لطفا به من دروغ نگو

119,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

دروغ کتمان حقیقت است. اندیشه‌ای که بر مبنای دروغ شکل گرفته باشد، جامعه‌ای از نابرابری را بنا می‌نهد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها1
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

لطفا دروغ نگویید. بنابر نیاز، بنابر مصلحت و بنا بر هر دلیلی که دروغتان را موجه می‌پندارید، دروغ تگویید. دروغ مسری ترین بیماری تاریخ بشر به شمار می‌رود. هر جامعه‌ای، از کوچک‌ترین واحد آن که خانواده است تا بزرگ‌ترین آن که کشور است، در صورت رواج و شیوع دروغ به زوال و نابودی کشیده می‌شود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
10655

مشخصات

کد کتاب
10655
شابک
978-622-220-829-5
نام کتاب
لطفا به من دروغ نگو
نویسنده (ها)
کامیار فیلسوفی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
238
تاریخ چاپ
سال 1401
نوبت چاپ
چاپ اول
نظرات
بدون نظر
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
چرا بهترین ها استخدام نمی شوند؟ چرا بهترین ها استخدام نمی شوند؟
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10601
29,900 تومان (بدون مالیات)

اگر استخدام را به معنای سادۀ «به کارگیری فردی توسط دیگری» در نظر بگیریم، می‌توان تاریخچه‌ای بسیار طولانی برای آن انتظار داشت. فرایند استخدام، همواره با نگرانی‌‌هایی برای دو دسته از افراد همراه بوده است. ادامه در اطلاعات بیش تر ...

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10017
4,900 تومان (بدون مالیات)

با مطالعه 12 گام تا مدیریت زمان، این امكان برای شما به وجود خواهد آمد كه توانایی‌های خود را بهتر بشناسید و با توجه به زمان و شرایطی كه در اختیار دارید بهترین راه را در پیش گرفته و به نتایجی بهتر و قابل ‌قبول‌تر دست بیابید. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10215
39,900 تومان (بدون مالیات)

رئیس خوب، رئیس بد كتابی است درباره‌ی كارهایی كه بهترین مدیران انجام می‌دهند، نه درباره‌ی عملكرد مدیران معمولی یا آن‌ها كه اندكی تبحر و كفایت در زمینه‌ی مدیریت دارند. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10369
319,900 تومان (بدون مالیات)

کتابی که در دستان شماست، همان است که مدت‌هاست در جستجویش بوده‌اید. این کتاب پیله‌ی زندگی شما را از هم می‌شکافد و دگرگون می‌‌کند و از شما، انسانی موفق، ثروتمند، سالم و نیرومند می‌سازد تا به فضای آرامش، آسایش، نشاط و سرزندگی پرواز کنید. البته به شرطی که آن را بخوانید و به تک تک راهکارهایش عمل کنید! 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10270
299,900 تومان (بدون مالیات)

زندگی كردن هماهنگ با قانون جاذبه، شما از چه چیزی ساخته شده‌اید ، فراوانی در زندگی، خواسته‌های خودتان را تعیین كنید. زندگی آگاهانه‌ای را شروع كنید. از همین امروز شروع كنید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10106
24,900 تومان (بدون مالیات)

این نوشته در دو جلد تنظیم شده است: بی تابی ریشه (1) و بیداری ریشه (2). ریشه کوچولو در مسیر تحول خود از عشق، هستی، خودشناسی، ریشه های دیگر، دشواری ها، هوس، طوفان و بیراهه عبور می کند و سرانجام به شادی و آرامش می رسد. هر فصل از این نوشته پس از قصه درمانی، مباحث روان شناسی همان فصل از داستان را شرح می دهد.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10451
22,900 تومان (بدون مالیات)

بزرگ‌ترین موفقیت‌ زندگی‌كردن بدون محدودیت‌های مالی است. آزادی مالی به شما حق انتخاب می‌دهد. با آزادی مالی می‌توانید مكان زندگی، چگونگی آن، نحوه تربیت فرزندان و گذران اوقات آزاد خود را انتخاب كنید. با حمایت از انجمن خیریه جهانی یا كمك به جامعه محلی خود می‌توانید تفاوت ایجاد كنید. وقتی افق دید شما گسترده می‌شود، دنیا بهشت می‌شود.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10583
309,900 تومان (بدون مالیات)

چه بخواهیم، چه نخواهیم، ذهن ما دائم فعالیت می‌کند. در ضمن همه می‌دانند که بهتر است از فکر کردن به نگرانی ها دست بکشیم و از انجام کار‌های بیهوده دست برداریم. بله، هم ما می‌خواهیم، به نگرانی‌ها فکر نکنیم و به اعمال مناسب بپردازیم، اما ...

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10095
15,900 تومان (بدون مالیات)

برای دستیابی به خوشبختی و شادی دیگر لازم نیست دست به دامان هر جیزی و هر کسی شوید. جواب در درون شماست و با شماست که انتخاب کنید ورش تغییر نگرش به خود واقعی و شگفت‌انگیز شما را نشان بدهد.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10260
59,900 تومان (بدون مالیات)

کتاب سخنرانی به زبان ساده به شما تقدیم می‌شود؛ با این امید که توانایی و مهارت و قدرت نفوذتان را در زمینه‌ی اصول سخنرانی افزایش دهد. شما با مهارت‌های نخستین سخنرانی آشنا می‌شوید.

افزودن به محبوب‌ها
دانشگاه زندگی (اردیبهشت) دانشگاه زندگی (اردیبهشت)
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10202
359,900 تومان (بدون مالیات)

می‌دونی که بیشتر مشکلات ما در رابطه با خودمون و دیگران به علت عدم شناخت و آگاهیه، اگر هر روز یک کتاب اونم به مدت 20 دقیقه از این مجموعه 12 جلدی دانشگاه زندگی رو بخونید، بعد از یک سال به تمام رموزی که برای رسیدن به یک زندگی کامل و سرشار از خوشبختیه به آرامش و شکوفایی لازم خواهی رسید.

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم