تاب آوری و مثبت نگری

آیا خوش بینی، اعتماد به نفس و تاب آوری بیشتری می خواهید؟

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
135,920 تومان 169,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
20230
دوست داشتن5
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

تذکر مهم

تا زمانی‌که این صفحات را نخوانده‌اید، از این کتاب استفاده نکنید.

شما کتابی در دست دارید که قدرت دگرگون‌کنندة آن، زندگی‌تان را تغییر خواهد داد.

دلیل اینکه در این مرحله از زندگی‌تان اینجا هستید و این کتاب در دستانتان است، این است که می‌خواهید دست به تغییر بزنید. تنها با برداشتن این کتاب، بذر تغییروتحولتان را کاشته‌اید. این سیستم رهنمودی است برای رسیدن به مرحلة بعدی؛ بنابراین درک این نکته حیاتی است که این کتاب فقط برای خواندن نیست، بلکه بخشی از راه‌حل تغییروتحول زندگی شما است. خود کتاب اولین عنصر ضروری و بخشی از جعبه‌ابزار شما است. تکنیک‌های ساده و قدرتمند این کتاب که شامل خلسة هیپنوتیزمی نیز هستند، قدرت ذهن ناخودآگاه شما را تقویت کرده و شما را به‌سوی موفقیت دائمی و یک تحول اساسی هدایت می‌کند. در کنار مطالعة این کتاب، جلسات هیپنوتیزم نیز می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد تا شما نتایج بهتر و طولانی‌تری داشته باشید، زیرا ذهن ناخودآگاه شما را پذیراتر و آماده‌تر می‌کند. هیپنوتیزم یک خواب نیست، بلکه حالت شگفت‌انگیزی از یک آرامش عمیق و رؤیاپردازی یا همان مدیتیشن است. حتی اگر فرد آرامی هستید، اما نیاز به بیدار کردن ذهنتان دارید، جلسات هیپنوتیزم می‌توانند راه‌گشا باشند. این جلسات در عین لذت‌بخش بودن، بسیار مفید نیز هستند. بسیاری از مردم برای تقویت ذهنیت جدید و رسیدن به موفقیت، بارها و بارها آن را تجربه می‌کنند. از تکنیک‌ها لذت ببرید و آرام باشید و این را بدانید که در مسیر موفقیتی پایدار گام برداشته‌اید.

 

چرا این سیستم، زندگی شما را بهتر می‌کند؟

آنچه در دستان شماست فقط یک کتاب نیست، بلکه سیستمی است که تحت آزمایش‌های سخت و گوناگونی قرار گرفته و حاصل سال‌ها آزمایش و مطالعه است. مطالعة این کتاب و انجام تکنیک‌های آن، زمان زیادی از شما نمی‌گیرد، اما به‌طورقطع زندگی‌تان را در مسیر بهتری هدایت خواهد کرد. این ابزار به شما کمک می‌کند تا به قدرت نهان و دگرگون‌کنندة وجودتان تلنگر بزنید. آن قدرت «مثبت بودن» است. اتصال به آن قدرت نهان می‌تواند تمام جنبه‌های زندگی شما را متحول کند. فقط دربارة کاربردی بودن این سیستم حرف نمی‌زنیم. من با اطمینان کامل ادعا می‌کنم که این سیستم، قدرتمندترین فرایند روان‌شناختی است که من تاکنون دیده‌ام. این کتاب به روشی مختصر نوشته شده است تا تغییرات مثبتتان را در کوتاه‌ترین زمان تجربه کنید. آلبرت اینشتین گفته است: «همه چیز باید تا حد امکان ساده باشد، اما نه ساده‌تر.»

اگر حس‌وحال خوبی ندارید، روحیه‌تان تضعیف شده است، بی‌انگیزه هستید، اضطراب و نگرانی دست از سرتان برنمی‌دارد یا اگر عملکرد خوبی دارید، اما برای بهتر شدن آن به شارژر و تقویت‌کننده نیاز دارید، پس سیستم ارائه‌شده در این کتاب برای شما مناسب است. تکنیک‌ها در اینجا طراحی شده‌اند تا به شما کمک کنند تحت فشارها آرام بمانید، خودکنترلی بیشتری داشته باشید، بتوانید باانگیزه و خوش‌بینانه پاسخ پرسش‌های خود را انتخاب کرده و درعین‌حال دیدگاه خود را نیز حفظ کنید و همچنین اعتمادبه‌نفس بالایی داشته باشید. به‌عبارت‌دیگر، این سیستم با تلنگر به طرز فکرتان، شما را به جهت فکری و رفتاری‌ای سوق می‌دهد که من آن را «مثبت‌گرایی» نامیده‌ام. این بدان معنا نیست که حتی مواقعی که اتفاق‌های بدی رخ می‌دهد، شما همیشه احساس خوشحالی می‌کنید. اگر اتفاق وحشتناکی بیفتد، طبیعی است که احساس غمگینی، عصبانیت، ترس یا ترکیبی از این سه احساس را داشته باشید، اما هیچ‌کس مایل نیست همیشه با ترس، عصبانیت و غم‌واندوه زندگی کند. در مدت به کار بردن این سیستم، احساسات طبیعی وجودتان بر پایة اعتمادبه‌نفس، انعطاف‌پذیری و انگیزه تنظیم خواهد شد و همان‌طور که شما غرق این احساسات مثبت می‌شوید و آن‌ها را در آغوش می‌گیرید، تمام جنبه‌های زندگی‌تان، از کار بگیرید تا روابط و حتی تصور شما از خودتان، شکل تازه‌ای به خود می‌گیرند. در این کتاب از سیستم قدرت «تلقین» استفاده شده است. این تکنیک قدرتمند، چیزی است که من عمرم را صرف مطالعة آن کرده‌ام.

گاهی مردم به من می‌گویند که این‌ها تلقین‌کردنی نیستند. سپس من از آن‌ها می‌پرسم: «اسم شما چیست؟» و آن‌ها نامشان را به من می‌گویند. سپس می‌پرسم: «از کجا اسمت را می‌دانی؟» و به‌طورمعمول می‌گویند: «خب، اسم من همه جا همین است». درواقع، دلیل آن این است که یک ‌بار فردی او را با همین نام صدا کرده و این خطاب قرار داده شدن با اسمش، بارها و بارها از زبان دیگران برایش تکرار شده است. از آن‌ها می‌پرسم که از کجا می‌دانید آسمان آبی است و آن‌ها چیزهایی مانند «چون همه می‌دانند» می‌گویند. بار دیگر به آن‌ها می‌گویم، نه، دلیلش این است که برای اولین ‌بار کسی آن را به شما تلقین کرده است. همة آدم‌ها تلقین‌پذیر هستند، اما این بدان معنی نیست که همگی به هر تلقینی پاسخ خواهند داد. هیپنوتیزم‌کننده فردی است که با مهارت افراد را وادار می‌کند تا به تلقین‌ها پاسخ بدهند. هنگامی‌که خواندن این کتاب را به پایان رساندید، به درک مفیدی از قدرت تلقین و شیوة استفاده از آن برای بهبود زندگی خود، خواهید ‌رسید.

پژوهش‌های علمی نشان می‌‌دهد که قالب‌های بنیادین باورهای ما، دربارة آنچه دربارة خودمان، کلمات و زندگی‌مان فکر می‌کنیم، همگی در هفت سال اول دوران کودکی‌مان شکل می‌گیرند. این مقوله، به‌ویژه دربارة تجربه‌های عاطفی شدید، خواه مثبت یا منفی، نیز صادق است. افلاطون در جملة معروفش می‌گوید: «پیش از هفت‌سالگی بدن آن پسر را به من تحویل بدهید تا من آن مرد را به شما نشان دهم». در این دوره، یک طرح کلی از ذهنیتمان نسبت ‌به خودمان در ضمیر ناخودآگاهمان حک می‌شود؛ اینکه در طول زندگی چه چیزهایی را می‌توانیم به دست آوریم یا قادر به انجام چه کارهایی نیستیم. یک تجربة ناخوشایند منفی از صحبت کردن درمقابل جمع در همان دوران کودکی می‌تواند باور اینکه ما یک سخنران بااعتمادبه‌نفس نیستیم را در ذهنمان ایجاد کند. از سوی دیگر، مورد تعریف و تمجید قرار گرفتن در همان اوایل زندگی، برنده شدن در یک مسابقه، مورد ستایش یک شخصیت الهام‌بخش قرار گرفتن یا حتی در یک موقعیت دشوار قرار گرفتن، می‌تواند ما را به این باور برساند که در یک مسئلة خاص، خوب یا حتی فرد بااستعدادی هستیم. گاهی‌‌اوقات برای نجات یافتن و رسیدن به ساحل امن، به چالشی شدید نیاز داریم تا به ما کمک کند باورمان را شکل دهیم و بپذیریم که خوش‌شانس و قوی هستیم. درواقع، ممکن است دو نفر اتفاق‌های مشابهی را تجربه کنند، اما باورهای کاملاً متفاوتی از خودشان و زندگی‌شان بیابند. دلیلش این است که هریک تعبیرهای متفاوتی از مسئله دارند. یکی ممکن است خودش را «خوش‌شانس» و دیگری «قربانی» بداند. یکی نیمة پر لیوان را می‌بیند و دیگری نیمة خالی آن را ملاک قرار می‌دهد. این تصمیمات و فرایندهای فکری ما هستند که در مدت دوران شکل‌گیری، پتانسیل ما را برای رسیدن به چیزی که می‌خواهیم، شکل می‌‌دهند. آن‌ها همانند تلقین‌های هیپنوتیزمی عمل می‌کنند و الگوی مهمی از «خود اصلی» به ما می‌دهند. تمام تکنیک‌های به‌کاررفته در این کتاب برای کمک به شما طراحی شده‌اند تا بتوانید باورهایی که دربارة خودتان و زندگی دارید و همچنین نوع زندگی‌ای که می‌خواهید در آینده داشته باشید را انتخاب کنید.

اغلب مجموعه‌ای از عوامل هستند که در شکل‌گیری یک باور اصلی دخالت دارند. زمانی‌که یک بچه‌مدرسه‌ای بودم، به من می‌گفتند که در زندگی‌ کاره‌ای نخواهم شد. یادم هست که به‌شدت عصبانی می‌شدم و مدام با خودم درگیری فکری داشتم. «نشانتان می‌دهم!» در هر لحظه شما این حق انتخاب را دارید تا نحوة تفسیر و تعبیرتان از موضوع پیش‌آمده را خودتان انتخاب کنید. زندگی از هر دستی که به شما داده باشد، فراموش نکنید که همیشه این قدرت را دارید تا برخی از جنبه‌های آن را تغییر دهید؛ خواه دیدگاهتان یا پاسخی که به رویدادها می‌دهید یا درنهایت شرایط و نتیجة حاصل از آن را.

البته ژنتیک در اینکه ما چه کسی هستیم، نقش بسزایی دارد و بحث دربارة اینکه چقدر ژنتیک و تا چه حد محیط اطراف در شکل‌گیر‌ی‌مان تأثیر‌گذار هستند، همچنان ادامه دارد و به‌طورمعمول نتیجه این بوده که هر دو عامل به‌طور مساوی مؤثر هستند. بااین‌حال، پژوهش‌های تازة پروفسور بروس لیپتون نشان داده است که ما می‌توانیم ژنتیک خود را ازطریق روان‌شناسی فردی‌مان تحت‌تأثیر قرار دهیم، اما اینکه تا چه حد، هنوز واقعاً مشخص نیست.

بدون شک شواهد علمی نشان داده است که خمیرة هر فرد در اوایل زندگی‌اش چنان شکل می‌گیرد که بر مابقی عمرش تأثیرگذار است، اما آنچه را که می‌توان آموخت، درعین‌حال می‌تواند آموختنی نباشد. این بدان معنا است که همیشه راهی وجود دارد. گذشته نیازی به یادآوری شما ندارد، پس اگر دوستش ندارید، آن را بی‌معنی بپندارید. هنگامی‌که متوجه این امر مهم شدم، بیشتر عمرم را صرف آموزش دادن به مردم کردم که چطور فرایند افکار منفی باز‌دارنده‌شان را تغییر دهند و توانمندسازی کنند تا به آن چیزی که می‌خواهند برسند و به آن فرد بهتری که دلشان می‌خواهد، تبدیل شوند.


ادامه مطلبShow less
شناسنامه
20230

مشخصات

کد کتاب
20230
شابک
978-622-220-831-8
نام کتاب
تاب آوری و مثبت نگری
نویسنده (ها)
پل مکنا
مترجم (ها)
آزاده اعرابی
موضوع کتاب
خوب زیستن
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1402
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
تغییر سبک زندگی با ان ال پی - NLP تغییر سبک زندگی با ان ال پی - NLP
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
اگر می‌خواهید اعتمادبه‌نفستان را بالا ببرید، استرس را به حداقل ممکن برسانید، مهارت‌های جدید بیاموزید یا دیدگاهتان را عوض کنید، به شما توصیه می‌کنیم با خواندن چنین کتاب‌هایی در مسیر تغییر قدم بردارید و شاهد تغییرات...
دوست داشتن
روحی که مهمان این بدن است روحی که مهمان این بدن است
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
111,920 تومان 139,900 تومان
‎−20%
اولین پیکره از سرگذشت مردی که تمامی رویاهای خود را زندگی کرد. روزی بر سکوی قهرمانی و روزی در شوکت تاجری پر زرق و برق. زمانی رسید که تمام خواسته های مادی او محقق شده بود اما خموده و بی هدف در جست و جوی معنایی برای...
دوست داشتن
خودتان را برند کنید خودتان را برند کنید
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
279,920 تومان 349,900 تومان
‎−20%
اما برند شما چیست؟ جان پرکیس و دیوید رویستون لی معتقدند هر شخص دارای برندی مخصوص به خود است. در واقع برند شما چیزیست که مردم در نبودتان می‌گویند. وقتی کسی که خوب شما را می‌شناسد، از شما تعریف می‌کند، چه چیز می‌گوید؟...
دوست داشتن
کتاب خودتان را بهتر بشناسید کتاب خودتان را بهتر بشناسید
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
303,920 تومان 379,900 تومان
‎−20%
 این کتاب برای افرادی است که می‌خواهند شور و هیجان را به زندگیشان بازگردانند.کتاب حاضر، روشی کامل برای خودشناسی و رفتارشناسی است. صد رفتار ذکرشده؛ یکی از ارزشمندترین موهبت‌های شما را آشکار می‌کند که همان خود واقعیتان...
دوست داشتن
قانون 5 ثانیه قانون 5 ثانیه
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
239,920 تومان 299,900 تومان
‎−20%
کتاب قانون 5 ثانیه منتشر شد. قرار است مطلب درخورتوجهی یاد بگیرید: فقط در 5 ثانیه زندگی‌تان را عوض کنید. به حیله‌گری می‌ماند، این‌طور نیست؟ به شما ثابت می‌کنم که این علم است. زندگی‌تان با تصمیمات 5ثانیه‌ای‌تان تغییر...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
رنگ ها رنگ ها
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
20,800 تومان 26,000 تومان
‎−20%
رنگ‌ها از خصوصیات فردی، رویاها و آرزوهای ما حکایت می‌کنند. رنگ‌ها در ما سرزندگی و نشاط ایجاد کرده و در ابراز احساسات و عقاید به ما کمک می‌کنند. گاهی نیز با فرو نشاندن انرژی درونی‌مان می‌‌توانند سد راه ابراز عقایدمان...
دوست داشتن
معجزه شادی معجزه شادی
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
5,520 تومان 6,900 تومان
‎−20%
درباره‌ی لحظه‌ای که شاد هستید چه می‌دانید؟ آیا به اندازه‌ی بیشتر مردم شاد هستید؟سلامتی چقدر برای شما شادی می‌آورد؟ آیا آن شادی پایدار را به همراه دارد؟ آیا با لبخندی روی صورت، می‌توانید به‌راستی خود را شاد کنید؟...
دوست داشتن
به دنیا آمده ایم تا خوشبخت شویم! به دنیا آمده ایم تا خوشبخت شویم!
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
27,120 تومان 33,900 تومان
‎−20%
زندگی مثل بازی گلف است. تمرکز بر روی هدف و عدم توجه به هر چیز که تمرکز ما را به هم می‌ریزد، لازمه‌ي برنده شدن است و یکی از بزرگ‌ترین عواملی که تمرکز انسان‌ها را در بازی گلف زندگی به هم می‌ریزد، صدای سوت قطار انتقادات...
دوست داشتن
یادداشت هایی از آسمان یادداشت هایی از آسمان
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
این کتاب مجموعه‌ای است از حقایق ارزشمند و روحیه‌بخش که می‌تواند به‌طور تصادفی گشوده شود. و به خوانندگان می‌آموزد چگونه به شیوه‌ای زندگی کنند که پیش‌تر آن را خیالی بیش نمی‌دانستند.
دوست داشتن
شکوه زندگی در لحظه حال شکوه زندگی در لحظه حال
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
215,920 تومان 269,900 تومان
‎−20%
در این کتاب می خوانید: شخصیت‌ شما ذهن شما نیست. هشیاری، راه‌ راهایی از درد و رنج، با تمام وجود در لحظه حال زندگی کنید، هویت درونی، روابط آگاهانه، مهمتر از خوشبختی و بدبختی، آرامش است.
دوست داشتن
عاشق خودت باش عاشق خودت باش
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
247,920 تومان 309,900 تومان
‎−20%
اثر شگفت‌انگیز برای پایان دادن به وسواس منفی نسبت به ظاهر و آغاز زندگی توام با شادی و اعتماد‌به‌نفس را در این کتاب کشف کنید و بیاموزید
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم