نابغه ای به نام استیو جابز

در سال 1955 کودکی که مادر بیولوژیکی‌اش یک دانشجوی مجرد بود، تصمیم گرفت او را در لیست پرورشگاه قرار دهد تا تحت سرپرستی خانواده‌ای با تحصیلات عالیه قرار گیرد، اما به پل و کلارا که از دانشگاه فارغ‌التحصیل نشده، بلکه دبیرستان را هم تمام نکرده بودند با شرط و شروط فراوان واگذار شد.

ادامه مطلبShow less
74,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10656
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

چرا تصمیم گرفتم این کتاب را بنویسم؟

من یک بانوی ایرانی‌ام، عاشق رشد کردن، تشنة یادگیری و مشتاق اشتراک‌گذاری اطلاعاتم، سال‌ها وقت و سرمایة باارزشم را صرف مطالعة کتاب‌های متعدد، شرکت در سمینارها و کلاس‌های آموزشی مختلفی کردم، اما الان با قاطعیت می‌توانم بگویم که ‌ای کاش با وسواس بیشتری برخی از آن‌ها را انتخاب می‌کردم تا سرمایه و زمانم سوخت نمی‌شد، همیشه فکر می‌کردم این یکی، همان است که می‌خواهم و پشت آن، کسی، منتظر جیب پرپول من و دیگران نیست، اما متأسفانه آن‌طور نبود که انتظار داشتم. با این اوصاف، نام هیچ‌کدام را شکست یا ضرر نمی‌گذارم، آن تجربه‌ها سبب شدند که بینشم بالاتر برود و آگاه‌تر شوم تا بیاموزم به هرکسی که ادعای فهم دارد، اعتماد نکنم! یافتم که اطرافم پر از مطالب هرز و بیهوده است و صحت درستی یا نادرستی‌اش برای من و دیگران دغدغه‌ای است که انتخاب هرکدام، سرنوشتمان را تعیین می‌کند و حتی می‌توانند ما را به بیراهة فکری هم ببرند. این‌گونه شد که تصمیم گرفتم دست به قلم شوم و تجارب خود و بزرگان عصرم را به همراه تحلیل زندگی یک نابغه که جهان اکنونم را تغییر داد و سبب تابیدن نور تکنولوژی و روشن شدن بخش تاریک آن شد، بر روی برگه بیاورم و به دیگران هم نشان دهم.

حال چرا به شما پیشنهاد می‌دهم روی این کتاب سرمایه‌گذاری کنید؟

در این کتاب مسیر زندگی کسی را تحلیل کرده‌ام که جهانیان او را نابغه نامیده‌اند و نشان داده‌ام که چطور از بدو تولد، بدون اینکه خودش خواسته باشد از آغوش گرم خانواده دور شد و به دنیای دیگری پا گذاشت، اما او منتظر نماند تا ببیند سرنوشت برایش چه رقم می‌زند، طوری زندگی‌اش را هدایت کرد و مسیر حرکت آن را به‌سمت خواسته‌های خود تغییر جهت داد که اکنون جزء مشاهیر جهان نام برده می‌شود؛ ما در این کتاب از لحظه‌ای که او پا روی این کرانة خاکی گذاشت تا لحظه‌هایی که با افکار سرکش و عقاید چالشگرش سبب شد زندگی‌اش وارد مسیر ناهموار و پر از دست‌انداز شود، همراهی‌اش می‌کنیم و نتیجة هر تصمیمی که در زندگی گرفت را لمس می‌کنیم و می‌بینیم. این‌گونه ما هم می‌آموزیم که چطور با مخاطرات زندگی‌مان مواجه شویم تا مغلوب آن نشویم! با شادی‌هایش خوشحال و با دردهایش غمگین می‌شویم، با شکست‌های کوتاه‌مدتش افسوس می‌خوریم، اما در آخر بابت داشتن قدرت بازگشت به مسیر موفقیت و حرکت به‌سمت رشد، قطعاً برایش ایستاده دست می‌زنیم و تشویقش می‌کنیم، تا آخرین لحظه‌ای که نفس می‌کشد و راهی سفری بی‌بازگشت می‌شود، کنارش هستیم و بعد او را بدرقه می‌کنیم و تا امروز نام و اثرش را جاودانه ارج می‌نهیم.

خواندن این کتاب را با هر سن، موقعیت شغلی، تحصیلی یا مشغله‌های ذهنی که دارید از دست ندهید؛ مطمئن باشید که با مطالعة این کتاب، دنیایتان به دو نیمة قبل از آن و بعد از آن تقسیم می‌شود.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10656

مشخصات

کد کتاب
10656
شابک
978-622-220-820-2
نام کتاب
نابغه ای به نام استیو جابز
نویسنده (ها)
آزاده چالشگری
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
238
تاریخ چاپ
سال 1401
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1401
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
139,900 تومان
قله‌ها و دره‌ها، داستان مرد جوانی است که از زندگی در دره راضی و خوشحال نیست. او به ملاقات پیرمردی می‌رود که بر روی قله‌ای زندگی می‌کند و این ملاقات، زندگی و کار او را برای همیشه تغییر می‌دهد.
دوست داشتن
359,900 تومان
بیندیشید و ثروتمند شوید اثری سازنده از ناپلئون هیل، راز انباشتن ثروت کلان ‌را براساس این نظریه فاش کرد که اگر ما بتوانیم یاد بگیریم مانند ثروتمندان بیندیشیم، می‌توانیم موفقیت و ثروت را کشف کنیم. اما چگونه بیندیشیم؟
دوست داشتن
129,900 تومان
در این کتاب، دکتر باربارا دی آنجلیس، متخصص روابط و رشد فردی، به شما نشان خواهد داد که چگونه می توانید به منبع قدرت شخصی خود مربوط باشید و شخصیتی داشته باشید که همیشه خواستار آن بوده اید.
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
499,900 تومان
قانون موفقیت اولین و کامل ترین کتاب ناپلئون هیل استاد برجسته و نویسنده بزرگ کتاب های انگیزشی است. نسخه نفیس قانون موفقیت کتابی است برای همه ادوار، کتاب مرجع و راهنمایی که برای هر خانه ای ضروری است. 
دوست داشتن
تجارت جهانی درس ها و ماجراهای فروش تجارت جهانی درس ها و ماجراهای فروش
دوست داشتن
459,900 تومان
مجموعه کتابهای گفتگو با میلیونرها فقط کتاب نیستند بلکه راهمایی برای کسانی است که به‌دنبال دستیابی به غنا و ثروت در زندگی‌شان هستند. این مجموعه 10 جلدی است و شامل گفتگو با 20 میلیونر است و می‌آموزد میلیونرها برای...
دوست داشتن
قوانین ثروت قوانین ثروت
ناموجود
دوست داشتن
14,900 تومان
چگونه از زندگی و کارتان لذت ببرید و پولدار شوید. همچنین چگونه پولدار شویم و پولدار بمانیم. ثروتمندان از چه طریق به پول می‌رسند و چگونه آن پول را پس انداز و ذخیره می‌کنند؟ در این کتاب حتی می‌آموزید که ثروتمندان چگونه...
دوست داشتن
139,900 تومان
جیم ران و كریس وایدنر كه هر دو از مشاهیر برجسته‌ آموزش موفقیت و رشد فردی به‌شمار می‌روند، در كتاب دوازده ستون، ستون‌های موفقیت را در قالب داستانی جذاب و خواندنی به ما می‌آموزند. به‌طور حتم با مطالعه‌ این كتاب ارزشمند،...
دوست داشتن
159,900 تومان
اگر می‎خواهی دلیل واقعی سبک زندگی فعلی خود را بدانی و دریابی که چگونه می‌توانی زندگی‌ات را به شیوه‎ای مثبت تغییر دهی، این کتاب به زبانی ساده دستورالعمل‎هایی را در اختیار تو قرار می‌دهد.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم