شکوه اشراق

هر یک از ما همین حالا نیز می‌توانیم بدانیم که فرجاممان چه می‌شود... به‌این‌صورت که دریابیم در چه مسیر فکری‌ای قرار داریم. مسیر امروزمان ما را به جایگاه فردا می‌رساند. درعین‌حال یک تصمیم کوچک یا یک تغییر جهت در فکر و اندیشه می‌تواند تغییراتی عظیم در زندگی‌مان ایجاد کند...(ادامه در اطلاعات بیش‌تر)

ادامه مطلبShow less
229,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
70089
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

آنچه تصور می‌کنی «تو» هستی، چیزی جز یک توهم ذهنی نیست!

باید بتوانی از آن عبور کنی؛ چرا که «نوری عظیم» در اعماق وجود توست که «تو» نمی‌گذاری طلوع کند!

اشراقِ تو در طلوع کردنِ اوست و خاموش شدنِ تو ...

زمانی که انسانی از درون طلوع می‌کند، جهان را روشن خواهد کرد و نورِ ساطع شده از او، هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت!

در مسیرِ اشراق، ما از خودمان شروع می‌کنیم و به خودمان می‌رسیم...

اما آن کس که شروع کرده و آن کس که به پایان می‌رساند، هرگز یکی نخواهد بود...

 

در مقدمه کتاب‌ میخوانیم: 

چرا باید با خودمان روبه‌رو شویم؟ و چرا باید روی خودمان کار کنیم؟ چرا علاوه‌بر نیروهای جسمی، باید نیروهای درونی خود را بشناسیم و به آن‌ها متصل شویم؟ و چرا باید دربارة شناخت خود به آگاهی برسیم؟

پاسخ تمام این سؤالات در یک جمله خلاصه می‌شود: اینکه «تو برای رویارویی با خودت به اینجا فرستاده شده‌ای»؛ زیرا در تمام دنیا فقط تو هستی، به هر طرف که رو کنی رودرروی خودت هستی! و باید در قلبِ این هستیِ پهناور خودت را تجربه کنی، برای کشف و درک حضوری برتر که در وجود تو خفته است... حضوری که اگر به آن آگاه شوی، نیرو می‌گیرد و بیدار می‌شود و زمانی که بیدار شود، همه چیز را با خود می‌آورد... شفا را، سلامتی و آرامش را، تسلط و احساس امنیت درونی را، عشق و سرور و برکت را... زمانی که به خودت بازگردی، تمام دریچه‌های بسته به روی زندگی‌ات باز خواهد شد.

هر یک از ما همین حالا نیز می‌توانیم بدانیم که فرجاممان چه می‌شود... به‌این‌صورت که دریابیم در چه مسیر فکری‌ای قرار داریم. مسیر امروزمان ما را به جایگاه فردا می‌رساند. درعین‌حال یک تصمیم کوچک یا یک تغییر جهت در فکر و اندیشه می‌تواند تغییراتی عظیم در زندگی‌مان ایجاد کند. باید با خود روبه‌رو شویم و از خود بپرسیم که آیا در عمقِ زندگی به سر می‌بریم یا در سطحِ رویدادهای آن شناوریم و در روزمرگی‌ها با هر نسیمی به هر سویی سرگردانیم؟ در زندگی به دنبال معناییم یا به دنبال سرگرمی؟ چقدر درگیر زندگی، روش‌ها، عقاید و قضاوت‌های دیگرانیم و چقدر بر زندگی و مسیر خودمان متمرکزیم؟

اگر فردی هستید که در زندگی مادی و روابط اجتماعی یا اوضاع سلامتی و هر قسمت دیگری در زندگی‌تان دچار مشکل و ناکامی هستید، باید بدانید که گذراندن مسیر رویارویی با خود و شناخت و درک هستی‌تان بسیار ضروری و ارزشمند است. اینکه خود را بشناسید و خود را بسازید! اینکه بالاخره در جایی از مسیر زندگی‌تان بایستید و برای همیشه به ابهامات، انسدادها و تاریکی‌ها پایان دهید و از این چرخة تکراریِ رنج و اندوه و ناآگاهی بیرون بیایید.

و اگر فردی هستید که در زندگی مادی خود موفق یا ثروتمندید یا مقام بالایی در اجتماع دارید، باید بدانید گذراندن این مسیر برای شما ضروری‌تر از دستة اول است... زیرا باید از خود بپرسید «تمام دارایی‌ها و موفقیت‌هایی که به دست آوردم، چه دستاوردی برای ارتقای دنیای درون من داشت؟»

رشد اجتماعی باید با رشد شخصیتی و روانی همراه باشد... بسیارند انسان‌های موفق و ثروتمندی که دارایی‌های مادی‌شان نتوانسته است خلأهای روانی‌شان را پر کند و آنگاه به جای نگریستن به خود و ساختن خرابی‌ها و ناآرامی‌ها و زخم‌های درونی‌شان، همچنان در پی مخفی شدن زیر انبوهی از مشغله‌ها و زرق‌و‌برق‌های بیرون هستند! بسیاری از آدم‌ها به صورت کاملاً ناآگاهانه خود را از خودشان پنهان می‌کنند؛ زیرا تاب روبه‌رو شدن با خود را ندارند و درنهایت خود را زیر دست‌و‌پای هیاهو و شلوغی‌های زندگی‌شان گم می‌کنند و مهم‌ترین بخش خود را در آن‌ها جا می‌گذارند. باید تصور کنید اگر روزی تمام تعلقاتِ مادی، ثروت، فرزندان یا اسم و رسم خود را از دست بدهید، چه چیزهای باارزش دیگری دارید که بتوانید با آن‌ها خوشحال باشید؟!

چه چیزی برای فطرت باطنی خود اندوخته‌اید و چه چیزی از خودِ درونتان دریافت‌ کرده‌اید که بتوانید به آن ببالید و مفتخر باشید؟!

چه چیزی پدید آورده‌اید که شما را در برابر خودتان سربلند کند؟ آنچه باید به دنبالش باشید، درکِ حقیقتی ژرف دربارة «بودنتان» است! این تنها رسالت مشترک انسان‌هاست. اینکه در بطن زندگیِ مادی بتوانند به روشنایی درونی دست یابند.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
70089

مشخصات

کد کتاب
20195
شابک
9786222201913
نام کتاب
شکوه اشراق
نویسنده (ها)
آتنا سرابی
موضوع کتاب
خوب زیستن
قطع
رقعی
صفحات
208
تاریخ چاپ
سال 1399
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1399
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
359,900 تومان
آیا در گذشته شکست خورده‌اید؟ هنگام ایجاد یک تغییر و با وجود شور و هیجان اولیه، شما می‌خواستید کاری را شروع کنید، آیا شکست خورده و مأیوس شده‌اید؟ جای نگرانی نیست. هم‌اکنون می‌تواند لحظه متفاوتی برای شما باشد. به شما...
دوست داشتن
279,900 تومان
گنجی که به دنبالش هستی،درست همان جاست که اکنون ایستاده‌ای .شاعری می‌گفت: «دل، ای دل! این سفر به کجاست؟»تابه‌حال فکر کرده‌ای این قدم‌هایی که در سفر زندگی برمی‌داری تو را به کجا می‌برد؟از کدام گذرگاه، به‌سوی کدام هدف...
دوست داشتن
359,900 تومان
آموزگاران راز در این مجموعه آموزش می‌دهند که: قانون جذب به راستی چیست و چگونه عمل می‌کند، چگونه می‌توان با استفاده‌ی صیحیح از قانون جذب، شرایط نامطلوب را به شرایط مطلوب تبدیل کرد و ...
دوست داشتن
239,900 تومان
ویراست دوم منتشر شد. کتابی از هاکان منگوچ نویسنده کتاب من نی هستم و دلت که پاک باشد. تقدیرانسان را رها نمیكند، لحظه به لحظه از نو نوشته میشود. لحظاتی میرسد كه كاری را كه گفته بودی انجام نمیدهم، انجام میدهی، چیزی را كه...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
199,900 تومان
هر بار که تلاش کردی شرایط را تغییر دهی و خودت را از دیوان زمان رها کنی، صدایی از عمق وجودت با ناامیدی فریاد زد «تو نمی‌توانی». او همان خود دروغین توست. او را شکست بده و به گام‌هایت ایمان داشته باش.
دوست داشتن
توان درونی تان را کشف کنید توان درونی تان را کشف کنید
دوست داشتن
419,900 تومان
برای بسیاری از مردم این پرسش پیش می‌آید که استعداد یا توان درونی واقعاْ یعنی چه و به‌ویژه چگونه آن را می توان کشف و استفاده کرد. کتاب توان درونی تان را کشف کنید ابزاری است که به شما کمک می‌کند توان درونی‌تان را پیدا و...
دوست داشتن
179,900 تومان
جنبش باشگاه خنده نخسین بار در سیزدهم مارس سال 1995 به همت دکتر مادن کاتاریا در پارکی واقع در شهر بمبِی به راه افتاد و به زودی دامنگیر شهرهای دیگر هند شد. دیری نپایید که این جنبش از مرزهای این کشور فراتر رفت و به دیگر...
دوست داشتن
معادله خدا معادله خدا
ناموجود
دوست داشتن
269,900 تومان
  آیا ما در شرف حل معمای آفرینش با استفاده از «بزرگ‌ترین اشتباه» اینشتین هستیم؟ فرضیه «نسبیت» و «جهان در حال توسعه» یکی از هیجان انگیزترین داستانی‌های کشفیات که تا به حال گفته شده است ... «چکیده‌ای شگفت انگیز از علم...
دوست داشتن
حسادت حسادت
دوست داشتن
159,900 تومان
حدود 80 درصد از زنان و مردان با مشکل حسادت مواجه هستند. زنان به عدم صداقت عاطفی شوهر خود با حسادت واکنش نشان می‌دهند و مردها نیز اگر احساس کنند که همسرشان با آنان روراست نیست، احساس حسادت می‌کنند. حس حسادت تنها مختص...
دوست داشتن
اندیشه های دل اندیشه های دل
دوست داشتن
259,900 تومان
این كتاب مجموعه‌ای است از مراقبه‌ها، درمان‌های معنوی و گزینه‌هایی از سخنرانی‌های من كه همه آن‌ها روی جنبه‌های تجربیات هر روز ما تمركز دارند و می‌خواهند ما را در زمینه‌هایی كه با مشكل روبه‌رو هستیم، كمك و راهنمایی كنند.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم