغییر، آماده کنید.
دوست داشتن
جملات تاکیدی برای موفقیت جملات تاکیدی برای موفقیت
ناموجود
دوست داشتن
33,900 تومان
این کتاب یک راهنمای عملی بی انتها برای ایجاد موفقیت و شادی است. جملات تاکیدی به الگوسازی جدید افکار و واکنش‌های عاطفی کمک کرده و مسیرهایی را در مغز شما ایجاد میکند که به مرور جایگزین الگوهای قدیمی می‌شود که شما را...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم