بهترین بازده رهبری

329,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

چرا باید رهبرانی را پرورش دهید؟ چرا باید وقت،انرژي، منابع و کوشش وسعی تان را برای کمک به رشد و رهبری دیگران اختصاص دهید؟‌ آیا این کار ارزش را دارد؟ به راستی می‌توان تفاوت ایجاد کرد؟ آیا این بازده، تمام تلاش های لازم برای آن را  توجیه می‌کند؟

ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها7
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
جزئیات محصول
10654

مشخصات

کد کتاب
10654
شابک
978-622-220-843-1
نام کتاب
بهترین بازده رهبری
نویسنده (ها)
جان سی مکسول
مترجم (ها)
سجاد شریفی،‌سروش پورشهبازی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
296
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1402
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
مرجع: 10314
339,900 تومان (بدون مالیات)

اگر می‌خواهید کارمندان مجانی استخدام کنید.اگر کالاهایتان در انبار انباشته شده و خاک می‌خورد. حتما این کتاب را بخرید؛ اما آن را نخوانید، بلکه بجوید و ببلعید. 

افزودن به محبوب‌ها
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
مرجع: 10638
259,900 تومان (بدون مالیات)

در کتاب قانون پنجاهم، رابرت گرین با دید تیزبین خود از دل درد و رنج و تاریکی‌های زندگی کورتیس جکسون که در محله فقیرنشین ساوت‌ساید کوئینز زندگی می‌کرد، قوانین بی بدیل استخراج می‌کند. 

افزودن به محبوب‌ها
زندگی خود را با موفقیت مدیریت کنید زندگی خود را با موفقیت مدیریت کنید
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10249
129,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب بیانگر راهکاری روان شناسانه به اثربخشی شخصی می باشد. با خواندن کتاب زندگی خود را با موفقیت مدیریت کنید می توانید کنترل زندگی خود را به دست گیرید. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10316
25,900 تومان (بدون مالیات)

در این کتاب دوازده نفر از افراد موفق جهان، راز سیر و سفر خود را با تو در میان می‌گذارند که با استفاده از تجارب آنها و استعداد های خودت می‌توانی رویاهایت را به حقیقت تبدیل کنی و با جذب موارد عالی خودت و جهان را متحول نمایی.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10169
11,900 تومان (بدون مالیات)

از این لحظه، جذابیت و گیرایی را همچون ویژگی و مهارتی شخصیتی در نظر بگیرید كه می‌توانید آن‌ را پرورش دهید. فقط كافی است مانند انسان‌های دوست‌داشتنی باشید و كارهایی را انجام دهید كه آن‌ها انجام می‌دهند. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10292
279,900 تومان (بدون مالیات)

با خواندن این کتاب خواهیم آموخت که چگونه خواسته‌هایی ارزشمند و نوع‌دوستانه آرزو کنیم تا تجلی آن‌ها هم برای ما و هم برای کائنات شادی‌بخش باشد. کتاب فراتر از راز با زبانی روشن و متنی ساده تلاش می‌کند تفاوت میان استفاده از قانون جذب برای خواسته‌های نفسانی را از کاربرد آن برای خواسته‌های معنوی تمییز دهد؛ رسالتی که ارمغان آن، خشنودی درونی صرف‌نظر از اتفاقات بیرونی است.

افزودن به محبوب‌ها
12 گام تا موفقیت نهایی 12 گام تا موفقیت نهایی
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10019
129,900 تومان (بدون مالیات)

در کتاب 12 گام تا موفقیت نهایی درباره نگرش‌ها و راه‌های موفق شدن به تفصیل صحبت شده است تا شما به‌راحتی موفقیت واقعی را برای خودتان معنا کنید و زندگی‌تان را با آن درآمیزید. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10643
329,900 تومان (بدون مالیات)

«افراد کمی می‌توانند مثل مورگان هاوزل با این دقت نظر و وضوح از امور مالی بگویند. خواندن کتاب روان‌شناسی پول برای هر فردی که به گرفتن تصمیم‌های مالی عاقلانه‌تر و زندگی پررونق‌تر تمایل دارد ضروری است.»

- دانیل اچ. پینک، نویسنده کتاب‌های پرفروش و برگزیده نیویورک‌تایمز است: بزنگاه، انگیزه، چه وقت و انسان بودن، فروشنده بودن.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10387
10,900 تومان (بدون مالیات)

همه‌ی انسان‌ها خواستار دستیابی به موفقیتی مانا هستند و راز دستیابی به آن را جست‌وجو می‌کنند. در این کتاب، مهم‌ترین رازهای دستیابی به چنین موقعیتی مطرح می‌شود.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10077
19,900 تومان (بدون مالیات)

تقریباً تمام کسانی که با تجارت بازاریابی شبکه‌ای آشنا می‌شوند، در ابتدا پتانسیل این تجارت را باور نمی‌کنند و در ادامه هم وقتی با مفاهیمی چون اهرم، تصاعد و غیره آشنا می‌شوند، آن را یک راه میانبر برای کسب ثروت می‌انگارند.

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم