بیلیجی

این کلمات و جملات افتخارشان است که چشمان شما آن‌ها را نوازش می‌کنند.

تک‌تک شما خوانندگان، به‌نوعی داستان نوشته‌شده در این کتاب را در زندگی خود یا اطرافیانتان دیده‌اید؛ داستان ما آدم‌ها و هزاران پرسش که در ذهن تک‌تک ما وجود دارد. اینکه از کجا آمده‌ایم؟ به کجا می‌رویم؟ چرا عده‌ای ثروتمند و عده‌ای فقیر هستند؟ جبر جغرافیایی و زمانی و مکانی و پاسخ‌های علم، فلسفه و دین به این پرسش‌ها، به‌نحوی در این داستان آمده است.

ادامه مطلبShow less
59,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
70099
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

این داستان تلاش می‌کند به این مفاهیم و همچنین مفاهیم عمیق‌تری چون عشق، عرفان و متدهای دینی رایج بپردازد. این رمان راهی خواهد بود برای تک‌تک آدم‌ها تا بتوانند با پیدا کردن قوانین کائنات و بالاتر از آن، پی بردن به قدرت بی‌نهایت درونی خود، به سعادت و خوشبختی‌ای که مد نظرشان است برسند.

من معتقدم که برای بیداری، دانستن و پیمودن راه عشق، هیچ محدودة سنی خاص و هیچ مکان، زمان و مذهب خاصی نمی‌تواند کمک کند تا به آن آگاهی و تمرکز در ذهن و قلبمان برسیم. پس از آن، مسیر روشنی باز خواهد شد که تا سرمنزل نور و عشق، راه را نشان خوهد داد و نشانه‌ها همه‌جا حضور پیدا خواهند کرد.

آدم‌های بزرگی در طول تاریخ، این بیداری و آگاهی را تجربه کرده و آن را به نگارش درآورده‌اند که در لابه‌لای این داستان به آن اشاره شده است. در قرن اخیر، به‌خصوص در غرب، نیز عرفای نوینی ظهور کرده و آشکارا یا در لفافه این آگاهی را در نوشته‌ها یا فیلم‌های مختلف بیان کرده‌اند. سرزمین ما نیز در این زمینه پیشرو بوده و عرفا و بزرگان فرهنگ و مکتب ما در لفافه‌ای هزارتو آن را با شعر و نثر بیان کرده‌اند.

این داستان سعی دارد راهکار رسیدن به این آگاهی را به زبان ساده بیان کند. «بیلیجی» کلمه‌ای ترکی است و در زبان ترکی آذری به معنی عارف و داننده بزرگ و کسی است که به این آگاهی و تمرکز رسیده است.

جا دارد از همسر عزیزم خانم سمیه صدرآرا  که در نگارش و تصحیح این داستان کمک شایانی کردند تشکر ویژه داشته باشم.

 

 

دکتر محمد محمدی ارباطی

متخصص جراحی عمومی

و فلوی فوق‌تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی و ترمیمی دانشگاه تهران

 

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
70099

مشخصات

کد کتاب
70099
شابک
978-622-220-839-4
نام کتاب
بیلیجی
نویسنده (ها)
دکتر محمد محمدی ارباطی
موضوع کتاب
داستان و رمان
قطع
رقعی
صفحات
104
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1402
نظرات
بدون نظر
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
از عشق تا دیوانگی راهی نیست از عشق تا دیوانگی راهی نیست
دوست داشتن
349,900 تومان
هنوز دخترك در را كاملاً باز نكرده بود كه زن ميانسالي شيون‌كنان در را هول داد و رو به دخترك فرياد زد: «بي‌غيرت، بي‌شرف، حرام‌لقمه… زندگي و آبرويش را تباه كردي بس نبود كه جانش را هم گرفتي؟! كم زير بال و پرت را گرفت و به...
دوست داشتن
349,900 تومان
من همان گل شقایق هستم در برکه‌ای کوچک، زمان سیلی می‌زند بر گونه‌ام و گذر عمر را گوشزد می‌کند، اما من نمی‌خواهم محدود باشم، نمی‌خواهم فقط یک گل باقی بمانم تا دیگران لذت ببرند، نمی‌خواهم فقط در برکه ریشه داشته باشم، من...
دوست داشتن
459,900 تومان
فریاد زد: «روتو از من برنگردون، رویا! با من این‌طوری رفتار نکن.» چرخیدم و یک بار دیگر نگاهش کردم. چهره‌ای که زمانی برایم بسیار زیبا و دوست‌داشتنی بود، اکنون کریه و ناآشنا به نظرم می‌رسید. گفتم: «برو؛ دیگه همه‌چی بین...
دوست داشتن
خاستگاه خاستگاه
دوست داشتن
599,900 تومان
در این کتاب شاهد تقلای دانشمندی خواهید بود که در تلاش است به جهان نشان دهد، علم جایگزین دین خواهد شد. ادموند کرش از یک فرقه تندروی دین کاتولیک ضربه خورده است و زخم‌دیده از این گروه، در تلاش است نشان دهد دنیا و انسان...
دوست داشتن
چهل قانون عشق چهل قانون عشق
ناموجود
دوست داشتن
369,900 تومان
رمانی شگفت‌انگیز و سرشار از پیام که می‌تواند پدیده‌ی جدید نشر جهانی باشد. داستانی روشنگر و احساسی؛ پیروزی‌نامه‌ای اندوهناک در گستره‌ی ایمان و عشق. رمانی با ماجراهای رنگارنگ به هم تنیده، هوشمندانه و مسحورکننده.
دوست داشتن
یدک یدک
دوست داشتن
499,900 تومان
ویلی دو سال از من بزرگ‌تر و وارث بود، درحالی‌که من یدک بودم. این صرفاً نحوه اشاره مطبوعات به ما نبود ــ اگرچه قطعاً چنین بود. مختصرگویی وارث و یدک، اغلب توسط پدر، مادر، پدربزرگ و حتی مادربزرگ استفاده می‌شد.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم