با آرامش خاطر ثروتمند شوید

با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم: 

  • 1 ذهن خود را بشناسید و زندگی خود را بگذرانید
  • 2 درها را روی گذشته ببندید
  • 3 نگرش ذهنی مثبت که ثروت و آرامش خاطر به‌ بار می‌آورد
  • 4 وقتی عاری از ترس هستید، آزاد زندگی می‌کنید.
  • 5 شما بر پول تسلط دارید یا پول بر شما تسلط دارد؟
  • 6 هنر پربرکت  تسهیم ثروت
  • 7 چگونه نفس خود را سالم پرورش دهیم
  • 8 چگونه احساس جنسی را  به نیروی موفقیت تبدیل کنید
  • 9 برای موفق شدن در زندگی  همیشه خودتان باشید
  • 10 گروه عقل کل؛ قدرتی فراتر از علم
  • 11 از قانون جاودانۀ جبران مدد بگیرید
  • 12 شما بسیار مهم هستید؛ برای مدت کوتاهی
  • 13 نه خیلی زیاد، نه خیلی کم
  • 14 قدرت جادویی باور
  • 15 اشتیاق و چیزی بیشتر
  • 16 شما باید تصمیم بگیرید زندگیای را که خالق هستی به شما...
ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
279,920 تومان 349,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10644
دوست داشتن9
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

ایام جوانی ناپلئون هیل با اکثر جوان‌های امروز هیچ فرقی نداشت. وی در اوایل کارش موفقیت را منوط به پول می‌دانست. او می‌خواست با به نمایش گذاشتن ثروتش مهم جلوه کند؛ اما به‌تدریج که جاافتاده‌تر شد، دیدگاهش تغییر کرد. امروزه مردم معمولاً کتاب معروف بیندیشید و ثروتمند شوید را مربوط به امور مالی می‌دانند.

هیل در یکی از مقاله‌هایش گفت که در اوایل کار خود، هنگامی‌که درآمدش فوق‌العاده زیاد بود، اعتقاد داشت که نباید پشت اتومبیلی غیر از رولزرویس بنشیند. او یک زمین بزرگ در نیویورک خرید. چندین خدمتکار و کارگر در خدمتش بودند. این هزینه‌های گزاف، پیش از رکود بزرگ سال 1929، باعث شد که هیل ثروت و بعد هم زمینش را از دست بدهد.

وقتی در سال 1967 کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید منتشر شد، هیل هشتادوچهارساله پیامش تغییر کرده بود. او پا به سن گذاشته و بسیار عاقل‌تر شده بود و می‌خواست اهمیت آسودگی‌ خاطر را به تصویر بکشد.

هیل در کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید می‌گوید در تلاش است تا به خواننده کمک کند که اشتباهات او را تکرار نکند. هنگام مطالعۀ کتاب، شاید بتوانید از زندگی هیل یاد بگیرید که برای داشتن خاطری آسوده افزون‌بر پول و موارد مالی، چیزهای زیاد دیگری هم لازم هستند. با مطالعۀ این کتاب یاد می¬گیرید که چگونه از گذشته درس بگیرید، نگرش ذهنی مثبت بیابید، بدون ترس زندگی کنید و به اهمیت تسهیم ثروتتان با دیگران پی ببرید.

زندگی بسیار جالب ناپلئون بیشتر صرف تحقیق، مصاحبه و نوشتن دربارۀ عوامل موفقیت‌آفرین شد. او در این کتاب کل دانش خود درمورد گذراندن زندگی با آرامش خاطر را باهم تلفیق می‌کند.

دان ام. گرین

مدیر اجرایی مؤسسۀ  ناپلئون هیل

پیشگفتار

سال‌های پایانی قرن نوزدهم بود که شروع به طرح‌ریزی این کتاب کردم. تهیه و تنظیم این کتاب نزدیک به هفتاد سال به طول انجامید. طی این سال‌ها من شاهد تغییرات مهمی در امور مردم بوده‌ام که بسیار بیشتر از تغییراتی است که در طول تمام سالیان قبل از آن در تاریخ تمدن بشر صورت گرفته است. من شاهد روی کار آمدن اتومبیل، هواپیما، رادیو، تلویزیون، قدرت اتمی و عصر فضا بوده‌ام. شاهد بودم که نیروی برق به سراسر کشور کشیده شد، تولید در صنایع به‌حدی رسید که در قرن نوزدهم کسی تصورش را نمی‌کرد و علم و فناوری به توسعه‌ای انفجاری دست یافت.

شاهد ناپدید شدن نسل‌های قدیمی و برخاستن نسل‌های جدید بودم. دیدم که چگونه جنگل‌ها جای خود را به جاده‌های آسفالته دادند؛ در جایی که زمانی روستاهای خفته قرار داشتند، شهرها سر برآورند و مردمانی را دیده‌ام که خود را با تمامی این تغییرات وفق دادند و همرنگ جماعت شدند؛ درست همان کاری که در طول هزاران هزار سال انجام داده‌اند.

شما خواهید دید که این کتاب به جهانِ درحال‌تغییر می‌پردازد. وقتی دربارۀ مردم صحبت می‌کنم، اشارۀ من به نیروهایی است که همیشه مردم را به حرکت درمی‌آورند و درخواهند آورد. هنوز هم می‌بینیم که اگر پول کافی نداشته باشیم، زندگی متوسط و محدودی خواهیم داشت؛ ازاین‌رو ما خواهان موفقیت در کسب درآمد هستیم و به‌همراه موفقیت مالی، خواهان رهایی از ترس‌ها، تنش‌های عصبی، بیماری‌ها، نگرانی‌ها و بداقبالی‌ها هستیم. درواقع، افزون‌بر موفقیت مالی، در پی آرامش خاطر هستیم تا زندگی‌مان کامل شود. هرچند ممکن است این کتاب کمکتان کند که ثروت کلانی به‌هم بزنید، می‌تواند کمکتان کند تا به آرامش خاطر در مقیاسی گسترده نیز دست یابید.

همان‌طور که خواهید دید، وقتی از آرامش خاطر صحبت می‌کنیم، منظورمان چیزی فراتر از آرامش در حالت استراحت است. آرامش خاطر حالتی است که هم‌زمان آرام و پویاست. به‌بیانی‌دیگر، آرامشی است که پویایی زندگی‌تان بر آن استوار است. این آرامش به‌مثابۀ ثروتی است که بی آن نمی‌توانید ثروتمند باشید. آرامش خاطر به اشکال گوناگون ظاهر می‌شود:

رهایی از نیروهای منفی که ممکن است ذهن را اشغال کنند؛ رهایی از نگرش‌های منفی به‌شکل نگرانی و عقدۀ حقارت؛

رهایی از هر نوع احساس نیاز؛ 

رهایی از بیماری‌های روانی و جسمانی تعمدی که موجب تنزل شدید زندگی می‌شوند؛

رهایی از همۀ ترس‌ها، به‌خصوص هفت ترس عمده‌ای که آن‌ها را با تمام زشتی‌هایشان معرفی خواهیم کرد؛

رهایی از نقطه‌ضعف متداول انسان که به‌دنبال چیزهای مفت و مجانی است؛

برخورداری از شادی و لذت حاصل از کار و پیشرفت؛

عادت خودخواه بودن و تفکر خود را داشتن؛

عادت وارسی نگرش‌های خود نسبت به زندگی خود و اطرافیان و همواره بهتر کردن این نگرش‌ها؛

عادت کمک کردن به دیگران تا به خود کمک کنند؛

رهایی از نگرانی دربارة اتفاقاتی که پس از مرگ بر سرتان می‌آید؛

عادت تلاش بیشتر در کلیۀ روابط انسانی؛

عادت اندیشیدن به کاری که دوست دارید انجام دهید، به‌جای اندیشیدن به موانعی که ممکن است سر راهتان قرار بگیر؛

عادت خندیدن به مشکلاتی که ممکن است غافلگیرتان کنند؛ 

عادت بخشیدن قبل از تلاش برای گرفتن.

آرامش خاطر حوزه‌ای فوق‌العاده وسیع را دربرمی‌گیرد. به هر طریقی آن را به کار ببرید، کمکتان می‌کند به موفقیت مالی دست یابید. آرامش خاطر به شما کمک می‌کند که زندگی خود را داشته باشید و ارزش‌هایتان را خود انتخاب کنید تا زندگی‌تان روزبه‌روز بهتر و غنی‌تر شود.

این کتاب را مردی نوشته که به‌سختی و با آزمون‌وخطا به آرامش خاطر دست یافته است. هدف کتاب این است که به شما کمک کند در کنار موفقیت مالی و از مسیری کوتاه‌تر و کم‌هزینه‌تر، به آرامش خاطر دست یابید. اگر حس کردید بعضی از داستان‌های این کتاب فوق‌العاده شخصی هستند، به یاد داشته باشید که این رویدادهای به‌ظاهر کوچک زندگی انسان هستند که بخش اعظم تجربه‌های او را تشکیل می‌دهند.

ممکن است در تجربه‌های شخصی من، تجربه‌های خود را ببینید. دقت کنید که چگونه تجربه‌های کوچک موجب هم موفقیت و هم شکست می‌شوند. این تجارب نخستین میدان آزمایشی هستند که در آن‌ها فرصتی به ‌دست می‌آورید تا ثابت کنید شما ارباب سرنوشت خویش هستید؛ شما ناخدای روح خود هستید.

من درک می‌کنم که هیچ‌‌کس حاضر نیست داروهای تجویزشده توسط پزشکی را که خود حاضر به خوردن آن‌ها نیست مصرف کند. «دارویی» که در این کتاب تجویز شده، «دارویی» است که اثرات حیرت‌آوری بر زندگی خود من و هزاران نفر دیگر داشته است.

به لطف شرایطی که برایم پیش آمد، از کمک بیش از پانصد تن از موفق‌ترین مردان آمریکا برخوردار شدم. این مردها به من اجازه دادند پرده‌های زندگی خصوصی‌شان را کنار بزنم و به نقاط ضعف و قوت آن‌ها پی ببرم؛ به علت موفقیت‌ها و شکست‌هایشان پی ببرم، ببینم از خرج‌کردن پولشان لذت بردند یا نبردند و این عامل چقدر به داشتن یا نداشتن آرامش خاطرشان مربوط می‌شد.

با کمک علم موفقیت شخصی که بر اساس مصاحبه‌ها و تحقیقاتم استوار شد، توانستم به هزاران زن و مرد کمک کنم تا از شرایط فقر و تنگدستی بیرون بیایند، اثرات منفی دوران کودکی را محو و مسائل را حل کنند و بر مشکلاتی که مانع پیشرفتشان می‌شد فائق آیند.

باید بگویم که من سال‌ها پس از غلبه بر میراثی متشکل از پنج اهریمن، توانستم به این موفقیت دست یابم. احتمالاً شما برخی یا همۀ این اهریمن‌ها را می‌شناسید:

فقر                بیسوادی

جهل               ناامیدی

ترس

در کودکی اغلب گرسنه بودم. بعضی اوقات از فرط گرسنگی پوستۀ درخت‌ها را می‌تراشیدم و می‌خوردم و تا زمانی‌که به دوران نوجوانی رسیدم، بیشتر وقت¬ها گرسنه بودم.

هنوز هم گرسنه‌ام! نه گرسنۀ غذای جسمانی، بلکه گرسنۀ غذای روانی؛ غذا برای ذهنی جست‌وجوگر که هنوز هم تلاش می‌کند بداند چرا برخی از افراد موفق می‌شوند و برخی شکست می‌خورند؛ برخی از آرامش درونی برخوردارند و برخی درگیر تضاد درونی هستند. اما موانع دوران کودکی‌ام را پشت سر گذاشته‌ام.

زمانی فرارسید که یکی از ثروتمندترین مردان جهان، اندرو کارنگی، کمک کرد تا به رموز موفقیت در امور مالی و موفقیت در زندگی دست یابم. من مشاور سه رئیس‌جمهور آمریکا بوده‌ام: ویلیام هوارد تافت، وودرو ویلسون و فرانکلین روزولت و به اولین رئیس‌جمهور فیلیپین کمک کردم که ملت خود را به آزادی برساند.

زمانی در پی کسب شهرت بودم. آرزویش را داشتم؛ برای رسیدن به آن دعا و بی‌وقفه تلاش می‌کردم. سرانجام نامه‌های زیادی از سراسر دنیا به سویم سرازیر شد؛ آن‌قدر زیاد که فرصت نمی‌کردم همۀ آن‌ها را بخوانم، چه برسد به اینکه بخواهم به آن‌ها جواب بدهم. مبلغان گروه‌گروه درصدد جلب همکاری من برآمدند، بازرگانان همه‌جور وام را به من پیشنهاد دادند، بسیاری هم پیشنهاد کردند در ازای تأیید کالاهایشان به من پول بدهند.

اما حالا سلیقه‌ام فرق کرده است. به این نتیجه رسیده‌ام که بدون آرامش خاطر، نمی‌توانم لحظه‌ای خواب راحت داشته باشم.

بااین‌حال و با اینکه به شهرت رسیدم، هرگز دست از نوشتن برنداشتم. کتاب پشت کتاب نوشتم تا چیزهایی را که دربارة موفقیت، ذهنیت مثبت و روابط انسانی یاد گرفته بودم به گوش جهانیان برسانم. فهرست کتاب‌هایی که نوشته‌ام ازاین‌قرار است: قانون موفقیت (هشت جلد)، بیندیشید و ثروتمند شوید، چگونه راه خود را در زندگی پیدا کنید، شاه‌کلید ثروت، چگونه حقوق خود را افزایش دهید، پویایی ذهنی (شانزده جلد)، علم موفقیت شخصی و دوره‌ای شامل هفده درس که درحال‌حاضر در منزل و در کلاس‌های محلی در امریکا و بسیاری از کشورهای دیگر تدریس می‌شود.

گذشت سال‌ها به من کمک کرده است که ارزش این کتاب‌ها را تشخیص دهم و تأثیر آن‌ها را بر خوانندگان بیازمایم. این کتاب‌ها به صدهاهزار و شاید میلیون‌ها نفر کمک کرده‌اند که زندگی‌شان را بر پایۀ موفقیت و سعادت بنا کنند. در تمام این سال‌ها علاقه‌مند بوده‌ام که بدانم کدام‌یک از توصیه‌های بی‌شمارم مفیدتر از همه بوده و بیشترین کاربرد جهانی را داشته است. به‌دقت بررسی کرده‌ام تا ببینم کدام‌یک و کدام نوع داستان‌هایم به‌مثابۀ نقطۀ عطفی صعودی برای مردم عمل کرده است.

نکات مذکور در این کتاب با چنان دقتی انتخاب شده‌اند که از آزمون زمان سربلند بیرون آمده‌اند و به ذهن انسان قدرت می‌بخشند تا بهترین‌ها را بخواهد و به دست آورد.

همچنین، با مطالب جدیدی مواجه خواهید شد. دنیا در حال تغییر است؛ البته نه در کلیات، بلکه در برخی از جنبه‌ها که فرصت‌های مناسبی را برای انسان‌های جست‌وجوگر فراهم می‌آورد. در طول دو دهۀ گذشته فرصت‌هایی برای ثروت‌اندوزی به وجود آمده که از فرصت‌های موجود در کل تاریخ گذشته‌مان بیشتر است و هرروز هم بیشتر می‌شوند. مطالعۀ این کتاب چشم‌انداز وسیعی برای این فرصت‌ها به ما می‌دهد.

اگر آثار قبلی من را خوانده باشید، متوجه خواهید شد که کتاب حاضر هدفی متفاوت را دنبال می‌کند، بر ارزش‌هایی تأکید می‌کند که تنها با پول نمی‌توان آن‌ها را خرید. تمامی کتاب‌هایم به شیوه‌های گوناگون نشان می‌دهند که ارزش زندگی تنها به پول ‌درآوردن نیست. این کتاب این نکته را ثابت می‌کند (به‌مراتب کامل‌تر از آنکه من سال‌ها قبل قادر بودم ثابت کنم) و افزون‌بر این نشان می‌دهد که آرامش خاطر به‌خودی‌خود نیروی قدرتمندی است که با کمک آن می‌توانید پول بیشتری درآورید.

گفتم که این کتاب حدود هفتاد سال در مرحلة طی‌ریزی بود؛ کاملاً درست است، اما تا همین چندی پیش این را نمی‌دانستم. من معتقدم که منابع نامرئی الهام همۀ ما را هدایت می‌کنند و تازگی از منبعی عجیب و بسیار واقعی الهامی به من رسید که فاش کرد چقدر از عمرم صرف تهیۀ این کتاب شده است و با اصرار این منبع بود که سراغ ماشین تحریرم رفتم و شروع به نوشتن این کتاب کردم. 

مردی که با شما صحبت می‌کند، هشتاد و اندی سن دارد. در سلامتی کامل به ‌سر می‌برد. اموالش –که یقیناً به‌قدر کافی دارد– انگیزۀ دستیابی به موفقیت را از او سلب نکرده است. درواقع، این کتاب نخستین گام برای رسیدن به موفقیت است. بهترین موفقیت زمانی حاصل می‌شود که بدانیم این کتاب افرادی را به ثروت و سعادت می‌رساند که آن را بخوانند و بیندیشند.

اکنون می‌توانم واضح‌تر و سنجیده‌تر از گذشته بنویسم. به من ملحق شوید تا به اتفاق عازم سفری جالب شویم؛ سفری به‌سوی ثروت، سفری به‌سوی تحقق مهم‌ترین رؤیاهایتان، سفری به‌سوی رازی مهم که موجب تسلطتان بر زندگی می‌شود.

ناپلئون نیل

1967

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10644

مشخصات

کد کتاب
10644
شابک
978-622-220-696-3
نام کتاب
با آرامش خاطر ثروتمند شوید
نام اصلی
Crow Rich with Peace of Mind
نویسنده (ها)
ناپلئون هیل
مترجم (ها)
مهین خالصی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
320
تاریخ چاپ
سال 1401
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1401
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
چگونه ایمیل های موثر تهیه کنیم - 50 دقیقه ای چگونه ایمیل های موثر تهیه کنیم - 50 دقیقه ای
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
103,920 تومان 129,900 تومان
‎−20%
در عصر حاضر نامه‌نگاری به وسیله ایمیل، روش اصلی برقراری ارتباط بسیاری از افراد جامعه شده است. امروزه اطلاعات را می‌شود با یک کلیک ساده منتقل کرد، ولی برقراری ارتباط از طریق ایمیل، چیزی بیش از صرف تهیه و ارسال پیام‌های...
دوست داشتن
چهل قانون عشق چهل قانون عشق
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
295,920 تومان 369,900 تومان
‎−20%
رمانی شگفت‌انگیز و سرشار از پیام که می‌تواند پدیده‌ی جدید نشر جهانی باشد. داستانی روشنگر و احساسی؛ پیروزی‌نامه‌ای اندوهناک در گستره‌ی ایمان و عشق. رمانی با ماجراهای رنگارنگ به هم تنیده، هوشمندانه و مسحورکننده.
دوست داشتن
اثر مرکب اثر مرکب
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
175,920 تومان 219,900 تومان
‎−20%
این کتاب نشان می‌دهد؛ چگونه می‌توانید به سرعتی که هرگز در مورد آن فکر نمی‌کردید، به بیست درصد افرادی بپیوندید که هشتاد درصد درآمدها را کسب می‌کنند. آنتونی رابینز این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کند. 
دوست داشتن
کتاب معجزه صمیمیت کتاب معجزه صمیمیت
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
479,920 تومان 599,900 تومان
‎−20%
کتاب «معجزه صمیمیت» به لحاظ محتوایی شامل موضوعات گوناگونی در زمینه انتخاب همسر مناسب، موفقیت در ازدواج، بهبود و تعالی فضای عاطفی ازدواج های شکل گرفته و نجات ازدواج های که در معرض نابودی است.
دوست داشتن
سرسختی در زمینه پول آفرینی سرسختی در زمینه پول آفرینی
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
383,920 تومان 479,900 تومان
‎−20%
رابینز بار دیگر کتابی را به‌شیوه‌ای حیرت‌انگیز نوشته است که هم برای بازیکنان تازه‌کار عرصه‌ی پول‌آفرینی و هم برای ماهرترین سوارکاران این رشته‌ تأثیرگذار و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسد. (استیو فوربس )
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
رویای بهتر شدن رویای بهتر شدن
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
143,920 تومان 179,900 تومان
‎−20%
همه انسان‌ها قدرت انجام دادن کار‌های بزرگ را دارند، چون برای انجام دادن همین کار‌ها به این جهان پا گذاشته‌اند. هر انسانی در هر شرایطی که قرار دارد، فقط دو راه بیشتر پیش رو ندارد: یا شرایط موجود را بپذیرد، یا آن را...
دوست داشتن
دانش کسب عظمت دانش کسب عظمت
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
31,920 تومان 39,900 تومان
‎−20%
نبوغ چیزی فراتر از استعداد است. شاید استعداد فقط یک توانایی ذهنی باشد که نسبت به توانایی‌های ذهنی دیگر، بیشتر پرورش یافته است؛ اما نبوغ، اتحاد انسان و قدرت خدا در عملکردهای روحی هر فرد است. انسان‌های باعظمت همیشه...
دوست داشتن
همه خریدارند اگر تو فروشنده باشی همه خریدارند اگر تو فروشنده باشی
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
71,920 تومان 89,900 تومان
‎−20%
چرا بعضی از فروشندگان موفق‌اند و به هر کسی که اراده می‌کنند می‌توانند محصولشان را بفروشند و هیچ مشتری‌ای توان مخالفت و مقاومت را در برابرشان ندارد. این فروشندگان ایمان و باور دارند که همه باید به آن‌ها «بله» بگویند و...
دوست داشتن
قدرت فیض قدرت فیض
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
159,920 تومان 199,900 تومان
‎−20%
آینده‌ای که خدا می‌تواند برای شما رقم ‌بزند، چیزی است که شما نمی‌توانید به تنهایی به دست آورید، موقعیت‌هایی وجود دارد که او پیشاپیش می تواند برای شما آماده کند، موقعیت‌هایی که خودتان نمی‌توانید به آن‌ها برسید.
دوست داشتن
محیط کاری عالی برای همه محیط کاری عالی برای همه
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
215,920 تومان 269,900 تومان
‎−20%
بهتر برای کسب‌وکار بهتر برای مردم بهتر برای جهان آنچه در ده یا بیست سال گذشته به اندازه کافی خوب بده است، در حال حاضر خوب نیست. سازمان‌ها برای ماندگاری و موفقیت‌های آینده باید محیط کاری مناسبی ایجاد کنند.
دوست داشتن
فیلم درمانی فیلم درمانی
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
119,920 تومان 149,900 تومان
‎−20%
در کتاب حاضر به فرآیند فیلم درمانی پرداخته شده است، شیوه ای که در آن افراد با تماشای فیلم و سریال های مناسب و گونان به بهبود زندگی شان کمک می کنند و ضمن لذت بردن از آن چه مشاهده می کنند به درمان روان خود می پردازند....
دوست داشتن
گانگ هو گانگ هو
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
159,920 تومان 199,900 تومان
‎−20%
اسرار گانگ‌هو، شیوه‌ای شوق‌افرین است که قدرت عملکرد، هدایت و رهبری را در هر سازمانی با نتایج شگفت‌انگیز افزایش می‌دهد...
دوست داشتن
قهرمان قهرمان
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
20,720 تومان 25,900 تومان
‎−20%
در این کتاب دوازده نفر از افراد موفق جهان، راز سیر و سفر خود را با تو در میان می‌گذارند که با استفاده از تجارب آنها و استعداد های خودت می‌توانی رویاهایت را به حقیقت تبدیل کنی و با جذب موارد عالی خودت و جهان را متحول...
دوست داشتن
کتاب ایده‌های خلاقانه فروش بیمه کتاب ایده‌های خلاقانه فروش بیمه
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
هیچ‌گاه در مقابل اعتراضات مشتریان جبهه نگیرید و خود را حق به جانب نشان ندهید؛ زیرا هرچه شما در موضع خودتان بیشتر پافشاری کنید، مشتری هم موضع‌گیری‌اش بیشتر خواهد شد. سعی کنید ابتدا خود را در مقابل مشتری کاملاً خلع سلاح...
دوست داشتن
کتاب خاطرات هیلاری کلینتون - آنچه اتفاق افتاد کتاب خاطرات هیلاری کلینتون - آنچه اتفاق افتاد
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
33,520 تومان 41,900 تومان
‎−20%
هیلاری کلینتون تمام وقایعی که سبب شد تا ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا برسد را برای شما بیان می‌کند. او از زن بودن در دنیای سیاست و پشت پرده سیاست در آمریکا و همچنین علل شکست و موفقیت کمپین‌های انتخاباتی با...
دوست داشتن
ملاقات من با خودم ملاقات من با خودم
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
255,920 تومان 319,900 تومان
‎−20%
کتابی که در دستان شماست، همان است که مدت‌هاست در جستجویش بوده‌اید. این کتاب پیله‌ی زندگی شما را از هم می‌شکافد و دگرگون می‌‌کند و از شما، انسانی موفق، ثروتمند، سالم و نیرومند می‌سازد تا به فضای آرامش، آسایش، نشاط و...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم