داستان سرایی برند

داستان‌‌سرایی برند میری رودریگز برای بازاریابان عرصۀ دیجیتال و داستان‌‌سراها، کتابی جذاب و گیراست که باید خواند. لحظات طلایی فراوانی برای داستان‌‌سرایان برند که به‌‌دنبال القای راهبردها و ترفندهای ارتباطی خود با همدلی و آسیب‌‌پذیری‌‌اند که با مشتریانشان طنین‌‌انداز می‌‌شود، اما به معتبرترین، احساسی‌‌ترین و همه‌‌جانبه‌‌ترین شکل ممکن این کار صورت می‌‌گیرد. داستان‌‌سرایی برند سفری حیاتی برای داستان‌‌سراهای برند فراهم می‌‌کند که به‌‌واقع مشتری را در قلب داستان قرار می‌‌دهد.

ادامه مطلبShow less
339,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10655
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

میری رودریگز بازاریاب دیجیتال و داستان‌‌سرای برندۀ جایزه است. او چهار سال آخر حرفۀ بازاریابی گستردۀ خود را به دفاع و تبلیغ از روایت برند در بخش‌‌ها و صنایع بسیاری در جهان اختصاص داد. مأموریت رودریگز برای ارائۀ ترفند‌‌های داستان‌‌سرایی استوار بر آسیب‌‌پذیری و همدلی زمانی آغاز شد که در مقام روزنامه‌‌نگاری خلاق در حوزۀ مهندسی در شرکت مایکروسافت شروع به‌‌کار کرد. آنجا بود که نیاز فوری برای کمک به آموزش و الهام‌‌بخشی به مهندسان و همکاران مشغول در طراحی روایت‌‌های متمایز را تشخیص داد که هم‌‌زمان با هدایت تردیدها و احتمالات ناپایدار عصر دیجیتال، به تعریف و به‌‌کار بردن تجربیات فراگیر و احساسی تعامل با مشتری کمک کرد.

براساس ترفند‌‌های داستان‌‌سرایی او در طراحی فکر و اصول تجربی کاربر، رودریگز با متصل کردن مرزهای داستان‌‌سرایی برند از طراحی روایت ساده تا طرح کلی فعال‌‌سازی فرهنگی، با موفقیت شکاف‌‌های مناقشه‌‌آفرین بین شیوه‌‌های کسب‌‌وکار سنتی و راهکارهای برقراری ارتباط خلاقانه را پُر کرد. رهبری فکری رودریگز در بازاریابی دیجیتال و دنیای فناوری، همچنین اشتیاق او برای رهبری در تلاش‌‌های گوناگون و فراگیر، او را به یکی از سخنرانان پرطرفدار و برترین مشاوران کسب‌‌وکار در صنایع تبدیل کرده است. ازجمله شرکت‌‌هایی که به او مراجعه کرده‌‌اند، می‌‌توان به والمارت، ادوبی، مک‌‌کیسون و دیسکاور اشاره کرد.

 

پیشگفتار

داستان‌‌هایی وجود دارند. داستان‌‌های خارق‌‌العاده‌‌ای هم هست. داستان خوب، داستانی است که به آن‌‌سوی روایت برسد، ناخودآگاه شما را بقاپد و در جهان نوظهور داستان غوطه‌‌ور سازد و هرگز شما را به عقب بازنگرداند.

آیا داستان‌‌سرا هستید؟ البته که هستید. همۀ ما هستیم. از همان طفولیت توانایی شناختی ذاتی در انسان نهفته است تا با قوی‌‌ترین رسانه با دیگر انسان‌‌ها ارتباط برقرار کند که با موفقیت رفتارها و تصمیمات ما را تحت تأثیر قرار می‌‌دهد: این رسانه همان داستان است.

اما آیا داستان‌‌سرای خوبی هستید؟ سؤال اصلی این است. می‌‌دانیم که داستان از سه عنصر اساسی تشکیل ‌‌شده است: یک شخصیت، طرح داستان و نتیجه‌‌گیری؛ به‌‌عبارت‌‌دیگر، می‌‌توان گفت که اگر بتوانید این سه عنصر را به هر نوع محتوایی اضافه کنید، ناگزیر به داستانی تبدیل می‌‌شود. با وجود این، آیا با این کار داستان خوبی ساخته‌‌اید یا داستان‌‌سرای خوبی هستید؟

همۀ ما در معرض روایتی کسل‌‌کننده و خشک قرار گرفته‌‌ایم. داستان‌‌ها بدون منطق ما را با خود می‌‌برند و به‌‌جایی بازمی‌‌گردانند که از آنجا شروع کردیم. عصر دیجیتال امروزی -که به‌‌عنوان عصر اطلاعات هم شناخته می‌‌شود- مسیر نوینی را می‌‌سازد تا ما را با یکدیگر و با محتوا متعهد کرده و ارتباط برقرار کنیم. ما، والدین، دوستان، برادران و خواهران، کودکان مصرف‌‌کنندگان آگاهی هستیم که انبوهی بی‌‌مانند از اطلاعات موجود در دسترس سرانگشتان ماست و اکنون با دستوری صوتی هم می‌‌توانیم به این اطلاعات دست پیدا کنیم. باانگیزه انجام کاری مهم و هدفمند پیش می‌‌رویم و ذوق و شوق داریم تا در این دنیا اثری از خود به‌‌جا گذاریم. زمانی نداریم تا آن را به بطالت بگذرانیم، مگر محتوایی که هیچ ارزشی برای کار یا زندگی ما ندارد. پس چرا باید از مشتریان خود انتظار داشته باشیم تا کمی متفاوت باشند؟

در کتاب داستان‌‌سرایی برند قصد دارم تا ابزاری عملی را ارائه کنم تا به شما کمک کند که به داستان‌‌سرایی ماهر در عرصۀ شخصی و کاری تبدیل شوید. موفقیت این طرح‌‌های روایی در تبدیل هر محتوایی به تجربیات انسانی همدلانه به اثبات رسیده است تا جایی که ذی‌‌نفعان و مخاطبان را برای عملی برمی‌‌انگیزند و کیمیاگری تمثیلی شما واژگان را به بینش و ادراک تبدیل می‌‌کند.



ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10655

مشخصات

کد کتاب
10655
شابک
978-622-220-845-5
نام کتاب
داستان‌سرایی برند
نام اصلی
brand storrytelling
نویسنده (ها)
میری رودریگرز
مترجم (ها)
سجاد شریفی،‌ دکتر مهسا اکبری، سروش پور شهبازی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
312
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1402
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
229,900 تومان
در کتاب جرئت رویاپردازی نویسنده تجربهٔ خود را از همراهی و مطالعهٔ شیوهٔ زمام‌داری محمد بن راشد، حاکم دبی، به رشتهٔ تحریر در آورده است. 
دوست داشتن
خودتان را برند کنید خودتان را برند کنید
دوست داشتن
349,900 تومان
اما برند شما چیست؟ جان پرکیس و دیوید رویستون لی معتقدند هر شخص دارای برندی مخصوص به خود است. در واقع برند شما چیزیست که مردم در نبودتان می‌گویند. وقتی کسی که خوب شما را می‌شناسد، از شما تعریف می‌کند، چه چیز می‌گوید؟...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
349,900 تومان
این کتاب از همه روش‎هایی که تابه‎حال به کار گرفته‎اید، متفاوت است. این کتاب به شما ذهن‎آگاهی را پیشنهاد می‎کند. منظور از ذهن‎آگاهی روشی هنرمندانه است که پشتوانه‎ای علمی دارد و می‎توان گفت یک روند روان‌شناسی خاص...
دوست داشتن
اعترافات یک نتورکر اعترافات یک نتورکر
دوست داشتن
319,900 تومان
پیش‌گفتار کتابی که در دست شماست، حاصل سال‌ها تجربه و صرف وقت، هزینه و عمر من است. اكنون با گذشتن از مسیرهای ناهموار و راه‌های صعب‌العبور، به نقطه‌ای رسیده‌ام که تمام راه‌ها را به روی خود بسته می‌بینم. حال که به گذشته...
دوست داشتن
12 گام تا آرامش کامل 12 گام تا آرامش کامل
ناموجود
دوست داشتن
4,900 تومان
در این کتاب به راهکارهایی اشاره شده است که با عمل به آن‌ها شما از جمله آرام‌ترین و شادمان‌ترین مردمان خواهید شد. راهکارهایی که شاید به نظرتان ساده به‌نظر برسد؛ اما هر کدام از آن‌ها به نکته‌ای باریک و ظریف در وجود شما...
دوست داشتن
159,900 تومان
همه‌ی ما چه می‌خواهیم؟ یکی از اهداف مهم زندگی بشری این است که از شادی و آرامش ذهنی بهره‌مند باشیم. هر انسانی به‌طور طبیعی می‌خواهد از احساساتی مثبت همچون عشق، شادی، رضایت‌خاطر و موفقیت بهره‌مند باشد و لذت ببرد. 
دوست داشتن
هنرمندان زندگی راحت تر زندگی می کنند هنرمندان زندگی راحت تر زندگی می کنند
دوست داشتن
199,900 تومان
نویسنده در این کتاب با نگاهی به علم روان‌شناسی و با تمرکز بر مبحث پرورش ذهن، راهکارهایی را به منظور رسیدن به موفقیت ارائه و دربارة هر یک توضیح می‌دهد. در این مسیر مباحثی چون: ایجاد نوعی آگاهی واقعیت‌پرداز در زندگی،...
دوست داشتن
بازاریابی نسل 5 بازاریابی نسل 5
دوست داشتن
199,900 تومان
فیلیپ کاتلر استاد بازنشستة بازاریابی در دانشکدة مدیریت کلوگ است و در این دانشکده به‌عنوان استاد بازاریابی بین‌المللی دورة اس.سی.جانسون و پسران فعالیت می‌کند. نشریة وال استریت ژورنال وی را به‌عنوان یکی از شش متفکر...
دوست داشتن
در ساحل نمی توان موج سواری کرد در ساحل نمی توان موج سواری کرد
دوست داشتن
139,900 تومان
کتاب در ساحل نمی‌توان موج سواری کرد به قلم اسکات مایکر، با موضوع تفکر مثبت و خودسازی، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان نخستین گام را جهت دستیابی به تکامل و خوشبختی برداشت.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم