حسادت

حدود 80 درصد از زنان و مردان با مشکل حسادت مواجه هستند. زنان به عدم صداقت عاطفی شوهر خود با حسادت واکنش نشان می‌دهند و مردها نیز اگر احساس کنند که همسرشان با آنان روراست نیست، احساس حسادت می‌کنند. حس حسادت تنها مختص بزرگسالان نیست، بچه‌ها هم ممکن است به یک‌دیگر حسادت کنند. حسادت، احساس علاقه نیست، چرا که علاقه و عشق، حسی مثبت است و حسادت، حسی منفی است. نگارنده در کتاب حاضر ضمن بیان مفهوم حسادت، با ذکر مثال‌هایی به ریشۀ ابی و علل حسادت در افراد پرداخته و نحوۀ مقابله با آن را بیان کرده است.

ادامه مطلبShow less
159,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
20051
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
شناسنامه
20051

مشخصات

کد کتاب
20051
شابک
978-964-412-839-4
نام کتاب
حسادت
نام اصلی
jealousy
نویسنده (ها)
رالف مرکل
مترجم (ها)
رویا پورمناف
موضوع کتاب
خوب زیستن
قطع
رقعی
صفحات
136
تاریخ چاپ
سال 1387
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1386
نظرات
بدون نظر
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
299,900 تومان
این کتاب تلنگری است برای همه ما انسان‌ها که به یاد آوریم چه نعمت‌های کوچک و بزرگی در زندگی‌مان وجود دارند که لایق سپاسگزاری و تشکر هستند و آن‌ها را به دلیل حضور همیشگی‌شان در زندگی‌مان عادی و کم اهمیت می‌شماریم.
دوست داشتن
مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده - توصیه های جادویی برای زندگی بهتر (19) مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده - توصیه های جادویی برای زندگی بهتر (19)
دوست داشتن
399,900 تومان
خونسردی تات را حفظ کنید! نمی‌توانید با همه کسانی که ملاقات می‌کنید کنار بیایید، کتاب مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده راهکارهای موٍری معفری می‌کند تا در موقعیت‌های سخت و حاد از آن ها استفاده کنید و از عصانیت به...
دوست داشتن
مدیریت ارتباطات مدیریت ارتباطات
ناموجود
دوست داشتن
7,900 تومان
در عصری كه لحظه‌لحظه‌اش در گرو تغییرات شگفت‌انگیز است، ارتباطات حرف اول را می‌زند. بنابر پژوهش‌های موجود، حدود 75 درصد از اوقات روزانه‌ی ما به‌نحوی در تماس و ارتباط با دیگران می‌گذرد. از این رو كیفیت زندگی هر‌كس بستگی...
دوست داشتن
معجزات قرن حاضر معجزات قرن حاضر
دوست داشتن
369,900 تومان
وقتی به جای مصرف دارو برای پوشاندن دردها، به بدن خود گوش دهیم، به‌خوبی روش شفابخشی بیماری خود را تشخیص خواهیم داد. وقتی مسئولیت افکارمان را بپذیریم، کنترل سلامتی خود را باز می‌ستانیم.
دوست داشتن
319,900 تومان
هدف ما در این کتاب این است که به شما نشان دهیم چطور می‌توانید فعال، سرزنده و با شور و نشاط و حتی متوقع زندگی کنید و قربانی تلاش‌های خود نباشید و اشخاص و موضوعاتی را از فشار دادن دکمه‌های اعصابتان باز دارید.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم