در مسیر نیکنامی - به شیوه علی معارفی

99,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
شناسنامه

مشخصات

شابک
9789642369867
نام کتاب
در مسیر نیکنامی - به شیوه علی معارفی
نویسنده (ها)
سعید گل‌محمدی - شکیبا بهری
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
96
نظرات
بدون نظر
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
کتاب معجزات تغییرات مثبت کتاب معجزات تغییرات مثبت
ناموجود
دوست داشتن
17,900 تومان
بگذارید این تاییدات مثبت، زندگی‌تان را متحول کنند و دست به کار شوید که تغییری ایجاد کنید. این کار از شما ساخته است. برای رسیدن به رشد بیشتر و تحقق رویاهایتان از مطالب این کتاب بی‌نظیر استفاده کنید.
دوست داشتن
رازهای معنوی موفقیت رازهای معنوی موفقیت
دوست داشتن
199,900 تومان
تردیدی نیست که انسان بی‌هدف به موفقیتی نخواهد رسید. هر کس خواهان موفقیت است باید هدفی را در نظر گرفته و بر طبق آن حرکت کند؛ ولی مشکل این‌جاست که افرادی که محدود می‌اندیشند، محدود هم باقی خواهند ماند. این کتاب رازهایی...
دوست داشتن
مهارت های مدیریتی خود را ارزیابی کنید - 50 دقیقه ای مهارت های مدیریتی خود را ارزیابی کنید - 50 دقیقه ای
دوست داشتن
129,900 تومان
کتاب حاضر، از سری کتاب‌های «پنجاه دقیقه‌ای کاربردی» است، که مخاطبان در آن با دوازده استعداد و توانایی حیاتی که اصل و عصاره مدیریت به شمار می‌آیند، آشنا می‌شوند. برنامه‌ریزی خلاقانه، هدف‌مدار بودن، مشورت‌دهی و مربیگری،...
دوست داشتن
فروش با دستان خالی فروش با دستان خالی
ناموجود
دوست داشتن
11,900 تومان
این کتاب حاوی مجموعه نکات ساده ولی کاربردی است که حاصل تجربیات و آموخته‌هایی در این حوزه است و راهکارهایی را برای جلب اعتماد مشتریان و موفقیت در فروشندگی بیمه به نمایندگان این صنعت عرضه می‌کند.
دوست داشتن
کتاب قانون ارتباط کتاب قانون ارتباط
ناموجود
دوست داشتن
10,900 تومان
کتاب «قانون ارتباط» نوشته‌ی مایکل لوسیر (نویسنده کتاب قانون جذب) برای آن دسته از افرادی نوشته شده است که می‌خواستند بدانند چگونه می‌توانند با افرادی که ارتباط شخصی یا حرفه‌ای دارند، رابطه‌ای کارآمدتر داشته باشند.
دوست داشتن
169,900 تومان
با این‌که داشتن زندگى معنوی و اخلاقی همیشه آسان نیست، اما نیاز چندانى به آگاهى‏هاى پیچیده ندارد. این کتاب، به شما کمک مى‏کند مسیر زندگى و کارتان را از لحاظ اخلاقى هموار سازید تا بتوانید به موفقیت چشمگیری دست یابید.
دوست داشتن
تجارت جهانی بازی مذاکره تجارت جهانی بازی مذاکره
ناموجود
دوست داشتن
359,900 تومان
تجارت جهانی كالا و خدمات از دو جنبه‌ی مهم اهمیت دارد. اول، اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یكدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تامین می‌كنند. از این منظر با توجه به «مزیت‌های نسبی» مختلفی كه در كشورها وجود دارد، تقسیم...
دوست داشتن
169,900 تومان
حتماً از خودتان می‌پرسید که این راز چیست؟ راز، قانون کشش است. راز هر آنچه را که بخواهید به شما می‌دهد: خوشحالی، سلامتی و ثروت و... راز می‌آموزد که ما می‌توانیم هر آنچه را می‌خواهیم داشته باشیم.
دوست داشتن
درآمد خود را در آزادی کامل کنترل و اداره کنید درآمد خود را در آزادی کامل کنترل و اداره کنید
دوست داشتن
129,900 تومان
در کتاب حاضر ضمن تبیین ابعاد تاریخی اقتصادی و اجتماعی پول این سوال را مطرح می کند که چرا کادر نظام اقتصادی لیبرال دنیا را تحت کنترل خود درآورده است؟ سپس ضمن بیان راهکارهایی به مخاطبان می آموزد که چگونه با پول خود...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم