گفتگو با میلیونرها (4) - گفتگو با جیم رون و باب برگ

149,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10339
دوست داشتن3
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
شناسنامه
10339

مشخصات

کد کتاب
10339
شابک
978-964-236-033-8
نام کتاب
گفتگو با میلیونرها (4) جیم رون و باب برگ
نویسنده (ها)
مایک لیتمن - جیسن آمن
مترجم (ها)
افشین ابراهیمی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
104
تاریخ چاپ
سال 1390
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
219,900 تومان
این کتاب نشان می‌دهد؛ چگونه می‌توانید به سرعتی که هرگز در مورد آن فکر نمی‌کردید، به بیست درصد افرادی بپیوندید که هشتاد درصد درآمدها را کسب می‌کنند. آنتونی رابینز این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کند. 
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
خودتان را برند کنید خودتان را برند کنید
دوست داشتن
349,900 تومان
اما برند شما چیست؟ جان پرکیس و دیوید رویستون لی معتقدند هر شخص دارای برندی مخصوص به خود است. در واقع برند شما چیزیست که مردم در نبودتان می‌گویند. وقتی کسی که خوب شما را می‌شناسد، از شما تعریف می‌کند، چه چیز می‌گوید؟...
دوست داشتن
صبحانه ای با طعم استعداد صبحانه ای با طعم استعداد
دوست داشتن
99,900 تومان
صبحانه‌ای با طعم استعداد شامل نکاتی ناب و آموزنده که زمینه ساز کشف، پرورش و به کارگیری استعدادها هستند. نکاتی بی نظیر برای مادرها، معلمین و همه کسانی که نقشی موثر در استعداد یابی فرزندان این مرز و بوم دارند. کسانی که...
دوست داشتن
1001 راه به سوی دانایی 1001 راه به سوی دانایی
دوست داشتن
299,900 تومان
دانایی چیزی فراتر از دانش است و قضاوت، تجربه، هوشمندی، همدلی و ویژگی‌های دیگری را در خود جای می‌دهد. چگونه دانایی کسب کنیم؟ چه نیازی به آن داریم و چه زمانی از آن بهره خواهیم برد؟
دوست داشتن
جهشی به سوی تفکر جهشی به سوی تفکر
ناموجود
دوست داشتن
11,900 تومان
اگر طبق دستورالعملی که در این کتاب آورده‌ام، تنها به مدت سه ماه تمرین‌های روزانه را انجام دهی، خودت را در مسیر موفقیت خواهی یافت. متفاوت اندیشیدن می‌تواند تفاوت شگرفی در زندگی تو ایجاد کند!
دوست داشتن
319,900 تومان
این کتاب تحلیلی جذاب و واقع‌گرایانه از اقدام خوب مدیریت و رفتارهای نادرست آن در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب باید در در کشوی اول میز هر مدیری باشد و این کشو باید همیشه نیمه‌باز بماند...
دوست داشتن
قوانین ثروت قوانین ثروت
ناموجود
دوست داشتن
14,900 تومان
چگونه از زندگی و کارتان لذت ببرید و پولدار شوید. همچنین چگونه پولدار شویم و پولدار بمانیم. ثروتمندان از چه طریق به پول می‌رسند و چگونه آن پول را پس انداز و ذخیره می‌کنند؟ در این کتاب حتی می‌آموزید که ثروتمندان چگونه...
دوست داشتن
459,900 تومان
 داستان هاروارد شولتز به وضوح یادآور موفقیت است، موفقیتی که نه فقط با عزم و اراده فردی، بلکه با مشارکت و همکاری حاصل شد. دیدن دستاوردهای بعدی او باید بسیار هیجان انگیز باشد.  «بیل گیتس»
دوست داشتن
باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد) باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد)
دوست داشتن
389,900 تومان
جیمی کرن لیما، یک کارآفرین امریکایی است که به عنوان یکی از ثروتمندترن زنان خودساخته در فهرست مجله فوربز قرار گرفته است.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم