یک شدن و یک ماندن

229,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
30148
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

قهرمان لیگ برتر بیمه‌های زندگی ایران

اگر شما سی ثانیة پایانی آخرین مسابقة فوتبال لیگ برتر ایران را دیده باشید، می‌بینید که چه کسی قهرمان و برندة جام جهانی و رتبة اول لیگ برتر فوتبال ایران شده است. اما متوجه نخواهید شد که چطور قهرمان شده است. درواقع، برای درک کامل نتیجة یک مسابقه باید تمام بازی‌هایی را که این تیم انجام داده و روندی را که به آن قهرمانی و «مدال طلا» منجر شده، ببینید. تصور کنید که به شما می‌گویند در لیگ برتر با تیمتان بازی کنید و هدف‌گذاری کرده‌اید که در لیگ برتر فوتبال، قهرمان شوید. برای شما فرصتی ایجاد شده که می‌توانید روند و فرمول‌های یک شدن این تیم را در لیگ برتر بررسی کنید تا برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال از این فرمول‌های یک شدن استفاده کنید و به شما دو نفر را معرفی می‌کنند. نفر اول کارشناس فوتبال و نفر دوم سرمربی تیم قهرمان است. از چه کسی می‌خواهید که روند و فرمول‌های یک شدن را برایتان بازگو کند تا شما هم برای قهرمانی از آن فرمول‌های یک شدن استفاده کنید؟

به ‌احتمال ‌قوی شما که این کتاب را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید، به‌طور قطع هم‌اکنون در لیگ برتر بیمه‌های زندگی درحال فعالیت هستید و قطعاً رؤیای قهرمانی در لیگ برتر صنعت بیمه را در ذهن خود دارید. اکنون که در حال انتشار این کتابی هستیم که شما برای مطالعه انتخاب کرده‌اید، بیش از ده سال است که فراگامان، قهرمان لیگ برتر بیمه‌های زندگی ایران است. شرکتی که سال‌هاست قهرمانی بیمه‌های زندگی را کسب کرده است، نه تنها رتبة اول این شاخة همیشه زیبا است، بلکه «یک» نیز مانده است. بله، احتمالاً شما هم به همان سی ثانیة آخر مسابقه‌های «یک شدن و یک ماندن» این سازمان رسیده‌اید و رویداد را دیده‌اید، اما روندی را که به این رویداد «یک شدن و یک ماندن» ختم شده است، ندیده‌اید.

بودا می‌گوید: «برای نشان دادن یک راه باید به خود راه تبدیل شوید.» فرمول‌های ذکرشده در این کتاب، راهی بوده است که با یک تیم همدل رفته‌ایم و این راه به ده سال قهرمانی ختم شده است. نکتة مهم دربارة این کتاب این است که از شما می‌خواهم آن را چند بار با دقت مطالعه و به آن عمل کنید و حتی از خواندن مجدد این کتاب در ماه‌ها یا سال‌های آینده دریغ نکنید. فرق است بین پرسیدن فرمول‌های قهرمانی از یک کارشناس یا سرمربی تیم قهرمان؛ فرق است بین کسی که کتابی دربارة «یک شدن و یک ماندن» نوشته یا سرمربی‌ای که به کمک یک تیم بیش از ده سال «یک» شده است و «یک» مانده است و بعد از قهرمانی، کتابی دربارة «یک شدن و یک ماندن» نوشته است.

بله، تفاوت بین «دانش قهرمانی و خِرَد قهرمانی» است.

 

دانش قهرمانی یا خِرَد قهرمانی

زمانی بود که باور داشتیم «توانا بود هر که دانا بود...»، اما در اصل این‌طور نیست؛ «توانا نبوَد هر که دانا بود...»، «توانا بود هر که خردمند بود!»

دنیای ما لبریز از دانش است. شما با جست‌وجو در گوگل می‌توانید به بی‌نهایت اطلاعات دست یابید که راه‌های موفقیت را به شما نشان می‌دهد. بله، دانش مثل داشتن کلی انتخاب است. احتمالات بسیاری برای انجام دادن کاری یا نحوة انجام دادن آن.

دانش، یعنی افزایش دیتا، افزایش راه‌های زیاد و ما مگر چقدر زمان‌ داریم که تمام دانش قهرمانی یا راه‌های زیاد را امتحان کنیم و نتیجه را ببینیم که کدام راه به قهرمانی می‌رسد؛ اما خِرد، یعنی بدانی چه‌کار نباید بکنی؟ خِرد، یعنی کاهش دیتا؟

خِرد، یعنی من می‌دانم از این صد راه، نودونه راه فقط وقت تلف کردن است و بین این‌همه حق انتخاب، فقط باید این راه را بروی. «راهی که خودم رفتم» راه قهرمانی، راه یک شدن و راه یک ماندن است و نکتة بسیار مهم این است که چطور متوجه شویم استادی که به ما آموزش می‌دهد، دورة آموزشی که در آن شرکت می‌کنیم یا کتابی که مطالعه می‌کنیم به ما دانش قهرمانی می‌دهد یا خِرد قهرمانی؟ جواب این سؤال بزرگ این است که کسی می‌تواند خِرد قهرمانی را به ما بدهد و بگوید در رشته‌ای، کاری و حرفه‌ای «خِرد قهرمانی» دارد که خودش در آن حرفه و رشته «قهرمان» شده باشد؛ چراکه مادر خِرد «تجربه» است. بله، کسی می‌تواند فرمول یک شدن و یک ماندن در شاخة همیشه زیبای بیمه‌های زندگی را به ما آموزش بدهد که خودش قهرمانی را تجربه کرده باشد. کارشناس می‌تواند دانش قهرمانی به ما بدهد، اما سرمربی تیم قهرمان می‌تواند «خِرد قهرمانی» به ما بدهد و ما برای «یک شدن و یک ماندن» به «خِرد قهرمانی» نیاز داریم. کتاب یک شدن و یک ماندن درواقع کتابی است که حاصل ده سال قهرمانی در شاخة همیشه زیبای بیمه‌های زندگی در کشور عزیزمان ایران است که خِرد «یک شدن و یک ماندن» را به شما می‌دهد.

بخش اول این کتاب دربارة فرمول‌های یک شدن است و به شما مرحله‌به‌مرحله کمک می‌کند تا بتوانید با عمل به آنچه از بخش اول گفته ‌شده است رتبة اول شاخة همیشه زیبای بیمه‌های زندگی شوید و در بخش دوم، فرمول یک ماندن در ده سال متوالی را توضیح داده‌ام که به شما کمک می‌کند تا با عمل به آن بتوانید سال‌های بسیاری «یک» بمانید و از صعودتان به قله لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
30148

مشخصات

کد کتاب
30148
شابک
978-622-220-915-5
نام کتاب
یک شدن و یک ماندن
نویسنده (ها)
علی اکبر باطانی
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
244
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1402
نظرات
بدون نظر
5 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
تمرین اولین وظیفه ی شما رشد و شکوفایی خانواده تان است تمرین اولین وظیفه ی شما رشد و شکوفایی خانواده تان است
ناموجود
دوست داشتن
259,900 تومان
من می خواهم به میلیون ها نفری که کتاب اولین وظیفه شما رشد و شکوفایی خانواده تان است را خوانده اند و در مسسیر ساختن خانواده هایی نمونه قدم گذاشته اند، بگویم که چقدر به خود می بالم و تا حد هیجان زده هستم که شما متعهد...
دوست داشتن
چرا زنان فرانسوی چاق نمی شوند چرا زنان فرانسوی چاق نمی شوند
ناموجود
دوست داشتن
369,900 تومان
کتاب حاضر حاوی تجارب نگارنده از رازهای تناسب اندام زنان فرانسوی است که آن را طی چهار مرحله آورده است: هشدار؛ تغییر بنیادی و اساسی؛ ثبات و پایداری؛ بقیة روند زندگی و فعّالیت‌هایتان. به زعم وی: «زنان فرانسوی با شیوة...
دوست داشتن
ماه من ماه من
دوست داشتن
70,000 تومان
پروانه زیبا تازه از پیله بیرون آمده بود که خود را روی برگ‌های گل آفتاب‌گردان دید. گل آفتاب‌گردان از پیله او نگهداری کرده بود و حالا از بیرون آمدنش خوشحال بود و به او ابراز علاقه می‌کرد. پروانه سوالات زیادی درباره عشق...
دوست داشتن
لذت موفقیت لذت موفقیت
دوست داشتن
80,000 تومان
از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین شرایط موفقیت یک انسان در زندگی، داشتن قدرت مدیریت بر خود است. انسان موفق، ریشة همة موفقیت‌ها را درون خود جست‌وجو می‌کند و با تسلط بر امور خود می‌تواند بهترین بهره را از آن ببرد. 
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم