مسئله مرگ و زندگی

مساله مرگ و زندگی، داستانی عاشقانه و روایتی باورنگری از زندگی زوجی است که تقریبا تمام عمر مانند روحی در یک بدن زندگی کرده‌اند. وقتی مریلین یالوم به سرطان مبتلا می‌شود، زوج عاشق تصمیم می‌گیرند مشاهده‌ها و یافته‌های خود در باب زندگی و مرگ را در یک کتاب مشترک بنویسند. وقتی کتاب به نیمه می‌رسد، میریلین از دنیا می‌رود و اروین مجبور می‌شود کتاب را به تنهایی به پایان برساند.

ادامه مطلبShow less
299,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
30095
دوست داشتن5
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

مساله مرگ و زندگی، داستانی عاشقانه و روایتی باورنگری از زندگی زوجی است که تقریبا تمام عمر مانند روحی در یک بدن زندگی کرده‌اند. وقتی مریلین یالوم به سرطان مبتلا می‌شود، زوج عاشق تصمیم می‌گیرند مشاهده‌ها و یافته‌های خود در باب زندگی و مرگ را در یک کتاب مشترک بنویسند. وقتی کتاب به نیمه می‌رسد، میریلین از دنیا می‌رود و اروین مجبور می‌شود کتاب را به تنهایی به پایان برساند. مسئله مرگ و زندگی، نه از مرگ بلکه از هدیه زندگی و ارزش زیستن سخن می‌گوید. از خواندن این کتاب بی نهایت لذت خواهید برد.

داستان به غایت زیبا و فراموش نشدی عشق پایدار. داستانی که سال‌های سال به آن خواهم اندیشید

- لوری گوتلیب، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز، شاید باید با کسی حرف بزنی

مسئله مرگ و زندگی حاصل جست‌وجوی خرد در هنر چگونه زیستن و چگونه مردن زوج محبوب، اروین و مریلین یالوم، است. کتابی که هر خواننده‌ای را منقلب می‌کند. من به سختی توانستم آن را لحظه‌ای زمین بگذارم.

- آرتور کلیمن، نویسنده کتاب برگزیده واشنگتن پست، روح مراقبت: مطالعات اخلاقی یک شوهر و یک پزشک

مسئله مرگ و زندگی کتابی است که روح‌تان را لمس و قلب‌تان را سرشار می‌کند. شرحی زیبا از تسلی‌بخشی یک زندگی خوش‌زیسته و بارقه امیدی برای همه ما انسان‌ها که روزی دچار غم فراق خواهیم شد.

کاترین منیکس، نویسنده کتاب برگزیده ساندی تایمز، با فکر پایان در ذهن: مرگ و خرد در عصر انکار

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
30095

مشخصات

کد کتاب
30095
شابک
978-622-220-733-5
نام کتاب
مسئله مرگ و زندگی
نام اصلی
A Matter Of Death And Life
نویسنده (ها)
اروین د یالوم - مریلین یالوم
مترجم (ها)
الهام شریف
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
264
تاریخ چاپ
سال 1401
نوبت چاپ
چاپ دوم
سال چاپ اول
1400
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
219,900 تومان
این کتاب نظام باورهای شما را تغییر می‌دهد، فرضیات شما را به چالش می‌کشاند. شیوه تفکر شما را تغییر می‌دهد و تازه این آغاز ماجراست! رندی گیج استاد و راهنمای رساندن شما به نبوغ کارآفرینی است.
دوست داشتن
139,900 تومان
می‌خواهیم از ب بسم‌الله آغاز کنیم، یعنی از اولین لحظه‌ای که قرار است با فرد یا افرادی دیدار و گفت‌وگو کنید. از اولین نگاه‌هایی که ردوبدل می‌شود و انسان‌ها یکدیگر را تحلیل و قضاوت می‌کنند. حتی پیش از آنکه سلام کنید. 
دوست داشتن
EQ چیست و چرا مهم تر از IQ است EQ چیست و چرا مهم تر از IQ است
ناموجود
دوست داشتن
69,900 تومان
این کتاب دارای چهار بخش اصلی است که هر بخش آن شامل دو فصل می‌باشد. این کتاب از مباحث کشف، ارزیابی و افزایش هوش هیجانی تا تأثیر آن در محل کار و خانواده سخن به میان می‌آورد. روش اصلی این کتاب، طرح داستانهایی در موضوعات...
دوست داشتن
باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد) باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد)
دوست داشتن
389,900 تومان
جیمی کرن لیما، یک کارآفرین امریکایی است که به عنوان یکی از ثروتمندترن زنان خودساخته در فهرست مجله فوربز قرار گرفته است.
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
199,900 تومان
همان خدایی که ما را به سوی مراتع سرسبز و چشمه‌های زلال هدایت کرده بود، کمک می‌کند تا از سراشیبی عبور کنیم. جوئل اوستین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز نشان می‌دهد که چگونه همه چیز به نفع ما پیش می‌رود.
دوست داشتن
سیمای زن در مثنوی معنوی سیمای زن در مثنوی معنوی
دوست داشتن
459,900 تومان
این کتاب در سه محور «سیمای زن در چهره مادر»، «سیمای زن در چهره همسر» و «سیمای زن در چهره معشوقه» سیمای زن را در مثنوی مولوی بررسی می‌کند.«کمال زن از دیدگاه مولانا»، «سیمای همسر حضرت نوح(ع) در مثنوی»، «آتش عشق»، «آسیه...
دوست داشتن
آرزوهای تحقق یافته آرزوهای تحقق یافته
دوست داشتن
239,900 تومان
در این کتاب با دنیای درونتان آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت زندگی معنوی را با توجه به هویت الهی‌تان سپری کنید. در سفری که در کتاب حاضر همراه ما خواهید بود، با توانمندی‌های خودتان آشنا خواهید شد که مهم‌ترین آن‌ها...
دوست داشتن
همین حالا بهترین نسخه زندگی ات را بساز همین حالا بهترین نسخه زندگی ات را بساز
دوست داشتن
499,900 تومان
«آینده ازآنِ توست اگر خودت بخواهی» یک جمله رایج است که معمولاً در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان، کارمندان جدید و زوج‌های جوان و بی‌تجربه در روز عروسی‌شان سر زبان‌ها می‌افتد. اما همۀ ما می‌دانیم بااینکه برخی از افراد با...
دوست داشتن
افسانه خودباوری افسانه خودباوری
ناموجود
دوست داشتن
13,700 تومان
موفقیت ناخوشایند! نیاز شما به خودباوری سبب می‌شود با احتمال كمتری به آن برسید و وقتی هم آن را به‌دست می‌آورید، بیشتر مضطرب شوید. مگر این‌كه شخص كاملی باشید كه آن هم بسیار غیر محتمل است. 
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم