ناجی خودت باش

در بازی زندگی کسی برنده است که قانون بازی را بداند، در غیراین‌‌صورت در روبه‌‌رو شدن با مشکلات، هیجانات، شگفتی‌‌ها، نوسانات و... سردرگم می‌‌شود. بیشتر افراد قادر به برطرف کردن مسائلشان نیستند، لذا به‌‌ناچار رهایشان می‌‌کنند و آن‌‌ها را حل‌‌ناشدنی باقی می‌‌گذارند. در این شرایط، مشکل به قوت خود باقی است و گرهی از آن باز نشده است. ازآن‌‌جاکه مسائل و اتفاقات پایدار هستند، مشکلات جدیدی سر راهتان قرار می‌‌گیرد و شما با استدلال خود سعی در برطرف کردن آن‌‌ها دارید، اما باز هم قادر به حل‌‌ کردنشان نیستید.

گاهی خسته می‌‌شوید و ادامه نمی‌‌دهید، گاهی هم خستگی شما را از پای نمی‌‌اندازد و به راهتان ادامه می‌‌دهید، گاهی خوشحالید، گاهی ناراحت. این نوسانات، بخشی از این بازی هستند.

ادامه مطلبShow less
189,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
30145
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

بارها و بارها یک اشتباه را تکرار می‌‌کنید. مشکلات رفته‌‌رفته بزرگ و بزرگ‌‌تر شده، تا اینکه مانند پیله‌‌های درهم‌تنیده‌‌شده شما را احاطه می‌‌کنند. اینجاست که در چرخۀ معیوب زندگی گرفتار می‌‌شوید. این داستان زندگی بشر است. تا نفس در جریان است، اتفاقات به قوت خود باقی هستند و مانند نوسانات قلب در جریان‌‌اند. به‌‌راستی چه باید کرد؟ آیا باید تا آخرین لحظات عمر، ذهن را درگیر رخدادهای جورواجورکرد؟ قوانین زندگی چراغ راه شما هستند! این اصول هرکدام به‌‌تنهایی قادرند گره‌‌های کور زندگی را بگشایند.

هنگامی‌‌که بدانید کدام قانون را در چه مکانی و در چه زمانی به کار ببندید، تمام راه را رفته‌‌اید. اجرای این قوانین شما را از سرگردانی نجات می‌‌دهند.

فیلم راز را دیده بودم، اما نمی‌‌توانستم مانند بازیگران این فیلم به آرزوهایم برسم. هرچقدر به خواسته‌‌هایم فکر می‌‌کردم، کشش و جذبی نداشتم. تا اینکه به‌‌صورت عملی و با تجربه‌‌هایی که به‌‌دست آوردم، پی به حقیقت آن بردم. چیزی که در این قانون، مهم نمی‌‌دانستم، «احساس» بود. درست شنیدید: «احساس»! باید به افکارم جهت می‌‌دادم تا بتوانم جذب کنم. کم‌‌کم فهمیدم احساس، یکی از بازوهای موفقیت است و بازوی دیگرش، عملکرد است، اما احساس مهم‌‌تر است.

وقایع زندگی را مانند هدایایی دربسته بدانید که هرروز به شما داده می‌‌شوند. آن‌‌ها را می‌‌گشایید و با یک اتفاق جدید روبه‌‌رو می‌‌شوید که برای پیشرفت‌‌تان ضروری است. هرروز یک پله بالاتر و یک هدیۀ ارزنده‌‌تر تا رسیدن به اوج است. اولین گامی که برمی‌‌دارید، مهم‌‌ترین نقطة حرکت شماست. یک شروع خوب، پایانی خوب دارد. «م» مشکلات را بردارید و آن‌‌ها را تبدیل به شکلات کنید.

به رؤیاهایتان رنگ واقعیت ببخشید و آن‌‌ها را تبدیل به اهدافی دقیق و روشن کنید. از مدار آرزوهایتان فاصله نگیرید؛ زیرا آن‌‌ها در فکر شما بوده و مختص شما هستند. با برنامه‌‌ریزی‌‌های اصولی و منظمی که در این کتاب به رشتة تحریر درآورده‌‌ام، می‌‌توانید به مرور زمان به آنچه می‌‌خواهید، دست یابید.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
30145

مشخصات

کد کتاب
30145
شابک
978-622-220-900-1
نام کتاب
ناجی خودت باش
نویسنده (ها)
الهه بخشایش هاجر لایموت بخشایش
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
200
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1402
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد) باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد)
دوست داشتن
389,900 تومان
جیمی کرن لیما، یک کارآفرین امریکایی است که به عنوان یکی از ثروتمندترن زنان خودساخته در فهرست مجله فوربز قرار گرفته است.
دوست داشتن
199,900 تومان
همه چیز منتظرموعد مقرر است.  نه گل پیش از موعدش باز می‌شود و نه خورشید پیش از موعد خود طلوع می‌کند. کمی صبر کن. آنچه متعلق به توست به سویت می‌آید.
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
اشتباهاتم از سر تنهایی است اشتباهاتم از سر تنهایی است
دوست داشتن
199,900 تومان
فقط خوب انجام دادن کاری، آن را به کار مورد علاقة ما تبدیل نمی‌کند؛ بلکه چون کاری مورد علاقة ماست، شروع به خوب انجام دادنش می‌کنیم. برای نویسنده شدن، شروع کردن به نوشتن برای نقاش شدن، شروع کردن به کشیدن نقاشی برای...
دوست داشتن
مولوی چگونه مولوی شد مولوی چگونه مولوی شد
ناموجود
دوست داشتن
18,900 تومان
اکنون یکی پیدا شده است و راز عسرت و اسارت انسان را برملا کرده است. به انسان می‌گوید که تو، قدر خود را نشناختی، از فزونی آمدی و خود را به کمیت‌ها فروختی. این نشانی که مولوی می‌دهد به یک‌باره آدمی را بیدار می‌کند که...
دوست داشتن
نه به محدودیت نه به محدودیت
ناموجود
دوست داشتن
51,900 تومان
 در این کتاب جان سی مکسول راه‌های «نه گفتن» به محدودیت‌ها را نشان خواهد داد تا بر آن‌ها غلبه کنیم و بتوانیم به آنچه برای آن به دنیا آمده‌ایم دست پیدا کنیم؛ همچنین برای خودمان رؤیاهایی بیافرینیم و به آن‌ها دست پیدا...
دوست داشتن
می توان شاد بود حتی در سختی ها می توان شاد بود حتی در سختی ها
دوست داشتن
189,000 تومان
دکتر کارلسون در این کتاب توضیح می‌دهد که زندگی دشمن شما نیست؛ اما افکار شما می‌توانند دشمنان سرسخت شما باشند. می‌توانیم بياموزيم با عشق و صبوری زندگی کنیم یا اين‌كه با آن به جدال و کشمکش برخيزيم. صرف‌نظر از چالش‌هایی...
دوست داشتن
شفای کودک درون شفای کودک درون
ناموجود
دوست داشتن
79,900 تومان
هر شخصیتی که امروز دارید، نتیجه و برایند مشکلات، مقاومت‌ها و سطح عزت‌نفس شماست. در هر سن، از بدو تولد تا نوزادی و از کودکی تا نوجوانی، با چالش‌های متمایزی مواجه بوده‌اید. اگر اطرافیانتان به روش طبیعی و سالم شما را...
دوست داشتن
شخصیت شما همیشگی نیست شخصیت شما همیشگی نیست
دوست داشتن
309,900 تومان
شخصیتتان را از نو بسازید. راهنمایی برای از بین بردن باورهای محدود کننده و چگونگی آفرینش سرنوشتی تازه. دکتر بنجامین هاردی، روان‌شناس و نیوسنده کتاب‌های پرفروش، در این اثر جدید باورهای نادرست درباره شخصیت که مانع...
دوست داشتن
199,900 تومان
همان خدایی که ما را به سوی مراتع سرسبز و چشمه‌های زلال هدایت کرده بود، کمک می‌کند تا از سراشیبی عبور کنیم. جوئل اوستین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز نشان می‌دهد که چگونه همه چیز به نفع ما پیش می‌رود.
دوست داشتن
فنجان ثروتت را سربکش فنجان ثروتت را سربکش
ناموجود
دوست داشتن
99,900 تومان
زندگی هر فرد مملو از تصمیم‌های متعدد مالی و غیرمالی است؛ درواقع زندگی، تصمیم و انتخاب است. تصمیم‌گیری درست، امکان‌پذیر نخواهد بود، مگر با دانش و آگاهی. برای اینکه بتوانیم زندگی خود را بهبود بخشیم و بر زندگی پیرامون...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم