آخرین پیمانه

359,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

سلیمان، صاحب یک گل‌فروشی در تهران و برزگان، صاحب گل‌فروشی و پرورش زنبور عسل در شمال، هر دو، دوستان صمیمی و قدیمی بودند. فرزندان آنها شهاب و گلی، بعد از یک ماجرای عشقی با هم ازدواج می‌کنند. شهاب بعد از ازدواج به شمال می‌رود و در کار پرورش گل و زنبور عسل به برزگان کمک می‌کند، برزگان بر اثر یک بیماری کمی ضعیف می‌شود و کارها را به دست شهاب می‌سپرد. شهاب رفته‌رفته رفتارش تغییر می‌کند. نسبت به گلی پرخاشگر، بهانه‌جو و بی‌توجه می‌شود. رویای پولدار شدن دست از سرش برنمی‌دارد. بنابراین بیماری بزرگان برایش فرصت خوبی است. غافل از این که آن سوی زندگی‌اش یعنی عشقش، گلی را از خود دور می‌کند. رفتارهای او موجب ماجراهای دیگری می‌شود که در ادامة این داستان آمده است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها0
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
جزئیات محصول
7004

مشخصات

کد کتاب
70004
شابک
978-964-236-049-9
نام کتاب
آخرین پیمانه
نویسنده (ها)
احمد مسعودیان
موضوع کتاب
داستان و رمان
قطع
رقعی
صفحات
416
سال چاپ اول
1388
نظرات
بدون نظر
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
اشک دریا اشک دریا
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 70009
229,900 تومان (بدون مالیات)

یلدا تنها دختر یکی یکدانه خانواده است.در رشته مهندسی مکانیک تحصیل می کند و خواستگاران زیادی دارد ولی با کمک و حمایت پدرش که استاد دانشگاه است به همه آنها پاسخ منفی می دهد.تنها به این علت که به مسعود پسر عمه اش فکر می کند و تنها کسی که می تواند او را خوشبخت کند مسعود می باشد.مسعود که تحصیلاتش را تا دیپلم ادامه و پسر خوش صحبت و خوش تیپ است می تواند یلدا را به آرزوهایش نزدیک کند.

افزودن به محبوب‌ها
بیست هزار آرزو بیست هزار آرزو
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 70084
249,900 تومان (بدون مالیات)

هنگام شانه کردن موهایم، رشته‌های نقره‌ای را لابه‌لای گیسوانم می‌بینم و آن‌ها را لمس می‌کنم. موهای نقره‌ای من، نشانه‌های راه پرفراز و نشیبی هستند که در زندگی پیمودم... 

افزودن به محبوب‌ها
زمان دار زمان دار
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 70030
289,900 تومان (بدون مالیات)

خواننده‌ی عزیز، میچ آلبوم در کتابی که پیش رو دارید بار دیگر درباره‌ی مرگ و زندگی و فرصتی نوشته که میان این دو بی‌نهایت در اختیار آدمی گذاشته شده است. زمان‌دار آخرین اثر هنری و تأثیرگذار میچ آلبوم است که باز هم انسان را به عمق مفهوم زندگی می‌برد. به گفته‌ی او، «اگر فکر کنيم هر روز روز مرگ ماست، آن وقت به زندگی طور ديگری نگاه خواهيم کرد.» 

افزودن به محبوب‌ها
283 گرم عشق 283 گرم عشق
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 70001
459,900 تومان (بدون مالیات)

اکرم خانم دردمندانه فقط نگاه کرد، ولی همایون به سمت کتی چرخید و با قاطعیت گفت: «هیچ‌وقت برا مردم بد نخواه کتی، هیچ‌وقت

کتی زیرچشمی و عصبانی نگاهی به همایون کرد و گفت: «حالا ببینم خودت میری کی رو میگیری؟ آی بخندم من روز عروسیاتآی بخندمحالا همدیگررو میبینیم.»

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 70038
25,900 تومان (بدون مالیات)

زمستان امسال تهران مثل سال‌های قبل نبود. سرمای خشک بدون برف، تمام مردم را در حسرت یک برف زمستانی باقی گذاشت! حال و هوای تهران بیشتر به یک پاییز سرد و خشک شبیه بود تا زمستان. 

افزودن به محبوب‌ها
یدک یدک
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 70101
499,900 تومان (بدون مالیات)

ویلی دو سال از من بزرگ‌تر و وارث بود، درحالی‌که من یدک بودم. این صرفاً نحوه اشاره مطبوعات به ما نبود ــ اگرچه قطعاً چنین بود. مختصرگویی وارث و یدک، اغلب توسط پدر، مادر، پدربزرگ و حتی مادربزرگ استفاده می‌شد.

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم