افسون انرژی

وقتی در بیست و سه سالگی تصمیم گرفتم شرکت خودم را در یک اتاق اجاره ای تاسیس کنم، به ذهن هیچ‌کس خطور نمی‌کرد که چندسال بعد اولین پالایشگاه بخش خصوصی را راه‌اندازی کنم.

ادامه مطلبShow less
95,000 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
80106
دوست داشتن32
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

کتاب افسون انرژی حاصل نگرشی است که طی سال‌ها تلاش بی‌وقفه در کار و زندگی به دست آورده ام و در آن سعی کرده‌ام تا از شعارزدگی رایج کتاب‌های موفقیت فاصله گرفته و مفاهیمی مانند شانس، شروع کرن، موفقیت، شکست و... را با نگاهی نو و زبانی ساده که با کلیشه ها و تعاریف سنتی آن ها متفاوت است تفسیر کنم و برای روبه‌رو شدن با آن‌ها راهکارهایی جدید ارائه بدهم.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
80106

مشخصات

کد کتاب
80106
شابک
978-622-220-806-6
نام کتاب
افسون انرژی
نویسنده (ها)
محمد مهدی دوستی
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
168
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
پنجاه و نهم
سال چاپ اول
1401
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
139,900 تومان
اولین پیکره از سرگذشت مردی که تمامی رویاهای خود را زندگی کرد. روزی بر سکوی قهرمانی و روزی در شوکت تاجری پر زرق و برق. زمانی رسید که تمام خواسته های مادی او محقق شده بود اما خموده و بی هدف در جست و جوی معنایی برای...
دوست داشتن
37,900 تومان
استفاده از اصولی كه در این کتاب آمده است، هما‌ن‌طور که به زوج‌های بسیاری در مطبم كمك كرده است، به شما نیز كمك می‌كند این مهارت‌ها را فرا بگیرید و ارتباطتان را تا جایی‌که ممكن است، خوب و کارامد کنید. با به‌كارگیری این...
دوست داشتن
299,900 تومان
زندگی كردن هماهنگ با قانون جاذبه، شما از چه چیزی ساخته شده‌اید ، فراوانی در زندگی، خواسته‌های خودتان را تعیین كنید. زندگی آگاهانه‌ای را شروع كنید. از همین امروز شروع كنید.
دوست داشتن
269,900 تومان
این کتاب نشان می‌دهد؛ چگونه می‌توانید به سرعتی که هرگز در مورد آن فکر نمی‌کردید، به بیست درصد افرادی بپیوندید که هشتاد درصد درآمدها را کسب می‌کنند. آنتونی رابینز این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کند. 
دوست داشتن
349,900 تومان
در این کتاب نه تنها به شما دانش لازم برای تغییر دادن هر  جنبه‌ای از زندگی‌تان آموزش داده می‌شود، بلکه گام به گام ابزارهایی در اختیارتان قرار داده می‌شود تا آنچه را می‌آموزید به کار بگیرید و تغییراتی محسوس و قابل...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم