داستان سرایی برند

339,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

داستان‌‌سرایی برند میری رودریگز برای بازاریابان عرصۀ دیجیتال و داستان‌‌سراها، کتابی جذاب و گیراست که باید خواند. لحظات طلایی فراوانی برای داستان‌‌سرایان برند که به‌‌دنبال القای راهبردها و ترفندهای ارتباطی خود با همدلی و آسیب‌‌پذیری‌‌اند که با مشتریانشان طنین‌‌انداز می‌‌شود، اما به معتبرترین، احساسی‌‌ترین و همه‌‌جانبه‌‌ترین شکل ممکن این کار صورت می‌‌گیرد. داستان‌‌سرایی برند سفری حیاتی برای داستان‌‌سراهای برند فراهم می‌‌کند که به‌‌واقع مشتری را در قلب داستان قرار می‌‌دهد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها4
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

میری رودریگز بازاریاب دیجیتال و داستان‌‌سرای برندۀ جایزه است. او چهار سال آخر حرفۀ بازاریابی گستردۀ خود را به دفاع و تبلیغ از روایت برند در بخش‌‌ها و صنایع بسیاری در جهان اختصاص داد. مأموریت رودریگز برای ارائۀ ترفند‌‌های داستان‌‌سرایی استوار بر آسیب‌‌پذیری و همدلی زمانی آغاز شد که در مقام روزنامه‌‌نگاری خلاق در حوزۀ مهندسی در شرکت مایکروسافت شروع به‌‌کار کرد. آنجا بود که نیاز فوری برای کمک به آموزش و الهام‌‌بخشی به مهندسان و همکاران مشغول در طراحی روایت‌‌های متمایز را تشخیص داد که هم‌‌زمان با هدایت تردیدها و احتمالات ناپایدار عصر دیجیتال، به تعریف و به‌‌کار بردن تجربیات فراگیر و احساسی تعامل با مشتری کمک کرد.

براساس ترفند‌‌های داستان‌‌سرایی او در طراحی فکر و اصول تجربی کاربر، رودریگز با متصل کردن مرزهای داستان‌‌سرایی برند از طراحی روایت ساده تا طرح کلی فعال‌‌سازی فرهنگی، با موفقیت شکاف‌‌های مناقشه‌‌آفرین بین شیوه‌‌های کسب‌‌وکار سنتی و راهکارهای برقراری ارتباط خلاقانه را پُر کرد. رهبری فکری رودریگز در بازاریابی دیجیتال و دنیای فناوری، همچنین اشتیاق او برای رهبری در تلاش‌‌های گوناگون و فراگیر، او را به یکی از سخنرانان پرطرفدار و برترین مشاوران کسب‌‌وکار در صنایع تبدیل کرده است. ازجمله شرکت‌‌هایی که به او مراجعه کرده‌‌اند، می‌‌توان به والمارت، ادوبی، مک‌‌کیسون و دیسکاور اشاره کرد.

 

پیشگفتار

داستان‌‌هایی وجود دارند. داستان‌‌های خارق‌‌العاده‌‌ای هم هست. داستان خوب، داستانی است که به آن‌‌سوی روایت برسد، ناخودآگاه شما را بقاپد و در جهان نوظهور داستان غوطه‌‌ور سازد و هرگز شما را به عقب بازنگرداند.

آیا داستان‌‌سرا هستید؟ البته که هستید. همۀ ما هستیم. از همان طفولیت توانایی شناختی ذاتی در انسان نهفته است تا با قوی‌‌ترین رسانه با دیگر انسان‌‌ها ارتباط برقرار کند که با موفقیت رفتارها و تصمیمات ما را تحت تأثیر قرار می‌‌دهد: این رسانه همان داستان است.

اما آیا داستان‌‌سرای خوبی هستید؟ سؤال اصلی این است. می‌‌دانیم که داستان از سه عنصر اساسی تشکیل ‌‌شده است: یک شخصیت، طرح داستان و نتیجه‌‌گیری؛ به‌‌عبارت‌‌دیگر، می‌‌توان گفت که اگر بتوانید این سه عنصر را به هر نوع محتوایی اضافه کنید، ناگزیر به داستانی تبدیل می‌‌شود. با وجود این، آیا با این کار داستان خوبی ساخته‌‌اید یا داستان‌‌سرای خوبی هستید؟

همۀ ما در معرض روایتی کسل‌‌کننده و خشک قرار گرفته‌‌ایم. داستان‌‌ها بدون منطق ما را با خود می‌‌برند و به‌‌جایی بازمی‌‌گردانند که از آنجا شروع کردیم. عصر دیجیتال امروزی -که به‌‌عنوان عصر اطلاعات هم شناخته می‌‌شود- مسیر نوینی را می‌‌سازد تا ما را با یکدیگر و با محتوا متعهد کرده و ارتباط برقرار کنیم. ما، والدین، دوستان، برادران و خواهران، کودکان مصرف‌‌کنندگان آگاهی هستیم که انبوهی بی‌‌مانند از اطلاعات موجود در دسترس سرانگشتان ماست و اکنون با دستوری صوتی هم می‌‌توانیم به این اطلاعات دست پیدا کنیم. باانگیزه انجام کاری مهم و هدفمند پیش می‌‌رویم و ذوق و شوق داریم تا در این دنیا اثری از خود به‌‌جا گذاریم. زمانی نداریم تا آن را به بطالت بگذرانیم، مگر محتوایی که هیچ ارزشی برای کار یا زندگی ما ندارد. پس چرا باید از مشتریان خود انتظار داشته باشیم تا کمی متفاوت باشند؟

در کتاب داستان‌‌سرایی برند قصد دارم تا ابزاری عملی را ارائه کنم تا به شما کمک کند که به داستان‌‌سرایی ماهر در عرصۀ شخصی و کاری تبدیل شوید. موفقیت این طرح‌‌های روایی در تبدیل هر محتوایی به تجربیات انسانی همدلانه به اثبات رسیده است تا جایی که ذی‌‌نفعان و مخاطبان را برای عملی برمی‌‌انگیزند و کیمیاگری تمثیلی شما واژگان را به بینش و ادراک تبدیل می‌‌کند.



ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
10655

مشخصات

کد کتاب
10655
شابک
978-622-220-845-5
نام کتاب
داستان‌سرایی برند
نام اصلی
brand storrytelling
نویسنده (ها)
میری رودریگرز
مترجم (ها)
سجاد شریفی،‌ دکتر مهسا اکبری، سروش پور شهبازی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
312
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1402
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
مرجع: 10652
229,900 تومان (بدون مالیات)

در کتاب جرئت رویاپردازی نویسنده تجربهٔ خود را از همراهی و مطالعهٔ شیوهٔ زمام‌داری محمد بن راشد، حاکم دبی، به رشتهٔ تحریر در آورده است. 

افزودن به محبوب‌ها
خودتان را برند کنید خودتان را برند کنید
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10195
349,900 تومان (بدون مالیات)

اما برند شما چیست؟ جان پرکیس و دیوید رویستون لی معتقدند هر شخص دارای برندی مخصوص به خود است. در واقع برند شما چیزیست که مردم در نبودتان می‌گویند. وقتی کسی که خوب شما را می‌شناسد، از شما تعریف می‌کند، چه چیز می‌گوید؟ آن دو احتمالاً در مورد کاری که انجام می‌دهید، حرف می‌زنند. ممکن است در مورد سوابق کاری و تحصیلی شما صحبت کنند. ظاهر فیزیکی شما را بگویند و یا به ورزش و سرگرمی‌تان اشاره کنند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20221
139,900 تومان (بدون مالیات)

در این کتاب با جنبه ای از روان‌شناسی تاریک تحت عنوان مثلث تاریک آشنا می‌شوید که بعضی از مردم برای رسیدن به خواسته‌هایشان به آن متوسل می‌شوند.

افزودن به محبوب‌ها
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
سلطان جدید سلطان جدید
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10491
269,900 تومان (بدون مالیات)

در این کتاب راهکارها و روش‌های رجب طیب اردوغان شهردار سابق استانبول، نخست وزیر سابق و رییس جمهور فعلی ترکیه برای رشد و توسعه کشور ترکیه را می‌آموزیم. با اشتباهات او آشنا می‌شویم و مسیر مدیریت او را بیشتر کشف می‌کنیم.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10029
34,900 تومان (بدون مالیات)

اگر قدرت ضمیر ناخودآگاه خود را درک می‌کنیم و به‌راستی قصد داریم در زندگی به موفقیت و کامیابی دست یابیم، باید بدانیم که ضمیر ناخودآگاهمان چگونه کار می‌کند و از خود واکنش نشان می‌دهد. کتاب ۴۰ فرمان به ضمیر ناخودآگاه  به شما کمک می‌کند که به این آگاهی دست یابید. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10270
299,900 تومان (بدون مالیات)

زندگی كردن هماهنگ با قانون جاذبه، شما از چه چیزی ساخته شده‌اید ، فراوانی در زندگی، خواسته‌های خودتان را تعیین كنید. زندگی آگاهانه‌ای را شروع كنید. از همین امروز شروع كنید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10095
15,900 تومان (بدون مالیات)

برای دستیابی به خوشبختی و شادی دیگر لازم نیست دست به دامان هر جیزی و هر کسی شوید. جواب در درون شماست و با شماست که انتخاب کنید ورش تغییر نگرش به خود واقعی و شگفت‌انگیز شما را نشان بدهد.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10478
259,900 تومان (بدون مالیات)

در این کتاب رازهای موفقیت استیو جابز را می‌خوانید. درون سازمان اپل سیستم‌های مخفی، تاکتیک‌ها و استراتژی‌های رهبری‌ای را برملا می‌کند که به استیو جابز امکان داد اپل را با ایجاد شبه‌فرهنگ مناسب برای مجموعه کوچک محصولات بی‌نظیر خود، به بزرگ‌ترین شرکت جهان در سال 2011 تبدیل کند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10201
129,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب به‌طور انحصاری عملگرا و نوعی رهنمود کاربردی است، نه مجموعه‌ای از نظریات مختلف فلسفی، به ویژه به درد مردان و زنانی می‌خورد که مبرم‌ترین نیازشان پول است و می‌خواهند ابتدا ثروتمند شوند. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10420
11,900 تومان (بدون مالیات)

در این کتاب تلاش می‌کنم به تو کمک کنم تا خودت را رشد دهی، طوری که به بهترین شخصی که می‌توانی باشی، تبدیل شوی. تعالی با اراده قبلی، کلیدی است که همه درها را باز می‌کند تا تو به بالقوه‌های درونی خویش دسترسی بیابی. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10480
41,900 تومان (بدون مالیات)

هیلاری کلینتون تمام وقایعی که سبب شد تا ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا برسد را برای شما بیان می‌کند. او از زن بودن در دنیای سیاست و پشت پرده سیاست در آمریکا و همچنین علل شکست و موفقیت کمپین‌های انتخاباتی با شما صحبت می‌کند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10638
259,900 تومان (بدون مالیات)

در کتاب قانون پنجاهم، رابرت گرین با دید تیزبین خود از دل درد و رنج و تاریکی‌های زندگی کورتیس جکسون که در محله فقیرنشین ساوت‌ساید کوئینز زندگی می‌کرد، قوانین بی بدیل استخراج می‌کند. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10020
32,900 تومان (بدون مالیات)

موضوعی که امید دارم اتفاق بیافتد این است که فروشندگان از اشتباهات من درس بگیرند. زیرا ما انقدر وقت نداریم که همه چیز خودمان را تجربه کنیم، فرد عاقل کسی است که از تجربیات دیگران استفاده کند. 

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم