باشگاه پنج صبحی ها

چگونه نوابغ، غول‌های دنیای تجارت صبحشان را می‌گذرانند تا به موفقیت‌های بزرگ برسند.

فرمول ساده‌ای که می‌توانید به راحتی از آن برای زود از خواب بیدار شدن و بهره ‌گیری از الهام برای رسیدن به یک روز بزرگ استفاده کیند .

روش قدم‌به‌قدم برای استفاده از سکوت و آرامش صبح، ورزش کردن و رشد شخصی.

روشی برای بیدار شدن صبح زود از خواب، به منظور فکر کردن، ابراز خلاقیت و رسیدن به آرامش.

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
303,920 تومان 379,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
20189
دوست داشتن33
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

باشگاه ساعت پنج‌صبحی‌ها» مفهوم و روشی است که من آن را در مدتی بیش از بیست سال با موفقیت به کارفرمایان خبره، مدیرعاملان شرکت‌های بزرگ، فوق ستاره‌های ورزشی، اسطوره‌های موسیقی و اعضای خانواده‌های موفق آموزش داده‌ام.

چگونه نوابغ، غول‌های دنیای تجارت صبحشان را می‌گذرانند تا به موفقیت‌های بزرگ برسند.

فرمول ساده‌ای که می‌توانید به راحتی از آن برای زود از خواب بیدار شدن و بهره ‌گیری از الهام برای رسیدن به یک روز بزرگ استفاده کیند .

روش قدم‌به‌قدم برای استفاده از سکوت و آرامش صبح، ورزش کردن و رشد شخصی.

روشی برای بیدار شدن صبح زود از خواب، به منظور فکر کردن، ابراز خلاقیت و رسیدن به آرامش.

«کتاب‌های رابین شارما به مردم در سرتاسر جهان کمک می‌کند زندگی‌ای عالی داشته باشند. ـ پائولو کوئلیو

پیام نویسنده و اهداء کتاب

از اینکه این کتاب را می‌خوانید سپاسگزارم. صمیمانه امیدوارم که این کتاب به شکوفایی استعدادهای شما کمک کند و تحولی قهرمانانه در خلاقیت، بهره‌وری، موقعیت و خدمت به جهان هستی فراهم آورد.

«باشگاه ساعت پنج‌صبحی‌ها» مفهوم و روشی است که من آن را در مدتی بیش از بیست سال با موفقیت به کارفرمایان خبره، مدیرعاملان شرکت‌های بزرگ، فوق ستاره‌های ورزشی، اسطوره‌های موسیقی و اعضای خانواده‌های موفق آموزش داده‌ام.

نگارش این کتاب بیش از چهار سال وقت گرفته است. در این مدت به ایتالیا، آفریقای جنوبی، کانادا، سوئیس، روسیه، برزیل و مورس‌تیوس سفر کردم. گاه کلمات به روانی نسیم تابستانی به قلم جاری می‌شدند، گاه پرچم سفید تهی شدن از خلاقیت را بالا می‌بردم و در مواقعی از این فرایند معنوی مسئولیتی فراتر از نیازهای شخصی مرا به ادامة کار تشویق می‌کرد.

در این کتاب همة آن چیزهایی که باید می‌نوشتم را به رشتة تحریر درآورده‌ام. لازم می‌دانم از همة کسانی که مرا در این مهم یاری داده‌اند تا «باشگاه پنج‌صبحی‌ها» را بنویسم، تشکر کنم.

من متواضعانه این کتاب را به شما خوانندة عزیز اهداء می‌کنم. دنیا به قهرمانان بیشتری احتیاج دارد. وقتی بتوانید یکی از این قهرمانان باشید، چرا باید انتظار بکشید! از همین امروز شروع کنید.

با عشق و احترام

رابین شارما

«تا ابد فرصت داریم که پیروزی‌هایمان را جشن بگیریم، اما برای به دست آوردن این پیروزی‌ها، چند ساعتی بیشتر وقت نداریم.» - آمی کارمیکل

«برای آنچه ارزشمند است، هرگز دیر نیست. درمورد خودم بگویم که خیلی زود است به آن کسی که می‌خواهم باشم برسم... امیدوارم آن‌طور که می‌خواهید زندگی کنید و اگر می‌بینید که نمی‌کنید، امیدوارم این توانمندی را داشته باشید که همه چیز را از نو شروع کنید.» - اسکات فیتز جرالد 

«برای آن‌ها که موسیقی را نمی‌شنوند، کسانی که می‌رقصند، دیوانه هستند.»
-
فریدریش نیچه

فصل 1

اقدام خطرناک

تفنگ بیش از اندازه خشن، طناب دار بیش از اندازه قدیمی و تیغة چاقو برای زدن رگ مچ دست، بیش از اندازه بی‌صداست؛ بنابراین این سؤال مطرح است که چه عاملی سبب شده است زندگی او که زمانی باشکوه و موفق بوده، به‌سرعت با کمترین دردسر و بااین‌حال با حداکثر تأثیرگذاری به انتها برسد؟

تا همین یک سال پیش، شرایط تا حدود زیادی امیدوارکننده بود. کارفرمای غول قسمت خود به شمار می‌آمد؛ یک رهبر، یک بشردوست. او اواخر دوران 30سالگی را می‌گذراند و سرپرست یک شرکت فناوری بود که آن را در خوابگاه خود در کالج بنیانگذاری کرده بود. او می‌خواست با تولید کالاهایی که مشتریان به آن احتیاج داشتند، در بازار بروبیایی ایجاد کند.

اما حالا غافلگیر شده بود و در اثر حسادت و خباثت دیگران که مالکیت او را بر تجارتی که عمری وقت صرف آن کرده بود، زیر سؤال برده بودند، مجبور بود شغل دیگری برای خودش پیدا کند.

شقاوت این حوادث برای کارفرما قابل‌تحمل نبود. در پسِ ظاهر خشک و سرد او، قلب دلسوزی می‌تپید. او احساس می‌کرد زندگی به او خیانت کرده است؛ معتقد بود شایستة چیزی بیش از این‌هاست.

به فکرش رسید یک شیشه پر از قرص خواب بخورد. با خودش فکر می‌کرد که با خوردن این قرص‌های خواب همه چیز به‌راحتی تمام می‌شود؛ باید از این درد و رنج نجات پیدا کند.

بعد نگاهش به چیزی روی بوفة از جنس بلوط در اتاق‌خواب یک‌سره سفیدش افتاد. بلیتی برای شرکت در یک همایش رشد و اعتلای شخصی که مادرش به او داده بود. کارفرما معمولاً به کسانی که در این قبیل همایش‌ها شرکت می‌کردند، می‌خندید و آن‌ها را بال‌های شکسته خطاب می‌کرد. می‌گفت آن‌ها دنبال یک مرشد کاذب می‌‌گردند تا آنچه خود دارند را از او بگیرند.

شاید زمان آن رسیده بود که در انکارش تجدیدنظر کند. گزینه‌های چندان زیادی نداشت؛ یا باید به امید رسیدن به آرامش در همایش شرکت می‌کرد، یا آرامش را در یک مرگ فوری و راحت جست‌وجو می‌نمود.

 

 

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
20189

مشخصات

کد کتاب
20189
شابک
9786222201593
نام کتاب
باشگاه پنج صبحی ها
نام اصلی
The 5AM club
نویسنده (ها)
رابین شارما
مترجم (ها)
مهدی قراچه داغی
موضوع کتاب
خوب زیستن
قطع
رقعی
صفحات
350
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ سیزدهم
سال چاپ اول
1399
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
چگونه افراد را به انجام کاری ترغیب کنیم چگونه افراد را به انجام کاری ترغیب کنیم
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
37,520 تومان 46,900 تومان
‎−20%
یکی از شروط موفقیت، ایجاد انگیزه و شکل‌دهی یک هدف در اشخاص مختلف است. در این کتاب به شما آموزش داده می‌شود چگونه یک فرد را به انجام کاری ترغیب کنید.
دوست داشتن
آخرین راه کاهش وزن و لاغری آخرین راه کاهش وزن و لاغری
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
319,920 تومان 399,900 تومان
‎−20%
    می‌دانم به دنبال دستورالعملی‌ هستید كه مثل نور خورشید كه یخی را ذوب می‌كند، چربی‌های شما را آب كند. می‌دانم كه با پی‌گیری آن رژیم‌ها چیزی جز درماندگی‌، درد و اندوه عایدتان نمی‌شود‌. فقط خودتان را ارزان می‌فروشید؛...
دوست داشتن
مربی برتر مربی برتر
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
287,920 تومان 359,900 تومان
‎−20%
در این کتاب لذت‌بخش که اصول ساده‌نویسی در آن به‌طور کامل رعایت شده است، یکی از بهترین نویسندگان و مربیان عصر حاضر دنیا، مایکل نیل رازهایی را با شما در میان می‌گذارد که از طریق آن زندگی خودتان و زندگی کسانی را که با...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
توان درونی تان را کشف کنید توان درونی تان را کشف کنید
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
335,920 تومان 419,900 تومان
‎−20%
برای بسیاری از مردم این پرسش پیش می‌آید که استعداد یا توان درونی واقعاْ یعنی چه و به‌ویژه چگونه آن را می توان کشف و استفاده کرد. کتاب توان درونی تان را کشف کنید ابزاری است که به شما کمک می‌کند توان درونی‌تان را پیدا و...
دوست داشتن
نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
255,920 تومان 319,900 تومان
‎−20%
هدف ما در این کتاب این است که به شما نشان دهیم چطور می‌توانید فعال، سرزنده و با شور و نشاط و حتی متوقع زندگی کنید و قربانی تلاش‌های خود نباشید و اشخاص و موضوعاتی را از فشار دادن دکمه‌های اعصابتان باز دارید.
دوست داشتن
ذهنیت تان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند ذهنیت تان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
39,920 تومان 49,900 تومان
‎−20%
در این کتاب 12 اصل برای ایجاد دنیایی همراه با عشق و دوستی و آرامش به شما ارائه می‌شود تا زندگی دلخواه خود را ایجاد کنید...
دوست داشتن
خوشبختی نصیب بهترین ها می شود (جلد اول) خوشبختی نصیب بهترین ها می شود (جلد اول)
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
127,920 تومان 159,900 تومان
‎−20%
(از مجموعۀ 3 جلدی)کتاب حاضر، جلد اول از مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه و شگفت‌انگیز است که با زبانی ساده و روان نگاشته شده‌اند. در داستان «غاز و اسب» می‌خوانیم: «غازی در چمنزار داشت می‌چرید که یک‌باره با خود پنداشت...
دوست داشتن
100 راز شاد زیستن 100 راز شاد زیستن
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
159,920 تومان 199,900 تومان
‎−20%
100 نكته‌ای كه در این كتاب در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار گرفته نتیجه‌ی تحقیقات دانشمندان و محققان است و به منظور دستیابی به زندگی شاد و لذت بردن از تمام لحظه‌های زندگی تنظیم شده است. هر یک از این توصیه‌ها با مثالی...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم