ژن خوب کارآفرینی

19,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

افزودن به محبوب‌ها1
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها(1)
کالاهای مشابه
توضیحات

ژن خوب کارآفرینی ژنی غیرموروثی است؛ یعنی به‌صورت وراثتی از اجدادتان به شما منتقل نمی‌شود و کاملا اکتسابی، قابل یادگیری و قابل‌انتقال به دیگران است. در‌واقع این ژن از طریق هم‌نشینی، بررسی رفتار و یادگیری به ارث می‌رسد؛ بنابراین از این کتاب استفاده کنید. در کنار افراد موفق بنشینید و این ژن را کسب و به دیگران نیز منتقل کنید.

در بسیاری از موارد پیش می‌آید که افراد به سوی جو غالب جامعه حرکت می‌کنند و با شنیدن صدای خوش دهل از دور، کسب‌وکاری راه می‌اندازند که به تصورشان به سود خوبی خواهند رسید.

فرقی نمی‌کند کارتان چیست و چه هدفی را در نظر دارید. در این کتاب به صورت کلی در خصوص تمامی کسب‌وکار‌ها صحبت می‌کنم و تلاش دارم با ارائه مطالب عمومی، آگاهی شما را به نسبت به مسیری که پیش رو دارید افزایش دهم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
10585

مشخصات

کد کتاب
10585
شابک
9786222201715
نام کتاب
ژن خوب کارآفرینی
نویسنده (ها)
علیرضا دستجردی زاده
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
96
تاریخ چاپ
سال 1399
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1399
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
مرجع: 60055
399,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب به بهره‌گیری از منابع و مآخذ جدید علمی و مکاتبان با مراکز تغذیه و گیاهخواری بعضی کشورها و بر پایه‌ی درمان بر مبنای اختلاط چهارگانه‌ی طب قدیم، نگاشته شده است.

افزودن به محبوب‌ها
چیزهایی که آموخته ام چیزهایی که آموخته ام
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20050
169,900 تومان (بدون مالیات)

این کتابچه متضمن 100 راهکار و کلمات قصار در خصوص راه و رسم زندگی و رسیدن به موفقیت است که در 8 بخش، با این مختصات فراهم آمده است: با خود صادق باش، به فکر دیگران باش، روراست باش و اعتماد به نفس داشته باش، دوراندیش و آینده‌نگر باش، سازگار باش، انعطاف‌پذیر باش، امروز را دریاب، فروتن باش و خوبی‌ها را دوست‌بدار.

افزودن به محبوب‌ها
همیشه راهی هست همیشه راهی هست
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20187
24,900 تومان (بدون مالیات)

با استفاده از قدرت تجسمتان می‌توانید احساس شادی یا غم را به راحتی در خود به وجود آورید. دلیل اصلی اینکه ما در مواجهه با مشکل گیج‌ و مضطرب می‌شویم، این است که نیاموخته‌ایم چگونه این موقعیت‌های استرس‌زا و بحرانی زندگی را مدیریت کنیم.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 60058
399,900 تومان (بدون مالیات)

نویسنده در این کتاب  خواننده را راهنمایی می کند تا درمان های مختلف و روش های پزشکی را حذف کند و مهم تر این است که درمان بالقوه به شما کمک می‌کند تا بدنتان، وضعیت طبیعی، سلامت و شادابی خود را مجددا به دست آورد. 

افزودن به محبوب‌ها
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
مرجع: 10643
329,900 تومان (بدون مالیات)

«افراد کمی می‌توانند مثل مورگان هاوزل با این دقت نظر و وضوح از امور مالی بگویند. خواندن کتاب روان‌شناسی پول برای هر فردی که به گرفتن تصمیم‌های مالی عاقلانه‌تر و زندگی پررونق‌تر تمایل دارد ضروری است.»

- دانیل اچ. پینک، نویسنده کتاب‌های پرفروش و برگزیده نیویورک‌تایمز است: بزنگاه، انگیزه، چه وقت و انسان بودن، فروشنده بودن.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10145
44,900 تومان (بدون مالیات)

با این کار از مدیر خود چند درس بزرگ یاد گرفتم:
1ـ مشکلم را خودم با تکیه به توانایی‌های شخصی‌ام حل کنم.
2ـ فروش عالی من در ماه‌های اول کارم طبع من را بلند کرد و به این ترتیب توقعم از خودم بالاتر رفت و به همین خاطر در فروش‌های بعد تلاش بیشتری می‌کردم و هر روز که تجربه‌ام بیشتر می‌شد، بیشتر هم می‌فروختم.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10068
19,900 تومان (بدون مالیات)

«الفبای موفقیت» نوشته باب پراکتور، مشاور شغلی و سخنران انگیزشی است و دربردارنده موضوعات گوناگون در زمینه موفقیت کاری و شغلی است. این کتاب راهنمایی قابل قبول در زمینه اصول موفقیت به قلم یکی از سخنرانان ادیب انگیزه و الهام بخش زمانه "باب پراکتور" است.

افزودن به محبوب‌ها
تجارت جهانی برهم زدن معامله ی فروش تجارت جهانی برهم زدن معامله ی فروش
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10129
269,900 تومان (بدون مالیات)

صنعت فروش می‌تواند زمینه‌ی رشد‌ خطاکاران را فراهم كند. فروشندگان خطاکار محصولاتی نامرغوب را به مشتریان خطاکار می‌فروشند. اگر همه‌ی ما فروشندگان، کارمان را به بهترین شكل انجام می‌دادیم و همه‌ی مشتریان راضی بودند، نیازی به نگارش این کتاب نبود. اما متأسفانه این‌طور نیست. فروشندگان هنوز هم خراب‌کاری می‌کنند و مشتریان هم مغازه‌ها را ترک می‌کنند. چرا؟ 

افزودن به محبوب‌ها
مهارت های مدیریتی خود را ارزیابی کنید - 50 دقیقه ای مهارت های مدیریتی خود را ارزیابی کنید - 50 دقیقه ای
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10377
129,900 تومان (بدون مالیات)
کتاب حاضر، از سری کتاب‌های «پنجاه دقیقه‌ای کاربردی» است، که مخاطبان در آن با دوازده استعداد و توانایی حیاتی که اصل و عصاره مدیریت به شمار می‌آیند، آشنا می‌شوند. برنامه‌ریزی خلاقانه، هدف‌مدار بودن، مشورت‌دهی و مربیگری، کارمند گزینی، رهبری، مذاکره کردن و...، برخی از این اصول هستند. این کتاب، به گونه‌ای طراحی شده است که به همراه خواندن مطالب آن، مخاطبان می‌توانند خود را ارزیابی کنند و در پایان، برنامه‌ای به منظور اصلاح نقص‌های مدیریتی خود تهیه نمایند.

افزودن به محبوب‌ها
انتخاب هایت را خدامرادی کن انتخاب هایت را خدامرادی کن
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10596
22,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب به خود شما، یعنی به انتخاب‌های شما می‌پردازد که باعث شده‌اند اکنون، اینجایی که هستید، در این شرایط خاص قرار بگیرید.

ابتدا قدرت انتخاب‌هایتان به شما معرفی می‌شود و سپس با بی‌شمار مثال، شیوه‌های کنترل و اصلاح و تغییر انتخاب‌ها به‌صورت هوشمندانه و آگاهانه برایتان تشریح می‌گردد. 

افزودن به محبوب‌ها
تنها نکته ای که لازم است بدانید تنها نکته ای که لازم است بدانید
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10151
349,900 تومان (بدون مالیات)

تنها موردی كه لازم است، بدانید، كتابی است كه نویسنده‌ی آن‌ - ماركوس باكینگهام - ویژگی‌های اصلی را كه در عمق مدیریت، ‌رهبری و شغل‌های عالی نهفته است، آشكار می‌كند.

افزودن به محبوب‌ها
مدیریت مشارکتی بهینه - 50 دقیقه ای مدیریت مشارکتی بهینه - 50 دقیقه ای
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10354
129,900 تومان (بدون مالیات)

سازمان‌های امروزی از یک سو تحت فشار زیاد قرار دارند و از سوی دیگر با فرصت‌های باورنکردنی روبه‌رو هستند، آن‌ها از لحاظ خارجی با رقابت جهانی، تغییرات سریع غیرقابل باور، تقاضای تقسیم مجدد منابع محدود، و تغییرات بدون وقفۀ تکنولوژی روبه‌رو هستند که در این حال برای حفظ منافع ملزم به عکس‌العمل‌های سریع‌ است.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 11618
47,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب شامل تجربیات من در حوزۀ فروش بیمه است که آن را با عشق برای تمام همنوعانم نوشته‌ام و از اینکه وقت گران‌بهای خود را صرف خواندن آن می‌کنید، از شما سپاسگزارم.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10504
33,900 تومان (بدون مالیات)

کتابی که در دست دارید، شامل داستان‌هایی واقعی از سرگذشت افرادی معمولی است که توانسته‌اند در بدترین شرایط، ندای درون خود را بشنوند، خود را رشد دهند و قهرمان زندگی خود شوند. 

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم