کلید های ورود به قلب مشتری در بیمه های عمر

30,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

به جای مغز مشتری به قلب مشتری وارد شوید. فروش بیمه یعنی فروش احساسات، هر فروشی با احساس انجام می‌شود و احساسات از قلب آدم‌ها سرچشمه می‌گیرد و اگر شما بتوانید وارد قلب آدم‌ها شوید و آن را تسخیر کنید به بی‌نهایت می‌رسید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها2
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
ناموجود
Notify me when available
کالاهای مشابه
توضیحات

درباره نویسنده کتاب :

*کارشناس مدیریت بیمه

*کارشناس ارشد MBA دانشگاه خوارزمی

*مدرس بیمه‌های زندگی

*موسس آکادمی «با ما بیمه باش»

* نویسندة مقالات برتر در بیست‌و‌ششمین همایش ملی بیمه و توسعه

مقدمه کتاب:

در این کتاب می‌خواهم راه‌های ورود به قلب مشتری در فروش بیمة عمر را به شما نشان بدهم. فروش بیمه یعنی فروش احساسات! هر فروشی با احساس انجام می‌شود و احساسات از قلب انسان‌ها سرچشمه می‌گیرد و اگر شما بتوانید به آن راه پیدا کنید، به قول استیو جابز، به بی‌نهایت‌ها دست پیدا می‌کنید. با کلید‌هایی که به شما می‌دهم و انتخاب‌هایی که انجام می‌دهید، دروازه‌های قلب مشتری را گشوده و به دنیای بی‌نهایت‌ها وارد می‌شوید. درواقع این کتاب به شما می‌گوید: چگونه می‌توانید از طریق احساسات، ارتباط مؤثر با آدم‌های مؤثر را در فروش بیمه‌های عمر برقرار کنید تا فروشتان را به‌صورت انفجاری افزایش دهید و چگونه آن را حفظ کنید، یک استراتژی فروش داشته باشید و بابرنامه پیش بروید. چگونه شروع کنید، چگونه ادامه بدهید و چگونه فروش خود را نهایی کنید تا یک فروش اصولی بر پایة اعتماد رقم بزنید.

در ادامه راهکارهای فروش بیمه را در قالب تجربه‌هایی که در فروش چندین ساله داشتم، بدون هیچ تعصب شرکتی، در اختیار همکاران عزیزم قرار می‌دهم؛ چون به این اعتقاد دارم که شرکت‌ها و نمایندگان بیمه سفیران آرامش هستند تا آرامش را به خانواده‌های ایرانی که لایق بهترین‌ها هستند، عرضه کنند. بله! این همکاران عزیز ارزشمند هستند و ارزش خلق می‌کنند، من به‌منزلة عضو کوچکی از این صنعت دست تک‌تک آن‌ها را می‌فشارم. امیدوارم درکنار هم برای سرافرازی کشور عزیزمان و خدمت به مردمان این سرزمین تا آخرین نفس‌هایمان تلاش کنیم تا رؤیای «هر ایرانی یک بیمة عمر» را محقق کنیم.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
10595

مشخصات

کد کتاب
10595
شابک
9786222206635
نام کتاب
کلید های ورود به قلب مشتری در فروش بیمه های عمر
نویسنده (ها)
وحید قوجه زاده
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
134
تاریخ چاپ
سال 1399
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1399
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
12 گام تا مدیریت موفق 12 گام تا مدیریت موفق
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10018
129,900 تومان (بدون مالیات)

كتاب 12 گام تا مدیریت موفق به شما پاسخ خواهد داد كه چگونه می‌توانید علاوه بر این‌كه اقتدار مدیریتی خود را حفظ كرده و به كارها با كمال دقت رسیدگی كنید، با كارمندانتان صمیمی و راحت بوده و از مسائلی نظیر از زیر كار در رفتن كارمندان، كم‌كاری، بی‌برنامگی و آشفتگی جلوگیری نمایید. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10046
169,900 تومان (بدون مالیات)

با این‌که داشتن زندگى معنوی و اخلاقی همیشه آسان نیست، اما نیاز چندانى به آگاهى‏هاى پیچیده ندارد. این کتاب، به شما کمک مى‏کند مسیر زندگى و کارتان را از لحاظ اخلاقى هموار سازید تا بتوانید به موفقیت چشمگیری دست یابید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10485
15,900 تومان (بدون مالیات)

آیا تاکنون ایده مناسبی داشته‌اید؟ البته که داشته‌اید! اما آیا تاکنون از یکی از ایده‌های خوب خود پول به ‌دست آورده‌ايد؟ اين كتاب در زمانی مناسب براي شما نوشته شده است؛ داستان‌هایی را از برخی افراد بی‌نظیر به اشتراک می‌گذارد که کسب‌و‌کار‌های موفقی را با استفاده از این مدل ساخته‌اند و هم‌زمان تأثیرات مثبت درخور توجهی را بر جوامع خود گذاشته‌اند. 

افزودن به محبوب‌ها
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
پول الکترونیکی پول الکترونیکی
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10549
329,900 تومان (بدون مالیات)

بلاک‌چین (Blockchain) از دو کلمه Block (بلوک) و Chain (زنجیره) ایجاد شده است. این فناوری در حقیقت زنجیره‌ای از بلوک‌هاست. به‌طورکلی بلاک‌چین یک نوع سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است. تفاوت آن با سیستم‌های دیگر این است که اطلاعات ذخیره‌شده روی این نوع سیستم، بین همه اعضای شبکه به اشتراک گذاشته می‌شود و با استفاده از رمزنگاری امکان حذف و دستکاری اطلاعات ثبت‌شده تقریباً غیرممکن است.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10046
169,900 تومان (بدون مالیات)

با این‌که داشتن زندگى معنوی و اخلاقی همیشه آسان نیست، اما نیاز چندانى به آگاهى‏هاى پیچیده ندارد. این کتاب، به شما کمک مى‏کند مسیر زندگى و کارتان را از لحاظ اخلاقى هموار سازید تا بتوانید به موفقیت چشمگیری دست یابید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10082
59,900 تومان (بدون مالیات)

بازی های خودشناسی کوکولوژی شامل مجموعه تست‌های روان‌شناسی است که برای فاش ساختن نگرش‌های پنهان شما به روابط، خانواده، عشق، کار و ... طراحی شده است.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10060
29,900 تومان (بدون مالیات)

استیو جابز برترین مدیر تاریخ صنعت است. با پیروی از علاقه خود، هدفگذاری جسورانه و فنون ذاتی مدیریتی‌اش، دنیا را برای خود و دیگران به مکان بهتری تبدیل کرد. او می‌تواند بهترین الگوی مدیریتی در کسب و کار باشد.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10021
319,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب تحلیلی جذاب و واقع‌گرایانه از اقدام خوب مدیریت و رفتارهای نادرست آن در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب باید در در کشوی اول میز هر مدیری باشد و این کشو باید همیشه نیمه‌باز بماند...

افزودن به محبوب‌ها
هنرمندان زندگی راحت تر زندگی می کنند هنرمندان زندگی راحت تر زندگی می کنند
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10413
259,900 تومان (بدون مالیات)
نویسنده در این کتاب با نگاهی به علم روان‌شناسی و با تمرکز بر مبحث پرورش ذهن، راهکارهایی را به منظور رسیدن به موفقیت ارائه و دربارة هر یک توضیح می‌دهد. در این مسیر مباحثی چون: ایجاد نوعی آگاهی واقعیت‌پرداز در زندگی، ایجاد نظم و ترتیب و یافتن مرکز زندگی به دست خود، ایجاد علت‌های درست برای زندگی، ایجاد دقت در مشاهده، اعتماد به ندای درونی و نحوة استفاده از آن در رسیدن به موفقیت، دوری کردن از ترس و ترس‌زدگی در زندگی، نحوة رها شدن از توهم «من» بودن در زندگی و... مطرح و مورد مطالعه قرار گرفته است.

افزودن به محبوب‌ها
اصول مذاکره اصول مذاکره
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10126
599,900 تومان (بدون مالیات)

در واقع، اقتصادها با روي آوردن به تجارت، سياست بازتري را دنبال مي‌كنند كه اجازه‌ي تبادل اطلاعات و انتقال و جذب دانش علمي و فني موجود در پيشروترين مرزهاي جهان را به آن‌ها مي‌دهد.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10051
5,900 تومان (بدون مالیات)

با خواندن این کتاب می‌توانی از ویژگی و مهارت چگونه دعا و طلب کردن بهره‌‌مند شوی تا بتوانی به هر آنچه می‌خواهی، در زندگی‌ات برسی. آرزوها هیچ‌وقت دوست ندارند در قالب رویا باقی بمانند، آن‌ها دوست دارند هر چه زود به‌سوی تو پرواز کنند و به مرحله ظهور برسند. این کتاب، الگو و راهنمای خوبی است تا تو بتوانی با کمک آن گام‌به‌گام به اهداف، آرزوها و خواسته‌های قلبی‌ات با سرعت هر چه تمام‌تر برسی.

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم