در ساحل نمی توان موج سواری کرد

کتاب در ساحل نمی‌توان موج سواری کرد به قلم اسکات مایکر، با موضوع تفکر مثبت و خودسازی، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان نخستین گام را جهت دستیابی به تکامل و خوشبختی برداشت.

ادامه مطلبShow less
139,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10204
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

شما با مطالعه کتاب در ساحل نمی‌توان موج سواری کرد (You Can't Surf from the shore) توانایی این را خواهید داشت که با انگیزه و انرژی بسیار، در پی اهداف و آرزوهایتان حرکت کنید. این کتاب برای تمام افرادی است که قصد دارند تغییر شغل دهند یا اضطراب و استرس را از زندگی خود پاک کنند.
اسکات مایکر (Scott Miker) معتقد است اگر به ترس اجازه‌ی خودنمایی ندهید، به تمام اهداف و آرزو‌های خود خواهید رسید، زیرا تمام انسان‌ها به طور یکسان لایق و شایسته‌ی خوشبختی و زندگی سعادتمندانه هستند. هیچ مسیری بدون مانع و مشکل نیست، اما این خود شما هستید که با انگیزه و تلاش بسیار می‌توانید بر ترس‌های خود غلبه کرده و به آرزوهایتان دست پیدا کنید.
تا زمانی که کارگری ساده باشید، قادر نخواهید بود شرکتی بزرگ تأسیس کنید. تا زمانی که تنها در جایگاه تماشاچی نشسته باشید، نمی‌توانید کنسرتی بزرگ را رهبری کنید و تا زمانی که در قدم اول مانده باشید، قادر نخواهید بود قدم بعدی را بردارید. موج سواری در ساحل غیر ممکن است.
کتاب در ساحل نمی‌توان موج سواری کرد به ارائه شیوه‌های ایجاد انگیزه جهت انتخاب و دستیابی به اهداف پرداخته است. اسکات مایکر در این کتاب به شما چگونگی از بین بردن ترس‌ها، گذر از تردیدها و موانع و دستیابی به تکامل و خوشبختی را آموزش داده است. علاوه بر این او مطالبی در مورد اعتماد به وجود خدا، انسانیت، ثروت و پشتکار ارائه داده و راه‌های به کارگیری از موهبت‌های خدادادی و منابع بی‌شمار جهان، جهت دستیابی به آروزها را بیان نموده است.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10204

مشخصات

شابک
978-964-236-340-7
نام کتاب
در ساحل نمی‌‌توان موج‌سواری کرد
نویسنده (ها)
اسکات مایکر
مترجم (ها)
مهتاب علیمرادی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
112
تاریخ چاپ
سال 1391
نظرات
بدون نظر
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
کتاب نترسید انجام دهید کتاب نترسید انجام دهید
ناموجود
دوست داشتن
119,900 تومان
اگر در شروع به انتها فکر کنید، اگر به همه مایل‌هایی که می‌خواهید طی کنید بیندیشید و اگر به همه خطراتی که ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید نظر کنید، ممکن است هرگز قدم اول را بر ندارید. در زندگی اگر برای رسیدن به هر آنچه...
دوست داشتن
499,900 تومان
قانون موفقیت اولین و کامل ترین کتاب ناپلئون هیل استاد برجسته و نویسنده بزرگ کتاب های انگیزشی است. نسخه نفیس قانون موفقیت کتابی است برای همه ادوار، کتاب مرجع و راهنمایی که برای هر خانه ای ضروری است. 
دوست داشتن
چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم
ناموجود
دوست داشتن
11,900 تومان
از این لحظه، جذابیت و گیرایی را همچون ویژگی و مهارتی شخصیتی در نظر بگیرید كه می‌توانید آن‌ را پرورش دهید. فقط كافی است مانند انسان‌های دوست‌داشتنی باشید و كارهایی را انجام دهید كه آن‌ها انجام می‌دهند. 
دوست داشتن
159,900 تومان
همه‌ی ما چه می‌خواهیم؟ یکی از اهداف مهم زندگی بشری این است که از شادی و آرامش ذهنی بهره‌مند باشیم. هر انسانی به‌طور طبیعی می‌خواهد از احساساتی مثبت همچون عشق، شادی، رضایت‌خاطر و موفقیت بهره‌مند باشد و لذت ببرد. 
دوست داشتن
399,900 تومان
مبانی موفقیت کتابی کم‌نظیر از جک کنفیلد از آموزگاران تعالیم راز است که پیش از صد نفر از بزرگ‌ترین روان‌شناسان، بزرگان و مدرسان موفقیت در دنیا، این کتاب را کتاب برتر موفقیت نامیدند...
دوست داشتن
کتاب خاطرات هیلاری کلینتون - آنچه اتفاق افتاد کتاب خاطرات هیلاری کلینتون - آنچه اتفاق افتاد
ناموجود
دوست داشتن
41,900 تومان
هیلاری کلینتون تمام وقایعی که سبب شد تا ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا برسد را برای شما بیان می‌کند. او از زن بودن در دنیای سیاست و پشت پرده سیاست در آمریکا و همچنین علل شکست و موفقیت کمپین‌های انتخاباتی با...
دوست داشتن
چگونه بر امپراتوری خود فرمانروایی کنید چگونه بر امپراتوری خود فرمانروایی کنید
ناموجود
دوست داشتن
6,900 تومان
«دنیای كسب‌و‌كار از آغاز پیدایش تاكنون حتی لحظه‌ای از جنگ دور نبوده است.»  رقابت، ماهیت اصلی هر كسب‌ و ‌كار است و چیزی نیست مگر نبردی سهمگین برای به‌چنگ آوردن سهم بیشتری از بازار كه لحظه به لحظه میان رقبا در جریان...
دوست داشتن
359,900 تومان
والاترین شکل قدرت استادی است ! او مسیر مرموزی که قدرتمندترین افراد تاریخ آن را طی کرده‌اند به ما نشان می‌دهد. هر یک از ما درون خویش پتانسیل تبدیل شدن به یک استاد را داریم ، به شرط آنکه انتخاب کنیم آن ها را در طول یک...
دوست داشتن
هنرمندان زندگی راحت تر زندگی می کنند هنرمندان زندگی راحت تر زندگی می کنند
دوست داشتن
199,900 تومان
نویسنده در این کتاب با نگاهی به علم روان‌شناسی و با تمرکز بر مبحث پرورش ذهن، راهکارهایی را به منظور رسیدن به موفقیت ارائه و دربارة هر یک توضیح می‌دهد. در این مسیر مباحثی چون: ایجاد نوعی آگاهی واقعیت‌پرداز در زندگی،...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم