ماه من

پروانه زیبا تازه از پیله بیرون آمده بود که خود را روی برگ‌های گل آفتاب‌گردان دید. گل آفتاب‌گردان از پیله او نگهداری کرده بود و حالا از بیرون آمدنش خوشحال بود و به او ابراز علاقه می‌کرد. پروانه سوالات زیادی درباره عشق و دوست داشتن می‌کرد و گل به او جواب می‌داد. پروانه زیبا ناگهان روی برگ‌ها آفتاب‌پرستی را دید که رنگ خود را به رنگ برگ تغییر داد. او که تاکنون آفتاب‌پرستی ندیده بود از تغییر رنگ و براق بودنش لذت برد و عاشقش شد. آفتاب‌پرست نیز به او اظهار عشق کرد و او را دعوت نمود تا نزدیکش برود. گل آفتاب‌گردان سعی کرد از رفتن او جلوگیری کند، اما تلاشش بی‌فایده بود. پروانة زیبا با شوق به سوی آفتاب‌پرست پرواز کرد و شکار شد. این متن خلاصه‌ای از داستان «پروانه و گل آفتاب‌گردان» است که به همراه داستان ماه من، ماهی کوچولوی دلتنگ و موش بینا در کتاب حاضر به چاپ رسیده است.

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
56,000 تومان 70,000 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
100014
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
شناسنامه
100014

مشخصات

کد کتاب
100014
شابک
978-964-236-027-7
نام کتاب
ماه من
نویسنده (ها)
فرشته اقیان
نظرات
بدون نظر
5 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
تمرین اولین وظیفه ی شما رشد و شکوفایی خانواده تان است تمرین اولین وظیفه ی شما رشد و شکوفایی خانواده تان است
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
من می خواهم به میلیون ها نفری که کتاب اولین وظیفه شما رشد و شکوفایی خانواده تان است را خوانده اند و در مسسیر ساختن خانواده هایی نمونه قدم گذاشته اند، بگویم که چقدر به خود می بالم و تا حد هیجان زده هستم که شما متعهد...
دوست داشتن
لذت موفقیت لذت موفقیت
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
64,000 تومان 80,000 تومان
‎−20%
از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین شرایط موفقیت یک انسان در زندگی، داشتن قدرت مدیریت بر خود است. انسان موفق، ریشة همة موفقیت‌ها را درون خود جست‌وجو می‌کند و با تسلط بر امور خود می‌تواند بهترین بهره را از آن ببرد. 
دوست داشتن
چرا زنان فرانسوی چاق نمی شوند چرا زنان فرانسوی چاق نمی شوند
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
295,920 تومان 369,900 تومان
‎−20%
کتاب حاضر حاوی تجارب نگارنده از رازهای تناسب اندام زنان فرانسوی است که آن را طی چهار مرحله آورده است: هشدار؛ تغییر بنیادی و اساسی؛ ثبات و پایداری؛ بقیة روند زندگی و فعّالیت‌هایتان. به زعم وی: «زنان فرانسوی با شیوة...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم