اسرار سخنرانی و ارائه‌های استیو جابز

فنون سخنرانی و ارایه‌ی استیو جابز، برای دیگران نیز قابل دستیابی است. مدیران کسب و کار، کارآفرینان، اساتید و دانشجویان، قادر خواهند بود با پیروی گام‌به‌گام نکات این کتاب، سخنرانی و ارائه‌ی خود را به نحوی حیرت‌آور، متقاعدکننده سازند.

ادامه مطلبShow less
26,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
10059
برچسب‌ها:
دوست داشتن5
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
توضیحات

یک فرد می‌تواند بهترین ایده‌ی دنیا را در ذهن داشته باشد – به‌طور کامل بدیع و متفاوت – اما اگر نتواند دیگران را به‌خوبی متقاعد کند، ایده‌اش اهمیتی نخواهد داشت. (گرگوری برنز)

استیو جابز یکی از بنیانگذاران اپل و تأثیرگذارترین برقرارکننده‌ی ارتباط در صحنه‌ی جهانی است. هیچ‌کس دیگری به پای او نمی‌رسد.

مفاهیم موجود در این کتاب، شما را یاری خواهد کرد تا حضار را به شیوه‌هایی که تصورش را هم نکرده‌اید، متقاعد سازید.

هزاران نفر از خوانندگان این کتاب در امریکای شمالی، آسیا، اروپا و امریکای جنوبی، سخنرانی و ارائه‌های خود را با کمک این تکنیک‌ها متحول کرده‌اند. اگر شما این کتاب را بخوانید و مثال‌هایش را با دقت مطالعه کنید، سخنرانی‌های شما هرگز همانند گذشته نخواهد بود و نکته همین‌جاست که مشتریان، کارمندان، سرمایه‌گذاران و شرکای شما از شیوه‌ی قدیمی و غیرجذاب طراحی و ارائه‌ی سخنرانی خسته شده‌اند. اما یک سخنرانی استیو جابز متفاوت از هرگونه سخنرانی و ارائه‌ای است که تاکنون دیده‌اید. این سخنرانی آگاهی می‌دهد، می‌آموزد و سرگرم می‌کند. روشن می‌سازد و انگیزه می‌دهد. مهم‌تر از همه‌ی این‌ها، از آنجا که استیو جابز «بر پایه‌ی اصول ارائه شده در این کتاب» سخنرانی خود را ایراد می‌کند، شما نیز می‌توانید از الگوی او اقتباس کنید تا خانه‌تکانی اساسی در ارائه و سخنرانی بعدی خود انجام دهید!

شما می‌توانید هر کدام از تکنیک‌های جابز را شناسایی و در سخنرانی و ارائه‌های خود اعمال کنید تا مخاطبان خود را به وجد آورید. استفاده از صفات او، شما را یاری خواهد کرد تا ارائه‌های فوق‌العاده‌ی خود را خلق کنید و ابزاری را در اختیار شما قرار می‌دهد که با آن‌ها ایده‌هایتان را بسیار متقاعدکننده‌تر از آنچه که تا به حال تصور کرده‌اید، به فروش برسانید.

 کتاب اسرار سخنرانی و ارائه‌های استیو جابز را به عنوان نقشه‌ی راه خود برای موفقیت در سخنرانی و ارائه قرار دهید. این کتاب به اندازه‌ای به شما نزدیک است که گویا زمانی که شما ارزش خدمت، محصول، شرکت یا هدف خود را بیان می‌کنید، به نظر می‌رسد جابز به‌طور مستقیم در گوش شما سخن می‌گوید. چه شما مدیرعاملی باشید که در حال معرفی یک محصول جدید است، چه کارآفرینی که در حال متقاعد کردن سرمایه‌گذاران است، فروشنده‌ای که معامله‌ای را منعقد می‌کند، یا آموزگاری که تلاش می‌کند دانش‌پژوهان را باانگیزه سازد؛ جابز درسی برای آموختن به شما دارد. بیشتر افراد شاغل در حوزه‌ی کسب و کار برای دادن اطلاعات، سخنرانی ایراد می‌کنند نه برای نشان دادن استیو جابز. هدف سخنرانی استیو جابز آفرینش یک تجربه است - «تحریف واقعیت» - که حضار را مبهوت، تهییج و باانگیزه می‌سازد.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10059

مشخصات

کد کتاب
10059
شابک
978-964-236-459-6
نام کتاب
اسرار سخنرانی و ارائه های استیو جابز
نویسنده (ها)
کارماین گالو
مترجم (ها)
سعید جعفری
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
تاریخ چاپ
سال 1396
نوبت چاپ
چاپ سوم
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
افکار همه چیز است افکار همه چیز است
ناموجود
دوست داشتن
15,900 تومان
آیا تاکنون ایده مناسبی داشته‌اید؟ البته که داشته‌اید! اما آیا تاکنون از یکی از ایده‌های خوب خود پول به ‌دست آورده‌ايد؟ اين كتاب در زمانی مناسب براي شما نوشته شده است؛ داستان‌هایی را از برخی افراد بی‌نظیر به اشتراک...
دوست داشتن
119,900 تومان
درنهایت، این کتاب پیگیرانه است. امروزه رهبران باید با دل و نیز عقلشان رهبری کنند؛ یعنی بهره‌گیری توأمان از سمت چپ و راست مغز. کتاب اعتماد هوشمندانه زمینه‌ی این کار را به‌خوبی فراهم می‌کند.
دوست داشتن
تجارت جهانی بازی مذاکره تجارت جهانی بازی مذاکره
ناموجود
دوست داشتن
359,900 تومان
تجارت جهانی كالا و خدمات از دو جنبه‌ی مهم اهمیت دارد. اول، اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یكدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تامین می‌كنند. از این منظر با توجه به «مزیت‌های نسبی» مختلفی كه در كشورها وجود دارد، تقسیم...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
449,900 تومان
این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید منابع شگفت‌انگیز درونی خود را کشف کنید و یاد می‌گیرد که چگونه تمام مردم و منابع مورد نیاز خود را برای رسیدن به هر هدفی که تعیین کرده‌اید به سوی خود جذب کنید.
دوست داشتن
ایستاده در اوج ایستاده در اوج
ناموجود
دوست داشتن
35,900 تومان
حرکت از موفقیت به معنا، زیگ زیگلار بیش از سی کتاب پرفروش درباره رشد شخصی، رهبری، فروش، ایمان، خانواده و موفقیت نوشته است. او یک مرد خانواده، متعهد، وطن‌پرستی فداکار و یکی از اعضای فعال کلیسا بود. سبک ارائه منحصر به...
دوست داشتن
5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت
دوست داشتن
139,900 تومان
ثروت چیزی بیش از شانس و بخت و اقبال است. فقط دو درصد میلیونرهای امروزی تمام یا بخشی از خانه و ثروت خود را به ارث برده‌اند. کمتر از بیست درصد مردم بخش کوچکی از ثروت خود را به ارث برده‌اند. 
دوست داشتن
افسانه های بازاریابی افسانه های بازاریابی
دوست داشتن
229,900 تومان
از دیدگاه تاریخی، می‌توانیم به زمان سقوط دیوار برلین برگردیم. از آن زمان به بعد بود که اروپای شرقی شروع به گشودن درهای تجارت خود کرد. این رخداد به‌همراه رشد مداوم اقتصاد آسیا بیان می‌دارد که تجارت از آن زمان به بعد به...
دوست داشتن
فیلم درمانی فیلم درمانی
دوست داشتن
149,900 تومان
در کتاب حاضر به فرآیند فیلم درمانی پرداخته شده است، شیوه ای که در آن افراد با تماشای فیلم و سریال های مناسب و گونان به بهبود زندگی شان کمک می کنند و ضمن لذت بردن از آن چه مشاهده می کنند به درمان روان خود می پردازند....
دوست داشتن
12 گام تا تفکر قدرتمند 12 گام تا تفکر قدرتمند
ناموجود
دوست داشتن
4,900 تومان
با خواندن این کتاب به این حقیقت پی می‌بریم که تفکرات ما انرژی بسیار بالایی دارد، به‌طوری که اگر درست از آن استفاده کنیم، می‌توانیم بهترین‌ها را در زندگی از آن خود کنیم. افکار مثبت زندگی زیبایی برای ما به ارمغان...
دوست داشتن
چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم
ناموجود
دوست داشتن
11,900 تومان
از این لحظه، جذابیت و گیرایی را همچون ویژگی و مهارتی شخصیتی در نظر بگیرید كه می‌توانید آن‌ را پرورش دهید. فقط كافی است مانند انسان‌های دوست‌داشتنی باشید و كارهایی را انجام دهید كه آن‌ها انجام می‌دهند. 
دوست داشتن
159,900 تومان
جانب احتياط را رعايت كردن بزرگ‌ترين ريسك است همه جانب احتياط را رعايت مي‌كنند، چراكه می‌پندارند اين كار، عاقلانه‌ است؛ اما در اقتصاد جديد امروزه احتياط خطرناک‌ترین كاري است كه مي‌توانيد انجام دهيد. 
دوست داشتن
125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه های عمر 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه های عمر
ناموجود
دوست داشتن
32,900 تومان
موضوعی که امید دارم اتفاق بیافتد این است که فروشندگان از اشتباهات من درس بگیرند. زیرا ما انقدر وقت نداریم که همه چیز خودمان را تجربه کنیم، فرد عاقل کسی است که از تجربیات دیگران استفاده کند. 
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم