زبان دوم و تفکر

پیشنهاد ویژه مدت محدود:
175,920 تومان 219,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
30157
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

همواره تاريخ يادگيري و آموزش زبان با چالش‌‌‌‌‌‌‌‌ها و سؤالاتي مواجه بوده است. با پيشرفت فناوري و علم، تلاش افراد براي ارائة روش‌‌‌‌هاي نوين آموزش زبان نيز افزايش يافته است. زبان‌‌‌‌آموزان همواره خواهان بهترين و مؤثرترين شيوة يادگيري زبان بوده‌‌‌‌اند. بسياري از افراد ترجيح مي‌‌‌‌دهند زبان را در مؤسسات آموزش خصوصي یاد بگیرند و هزينه‌‌‌‌هاي زيادي نیز براي يادگيري زبان صرف مي‌‌‌‌شود، اما بازده‌‌‌‌ مورد انتظار حاصل نمي‌‌‌‌شود. در نتیجه اين سؤال مطرح می‌شود که کدام روش آموزشي در يادگيري زبان مؤثرتر خواهد بود و مي‌‌‌‌تواند افراد را در رسیدن به مقصدشان یاری رساند.

در اين کتاب بر آن بوده‌‌‌‌ايم تا با جمع‌‌‌‌آوري تجربيات شخصي خود و بررسي پيشينة پژوهشي مبتني بر ارتباط مستقيم تفکر و زبان باهم و همچنین توجه به سبک‌‌‌‌هاي تفکر افراد، راهبردهايي را در آموزش زبان بیان کنيم که به تقويت زبان و تفکر کمک مي‌‌‌‌کند.

در آغاز اين فصل به‌‌‌‌اختصار به زبان و مراحل رشد زباني و نظريات مختلف دربارة این مراحل خواهیم پرداخت. همچنین علاوه بر پرداختن به نظريات کلي زبان، نظرياتي در زمينة اکتساب زبان دوم نيز بیان خواهیم کرد. در فصل دوم، مراکز زباني مغز و تغييراتي را توضيح خواهیم داد که با توجه به آموزش زبان دوم در مغز ايجاد مي‌‌‌‌شود. در فصل سوم، رابطة تفکر و زبان را بررسي خواهیم کرد. در اين فصل سعي بر این است که با تأکيد بر تأثير مستقيم زبان دوم بر مهارت‌‌‌‌هاي تفکري، به‌‌‌‌صورت مجزا به هريک از مهارت‌‌‌‌هاي تفکر بپردازيم. در فصل چهارم هوش و انواع آن را مورد بررسی قرار داده‌ایم. فصل پنجم سبک‌‌‌‌هاي تفکر و انواع آن بیان خواهد شد تا از اين طريق، سبک‌‌‌‌هاي غالب فکري افراد شناسايي شود. فصل ششم، تکنيک‌‌‌‌هاي تقويت تفکر در زبان‌‌‌‌آموزان را بررسي خواهد کرد و با تأکيد بر آموزش مهارت‌‌‌‌هاي تفکر، مراحل يادگيري زبان دوم معرفي خواهد شد. علاوه‌برآن، تکنيک‌‌‌‌هايي که زبان‌‌‌‌آموزي را آسان‌تر مي‌‌‌‌کنند، با تأکيد بر مهارت‌‌‌‌هاي تفکر بررسي مي‌‌‌‌شوند و درنهایت به‌‌‌‌صورت مستقيم، به تکنيک‌‌‌‌هاي تقويت تفکر با استفاده از آموزش زبان اشاره خواهد شد.

 

 

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
30157

مشخصات

کد کتاب
30157
شابک
978-622-220-931-5
نام کتاب
زبان دوم و تفکر
نویسنده (ها)
علی پیرهانی و صدیقه نصیری پور
موضوع کتاب
یادگیری و تربیتی
قطع
رقعی
صفحات
200
تاریخ چاپ
1403
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1403
نظرات
بدون نظر
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
خلق دنیای پیرامون به وسیله مدیریت سیگنال های ذهنی خلق دنیای پیرامون به وسیله مدیریت سیگنال های ذهنی
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
9,520 تومان 11,900 تومان
‎−20%
در این کتاب تلاش می‌کنم تأثیر ذهن انسان بر دنیای پیرامون را تحلیل و اثبات علمی کنم. برای این منظور ابتدا با دنیای فرکانس‌ها آشنا می‌شویم؛ سپس وجود فیزیکی و متافیزیکی بدن انسان و بعد ارتباط بدن فیزیکی و انرژی انسان را...
دوست داشتن
افسانه های بازاریابی افسانه های بازاریابی
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
از دیدگاه تاریخی، می‌توانیم به زمان سقوط دیوار برلین برگردیم. از آن زمان به بعد بود که اروپای شرقی شروع به گشودن درهای تجارت خود کرد. این رخداد به‌همراه رشد مداوم اقتصاد آسیا بیان می‌دارد که تجارت از آن زمان به بعد به...
دوست داشتن
کتاب اسرار کتاب اسرار
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
44,720 تومان 55,900 تومان
‎−20%
تنها راه تحقق بخشیدن به عمیق ترین خواسته ها و اشتیاق انسان، یافتن ابعاد ناشناخته و پنهان وجود خویش است. این کتاب رازگشای ابعاد پنهان زندگی شما خواهد بود. 
دوست داشتن
پول الکترونیکی پول الکترونیکی
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
263,920 تومان 329,900 تومان
‎−20%
بلاک‌چین (Blockchain) از دو کلمه Block (بلوک) و Chain (زنجیره) ایجاد شده است. این فناوری در حقیقت زنجیره‌ای از بلوک‌هاست. به‌طورکلی بلاک‌چین یک نوع سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است. تفاوت آن با سیستم‌های دیگر این است که...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم