ژن خوب کارآفرینی

19,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

افزودن به محبوب‌ها1
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها(1)
کالاهای مشابه
توضیحات

ژن خوب کارآفرینی ژنی غیرموروثی است؛ یعنی به‌صورت وراثتی از اجدادتان به شما منتقل نمی‌شود و کاملا اکتسابی، قابل یادگیری و قابل‌انتقال به دیگران است. در‌واقع این ژن از طریق هم‌نشینی، بررسی رفتار و یادگیری به ارث می‌رسد؛ بنابراین از این کتاب استفاده کنید. در کنار افراد موفق بنشینید و این ژن را کسب و به دیگران نیز منتقل کنید.

در بسیاری از موارد پیش می‌آید که افراد به سوی جو غالب جامعه حرکت می‌کنند و با شنیدن صدای خوش دهل از دور، کسب‌وکاری راه می‌اندازند که به تصورشان به سود خوبی خواهند رسید.

فرقی نمی‌کند کارتان چیست و چه هدفی را در نظر دارید. در این کتاب به صورت کلی در خصوص تمامی کسب‌وکار‌ها صحبت می‌کنم و تلاش دارم با ارائه مطالب عمومی، آگاهی شما را به نسبت به مسیری که پیش رو دارید افزایش دهم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
10585

مشخصات

کد کتاب
10585
شابک
9786222201715
نام کتاب
ژن خوب کارآفرینی
نویسنده (ها)
علیرضا دستجردی زاده
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
96
تاریخ چاپ
سال 1399
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1399
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
مرجع: 40001
399,900 تومان (بدون مالیات)

عاشق شدن کاری است اما خوشبختی و موفقیت در زندگی و ازدواج مستلزم کار و تلاش سخت است و این کتابی بس مهم و ضروری است برای تمام آنانی که به ازدواج فکر می‌کنند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10315
169,900 تومان (بدون مالیات)

قله‌ها و دره‌ها، داستان مرد جوانی است که از زندگی در دره راضی و خوشحال نیست. او به ملاقات پیرمردی می‌رود که بر روی قله‌ای زندگی می‌کند و این ملاقات، زندگی و کار او را برای همیشه تغییر می‌دهد.

افزودن به محبوب‌ها
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
مرجع: 10141
299,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب یکی از مجموعه کتاب های 25 جلدی تجارت جهانی است که تمامی 25 جلد توسط نسل نواندیش به چاپ رسیده است.

در حال حاضر فقط نسخه الکترونیک این کتاب موجود است.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10451
22,900 تومان (بدون مالیات)

بزرگ‌ترین موفقیت‌ زندگی‌كردن بدون محدودیت‌های مالی است. آزادی مالی به شما حق انتخاب می‌دهد. با آزادی مالی می‌توانید مكان زندگی، چگونگی آن، نحوه تربیت فرزندان و گذران اوقات آزاد خود را انتخاب كنید. با حمایت از انجمن خیریه جهانی یا كمك به جامعه محلی خود می‌توانید تفاوت ایجاد كنید. وقتی افق دید شما گسترده می‌شود، دنیا بهشت می‌شود.

افزودن به محبوب‌ها
با آرامش خاطر ثروتمند شوید با آرامش خاطر ثروتمند شوید
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10644
349,900 تومان (بدون مالیات)

با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم: 

  • 1 ذهن خود را بشناسید و زندگی خود را بگذرانید
  • 2 درها را روی گذشته ببندید
  • 3 نگرش ذهنی مثبت که ثروت و آرامش خاطر به‌ بار می‌آورد
  • 4 وقتی عاری از ترس هستید، آزاد زندگی می‌کنید.
  • 5 شما بر پول تسلط دارید یا پول بر شما تسلط دارد؟
  • 6 هنر پربرکت  تسهیم ثروت
  • 7 چگونه نفس خود را سالم پرورش دهیم
  • 8 چگونه احساس جنسی را  به نیروی موفقیت تبدیل کنید
  • 9 برای موفق شدن در زندگی  همیشه خودتان باشید
  • 10 گروه عقل کل؛ قدرتی فراتر از علم
  • 11 از قانون جاودانۀ جبران مدد بگیرید
  • 12 شما بسیار مهم هستید؛ برای مدت کوتاهی
  • 13 نه خیلی زیاد، نه خیلی کم
  • 14 قدرت جادویی باور
  • 15 اشتیاق و چیزی بیشتر
  • 16 شما باید تصمیم بگیرید زندگیای را که خالق هستی به شما...
افزودن به محبوب‌ها
فیلم درمانی فیلم درمانی
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10301
149,900 تومان (بدون مالیات)

در کتاب حاضر به فرآیند فیلم درمانی پرداخته شده است، شیوه ای که در آن افراد با تماشای فیلم و سریال های مناسب و گونان به بهبود زندگی شان کمک می کنند و ضمن لذت بردن از آن چه مشاهده می کنند به درمان روان خود می پردازند. مطالب موجود در این اثر شما را با فیلم درمانی آشنا می کند، شیوه اصولی بهره بری از آن را آشکار می کند و امتیازات و محدودیت های این روش درمانی را تشریح می کند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10051
5,900 تومان (بدون مالیات)

با خواندن این کتاب می‌توانی از ویژگی و مهارت چگونه دعا و طلب کردن بهره‌‌مند شوی تا بتوانی به هر آنچه می‌خواهی، در زندگی‌ات برسی. آرزوها هیچ‌وقت دوست ندارند در قالب رویا باقی بمانند، آن‌ها دوست دارند هر چه زود به‌سوی تو پرواز کنند و به مرحله ظهور برسند. این کتاب، الگو و راهنمای خوبی است تا تو بتوانی با کمک آن گام‌به‌گام به اهداف، آرزوها و خواسته‌های قلبی‌ات با سرعت هر چه تمام‌تر برسی.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10030
37,900 تومان (بدون مالیات)

هدف کتاب این است که از مهارت‌های تازه‌ی خود برای بهبود زندگی‌تان بهره گیرید. می‌توانید بلافاصله از این مهارت‌ها استفاده کنید. همه‌ی آن‌ها با ‌دقت بررسی و امتحان شده‌اند و کاربرد  دارند. هرچه بیشتر آن‌ها را تمرین کنید، بهتر است.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10485
15,900 تومان (بدون مالیات)

آیا تاکنون ایده مناسبی داشته‌اید؟ البته که داشته‌اید! اما آیا تاکنون از یکی از ایده‌های خوب خود پول به ‌دست آورده‌ايد؟ اين كتاب در زمانی مناسب براي شما نوشته شده است؛ داستان‌هایی را از برخی افراد بی‌نظیر به اشتراک می‌گذارد که کسب‌و‌کار‌های موفقی را با استفاده از این مدل ساخته‌اند و هم‌زمان تأثیرات مثبت درخور توجهی را بر جوامع خود گذاشته‌اند. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10063
1,900 تومان (بدون مالیات)

كتاب اعتمادآفرینی پر از تمرین و ارزیابی‌های شخصی برای كمك به ایجاد اعتماد یا اعتمادسازی مجدد در سازمان یا شركت شماست. این كتاب، شما را در آموختن چگونگی تأثیر اعمال و گفتارتان روی دیگران، كار گروهی مؤثرتر با استفاده از مزایای اعتماد و ارائه‌ی كار با تعهداتی كه شما به وجود آورده‌اید، یاری می‌رساند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10128
359,900 تومان (بدون مالیات)

تجارت جهانی كالا و خدمات از دو جنبه‌ی مهم اهمیت دارد. اول، اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یكدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تامین می‌كنند. از این منظر با توجه به «مزیت‌های نسبی» مختلفی كه در كشورها وجود دارد، تقسیم كار بین‌المللی بهترین راه برای دسترسی به رفاه و رشد اقتصادی بیشتر است. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10454
14,900 تومان (بدون مالیات)

هدف قطعی در زندگی!

قبل از غروب خورشید باید تصمیم بگیرید که هدف مهم شما در زندگی کدام است. پس از این‌که تصمیم گرفتید، باید این هدف را به شکل واضح و روشن روی ورق کاغذی بنویسید. نوشته شما باید به قدری واضح باشد که هر کس بتواند آن را به‌راحتی بخواند و درک کند. 

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم